Hoi liesquote:Op zondag 4 mei 2014 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
Cookieclicker. wat heerlijk hersenloos is het toch.
Wie bepaald er nou eigenlijk bij die ongein wie er winnen mag?quote:
Cookielicker?quote:Op zondag 4 mei 2014 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
Net zo hersenloos als worstelen.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
het script, maar dat mogen ze heeel soms doorbrekenquote:Op zondag 4 mei 2014 02:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
Wie bepaald er nou eigenlijk bij die ongein wie er winnen mag?
quote:Op zondag 4 mei 2014 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
De schrijvers van het script, en het script is een stuk beter dan een jaar of 3 geledenquote:Op zondag 4 mei 2014 02:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
Gaat dat niet met zo'n applausmeter? Lijkt mij echt zoiets daarvoor.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
De organisator uiteraard.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
Nee alles is gescript, er worden alleen uiznderingen gemaakt in het geval van ernstige blessures oid.quote:
Bummer!quote:Op zondag 4 mei 2014 02:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nee alles is gescript, er worden alleen uiznderingen gemaakt in het geval van ernstige blessures oid.
Hi.quote:
Nerdspelletje. Ik speel al vanaf de classic, maar niet altijd even veel. Nu wel weer even veel.quote:
Ja alleen kan dit lui languit op de bank.quote:
Je ontdekt steeds weer nieuwe dingen in deze gifquote:Op zondag 4 mei 2014 02:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik zal me even voorstellen:
[ afbeelding ]
Vince McMahon, nu de directie overgedragen aan zijn dochter, maar nog steeds de grote man.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
Je blijft bezig zo hequote:Op zondag 4 mei 2014 02:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je ontdekt steeds weer nieuwe dingen in deze gif
Het rode VW busje.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je ontdekt steeds weer nieuwe dingen in deze gif
Die ongein is wel erg lucratiefquote:Op zondag 4 mei 2014 02:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 mei 2014 02:59 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vince McMahon, nu de directie overgedragen aan zijn dochter, maar nog steeds de grote man.
Nu ook in handen van dochter Stephanie en tripple H.
Hoezo? Ik vind het nog altijd leuker dan de azijnpissers moeten aanhoren....quote:Op zondag 4 mei 2014 02:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het rode VW busje.
Maar verder vind ik het kut.
Bedoel je deze: http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/? Dat is natuurlijk niet alleen hersenloos klikken als je zo snel mogelijk een hogere score wilt.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:57 schreef liesje1979 het volgende:
Nerdspelletje. Ik speel al vanaf de classic, maar niet altijd even veel. Nu wel weer even veel.
Lekker om gewoon verstand op nul een beetje te klikken.
Burner is in de strijdmood vandaagquote:Op zondag 4 mei 2014 03:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind het nog altijd leuker dan de azijnpissers moeten aanhoren....
Hoi, hebben jullie het leuk? Ja? Ik ben de azijnpiiser [ afbeelding ]
Damn! je hebt er een studie van gemaakt merk ikquote:Op zondag 4 mei 2014 02:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het rode VW busje.
Maar verder vind ik het kut.
Ik heb dat nooit geprobeerd te maken, Maar wel eens gelezen dat mensen het maakten. Schijnt vrij smerig te zijn. Zwabber heeft het vast wel eens gemaakt midden in de nacht.quote:
Nee, denk het niet, brownies zijn best eenvoudig als basisrecept al.quote:
Zwabber?quote:Op zondag 4 mei 2014 03:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit geprobeerd te maken, Maar wel eens gelezen dat mensen het maakten. Schijnt vrij smerig te zijn. Zwabber heeft het vast wel eens gemaakt midden in de nacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |