Hoi liesquote:Op zondag 4 mei 2014 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
Cookieclicker. wat heerlijk hersenloos is het toch.
Wie bepaald er nou eigenlijk bij die ongein wie er winnen mag?quote:
Cookielicker?quote:Op zondag 4 mei 2014 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
Net zo hersenloos als worstelen.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
het script, maar dat mogen ze heeel soms doorbrekenquote:Op zondag 4 mei 2014 02:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
Wie bepaald er nou eigenlijk bij die ongein wie er winnen mag?
quote:Op zondag 4 mei 2014 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
De schrijvers van het script, en het script is een stuk beter dan een jaar of 3 geledenquote:Op zondag 4 mei 2014 02:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
Gaat dat niet met zo'n applausmeter? Lijkt mij echt zoiets daarvoor.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
De organisator uiteraard.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
Nee alles is gescript, er worden alleen uiznderingen gemaakt in het geval van ernstige blessures oid.quote:
Bummer!quote:Op zondag 4 mei 2014 02:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nee alles is gescript, er worden alleen uiznderingen gemaakt in het geval van ernstige blessures oid.
Hi.quote:
Nerdspelletje. Ik speel al vanaf de classic, maar niet altijd even veel. Nu wel weer even veel.quote:
Ja alleen kan dit lui languit op de bank.quote:
Je ontdekt steeds weer nieuwe dingen in deze gifquote:Op zondag 4 mei 2014 02:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik zal me even voorstellen:
[ afbeelding ]
Vince McMahon, nu de directie overgedragen aan zijn dochter, maar nog steeds de grote man.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
Je blijft bezig zo hequote:Op zondag 4 mei 2014 02:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je ontdekt steeds weer nieuwe dingen in deze gif
Het rode VW busje.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je ontdekt steeds weer nieuwe dingen in deze gif
Die ongein is wel erg lucratiefquote:Op zondag 4 mei 2014 02:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 mei 2014 02:59 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vince McMahon, nu de directie overgedragen aan zijn dochter, maar nog steeds de grote man.
Nu ook in handen van dochter Stephanie en tripple H.
Hoezo? Ik vind het nog altijd leuker dan de azijnpissers moeten aanhoren....quote:Op zondag 4 mei 2014 02:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het rode VW busje.
Maar verder vind ik het kut.
Bedoel je deze: http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/? Dat is natuurlijk niet alleen hersenloos klikken als je zo snel mogelijk een hogere score wilt.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:57 schreef liesje1979 het volgende:
Nerdspelletje. Ik speel al vanaf de classic, maar niet altijd even veel. Nu wel weer even veel.
Lekker om gewoon verstand op nul een beetje te klikken.
Burner is in de strijdmood vandaagquote:Op zondag 4 mei 2014 03:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind het nog altijd leuker dan de azijnpissers moeten aanhoren....
Hoi, hebben jullie het leuk? Ja? Ik ben de azijnpiiser [ afbeelding ]
Damn! je hebt er een studie van gemaakt merk ikquote:Op zondag 4 mei 2014 02:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het rode VW busje.
Maar verder vind ik het kut.
Ik heb dat nooit geprobeerd te maken, Maar wel eens gelezen dat mensen het maakten. Schijnt vrij smerig te zijn. Zwabber heeft het vast wel eens gemaakt midden in de nacht.quote:
Nee, denk het niet, brownies zijn best eenvoudig als basisrecept al.quote:
Zwabber?quote:Op zondag 4 mei 2014 03:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit geprobeerd te maken, Maar wel eens gelezen dat mensen het maakten. Schijnt vrij smerig te zijn. Zwabber heeft het vast wel eens gemaakt midden in de nacht.
Gister ook al. Ik ben anti zeikerds geworden. Ik zit zelfs in de sc omdat die jankmuilen alle moet verneuken...quote:
Ja! En ik speel geloof ik vanaf 1,0. Maar wat ik al zei niet altijd even actief, de fokkers met wie ik toen begon zijn nu al enorm veel verder. Maar af en toe is het gewoon lekker. Cookieclicker.quote:Op zondag 4 mei 2014 03:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Bedoel je deze: http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/? Dat is natuurlijk niet alleen hersenloos klikken als je zo snel mogelijk een hogere score wilt.
Owquote:Op zondag 4 mei 2014 03:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit geprobeerd te maken, Maar wel eens gelezen dat mensen het maakten. Schijnt vrij smerig te zijn. Zwabber heeft het vast wel eens gemaakt midden in de nacht.
,s ochtends kan het helemaal erg zijn. Altijd opgelucht om Nijn te zien.quote:Op zondag 4 mei 2014 03:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Gister ook al. Ik ben anti zeikerds geworden. Ik zit zelfs in de sc omdat die jankmuilen alle moet verneuken...
Word vaak laag denkend over gedacht, maar je moet in top conditie zijn en je kan er grof geld mee verdienen. Maar Emil dus niet ..quote:
quote:Op zondag 4 mei 2014 03:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
,s ochtends kan het helemaal erg zijn. Altijd opgelucht om Nijn te zien.
Ik weet niet of dat nu nog zo werkt, maar ik werd echt gek van het wachten op een golden cookie.quote:Op zondag 4 mei 2014 03:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! En ik speel geloof ik vanaf 1,0. Maar wat ik al zei niet altijd even actief, de fokkers met wie ik toen begon zijn nu al enorm veel verder. Maar af en toe is het gewoon lekker. Cookieclicker.
ehm..meer in de middag danquote:Op zondag 4 mei 2014 03:09 schreef Disana het volgende:
[..]![]()
Ik ben 's ochtends de laatste tijd wel in de COS maar vind 't juist heel gemoedelijk.
Dat effect heb je als je iedereen weg jaagt jaquote:Op zondag 4 mei 2014 03:09 schreef Disana het volgende:
[..]![]()
Ik ben 's ochtends de laatste tijd wel in de COS maar vind 't juist heel gemoedelijk.
Ah. Dan ben ik er juist weer niet dus dat maak ik meestal niet mee.quote:Op zondag 4 mei 2014 03:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
ehm..meer in de middag danIk ben een beetje in de war. ja je hebt gelijk . In de ochtend gemoedelijk. Isa swing..keuvelen leuk..maar daarna..
Flauw.quote:Op zondag 4 mei 2014 03:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat effect heb je als je iedereen weg jaagt ja
tuurlijk, wat doe ik hier anders o bijna half 4?quote:
Tja ik ben een jager he ..:+quote:Op zondag 4 mei 2014 03:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat effect heb je als je iedereen weg jaagt ja
zuur..mensen worden zuur omdat er niets gebeurd. Geen greintje humor. Ik zou zeggen neem dan een glaasje melk ofzo..quote:Op zondag 4 mei 2014 03:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah. Dan ben ik er juist weer niet dus dat maak ik meestal niet mee.
In mijn beleving is het meer 'sjuuk sjuuk'quote:Op zondag 4 mei 2014 03:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Echt, ik wil zo graag de dubbelloops shotgun van doom 2 richten en dan *blam*, chuck chuck.
Meestal als het saai op de streams is, is de cos minder leuk is mijn ervaring.quote:Op zondag 4 mei 2014 03:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
ehm..meer in de middag danIk ben een beetje in de war. ja je hebt gelijk . In de ochtend gemoedelijk. Isa swing..keuvelen leuk..maar daarna..
Tja sommigen gaan er heel erg in op. Zelf vermaak ik me wel met de streams.quote:Op zondag 4 mei 2014 03:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
zuur..mensen worden zuur omdat er niets gebeurd. Geen greintje humor. Ik zou zeggen neem dan een glaasje melk ofzo..
Je hebt gelijkquote:Op zondag 4 mei 2014 03:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
In mijn beleving is het meer 'sjuuk sjuuk'
Ha! Jij hebt het ook gespeeld!quote:Op zondag 4 mei 2014 03:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat nu nog zo werkt, maar ik werd echt gek van het wachten op een golden cookie.Je had er scripts voor die het scherm even lieten oplichten als er een golden cookie was. Erg vervelend "spelletje".
Maakt niet uit, daar ben ik voor. Speelde vroeger ook Duke Nukem.quote:Op zondag 4 mei 2014 03:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt gelijkIk had moeite het fonetisch te omschrijven.
Op de tast, alles op de tast.quote:Op zondag 4 mei 2014 03:15 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Man, man, hoe kom ik nog naar boven in m'n nest?
Mag ik je aan deze uitspraak houden?quote:Op zondag 4 mei 2014 03:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja sommigen gaan er heel erg in op. Zelf vermaakt ik me wel met de streams.
en Wolvensteinquote:Op zondag 4 mei 2014 03:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maakt niet uit, daar ben ik voor. Speelde vroeger ook Duke Nukem.
Jah! En terecht!quote:Op zondag 4 mei 2014 03:12 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja ik, en krijg op me donder dat ik Oma-Nijn niet mag ..
quote:
Cheaten vind ik ook lame. Scripts vind ik niet lame, maar maken het misschien wel minder leuk. Je hebt ook scripts die je vertellen welke upgrade het meeste rendement oplevert en dat is soms wel handig. Maargoed, ik vond het uiteindelijk een stressvolle bezigheid, al die koekjes bakken.quote:Op zondag 4 mei 2014 03:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ha! Jij hebt het ook gespeeld!Ik speel zonder scripts en zonder cheaten. Sowieso vind ik cheaten lame. ik voel me al ongemakkelijk bij een walk trough.
Maar dat heb je bij Cc niet nodig.
Ik koop altijd zodra het kan de upgrades voor de gouden cookies. Ik vind dat wachten stom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |