You read my thoughts.quote:
Boeie, ff in het biechthokje toch.quote:Op zondag 4 mei 2014 09:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
You read my thoughts.
Al zou ik deze dame geen granny willen noemen. En op zondagochtend zit ze in de kerk...
Hmm, was het maar zo'n feest. Ze vertelde me doodleuk dat ze een ex-vriend had die ze een jaar liet wachten op seks. Was niet echt het bericht waar ik op zat te wachten...quote:
Ouch, dat zou ik niet kunnen.quote:Op zondag 4 mei 2014 10:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hmm, was het maar zo'n feest. Ze vertelde me doodleuk dat ze een ex-vriend had die ze een jaar liet wachten op seks. Was niet echt het bericht waar ik op zat te wachten...
Ik ook niet.quote:Op zondag 4 mei 2014 10:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ouch, dat zou ik niet kunnen.
Maar ze had al een vriend toch?
Hoe was het stappen?quote:
Ik ben niet wezen stappenquote:Op zondag 4 mei 2014 10:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mogge
[..]
Nu je het zegt, jullie zijn wel eng vroeg wakker voor na het stappen
Alleen naar huis?quote:
Kan niet meer uitslapenquote:Op zondag 4 mei 2014 10:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mogge
[..]
Nu je het zegt, jullie zijn wel eng vroeg wakker voor na het stappen
Ja. Had wel sjans maar heb zelf afgehaaktquote:
Om half 5 in slaap vallen en ook geen kater hebbenquote:
Waarom dat dan?quote:Op zondag 4 mei 2014 10:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Had wel sjans maar heb zelf afgehaakt
Een soort van date? Dat is twijfelend voor de bios staan om te kijken of jullie dat doen of toch liever lekker kletsen en zoenen bij hem thuis?quote:Op zondag 4 mei 2014 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
En toen schrok ik wakker omdat ik mij herinnerde dat ik straks een soort van date heb
Onderzoeken wijzen uit dat slaapgebrek gelijk is aan een kater hebbenquote:Op zondag 4 mei 2014 10:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Om half 5 in slaap vallen en ook geen kater hebben
Die PeuRac toch.quote:Op zondag 4 mei 2014 10:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik werd midden in de nacht gebeld en kreeg een of andere dubbele tong liefdesverklaring
We gaan terras op ik heb alleen niet door of het een date-date is of gewoon als vrienden.quote:Op zondag 4 mei 2014 10:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een soort van date? Dat is twijfelend voor de bios staan om te kijken of jullie dat doen of toch liever lekker kletsen en zoenen bij hem thuis?
Ik heb geen slaapgebrek hoorquote:Op zondag 4 mei 2014 10:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Onderzoeken wijzen uit dat slaapgebrek gelijk is aan een kater hebben
Misselijk nuquote:
Dat bepaal jij, jij bent de vrouw.quote:Op zondag 4 mei 2014 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We gaan terras op ik heb alleen niet door of het een date-date is of gewoon als vrienden.
Onduidelijke mannen altijd
I just couldn'tquote:Op zondag 4 mei 2014 10:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom dat dan?![]()
Ik werd midden in de nacht gebeld en kreeg een of andere dubbele tong liefdesverklaring
Ohquote:Op zondag 4 mei 2014 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben niet wezen stappen![]()
Ik ging wel pas rond half 5 slapen en was dus ook niet heel blij toen ik om 7 uur mijn ogen al open deed![]()
Gelukkig nog verder geslapen tot 9![]()
En toen schrok ik wakker omdat ik mij herinnerde dat ik straks een soort van date heb
Dat is minderquote:Op zondag 4 mei 2014 10:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan niet meer uitslapenEn moet straks werken
Dan blijft het gewoon bij als vrienden wat drinkenquote:
Ik hang vaak gerust 4 uur achter elkaar met jouw kloon aan de telefoonquote:Op zondag 4 mei 2014 10:19 schreef El_Matador het volgende:
Ik bel normaal nooit lang (alleen met goeie vrienden in Europa), maar nu in 3 dagen al 4,5 uur met die meid gebeld...
Ja, dat moet ik ook weer es doen.quote:Op zondag 4 mei 2014 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hang vaak gerust 4 uur achter elkaar met jouw kloon aan de telefoon![]()
Zo gezellig
Binnenkort kom je toch naar NL?quote:
Dat wordt weer later, ik heb nog wat plannetjes hier. Maar dit jaar soberso.quote:
Oh jammer wel.quote:Op zondag 4 mei 2014 10:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat wordt weer later, ik heb nog wat plannetjes hier. Maar dit jaar soberso.
Ik ga van 60-80 uur naar 1 dag per week werken, dat wordt een goeie tijd.quote:
Uhmquote:Op zondag 4 mei 2014 10:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ga van 60-80 uur naar 1 dag per week werken, dat wordt een goeie tijd.
Een jaartje sabbatical, heb ik verdiend.quote:
Tof ja!!quote:Op zondag 4 mei 2014 10:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een jaartje sabbatical, heb ik verdiend.
Eerste maandjes 1 dag per week werken en erna een dik half jaar VRIJ
Heb een plan wat ik ga uitvoeren. Verder beetje rondreizen in de buurt, tenslotte ga ik met deze dame leuke dingen doen. Een tropisch eiland en chillen. Barbados lijkt me wel wat.quote:Op zondag 4 mei 2014 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tof ja!!
En wat ga je in die tijd doen? Blijf je daar? Ga je rondreizen? (want jij hebt nog niets van de wereld gezien natuurlijk)
Living the good lifequote:Op zondag 4 mei 2014 10:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb een plan wat ik ga uitvoeren. Verder beetje rondreizen in de buurt, tenslotte heb ik een dame om leuke dingen te gaan doen. Een tropisch eiland en chillen. Barbados lijkt me wel wat.
Wat is je experiment?quote:Op zondag 4 mei 2014 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Nog een vrijwilliger voor mijn experiment
Man aan een galg hangen en kijken of ie nog klaarkomt als ie hangt en sterftquote:
Redelijk bruut, maar als je er blij van wordt...quote:Op zondag 4 mei 2014 10:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Man aan een galg hangen en kijken of ie nog klaarkomt als ie hangt en sterft
Ik wil gewoon weten of het waar isquote:Op zondag 4 mei 2014 10:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Redelijk bruut, maar als je er blij van wordt...
Sja, ergens niet heel vreemd...quote:Op zondag 4 mei 2014 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weten of het waar is![]()
Maar al mn vrijwilligers haken af
Ik snap het ook wel hoorquote:
Maak van die galg een palmboom en ik ben je....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op zondag 4 mei 2014 10:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maak van die galg een palmboom en ik ben je....GheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dan ga je je aanmelden voor rare dingen hequote:
Ik ben veel te wakker en fit voor deze ochtendquote:
Geef maar wat aan mijquote:Op zondag 4 mei 2014 10:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben veel te wakker en fit voor deze ochtend
Toen was ik eigenlijk nog redelijk nuchterquote:Op zondag 4 mei 2014 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ga je je aanmelden voor rare dingen he
komt door het vooruitzicht van je date.quote:Op zondag 4 mei 2014 10:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben veel te wakker en fit voor deze ochtend
Goed idee, die heb ik ook nogquote:Op zondag 4 mei 2014 10:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geef maar wat aan mij![]()
Maar wel broodjes uit de oven zo
Oh ja, ontbijt moet ik nog even regelenquote:Op zondag 4 mei 2014 10:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geef maar wat aan mij![]()
Maar wel broodjes uit de oven zo
Ik geloof er niets vanquote:Op zondag 4 mei 2014 10:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Toen was ik eigenlijk nog redelijk nuchter
Neuh, gewoon goed geslapen die paar uurquote:Op zondag 4 mei 2014 10:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
komt door het vooruitzicht van je date.
Slaap lekkerquote:Op zondag 4 mei 2014 10:46 schreef El_Matador het volgende:
peoples, ik ga slapen. Goeie zondag allen. Kom [jullie] vanavond wel weer es buurten.
Mehquote:Op zondag 4 mei 2014 10:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet. Hagelslag, wat een beetje gesmolten is
Tequila?quote:
quote:Op zondag 4 mei 2014 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Date is afgezegd en stiekem ben ik daar best blij om
Why?quote:Op zondag 4 mei 2014 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Date is afgezegd en stiekem ben ik daar best blij om
Omdat ik er eigenlijk helemaal niet zoveel zin in hadquote:
Hij biedt zich nu overigens vrijwillig aan voor je experiment, zie je dat?quote:
Eigenlijk wel hequote:Op zondag 4 mei 2014 11:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij biedt zich nu overigens vrijwillig aan voor je experiment, zie je dat?
Vandaag? Vind het best fris hier namelijk.quote:Op zondag 4 mei 2014 12:31 schreef Tamashii het volgende:
Wie gaat er mee bbqenlekker weer in aantocht.
Begint flink warm te worden hier jaquote:Op zondag 4 mei 2014 12:31 schreef Tamashii het volgende:
Wie gaat er mee bbqenlekker weer in aantocht.
Nee staat in de OP toch.quote:Op zondag 4 mei 2014 12:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaag? Vind het best fris hier namelijk.
Ow die. Ik dacht dat je een pré-BBQ voor de echte BBQ bedoelde.quote:
Ouders zijn vaak overgevoelig wanneer het hun kind betreft.quote:Op zondag 4 mei 2014 12:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Net in de supermarkt, een vervelend kind zat in het winkelwagentje maar niet in het zitje, was heel druk enz, luisterde niet naar moeder en flikkerde toen keihard uit het wagentje, nam nog een half schap mee in zn val ook.
Ik moest lachen dus ik kreeg een grote mond
quote:Op zondag 4 mei 2014 12:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Net in de supermarkt, een vervelend kind zat in het winkelwagentje maar niet in het zitje, was heel druk enz, luisterde niet naar moeder en flikkerde toen keihard uit het wagentje, nam nog een half schap mee in zn val ook.
quote:Het verwijderen van een telefoonnummer uit de accountgegevens blijkt overigens geen effect te hebben. Een eenmaal opgegeven nummer wordt ook na verwijdering teruggevonden.
Dit.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]als ouder zijnde zou ik nog mijn eigen kind uitlachen
Dat doe ik ook.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]als ouder zijnde zou ik nog mijn eigen kind uitlachen
Echt he. Maar dat kind viel zo mooi, echt prachtig. Ik ging bijna wensen dat ik al op tena lady leeftijd was.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ouders zijn vaak overgevoelig wanneer het hun kind betreft.
de zoveelste reden waarom je geen facebook zou moeten gebruiken.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:50 schreef Fascination het volgende:
Kwam er gister achter dat je mensen via hun telefoonnummer kunt vinden op fb.
http://www.joop.nl/media/(...)rhalen_via_facebook/
[..]
[ afbeelding ]
Wat lees je nu?quote:Op zondag 4 mei 2014 14:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Sommige boeken kan ik tijdens bepaalde stemmingen beter niet lezen ontdek ik nu.![]()
* Huppelmuts duikt haar boek weer in.
De avalontrilogy nog maar een keer.quote:
quote:
Nog een wijfje gepaald?quote:
kreeg een grote mond?quote:Op zondag 4 mei 2014 12:50 schreef Huppelmuts het volgende:
als ze zich echt pijn doen, hoeft een vreemde ze idd niet uit te gaan staan lachen nee. Zo gek!quote:Op zondag 4 mei 2014 13:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ouders zijn vaak overgevoelig wanneer het hun kind betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |