Hoi liesquote:Op zondag 4 mei 2014 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
Cookieclicker. wat heerlijk hersenloos is het toch.
Wie bepaald er nou eigenlijk bij die ongein wie er winnen mag?quote:
Cookielicker?quote:Op zondag 4 mei 2014 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
Net zo hersenloos als worstelen.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
het script, maar dat mogen ze heeel soms doorbrekenquote:Op zondag 4 mei 2014 02:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
Wie bepaald er nou eigenlijk bij die ongein wie er winnen mag?
quote:Op zondag 4 mei 2014 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
De schrijvers van het script, en het script is een stuk beter dan een jaar of 3 geledenquote:Op zondag 4 mei 2014 02:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
Gaat dat niet met zo'n applausmeter? Lijkt mij echt zoiets daarvoor.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
De organisator uiteraard.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
Nee alles is gescript, er worden alleen uiznderingen gemaakt in het geval van ernstige blessures oid.quote:
Bummer!quote:Op zondag 4 mei 2014 02:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nee alles is gescript, er worden alleen uiznderingen gemaakt in het geval van ernstige blessures oid.
Hi.quote:
Nerdspelletje. Ik speel al vanaf de classic, maar niet altijd even veel. Nu wel weer even veel.quote:
Ja alleen kan dit lui languit op de bank.quote:
Je ontdekt steeds weer nieuwe dingen in deze gifquote:Op zondag 4 mei 2014 02:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik zal me even voorstellen:
[ afbeelding ]
Vince McMahon, nu de directie overgedragen aan zijn dochter, maar nog steeds de grote man.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
Je blijft bezig zo hequote:Op zondag 4 mei 2014 02:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je ontdekt steeds weer nieuwe dingen in deze gif
Het rode VW busje.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je ontdekt steeds weer nieuwe dingen in deze gif
Die ongein is wel erg lucratiefquote:Op zondag 4 mei 2014 02:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 mei 2014 02:59 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vince McMahon, nu de directie overgedragen aan zijn dochter, maar nog steeds de grote man.
Nu ook in handen van dochter Stephanie en tripple H.
Hoezo? Ik vind het nog altijd leuker dan de azijnpissers moeten aanhoren....quote:Op zondag 4 mei 2014 02:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het rode VW busje.
Maar verder vind ik het kut.
Bedoel je deze: http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/? Dat is natuurlijk niet alleen hersenloos klikken als je zo snel mogelijk een hogere score wilt.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:57 schreef liesje1979 het volgende:
Nerdspelletje. Ik speel al vanaf de classic, maar niet altijd even veel. Nu wel weer even veel.
Lekker om gewoon verstand op nul een beetje te klikken.
Burner is in de strijdmood vandaagquote:Op zondag 4 mei 2014 03:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind het nog altijd leuker dan de azijnpissers moeten aanhoren....
Hoi, hebben jullie het leuk? Ja? Ik ben de azijnpiiser [ afbeelding ]
Damn! je hebt er een studie van gemaakt merk ikquote:Op zondag 4 mei 2014 02:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het rode VW busje.
Maar verder vind ik het kut.
Ik heb dat nooit geprobeerd te maken, Maar wel eens gelezen dat mensen het maakten. Schijnt vrij smerig te zijn. Zwabber heeft het vast wel eens gemaakt midden in de nacht.quote:
Nee, denk het niet, brownies zijn best eenvoudig als basisrecept al.quote:
Zwabber?quote:Op zondag 4 mei 2014 03:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit geprobeerd te maken, Maar wel eens gelezen dat mensen het maakten. Schijnt vrij smerig te zijn. Zwabber heeft het vast wel eens gemaakt midden in de nacht.
Gister ook al. Ik ben anti zeikerds geworden. Ik zit zelfs in de sc omdat die jankmuilen alle moet verneuken...quote:
Ja! En ik speel geloof ik vanaf 1,0. Maar wat ik al zei niet altijd even actief, de fokkers met wie ik toen begon zijn nu al enorm veel verder. Maar af en toe is het gewoon lekker. Cookieclicker.quote:Op zondag 4 mei 2014 03:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Bedoel je deze: http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/? Dat is natuurlijk niet alleen hersenloos klikken als je zo snel mogelijk een hogere score wilt.
Owquote:Op zondag 4 mei 2014 03:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit geprobeerd te maken, Maar wel eens gelezen dat mensen het maakten. Schijnt vrij smerig te zijn. Zwabber heeft het vast wel eens gemaakt midden in de nacht.
,s ochtends kan het helemaal erg zijn. Altijd opgelucht om Nijn te zien.quote:Op zondag 4 mei 2014 03:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Gister ook al. Ik ben anti zeikerds geworden. Ik zit zelfs in de sc omdat die jankmuilen alle moet verneuken...
Word vaak laag denkend over gedacht, maar je moet in top conditie zijn en je kan er grof geld mee verdienen. Maar Emil dus niet ..quote:
quote:Op zondag 4 mei 2014 03:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
,s ochtends kan het helemaal erg zijn. Altijd opgelucht om Nijn te zien.
Ik weet niet of dat nu nog zo werkt, maar ik werd echt gek van het wachten op een golden cookie.quote:Op zondag 4 mei 2014 03:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! En ik speel geloof ik vanaf 1,0. Maar wat ik al zei niet altijd even actief, de fokkers met wie ik toen begon zijn nu al enorm veel verder. Maar af en toe is het gewoon lekker. Cookieclicker.
ehm..meer in de middag danquote:Op zondag 4 mei 2014 03:09 schreef Disana het volgende:
[..]![]()
Ik ben 's ochtends de laatste tijd wel in de COS maar vind 't juist heel gemoedelijk.
Dat effect heb je als je iedereen weg jaagt jaquote:Op zondag 4 mei 2014 03:09 schreef Disana het volgende:
[..]![]()
Ik ben 's ochtends de laatste tijd wel in de COS maar vind 't juist heel gemoedelijk.
Ah. Dan ben ik er juist weer niet dus dat maak ik meestal niet mee.quote:Op zondag 4 mei 2014 03:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
ehm..meer in de middag danIk ben een beetje in de war. ja je hebt gelijk . In de ochtend gemoedelijk. Isa swing..keuvelen leuk..maar daarna..
Flauw.quote:Op zondag 4 mei 2014 03:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat effect heb je als je iedereen weg jaagt ja
tuurlijk, wat doe ik hier anders o bijna half 4?quote:
Tja ik ben een jager he ..:+quote:Op zondag 4 mei 2014 03:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat effect heb je als je iedereen weg jaagt ja
zuur..mensen worden zuur omdat er niets gebeurd. Geen greintje humor. Ik zou zeggen neem dan een glaasje melk ofzo..quote:Op zondag 4 mei 2014 03:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah. Dan ben ik er juist weer niet dus dat maak ik meestal niet mee.
In mijn beleving is het meer 'sjuuk sjuuk'quote:Op zondag 4 mei 2014 03:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Echt, ik wil zo graag de dubbelloops shotgun van doom 2 richten en dan *blam*, chuck chuck.
Meestal als het saai op de streams is, is de cos minder leuk is mijn ervaring.quote:Op zondag 4 mei 2014 03:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
ehm..meer in de middag danIk ben een beetje in de war. ja je hebt gelijk . In de ochtend gemoedelijk. Isa swing..keuvelen leuk..maar daarna..
Tja sommigen gaan er heel erg in op. Zelf vermaak ik me wel met de streams.quote:Op zondag 4 mei 2014 03:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
zuur..mensen worden zuur omdat er niets gebeurd. Geen greintje humor. Ik zou zeggen neem dan een glaasje melk ofzo..
Je hebt gelijkquote:Op zondag 4 mei 2014 03:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
In mijn beleving is het meer 'sjuuk sjuuk'
Ha! Jij hebt het ook gespeeld!quote:Op zondag 4 mei 2014 03:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat nu nog zo werkt, maar ik werd echt gek van het wachten op een golden cookie.Je had er scripts voor die het scherm even lieten oplichten als er een golden cookie was. Erg vervelend "spelletje".
Maakt niet uit, daar ben ik voor. Speelde vroeger ook Duke Nukem.quote:Op zondag 4 mei 2014 03:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt gelijkIk had moeite het fonetisch te omschrijven.
Op de tast, alles op de tast.quote:Op zondag 4 mei 2014 03:15 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Man, man, hoe kom ik nog naar boven in m'n nest?
Mag ik je aan deze uitspraak houden?quote:Op zondag 4 mei 2014 03:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja sommigen gaan er heel erg in op. Zelf vermaakt ik me wel met de streams.
en Wolvensteinquote:Op zondag 4 mei 2014 03:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maakt niet uit, daar ben ik voor. Speelde vroeger ook Duke Nukem.
Jah! En terecht!quote:Op zondag 4 mei 2014 03:12 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja ik, en krijg op me donder dat ik Oma-Nijn niet mag ..
quote:
Cheaten vind ik ook lame. Scripts vind ik niet lame, maar maken het misschien wel minder leuk. Je hebt ook scripts die je vertellen welke upgrade het meeste rendement oplevert en dat is soms wel handig. Maargoed, ik vond het uiteindelijk een stressvolle bezigheid, al die koekjes bakken.quote:Op zondag 4 mei 2014 03:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ha! Jij hebt het ook gespeeld!Ik speel zonder scripts en zonder cheaten. Sowieso vind ik cheaten lame. ik voel me al ongemakkelijk bij een walk trough.
Maar dat heb je bij Cc niet nodig.
Ik koop altijd zodra het kan de upgrades voor de gouden cookies. Ik vind dat wachten stom.
http://www.haxball.com/?r(...)84d675ae9290c&pass=1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Ik moet me er soms echt toe zetten om de COS te openen.quote:Op zondag 4 mei 2014 03:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja sommigen gaan er heel erg in op. Zelf vermaak ik me wel met de streams.
Is niet erg Lies, hou vol! We hebben het allemaal weleens moeilijk.quote:Op zondag 4 mei 2014 03:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moet me er soms echt toe zetten om de COS te openen.Dan heb ik zo geen zin om het continu afzeiken van de bewoners te lezen. Op alles! Ik vind het modden van UTO echt heel leuk en ik geloof ook wel dat het goed gaat maar dat had ik een beetje onderschat wel. Ik vind alle bewoners net echte mensen, met al hun dingetjes en al hun eigenaardigheden maar eigenlijk ook wel hun leukheid. Afgezien van over een paar bewoners kom je dat zelden tegen. Ik weet het, Gert had me er ook al voor gewaarschuwd, de COS hoort zo, maar ik kan er soms niet zo goed mee omgaan.
quote:Op zondag 4 mei 2014 03:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
http://www.haxball.com/?r(...)84d675ae9290c&pass=1De vorige keer klikte ik op die link maar het bleek een duf voetbalspelletje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht een soort van dragball oid. Dat vind ik dan weer wel leuk.
![]()
Doe lekker mee Lies, is toch leuk, beetje samen spelen.quote:Op zondag 4 mei 2014 03:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De vorige keer klikte ik op die link maar het bleek een duf voetbalspelletje.Ik dacht een soort van dragball oid. Dat vind ik dan weer wel leuk.
Geeft niet hoor, ga lekker slapie doen meid!quote:Op zondag 4 mei 2014 03:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moet me er soms echt toe zetten om de COS te openen.Dan heb ik zo geen zin om het continu afzeiken van de bewoners te lezen. Op alles! Ik vind het modden van UTO echt heel leuk en ik geloof ook wel dat het goed gaat maar dat had ik een beetje onderschat wel. Ik vind alle bewoners net echte mensen, met al hun dingetjes en al hun eigenaardigheden maar eigenlijk ook wel hun leukheid. Afgezien van over een paar bewoners kom je dat zelden tegen. Ik weet het, Gert had me er ook al voor gewaarschuwd, de COS hoort zo, maar ik kan er soms niet zo goed mee omgaan.
Ik lees vaak mee en word daar soms ook wel een beetje mistroostig van. Elk kuchje is smerig, elke opmerking is een duister plan etc. Kennelijk is het zo, dat mensen nou eenmaal erg irritant zijn als je vanuit je luie stoel kunt observeren.quote:Op zondag 4 mei 2014 03:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik begrijp je heel goed hoor. Al die negativiteit kan enorm heftig zijn. Ik denk dat het voor een aantal mensen een uitlaatklep is, een mogelijkheid om stoom af te blazen. Er zijn tijden dat ik niets anders doe dan scrollen. Maar de ochtend-COS vind ik dan weer heel prettig; dan is het nog rustig en geven de streams weinig aanleiding tot boosheid.quote:Op zondag 4 mei 2014 03:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben je niet beter in andere spelletjesquote:Op zondag 4 mei 2014 03:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De vorige keer klikte ik op die link maar het bleek een duf voetbalspelletje.Ik dacht een soort van dragball oid. Dat vind ik dan weer wel leuk.
Moeilijk is een groot woord, maar het komt wel eens voor dat ik me makkelijker in de bewoners kan inleven dan in de kritiek die ze oproepen.quote:Op zondag 4 mei 2014 03:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Is niet erg Lies, hou vol! We hebben het allemaal weleens moeilijk.![]()
Nah wat flauw.quote:Op zondag 4 mei 2014 03:24 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, ga lekker slapie doen meid!
Sommige mensen scroll ik gewoon overheen.quote:Op zondag 4 mei 2014 03:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je scrolled toch niet over mij heen ?quote:Op zondag 4 mei 2014 03:27 schreef Parlay het volgende:
[..]
Sommige mensen scroll ik gewoon overheen.En zij ook over mij misschien
![]()
Ik vind de cos en UTO nog steeds leuk en ik kom hier graagMet alle dingen en dangen.
Ja maar voetbal.quote:Op zondag 4 mei 2014 03:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Doe lekker mee Lies, is toch leuk, beetje samen spelen.
quote:Op zondag 4 mei 2014 03:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ben je niet beter in andere spelletjes
Niet bewust iigquote:
Queen Elizabeth from the uk, in 1977quote:Op zondag 4 mei 2014 03:29 schreef Parlay het volgende:
[..]
Niet bewust iig![]()
Wie is dat op jouw ava trouwens, zal wel weer blond zijn maar dat moet dan maar.
Ik zie toch balkjes? Wat is dat dan?quote:
Ja.quote:Op zondag 4 mei 2014 03:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik lees vaak mee en word daar soms ook wel een beetje mistroostig van. Elk kuchje is smerig, elke opmerking is een duister plan etc. Kennelijk is het zo, dat mensen nou eenmaal erg irritant zijn als je vanuit je luie stoel kunt observeren.
Was een single van "the sex pisotls - god save the queen", zij vierde haar jubileum en een groot deel van Engeland was werkeloos.quote:
Leuk om te horen. Ik vind het forum ook wel leuk. Ondanks het gezeik soms.quote:Op zondag 4 mei 2014 03:27 schreef Parlay het volgende:
[..]
Sommige mensen scroll ik gewoon overheen.En zij ook over mij misschien
![]()
Ik vind de cos en UTO nog steeds leuk en ik kom hier graagMet alle dingen en dangen.
Ahaquote:Op zondag 4 mei 2014 03:35 schreef Punkman het volgende:
[..]
Was een single van "the sex pisotls - god save the queen", zij vierde haar jubileum en een groot deel van Engeland was werkeloos.
"the sex pistols' vonden haar crimineel, omdat de werkeloosheid groot was en het feest zo duur..
Kloptquote:Op zondag 4 mei 2014 03:38 schreef Parlay het volgende:
[..]
Aha![]()
Ik had al een beetje gegoogled net, zilveren jubileum.
Een echt mensquote:Op zondag 4 mei 2014 03:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.
Ik was niet altijd mijn handen als ik iets te eten pak en soms peuter ik wel eens in mijn neus of oor. Ik roddel wel eens en geniet daarvan, toen ik jonger was haalde ik kutgeintjes uit en was af en toe een kutwijf. Ik slaap graag uit, tot laat en heb vandaag totaal niets productiefs gedaan. Ik heb ook een hekel aan administratie en ik verzaak wel eens. Ik rook het liefste de hele dag door en drink ook wel eens teveel. Als ik kon kiezen zou ik ook prima hele dagen niets kunnen doen.
Maar die stomme bewoners.
Join th sex pistols clanquote:Op zondag 4 mei 2014 03:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.
Ik was niet altijd mijn handen als ik iets te eten pak en soms peuter ik wel eens in mijn neus of oor. Ik roddel wel eens en geniet daarvan, toen ik jonger was haalde ik kutgeintjes uit en was af en toe een kutwijf. Ik slaap graag uit, tot laat en heb vandaag totaal niets productiefs gedaan. Ik heb ook een hekel aan administratie en ik verzaak wel eens. Ik rook het liefste de hele dag door en drink ook wel eens teveel. Als ik kon kiezen zou ik ook prima hele dagen niets kunnen doen.
quote:Op zondag 4 mei 2014 03:40 schreef Parlay het volgende:
[..]
Een echt mens![]()
Ik ookEn al die zeikers op de bewoners zijn waarschijnlijk nog 10 keer erger, zo!
quote:
Ja snap ik. Sowieso ben ik meer een Sc er dan een COSer maar het is op zich ook prima te doen ik wil soms gewoon even mopperen.quote:Op zondag 4 mei 2014 03:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp je heel goed hoor. Al die negativiteit kan enorm heftig zijn. Ik denk dat het voor een aantal mensen een uitlaatklep is, een mogelijkheid om stoom af te blazen. Er zijn tijden dat ik niets anders doe dan scrollen. Maar de ochtend-COS vind ik dan weer heel prettig; dan is het nog rustig en geven de streams weinig aanleiding tot boosheid.
en PaRo negerenquote:Op zondag 4 mei 2014 03:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja snap ik. Sowieso ben ik meer een Sc er dan een COSer maar het is op zich ook prima te doen ik wil soms gewoon even mopperen.
Waarschijnlijk zijn de zeikerds die echt bij elke minieme afwijking van het protocol beginnen te zeuren, mensen die veel te veel streamen. Dan wordt het ook irritant kan ik me voorstellen. Dat zou je ook krijgen als je 10 uur naar een stel apen in de dierentuin kijkt.quote:Op zondag 4 mei 2014 03:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.
http://www.haxball.com/?r(...)84d675ae9290c&pass=1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
ha leuk om weer eens te zienquote:
Jawel, heb het zelf net nog voor je geprobeerd.quote:
De mijne:quote:Op zondag 4 mei 2014 04:01 schreef Braindead2000 het volgende:
Tijd voor wat 80s. Mijn eerste singletje.
quote:Op zondag 4 mei 2014 03:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
http://www.haxball.com/?r(...)84d675ae9290c&pass=1Hebben jullie daar geen verbindingsproblemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb al die ports uit de faq geforword maar geen suc6 krijg enkel verbinding als ik de firewall compleet uitzet.Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
quote:Op zondag 4 mei 2014 03:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.
quote:Op zondag 4 mei 2014 04:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Paro, zin in een potje?![]()
http://www.haxball.com/?r(...)84d675ae9290c&pass=1
lol plakt je toetsenbord toevallig?quote:Op zondag 4 mei 2014 05:36 schreef Braindead2000 het volgende:
ik ging constant automatisch over de zijlijn en kon er dan niet meer inkomen
Come at me bro, ik ben klaar.quote:Op zondag 4 mei 2014 05:38 schreef Punkman het volgende:
[..]
[..]
BaBu your going down, weet alleen nog niet wanneer.
adsl en bagger wifi?quote:Op zondag 4 mei 2014 05:39 schreef Braindead2000 het volgende:
ik heb er al een jaar last, ik word er helemaal gestoord van, 50 keer per dag ligt mijn internet eruit als ik typ
het is wel vermoeiendquote:Op zondag 4 mei 2014 05:44 schreef Punkman het volgende:
Maar vond het wel leuk, als jullie me morgen weer willen hebben.....
quote:Op zondag 4 mei 2014 05:52 schreef Punkman het volgende:
Godsamme, buiten alweer licht, moet nodig op bed.
Truste hier.
Mafze, ik smoke de laatstequote:Op zondag 4 mei 2014 05:52 schreef Punkman het volgende:
Godsamme, buiten alweer licht, moet nodig op bed.
Truste hier.
Het is voor mij ook een raadsel!quote:Op zondag 4 mei 2014 10:41 schreef Jian het volgende:
Hebben jullie gvd niks anders te doen dan de hele nacht internet ruimte te verspillen![]()
quote:Op zondag 4 mei 2014 03:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yasiin!quote:
quote:Op zondag 4 mei 2014 12:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yasiin!
Passeerde vannacht ook nog even de revue. Hopelijk passeert mijn kater ook snel.
Madlib! Die heb ik via jou leren kennen.quote:
quote:Op zondag 4 mei 2014 12:44 schreef Voxs het volgende:
Als we toch bezig zijn met muziekclubje
Bach suites voor de zondagmorgen
Voor heldhaftige riddersquote:
quote:
Mooi.quote:
Het zit je echt hoog he? We willen geen gifjes omdat een aantal users geen maat weet te houden. En verder laat ik het hierbij, de discussie is al uitgebreid in FB gevoerd en daar kun je het teruglezen.quote:Op zondag 4 mei 2014 12:15 schreef Kijkertje het volgende:
[..]![]()
![]()
En waarom dan wel gifjes verbieden? Ik heb nog nooit een inwoner afgezeken!
quote:Op zondag 4 mei 2014 14:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het zit je echt hoog he? We willen geen gifjes omdat een aantal users geen maat weet te houden. En verder laat ik het hierbij, de discussie is al uitgebreid in FB gevoerd en daar kun je het teruglezen.
"Een aantal"'quote:Op zondag 4 mei 2014 15:45 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Een aantal users weet ook geen maat te houden in het afzeiken van bewoners. Ik heb het teruggelezen
Ik doe mee met afschieten.quote:Op zondag 4 mei 2014 16:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
"Een aantal"'
Wie? zet ze even op een rijtje, dan kunnen we ze even rustig afschieten hier..
quote:Op zondag 4 mei 2014 16:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
"Een aantal"'
Wie? zet ze even op een rijtje, dan kunnen we ze even rustig afschieten hier..
Ohhw Mods,, nou ook goed, Mods afschieten is mijn specialiteit..quote:Op zondag 4 mei 2014 16:10 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Niet aan mij. Het zijn altijd de mods die besluiten!
Go ahead!quote:Op zondag 4 mei 2014 16:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw Mods,, nou ook goed, Mods afschieten is mijn specialiteit..![]()
Wie zijn het?
Niet mijn bedoeling maar foute besluiten blijven foute besluitenquote:
En ik maar denken dat je zélf een lijstje Bewoner-Bashers had..quote:Op zondag 4 mei 2014 16:22 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
[..]
Niet mijn bedoeling maar foute besluiten blijven foute besluiten
Ik zou met een megafoon op een kistje gaan staan op de Dam .....quote:Op zondag 4 mei 2014 16:22 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Niet mijn bedoeling maar foute besluiten blijven foute besluiten
Ik bash vooral Billy, Lotte, Isa, Vanass, Aike, Robin, Lauw, Joey, Giorgio en Ruud.quote:Op zondag 4 mei 2014 16:29 schreef 5thencounter het volgende:
Ik bash Rienk vaak, omdat ik hem een gluiperd, parasiet, leugenaar, valse statements plaatser, manipulator en gluiperd vind...![]()
Had ik gluiperd al genoemd?
quote:Op zondag 4 mei 2014 16:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je zélf een lijstje Bewoner-Bashers had..
Foeiquote:Op zondag 4 mei 2014 16:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik bash vooral Billy, Lotte, Isa, Vanass, Aike, Robin, Lauw, Joey, Giorgio en Ruud.
quote:Op zondag 4 mei 2014 16:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh, hebben we er al 2![]()
Eens kijken of er nog meer zijn
Tuurlijjkquote:Op zondag 4 mei 2014 16:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hey Kijkertje, hou je het een beetje gezellig.
En een waxinelichtje mee nemen.quote:Op zondag 4 mei 2014 16:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zou met een megafoon op een kistje gaan staan op de Dam .....
quote:Op zondag 4 mei 2014 16:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsss.. steek ik netjes m'n nek uit, doe je weer raar..
quote:Op zondag 4 mei 2014 16:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Moet ik je aan mijn blokkeerlijst toevoegen?
Ook gij, Brutus?quote:Op zondag 4 mei 2014 18:12 schreef liesje1979 het volgende:
Naar aanleiding van Lots hamster. Ik heb een keer een hele bak guppen vermoord door er een verwarmingselement in te hangen.
En ze krijgen ook niet een paar babys he? Bakken vol.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ook gij, Brutus?![]()
Ik had vroeger ook guppies. Allemaal namen van die tijd gegeven, Eddie Murphy, Jim Carrey, Wesley Snipes, Pam Anderson etc. Maar uiteindelijk kregen ze babies en gingen ze elkaar allemaal opeten.
Zo hé, wist niet waar ze ze vandaan trokken, maar ze bleven babies poepen. En dan uiteindelijk een heel kerkhof van visjes op de bodem. Geen gezicht.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En ze krijgen ook niet een paar babys he? Bakken vol.
Weet je wat ook zo gezellig is om naar te kijken? Vin rot.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zo hé, wist niet waar ze ze vandaan trokken, maar ze bleven babies poepen. En dan uiteindelijk een heel kerkhof van visjes op de bodem. Geen gezicht.
Ja dat had ik ook. Epische battles en dan de hele tijd naar een half vernachelde vis kijken. Of zo eentje die niet meer recht kan zwemmen. Je maakt wat mee met een aquarium.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet je wat ook zo gezellig is om naar te kijken? Vin rot.
Ik heb vrij lang een aquarium gehad.
Ja die niet meer recht konden zwemmen ook ja.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook. Epische battles en dan de hele tijd naar een half vernachelde vis kijken. Of zo eentje die niet meer recht kan zwemmen. Je maakt wat mee met een aquarium.
Ik voel me zelf totaal niet thuis in het water, dus het is idd een goed alternatief. Had vroeger ook een kreeft, alleen die zag ik nooit omdat hij altijd in het kasteel ging zitten dat ik voor 'm gekocht had. En ik elke keer dat kasteel omhoog trekken om m'n kreeft te kunnen zien. Vrij komisch achteraf.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja die niet meer recht konden zwemmen ook ja.
Toch vond ik het ook wel wat hebben, ik vind onderwaterwereld tof. Daarom vind ik snorkelen ook leuk.
We hebben op het werk ook guppen trouwens.
Oh kreeften vond ik eng. Maar ik herken wel je nieuwsgierigheid. Ik heb ook kikkertjes gehad tot ik ontdekte dat ze konden ontsnappen door gaatjes in de kap.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik voel me zelf totaal niet thuis in het water, dus het is idd een goed alternatief. Had vroeger ook een kreeft, alleen die zag ik nooit omdat hij altijd in het kasteel ging zitten dat ik voor 'm gekocht had. En ik elke keer dat kasteel omhoog trekken om m'n kreeft te kunnen zien. Vrij komisch achteraf.
Hahaha. Die kreeft was vooral leuk omdat ik nog zo jong was, was echt een avontuur. Op een dag ging ik kijken en toen zag ik opeens twee kreeften, ik helemaal flippen. Bleek dat hij zijn oude schaal af had gestoten.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh kreeften vond ik eng. Maar ik herken wel je nieuwsgierigheid. Ik heb ook kikkertjes gehad tot ik ontdekte dat ze konden ontsnappen door gaatjes in de kap.En een algeneter die zo groot werd dat ik de bak niet meer durfde te verschonen. Ik denk dat hij een prima leven heeft in de sloot.
LOL!quote:Op zondag 4 mei 2014 18:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hahaha. Die kreeft was vooral leuk omdat ik nog zo jong was, was echt een avontuur. Op een dag ging ik kijken en toen zag ik opeens twee kreeften, ik helemaal flippen. Bleek dat hij zijn oude schaal af had gestoten.![]()
Mijn ex had vissen, van die zuigdingen. Stofzuiger vissen ofzo. Die ging de bak verschonen maar dan moesten ze in een zakje tijdelijk. Vissen erin en hup onder de kraan. Zijn moeder had net de hete kraan gebruikt en hoppa alles doodquote:Op zondag 4 mei 2014 18:12 schreef liesje1979 het volgende:
Naar aanleiding van Lots hamster. Ik heb een keer een hele bak guppen vermoord door er een verwarmingselement in te hangen.
MURDERER!quote:Op zondag 4 mei 2014 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn ex had vissen, van die zuigdingen. Stofzuiger vissen ofzo. Die ging de bak verschonen maar dan moesten ze in een zakje tijdelijk. Vissen erin en hup onder de kraan. Zijn moeder had net de hete kraan gebruikt en hoppa alles dood
Dan heb ik er niks aan.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kon wel, was niet zo goed hoor, maar ze hebben nu ook de stekker uit Winamp getrokken
Die beat heb ik eerder gehoord. Nice!quote:
Ja wel handig, ook om zo nieuwe muziek te ontdekken.. Ik blijf een beetje in de oude meuk hangen, maar dat heeft iedereen wel denk ik.quote:
quote:Op zondag 4 mei 2014 19:30 schreef Soury het volgende:
Hier ook maar even spammen
UTO / We missen Toverheks !!
Wilde ook niet beweren dat het niet het origineel was.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Volgensmij is dat de eerste keer dat die beat gebruikt is, in 1996 that is...
Daar komt het woord ook vandaan, en het blikje met zooi. Wat ik stiekem soms lekker vind.quote:
Yup. Reason, FruityLoops.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:34 schreef Joezi het volgende:
Maken jullie zelf wel eens beats? Ik heb veel met Reason lopen kloten, lang niet meer gedaan.
Ik heb geen beat gemaakt sinds begin jaren 90, en die beats klonken al nergens naar, aangezien ik geen Atari ST maar een MSX2 had.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:34 schreef Joezi het volgende:
Maken jullie zelf wel eens beats? Ik heb veel met Reason lopen kloten, lang niet meer gedaan.
Ik heb ook niks meer. Misschien maar weer een keer doen.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja best vet, ik gebruikte altijd midi bestanden om samples te maken, daar zette ik dan instrumenten onder.. niks meer van bewaard volgens mij
Ja best vet, ik gebruikte altijd midi bestanden om samples te maken, daar zette ik dan instrumenten onder.. niks meer van bewaard volgens mijquote:
lol inderdaad in het begin had je ook een MSDOS programma zelfs, beetje sporen zetten en dan krijgen je midi toontjes uit je speakertjequote:Op zondag 4 mei 2014 19:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb geen beat gemaakt sinds begin jaren 90, en die beats klonken al nergens naar, aangezien ik geen Atari ST maar een MSX2 had.
Met me belachelijke slechte wi-fi.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Jij hebt het ook een beetje moeilijk, maar niet moeilijk genoeg voor een ninja-edit
Om 8 uur haxballen!quote:Op zondag 4 mei 2014 19:52 schreef Baconbus het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)5cf77d67dccdb&pass=1
Komt allen tezamen.quote:
quote:Op zondag 4 mei 2014 19:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Komt allen tezamen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wees er maar trots opquote:Op zondag 4 mei 2014 20:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Huh wat? Zijn we al stil geweest? Ik was lekker aan het Haxballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |