Ah...... Soury maakte zich al zorgen, wat goed dat je even laat weten hoe het is Lays!quote:Op zondag 4 mei 2014 20:21 schreef Laysa het volgende:
Ik heb heksje net aan de telefoon gehad en ze vindt dit een heel lief topic. Ze is zelf te zwak om hier echt te kunnen reageren, maar heel soms leest ze de COS mee.
Ik bel haar elke dag en zo blijft ze een beetje op de hoogte. Beetje afleiding vindt ze wel fijn![]()
Ze ligt nu al meer dan een week in het ziekenhuis en hopelijk gaat ze nu eindelijk een klein beetje vooruit.
Ze gaat proberen dit topic een beetje mee te lezen als ze er de puf voor heeft.
Soury heel erg lief van je om dit topic aan te maken
Goed om te horen Laysa... Ik had tot afgelopen zondagmiddag contact met dr via DM maar daarna niets meer gehoord dus ik maakte me ook wel een beetje druk... Geef dr maar een dikke kus ..quote:Op zondag 4 mei 2014 20:21 schreef Laysa het volgende:
Ik heb heksje net aan de telefoon gehad en ze vindt dit een heel lief topic. Ze is zelf te zwak om hier echt te kunnen reageren, maar heel soms leest ze de COS mee.
Ik bel haar elke dag en zo blijft ze een beetje op de hoogte. Beetje afleiding vindt ze wel fijn![]()
Ze ligt nu al meer dan een week in het ziekenhuis en hopelijk gaat ze nu eindelijk een klein beetje vooruit.
Dank je Laysaquote:Op zondag 4 mei 2014 20:21 schreef Laysa het volgende:
quote:Op zondag 4 mei 2014 19:20 schreef Voxs het volgende:
Nog maar een keertje voor je , heksje
Ode aan toverheksje
Haar pen vliegt over uren
Dagen maanden heen
De tijd gegrift in ' t cos geheugen
Wie anders dan toverheksje kan ons zo aan de cos doen kluisteren
Wat gemist wordt laat zij verschijnen
Wat gezocht wordt heeft zij verankerd
De geschiedschrijfster van Utopia
Veegt met haar bezem de stoffige loodsverhalen op een hoop
En schift het verhaal van het gerucht
In deze Utopia klucht.
bedankt voor de update, heb de laatste weekveel aan haar gedacht maar hoopte meer dat ze met vakantie was......baal een beetje dat het een negatieve manier van " vakantie vieren " is.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:21 schreef Laysa het volgende:
Damn, en ik hoopte dat ze lekker op vakantie was...quote:Op zondag 4 mei 2014 20:21 schreef Laysa het volgende:
thnxx voor de infoquote:Op zondag 4 mei 2014 20:21 schreef Laysa het volgende:
Liiieeef!quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:30 schreef FANN het volgende:
Heks, je hebt het songfestival gemist, ik ook want ik was aan het klooien met een laptoptafeltje![]()
Dus ik kan je er niks over vertellen MopMaar ik weer nog dat je die klote plaat van vorig jaar mooi vond
dus draai ik die even voor je...
en er is een kaartje voor je onderweg, ik had er op moeten zetten met een kus van Chufmans
maar ben ik ook vergetendus bij deze
Met een kus van Chufmans![]()
Ik hoop dat je je al ietsje beter voelt....
He bah wat naar dat er geen verbetering isquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:15 schreef Laysa het volgende:
Vanmiddag Heks gesproken en het is nog niet veel beter...Dus voor nu blijft ze nog waar ze is
Kom op Heks... Wordt gauw weer beter ... Je kan het .. Kusjequote:Op woensdag 7 mei 2014 18:15 schreef Laysa het volgende:
Vanmiddag Heks gesproken en het is nog niet veel beter...Dus voor nu blijft ze nog waar ze is
Godsamme...quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:15 schreef Laysa het volgende:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:59 schreef Toverheks het volgende:
Lieve Lieve allemaal............ben er stil van, een eigen topic.
Nou even in het kort, lig nog steeds luxe in een 1 persoonskamer, tv, laptop mee en hoorde van Laysa dat Soury een Topic had geopend Soury![]()
Heb ook kaarten gehad van sommige, daarvoor ook mijn dank. Weet nog niet wat er straks gaat gebeuren, of ik moet naar reveledatiehuis , of gewoon weer naar huis, regeltjes in Nederland
![]()
Ik ben er gelukkig nog, zal me toch gebeuren dat ik door een simpel * griepje* het hoekje zou omgaan, als ik ga wil ik wel met veel drama en toneel neer storten ter aarde![]()
Alle gekheid op mijn bezemsteel, moet nog zoveel en toch ook het einde van Utopia mee maken, Alle SVers en filmpjes helemaal top, heb sommige gelezen nog niet veel geduld en zit onder de verruimende middelenben nu een heks die zweeft, heb sonde voeding dus loop nog met een slang in mijn haakneus rond maar ben op de goeie weg weer gelukkig.
Nou Lieve allemaal mis de COS de SV, streams minder, al las ik dat Humberto is geweestgoffer de goffer die heb ik dus gemist.
En vanavond lekker het Eurovisie kijken, en ja zij met de baard dat had ik al verleden jaar in de RLS gepost dat wordt het hoor FANN![]()
Allemaal dikke knuffel Speciaal aan Souryen Laysa en de rest.........
Liefs Heks
Hup hup, beter worden jij!!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:59 schreef Toverheks het volgende:
Nou even in het kort, lig nog steeds luxe in een 1 persoonskamer, tv, laptop mee en hoorde van Laysa dat Soury een Topic had geopend Soury![]()
Heb ook kaarten gehad van sommige, daarvoor ook mijn dank. Weet nog niet wat er straks gaat gebeuren, of ik moet naar reveledatiehuis , of gewoon weer naar huis, regeltjes in Nederland
![]()
Ik ben er gelukkig nog, zal me toch gebeuren dat ik door een simpel * griepje* het hoekje zou omgaan, als ik ga wil ik wel met veel drama en toneel neer storten ter aarde![]()
Alle gekheid op mijn bezemsteel, moet nog zoveel en toch ook het einde van Utopia mee maken, Alle SVers en filmpjes helemaal top, heb sommige gelezen nog niet veel geduld en zit onder de verruimende middelenben nu een heks die zweeft, heb sonde voeding dus loop nog met een slang in mijn haakneus rond maar ben op de goeie weg weer gelukkig.
Nou Lieve allemaal mis de COS de SV, streams minder, al las ik dat Humberto is geweestgoffer de goffer die heb ik dus gemist.
En vanavond lekker het Eurovisie kijken, en ja zij met de baard dat had ik al verleden jaar in de RLS gepost dat wordt het hoor FANN![]()
Liefs Heks
Heksie, je bent dus langzaamaan aan het opknappen, goed om te horen!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:59 schreef Toverheks het volgende:
![]()
Liefs Heks
Zo blij weer iets van je te lezen, veel sterkte lieverd met revalideren!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:59 schreef Toverheks het volgende:
Ik ben er gelukkig nog, zal me toch gebeuren dat ik door een simpel * griepje* het hoekje zou omgaan, Liefs Heks
We missen je nog elke dag Heks.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:59 schreef Toverheks het volgende:
9 mm lengte schatte ik het in ... Weinig dus .. dream onquote:Op zondag 11 mei 2014 00:37 schreef FANN het volgende:
Ze heeft gewonnen hoor Heks!met baardlengte van Ilse
![]()
Ik wens je heel veel beterschap toe !quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:59 schreef Toverheks het volgende:
![]()
Liefs Heks
Lief Heksje. Ik ben blij dat je weer kunt posten hier. Doe rustig aan, maar wordt wel snel beterquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:59 schreef Toverheks het volgende:
![]()
Liefs Heks
Dát was niet de bedoelingquote:Op maandag 12 mei 2014 16:53 schreef chufi het volgende:
[..]![]()
Conchita (ik zie een baard) ziek in bed met heksie bezem
En het is ook geen sc hierquote:Op maandag 12 mei 2014 17:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Dát was niet de bedoelingvolgens mij is het gewoon het strikkie van haar hoofdoekje
![]()
Heks heeft géén baard Chuf
.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:34 schreef Toverheks het volgende:
FF een up-date, Ten eerste, helemaal hartverwarmend al deze berichten, doet me veel en heb een traantje gelaten.................... Ben thuis sinds 3 dagen, wacht op spoedopname in een revalidatie kliniek , krijg 3 keer per dag een verpleegkundigen/thuiszorg die me sondevoeding doet, loop met een rugtas en een batterij, een bomgordel dusnou ja lopen, ik stap een beetje rond, alles moet weer * herstelt* worden maar ga er natuurlijk voor.................
Lees af en toe de COS en de SV, mijn vettecomplimenten, voor de rest weet ik even niks te zeggen alleen dat ik me heel vereerd voel dat ik gemist werd en Utopia duurt gelukkig nog een paar maanden dus ik val wel weer eens midden in dat zooitje ongeregeld.............
Liefs........
JEMIG HEKSIE!! Ten eerste héél blij om weer iets van je te horen, maar je hebt het wélquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:34 schreef Toverheks het volgende:
FF een up-date, Ten eerste, helemaal hartverwarmend al deze berichten, doet me veel en heb een traantje gelaten.................... Ben thuis sinds 3 dagen, wacht op spoedopname in een revalidatie kliniek , krijg 3 keer per dag een verpleegkundigen/thuiszorg die me sondevoeding doet, loop met een rugtas en een batterij, een bomgordel dusnou ja lopen, ik stap een beetje rond, alles moet weer * herstelt* worden maar ga er natuurlijk voor.................
Lees af en toe de COS en de SV, mijn vettecomplimenten, voor de rest weet ik even niks te zeggen alleen dat ik me heel vereerd voel dat ik gemist werd en Utopia duurt gelukkig nog een paar maanden dus ik val wel weer eens midden in dat zooitje ongeregeld.............
Liefs........
Fijn weer wat van te horen Heksie, sterk maar vlug aan.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:34 schreef Toverheks het volgende:
Liefs........
Ik mis Toverheks ook, zag dat ze er even was.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:37 schreef PTLe het volgende:
Is heks weer met haar bezem weg ? of mis ik wat
Toverheks veel sterkte met de revalidatie.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Als je aan de Ramadan doet mag je ook geen water drinken en tandenpoetsen moet je water uitspugen dacht ik
Heb jij contact met heksje?quote:Op zondag 27 juli 2014 22:07 schreef chufi het volgende:
Heksje gaat er een tijdje niet zijn tenminste niet thuis ... Sterkte Heks
Ik heb haar ook al een tijdje niet gesproken, maar alleen contact via Fok , dus verder geen details ... Laysa kent haar ..quote:Op zondag 27 juli 2014 22:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb jij contact met heksje?
Heb je een adres zodat we iets liefs kunnen sturen?
Goed om te horen, wens haar alle goeds.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:41 schreef Laysa het volgende:
Hai, heks is ietwat afgekickt van Utopia en daarmee ook van Fok![]()
Verder hoe en wat mag ze zelf vertellen als ze weer op fok verschijnt, maar voor nu maak ik me geen zorgen. Is dat een afdoende antwoord? Zo ja, fijn! Zo nee, jammer![]()
Komt allemaal goed.
Ik spreek haar met grote regelmaat.
Thnks Laysaquote:Op zondag 27 juli 2014 22:41 schreef Laysa het volgende:
Verder hoe en wat mag ze zelf vertellen als ze weer op fok verschijnt, maar voor nu maak ik me geen zorgen. Is dat een afdoende antwoord? Zo ja, fijn! Zo nee, jammer![]()
Komt allemaal goed.
Mooi, dat is allemaal goed nieuws!quote:Op zondag 27 juli 2014 22:41 schreef Laysa het volgende:
Komt allemaal goed.
quote:Op zondag 27 juli 2014 23:08 schreef Laysa het volgende:
Ze is nu nog gewoon thuis hoor en verder mag ze het zelf vertellen!
Sorry, ze had me iets anders verteld dus daar ging ik vanuit toen ik haar een tijdje niet gezien had.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:08 schreef Laysa het volgende:
Ze is nu nog gewoon thuis hoor en verder mag ze het zelf vertellen!
Ik kom je duwenquote:Op maandag 28 juli 2014 12:35 schreef Toverheks het volgende:
Lieve allemaal, werd ff tot de orde geroepen door mijn Liev laysazal even een up date geven. ik kan elke dag nu gebeld worden dat ik voor 3 maanden naar het revalidatie centrum ga.,Ziekefonds heeft toestemming gegeven heb nog steeds een sonde in me neus ( geen gezicht ) en rol nog vrolijk rond achter een rollator.
volg Utopia nog een klein beetje, gewoon geen geduld voor lees af en toe de SV en de COS. ( en bij sjownieuws kwam ik erachter dat Aike de poort was uit gelopen. ) zit weer beter in mijn velletje, rommel wat in huis en rol buiten weer vrolijk rond, wel veel last van de warmte maar ach ja als ik straks weer thuis kom is het winter daar verheug ik me dan weer opnou, ik zal vaker ff up daten en Laysa houd jullie ook wel op de hoogte en heeft contakt met Gert als het weer eens mis zou gaan met mij, maar daar gaan we niet van uit
. Lief van jullie allemaal doet me goed............dank jullie wel
Blij weer even van je te horen.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:35 schreef Toverheks het volgende:
Lieve allemaal, werd ff tot de orde geroepen door mijn Liev laysazal even een up date geven. ik kan elke dag nu gebeld worden dat ik voor 3 maanden naar het revalidatie centrum ga.,Ziekefonds heeft toestemming gegeven heb nog steeds een sonde in me neus ( geen gezicht ) en rol nog vrolijk rond achter een rollator.
volg Utopia nog een klein beetje, gewoon geen geduld voor lees af en toe de SV en de COS. ( en bij sjownieuws kwam ik erachter dat Aike de poort was uit gelopen. ) zit weer beter in mijn velletje, rommel wat in huis en rol buiten weer vrolijk rond, wel veel last van de warmte maar ach ja als ik straks weer thuis kom is het winter daar verheug ik me dan weer opnou, ik zal vaker ff up daten en Laysa houd jullie ook wel op de hoogte en heeft contakt met Gert als het weer eens mis zou gaan met mij, maar daar gaan we niet van uit
. Lief van jullie allemaal doet me goed............dank jullie wel
Gaat hier toch over Heksiequote:Op dinsdag 29 juli 2014 08:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
UTO / Verjaardagstopic - Feliciteer hier streamers met hun verjaardag
Heb haar elders gisteren al gefeliciteerdquote:Op dinsdag 29 juli 2014 08:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mag van mij ook hier hoor, wou haar niet overslaan in het verjaardagstopic, dat is alles
Zo fijn dat je weer schrijft. Bedankt. Veel sterkte Toverheks.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:46 schreef Toverheks het volgende:
Half 1 in de nacht.
Charlotte en Tatoo Laura liggen met elkaar te knoeien, Marije ligt er naast, , Marije stoort de 2 meiden want het ligt te woelen in haar bed, dan gaat Marije rechtop zitten, trekt wat aan haar dekbed om het goed te leggen, en trekt even later het dekbed maar helemaal om zich heen, dekbed over haar hoofd, .De meiden gaan weer even verder.
Op de achtergrond hoor je gekakel tot en met.
Vanessa ( die ook naast de vingerende meiden ligt ) roept in eens.
Vanessa > Dit is niet normaal toch, lijkt wel een kippenhok, van de andere kant kakelen ze terug naar Vanessa.
Vanessa gaat maar een liedje zingen.
Joey, Gio, Ivan en Rienk zitten buiten, lekker wat te drinken, ze hebben het over sport en andere mannenzaken.
Lieve Fluitertje van me, ik bouw het gewoon weer langzaam op, moet er nog ff in komen met al die nieuwe bewoners.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:51 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Zo fijn dat je weer schrijft. Bedankt. Veel sterkte Toverheks.
quote:
Wat leuk zeg, dus je gaat misschien weer meer schrijven. Ja even inkomen, sowieso best veel bewoners. Rustig aan Lieverd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Lieve Fluitertje van me, ik bouw het gewoon weer langzaam op, moet er nog ff in komen met al die nieuwe bewoners.
Het gaat beter met dr vertelde ze me ...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:56 schreef FANN het volgende:
Heks!
Ik hoop dat het weer een beetje beter gaat...
Deze ken je vast nog wel
Mooi zo!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Het gaat beter met dr vertelde ze me ...![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |