Géén pittig kort kapsel voor de jouwese dusquote:
Sjuuf is ook bad hoorquote:
Terechtquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Géén pittig kort kapsel voor de jouwese dus![]()
Net als al die pubers in de klachtenbaak![]()
Als ze een kort kapsel neem, schop ik haar eruit
Beidequote:
mannen en vrouwelijk haar en tetten zullen wij nooit begrijpenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Net als al die pubers in de klachtenbaak![]()
Als ze een kort kapsel neem, schop ik haar eruit
oh nee hè!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:43 schreef chufi het volgende:
Ik zit ff een docu te kijken over Abba's Agnetha om te zien of ik misschien nog een kennisje van me zie die vroeger als kind bij haar in huis kwam ...
Die heeft ook een pittig kort kapsel nu...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:43 schreef chufi het volgende:
Ik zit ff een docu te kijken over Abba's Agnetha om te zien of ik misschien nog een kennisje van me zie die vroeger als kind bij haar in huis kwam ...
Ik heb haar en tettenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:43 schreef sacha het volgende:
[..]
mannen en vrouwelijk haar en tetten zullen wij nooit begrijpen
mooie vrouwquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Die heeft ook een pittig kort kapsel nu...
[ afbeelding ]
Die Griek maakte het nooit geen ene zak uitquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:43 schreef sacha het volgende:
[..]
mannen en vrouwelijk haar en tetten zullen wij nooit begrijpen
waarom vind ik dit nou weer een vieze opmerking?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Op dat kale zit nog wel een poezelig laagje haar hoor ..
Geld had je ook al niet waarschijnlijk want daar geven ze ook al niet om ...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Die Griek maakte het nooit geen ene zak uitlang , kort, dik, dun, tja en tetten heb ik
nooit gehaddus die dat zal ook wel niet uitmaken.
en koken kan ik ook al niet
Ik had geen stuiverquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Geld had je ook al niet waarschijnlijk want daar geven ze ook al niet om ...
Waarschijnlijk wel .. Als je al zo lang samen bent ...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had geen stuivermaar hij ook niet dus dat schept een band
jah, dan ga je van elkaar houdenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel .. Als je al zo lang samen bent ...
Ik zie ze welquote:
Wat een schatjequote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:54 schreef FANN het volgende:
helemaal vliefd.... mét pittig kort kapsel![]()
[ afbeelding ]
Van dat soort grote oorbellen krijg je bloemkool oren.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:54 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik ook al in tijden niet meer hoor, ik heb altijd van die kleine knoppies nuquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Van dat soort grote oorbellen krijg je bloemkool oren.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik had het over je oren en niet over je tetten.
Nou nouquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Misschien had je die zware oorbellen dan beter in je tepels kunnen hangen!
Dan krijg je van die hangtepels, da;s ook weer niksquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Misschien had je die zware oorbellen dan beter in je tepels kunnen hangen!
Ik ook niet. Zat er niet echt op te wachten dat ze gingen groeien.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:03 schreef FANN het volgende:
Ik heb er in elk geval nooit last van gehad dat ik kleine tetten heb
Bij sommige mannen gebeurd dat welquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zat er niet echt op te wachten dat ze gingen groeien.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je teveel plofkip vreet![]()
Als je veel bier zuipt zou dat moeten gebeuren, merk er nog weinig van?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zat er niet echt op te wachten dat ze gingen groeien.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:09 schreef FANN het volgende:
[..]Ik eet geen plofkip. Alleen kip uit eigen tuin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je teveel plofkip vreet
Dat is beterquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik eet geen plofkip. Alleen kip uit eigen tuin.
Braadhaantjes.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik eet geen plofkip. Alleen kip uit eigen tuin.
Is altijd beter dan een kort lontje moet je maar denkenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb een snelle verbranding waarschijnlijk.
Ook niet heel vaak trouwens. Sowieso eet ik weinig vlees.quote:
Je wordt wel scherper met je oude korte naam.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Is altijd beter dan een kort lontje moet je maar denken
Woon je voor de helft in Oostenrijk ofzo? Hoezo Oostenrijk?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ook niet heel vaak trouwens. Sowieso eet ik weinig vlees.
Behalve in Oostenrijk, maar dan ook nooit troep uit de supermarkt.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je wordt wel scherper met je oude korte naam.
Ik ben dol op schnitzels.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ook niet heel vaak trouwens. Sowieso eet ik weinig vlees.
Behalve in Oostenrijk, maar dan ook nooit troep uit de supermarkt.
Die tijden zijn voorbij .... een gebraden haantje met een mass Bier was standaard voedsel bij al die Volksfesten.quote:
Onderschat het perfect bakken van een schnitsel niet.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Veel te veel paneermeel, die heb ik altijd al vies gevonden...
Gister nog op.quote:
Niet exact de helft, maar afhankelijk van bepaalde omstandigheden verblijf ik grote delen van het jaar in Oostenrijk idd. In een gehucht met amper 65 bewoners.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Woon je voor de helft in Oostenrijk ofzo? Hoezo Oostenrijk?
Hmm... mischien heb ik dan nooit de perfecte schnitsel gehadquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Onderschat het perfect bakken van een schnitsel niet.
Je kan ook niet koken.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Hmm... mischien heb ik dan nooit de perfecte schnitsel gehad![]()
raar woord eigenlijk
Ah........ mysterieus figuur ben jij best wel eigenlijkquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet exact de helft, maar afhankelijk van bepaalde omstandigheden verblijf ik grote delen van het jaar in Oostenrijk idd. In een gehucht met amper 65 bewoners.
Heb je die fritatensuppe nou al eens geprobeerd?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Hmm... mischien heb ik dan nooit de perfecte schnitsel gehad![]()
Je roept het zelf altijd dus don't blame mequote:
eh... nee had je mij een recept gegeven dan?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je die fritatensuppe nou al eens geprobeerd?
Weinig mysterieus. Ben na m'n 40-ste anders gaan leven en een onderdeel daarvan is dat ik me geregeld terugtrek in een hele rustige omgeving en waar ik me enorm prettig voel. Heb in die buurt een jaartje of 15 gewoond en gewerkt en op een gegeven moment zelf een optrekje aangeschaft.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah........ mysterieus figuur ben jij best wel eigenlijk![]()
maar ik al niet te veel vragen
Dat koken van mij stelt niet zoveel voor, je moet mij geen 5 gangen diner laten maken,quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Je roept het zelf altijd dus don't blame me
awwwwwquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:54 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
Klinkt wel prettigquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Weinig mysterieus. Ben na m'n 40-ste anders gaan leven en een onderdeel daarvan is dat ik me geregeld terugtrek in een hele rustige omgeving en waar ik me enorm prettig voel. Heb in die buurt een jaartje of 15 gewoond en gewerkt en op een gegeven moment zelf een optrekje aangeschaft.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:09 schreef FANN het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je teveel plofkip vreetik klikte
...
Een paar weken terug....je dacht dat ik je in de maling nam, totdat je ging googelen en riep "Verrek....het bestaat echt". Je vond het er zelfs smakelijk uitzien.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:20 schreef FANN het volgende:
[..]
eh... nee had je mij een recept gegeven dan?![]()
Ik heb géén idee wat het is
Ik heb wéér gegoogeldquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een paar weken terug....je dacht dat ik je in de maling nam, totdat je ging googelen en riep "Verrek....het bestaat echt". Je vond het er zelfs smakelijk uitzien.
Ik maar wachten en wachten op je ervaring en recensie en dan ben je het gewoon vergeten.
nee en ja!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:22 schreef FANN het volgende:
[..]ah... die had je nog niet gezien
Ligt Aap in zijn nest?
ff nadenken in 2004 heb ik mijn baan gelaten voor wat het was, 44 was ik toen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Weinig mysterieus. Ben na m'n 40-ste anders gaan leven en een onderdeel daarvan is dat ik me geregeld terugtrek in een hele rustige omgeving en waar ik me enorm prettig voel. Heb in die buurt een jaartje of 15 gewoond en gewerkt en op een gegeven moment zelf een optrekje aangeschaft.
Uitzicht over de Donau, oefenen voor mijn grote wandel-expeditie en een beetje meehelpen met een eigen bootje te maken. Mij hoor je niet klagen.quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:25 schreef sacha het volgende:
[..]
nee en ja!en de Postbode ook!
*king of my castle*
Klinkt steeds prettigerquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uitzicht over de Donau, oefenen voor mijn grote wandel-expeditie en een beetje meehelpen met een eigen bootje te maken. Mij hoor je niet klagen.![]()
Ook erg prettig dat ik 90% van het nieuws niet meekrijg....voel me daar ook meer thuis als hier.
Ik ook rond die tijd....was alleen een paar jaartjes jonger als jij.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
ff nadenken in 2004 heb ik mijn baan gelaten voor wat het was, 44 was ik toen.
Ik vlucht regelmatig naar mijn plek met maar kleine beek maar dat is ook al erg tof.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uitzicht over de Donau, oefenen voor mijn grote wandel-expeditie en een beetje meehelpen met een eigen bootje te maken. Mij hoor je niet klagen.![]()
Ook erg prettig dat ik 90% van het nieuws niet meekrijg....voel me daar ook meer thuis als hier.
Nu niet meer ?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ook rond die tijd....was alleen een paar jaartjes jonger als jij.
Op onze leeftijd mag je dingen vergeten.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb wéér gegoogeldmaar nu begint er iets te dagen
![]()
ik was het dus vergeten
Queen of the nite ..quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:25 schreef sacha het volgende:
[..]
nee en ja!en de Postbode ook!
*king of my castle*
Nee....nu ben ik heel veel jaartjes jonger, want ik ben net als toen nog steeds 38 en P_P is ondertussen wel ouder geworden.quote:
Nou die is sinds ie opa is ook weer 10 jaar jonger geworden ... pas maar op ..quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee....nu ben ik heel veel jaartjes jonger, want ik ben net als toen nog steeds 38 en P_P is ondertussen wel ouder geworden.
Ik kan zo 15 jaar van mijn leeftijd aflullen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou die is sinds ie opa is ook weer 10 jaar jonger geworden ... pas maar op ..
Dat is niet pittig kortquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Die heeft ook een pittig kort kapsel nu...
[ afbeelding ]
Mogen wij dat zelf beoordelen?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan zo 15 jaar van mijn leeftijd aflullen.
Agnetha heeft daar nog wel wat lengte in haar nek.quote:
De ergste zijn inderdaad die met een lekker gek kleurtjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Oke dan, nu ben jij aan de beurtquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:49 schreef Kingstown het volgende:
Oké dames....weer genoeg foto's van jezelf gepost.
Hipquote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:49 schreef Kingstown het volgende:
Oké dames....weer genoeg foto's van jezelf gepost.
He he hela de boogie de boogie de boegie de bie, of zoietsquote:
Hip boeddha beeldje heb je wel.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:53 schreef sacha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vind jij mij niet moohooooooooooooooooi?
Ik heb geen smartphone, dus kan geen selfies maken, anders had ik dat natuurlijk meteen voor je gedaan.quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
He he hela de boogie de boogie de boegie de bie, of zoiets
Toch niet hier in Assen gekocht hoop ik....anders krijg je mevrouw Kroonenberg (?) over je heen....dat je zielloos bent enzo.quote:
Kan ook met een camera ...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb geen smartphone, dus kan geen selfies maken, anders had ik dat natuurlijk meteen voor je gedaan.
Now what you hear is not a test I'm rappng to the beatquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
He he hela de boogie de boogie de boegie de bie, of zoiets
En je flitsblokjes zijn zeker ook op?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb geen smartphone, dus kan geen selfies maken, anders had ik dat natuurlijk meteen voor je gedaan.
Nee die nietquote:
Die jaquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Now what you hear is not a test I'm rappng to the beat
Flitsblokjes....dat is lang geleden.quote:
quote:
in Assen is vast geen A-C-tionquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Toch niet hier in Assen gekocht hoop ik....anders krijg je mevrouw Kroonenberg (?) over je heen....dat je zielloos bent enzo.
Dat moet je ook wel ff een foto onder een spoiler doenquote:
Hoeft niet onder spoiler, staat gewoon op YT.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat moet je ook wel ff een foto onder een spoiler doen
Dat is 6 jaar geleden, zo kan ik het ookquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoeft niet onder spoiler, staat gewoon op YT.![]()
Ben jij die DJ met dat rode petje?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben de Dubmaster aan het begin,quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben jij die DJ met dat rode petje?
Leuk meiske in dat rood/wit gestreepte shirt btw.
Zoveel maakt dat niet meer uit.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is 6 jaar geleden, zo kan ik het ook
Hoe vaak heb je die hier nu gepost?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je zegt het zelf ..quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was ik waarschijnlijk net naar de kapper geweest.
vroeger jaquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:27 schreef MadMaster het volgende:
De dames zijn al te bedde?
Die foto met die oorbellen, is dat Fann herself?
Ga jij nu dingen invullen voor Sas?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Das alleen Sas .. Die heeft dr mannen reeds naar bed gestuurd.. Da Bitch
Dat heeft ze eerder zelf al verteldquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga jij nu dingen invullen voor Sas?
Grappig, ze lijkt echt op een Fan die ik ken, maar die komt uit het oosten van het land...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
vroeger jamaar ze lijkt er nog steeds op
Het één hoeft het ander niet uit te sluiten.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw grote tieten boeien me niet, ik ga voor een mooie kont.
Soms wel, zoals de Snickers extra caramel versie, Arizona icetea en een bluetooth ontvanger...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:39 schreef sacha het volgende:
[..]
het is een winkel met heel veel spullen die je hoogstwaarschijnlijk niet nodig hebt
Ik houd van kleine tieten, die gaan langer mee,quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het één hoeft het ander niet uit te sluiten.
Ja, ik ben hebzuchtig...
Heet jij Volkert?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet exact de helft, maar afhankelijk van bepaalde omstandigheden verblijf ik grote delen van het jaar in Oostenrijk idd. In een gehucht met amper 65 bewoners.
Uiteindelijk gaan ze allemaal lang mee, over het algemeen...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik houd van kleine tieten, die gaan langer mee,
Ik geef 'm geen jaar meer...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die lamlul heeft zijn kaken stijf op elkaar gehouden en loopt nu min of meer vrij rond.
En de Axe douchegel en L'Oreal zonnebrand.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Soms wel, zoals de Snickers extra caramel versie, Arizona icetea en een bluetooth ontvanger...
Eén is genoeg...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel dwazen er zijn om 'm alsnog om te leggen?
En de Veet ontharingscreme niet te vergeten...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En de Axe douchegel en L'Oreal zonnebrand.
Ferdi E werd geschept door een Caterpillar.quote:
Heb ik een dubbelgangster?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Grappig, ze lijkt echt op een Fan die ik ken, maar die komt uit het oosten van het land...
Dat spul stinkt als de ziektequote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En de Veet ontharingscreme niet te vergeten...
Die gebruik jij waarvoor?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En de Veet ontharingscreme niet te vergeten...
Ik heb dat op één of andere manier niet meegekregen, ik hoorde dat afgelopen week pas...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ferdi H werd geschept door een Caterpillar.
Karmaquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ferdi E werd geschept door een Caterpillar.
Het is gewoon een psygoquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die Volkert heeft een vreemd karma, het is wel een diervriendelijk persoon.
Het lijkt er op.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb ik een dubbelgangster?![]()
Ik hoop dat je er geen slechte herinneringen aan hebt dan
Zwanenburg is the place to be...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:58 schreef chufi het volgende:
Ik raakte eens verzijld in de Action in Osdorp... Wist niet hoe snel ik er weer uit moest komen
Wat Fann al zei, dat spul meurt als de pest, dat smeer ik niet op mijn lichaamquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik niet, maar mijn vrouwelijke collega's halen dozen vol van dat spul daar...
Wilde je Axe douchege kopen?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:58 schreef chufi het volgende:
Ik raakte eens verzijld in de Action in Osdorp... Wist niet hoe snel ik er weer uit moest komen
Volgens mij vreten die chemicaliën je huid wegquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat Fann al zei, dat spul meurt als de pest, dat smeer ik niet op mijn lichaam
Mijn collega's stinken anders niet...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat Fann al zei, dat spul meurt als de pest, dat smeer ik niet op mijn lichaam
Zit er ammoniak in of zo?quote:Op zondag 4 mei 2014 00:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Volgens mij vreten die chemicaliën je huid weg
Vroeger was het zo'n megapool winkel volgens mij. maar was nog nooit in een Action geweest, dus maar eens kijken ... Doen we niet weerquote:
Gelukkig maarquote:
quote:Op zondag 4 mei 2014 00:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Maar die geur is echt misselijkmakend, als rotte eieren.
Afgelopen week was ik er nog, niets mis met goedkoop.quote:Op zondag 4 mei 2014 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger was het zo'n megapool winkel volgens mij. maar was nog nooit in een Action geweest, dus maar eens kijken ... Doen we niet weer
Zo erg is de Action op zich niet, maar Osdorp is dat wel...quote:Op zondag 4 mei 2014 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger was het zo'n megapool winkel volgens mij. maar was nog nooit in een Action geweest, dus maar eens kijken ... Doen we niet weer
Klinkt goed...quote:Op zondag 4 mei 2014 00:04 schreef FANN het volgende:
Nouhou........ er zit wel veel troep in![]()
Voor Bikinilijn & Oksels
Aqua, Urea, Potassium Thioglycolate, Paraffinum Liquidum, Cetearyl, Alcohol, Calcium Hydroxide, Talc, Ceteareth-20, Glycerin, Sorbitol, Parfum, Potassium Hydroxide, Magnesium Trisilicate, Propylene, Glycol, Lithium Magnesium Sodium Silicate, Butyrospermum Parkii, Butter, Sodium Gluconate, Limonene, Citrus Aurantium Dulcis Peel Oil, Citrus Grandis Peel Oil, Benzyl Salicylate, Acrylates Copolymer, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Hydrated Silica, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, CI 77891.
Normale huid formule
Aqua, Urea, Paraffinum Liquidum, Cetearyl Alcohol, Potassium Thioglycolate, Calcium Hydroxide, Talc, Ceteareth-20, Glycerin, Parfum, Potassium Hydroxide, Magnesium Trisilicate, Propylene Glycol, Lithium Magnesium Sodium Silicate, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Acrylates Copolymer, Sodium Gluconate, Hydrated Silica, Propylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Nelumbo Nucifera Flower Extract, Xanthan Gum, Linalool, CI 77891, CI 45380 (3).
http://www.veet.nl/produc(...)e-bestandsdelen.html
Ik heb het zelf nooit gebruikt , maar idd is dat een beetje de geur die ik me er van herinner...quote:
Ik haal er mijn sokken.quote:Op zondag 4 mei 2014 00:10 schreef Soury het volgende:
Action is top, goedkoop afwas tabletten en wasmiddel halen.
Die haal ik dan weer bij Lidlquote:Op zondag 4 mei 2014 00:10 schreef Soury het volgende:
Action is top, goedkoop afwas tabletten en wasmiddel halen.
Het is wel als de Aldi of Lidl. Ze hebben het en dan is het op en weg.quote:Op zondag 4 mei 2014 00:10 schreef Deisyy het volgende:
Deze van Action kan ik de dames aanraden, kost geen drol en is er ook in andere kleuren/geuren.
[ afbeelding ]
Hahaquote:
Alleen als ze TV schotels/ontvangers in de aanbieding hebben is het snel uitverkocht. De rest niet...quote:Op zondag 4 mei 2014 00:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is wel als de Aldi of Lidl. Ze hebben het en dan is het op en weg.
Nou nee hoor, deze doucheproducten hebben ze al sinds 2012.quote:Op zondag 4 mei 2014 00:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is wel als de Aldi of Lidl. Ze hebben het en dan is het op en weg.
Het gehakt van Aldi is top, veel vlees trouwens.quote:
Laat je niet ketenen!quote:Op zondag 4 mei 2014 00:13 schreef Kingstown het volgende:
Action is kut, Lidl is kut, Aldi is kut, AH is kut....al die ketens zijn kut.
En nu ga ik slapen....dat is niet kut, dat is fijn!
Welterusten ouwe mopperpotquote:Op zondag 4 mei 2014 00:13 schreef Kingstown het volgende:
Action is kut, Lidl is kut, Aldi is kut, AH is kut....al die ketens zijn kut.
En nu ga ik slapen....dat is niet kut, dat is fijn!
En laptops, die zijn ook zo wegquote:Op zondag 4 mei 2014 00:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen als ze TV schotels/ontvangers in de aanbieding hebben is het snel uitverkocht. De rest niet...
Oh ik dacht dat Action ook zo'n inkoop winkel was. Met geen vaste productenquote:Op zondag 4 mei 2014 00:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou nee hoor, deze doucheproducten hebben ze al sinds 2012.
Van Lidl, de rozequote:Op zondag 4 mei 2014 00:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ook het pleepapier vind ik erg fijn langs de billen.
Aldi of Lidlquote:Op zondag 4 mei 2014 00:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ook het pleepapier vind ik erg fijn langs de billen.
Sommige dingen hebben ze inderdaad tijdelijk, maar niet alles.quote:Op zondag 4 mei 2014 00:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat Action ook zo'n inkoop winkel was. Met geen vaste producten
Gaat ik dat ook nog een keer proberen maar helaas zit de Aldi hier op lastige plek waar je moet betalen om te parkeren.quote:Op zondag 4 mei 2014 00:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou nee hoor, deze doucheproducten hebben ze al sinds 2012.
quote:Op zondag 4 mei 2014 00:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier niet, zit geen Arabisch toetsenbord op, dus is niet gewild...
quote:Op zondag 4 mei 2014 00:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier niet, zit geen Arabisch toetsenbord op, dus is niet gewild...
Is dat zo?quote:Op zondag 4 mei 2014 00:18 schreef sacha het volgende:
als je roestvrijstalen keukenapparaten hebt MOET je de RVS spuitbus van de A-C-tion kopen
Dat valt wel mee, ze hebben ook veel 'eigen' producten...quote:Op zondag 4 mei 2014 00:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat Action ook zo'n inkoop winkel was. Met geen vaste producten
Dan moet je met de fietsquote:Op zondag 4 mei 2014 00:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gaat ik dat ook nog een keer proberen maar helaas zit de Aldi hier op lastige plek waar je moet betalen om te parkeren.
Ik heb afgelopen week wel een spuitbus zilververf bij Action gekocht, om mijn schoenen bij mijn Toppers-outfit zilver te spuiten, ¤ 2,09quote:Op zondag 4 mei 2014 00:18 schreef sacha het volgende:
als je roestvrijstalen keukenapparaten hebt MOET je de RVS spuitbus van de A-C-tion kopen
vind ik wel, eerst ontvetten met 'meneer Spier' de oranje keukenvariant en daarna met keukenpapier(!) wat A-C-tion RVS spray, en het is weer als nieuw!quote:
O ja, dat was jij.quote:Op zondag 4 mei 2014 00:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen week wel een spuitbus zilververf bij Action gekocht, om mijn schoenen bij mijn Toppers-outfit zilver te spuiten, ¤ 2,09
Ga ik toch eens proberen, klote RVS als ik dat van te voren had geweten ..quote:Op zondag 4 mei 2014 00:22 schreef sacha het volgende:
[..]
vind ik wel, eerst ontvetten met 'meneer Spier' de oranje keukenvariant en daarna met keukenpapier(!) wat A-C-tion RVS spray, en het is weer als nieuw!
Klopt idd en er kwam idd gewoon iemand langs ... koste geen drol ...quote:Op zondag 4 mei 2014 00:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De garantie is goed en die heb je ook nodig.
Valt wel mee hoor, ¤ 2,09 voor mijn schoenen en ¤ 29,95 voor mijn blauwe jumpsuitquote:Op zondag 4 mei 2014 00:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O ja, dat was jij.
Niemand die je schoenen ziet daar. Mensen spenderen een fortuin en tijd aan die canavalsoptocht in de Arena...![]()
en alleen de spuitbus hoor, niet andere troep, en alleen met keuken/wc-papier zei ze strengquote:Op zondag 4 mei 2014 00:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga ik toch eens proberen, klote RVS als ik dat van te voren had geweten ..
Maar waarom die uitmonstering?quote:Op zondag 4 mei 2014 00:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ¤ 2,09 voor mijn schoenen en ¤ 29,95 voor mijn blauwe jumpsuit![]()
En dan komt er nog een boa bij
Na 1 kookbeurt is mijn Pelgrim alweer aan grote schoonmaak toe.quote:Op zondag 4 mei 2014 00:22 schreef sacha het volgende:
[..]
vind ik wel, eerst ontvetten met 'meneer Spier' de oranje keukenvariant en daarna met keukenpapier(!) wat A-C-tion RVS spray, en het is weer als nieuw!
Roerbakken moet je in een wok doen, niet rechtstreeks op je fornuis zelf...quote:Op zondag 4 mei 2014 00:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Na 1 kookbeurt is mijn Pelgrim alweer aan grote schoonmaak toe.
Ik roer te hard denk ik.
quote:Op zondag 4 mei 2014 00:26 schreef FANN het volgende:
[..]
ow........ ik kreeg al van die rare plaatjes
quote:Op zondag 4 mei 2014 00:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Het thema is Holland, rood-wit-blauw dus. Het publiek op de tweede ring wordt geacht rood te dragen, de eerste ring wit en arena blauw.quote:Op zondag 4 mei 2014 00:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar waarom die uitmonstering?
Welk thema is het dit keer?
Zelfs met de wok vliegen de spetters in het rond.quote:Op zondag 4 mei 2014 00:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Roerbakken moet je in een wok doen, niet rechtstreeks op je fornuis zelf...
Die wil je niet in je keukenquote:Op zondag 4 mei 2014 00:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is wat het publiek van voorgaande versies zichzelf aangedaan heeft en iedereen wil er de volgende keer nog debieler uitzien dan zijn/haar buurnan/-vrouw.quote:Op zondag 4 mei 2014 00:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het thema is Holland, rood-wit-blauw dus. Het publiek op de tweede ring wordt geacht rood te dragen, de eerste ring wit en arena blauw.
Dat schijnt nou eenmaal bij het feestje te horen
Luchtige snacks...quote:Op zondag 4 mei 2014 00:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb een keer de frietpan door de lucht laten vliegen omdat de loempia's ontplofte.
Me too...quote:Op zondag 4 mei 2014 00:33 schreef MadMaster het volgende:
Fijne voortzetting, ik ben out of Action...
Ze was wel heel lief...quote:Op zondag 4 mei 2014 00:32 schreef FANN het volgende:
[..]
écht écht écht niet, nooit geweest ook geloof ik
aftuigkapquote:Op zondag 4 mei 2014 00:33 schreef chufi het volgende:
Ik ken iemand die met de frituurpan ooit dr aftuigkap ....
Debiel? Ik heb een hele leuke jumpsuit ... Met zilveren schoenen dat welquote:Op zondag 4 mei 2014 00:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is wat het publiek van voorgaande versies zichzelf aangedaan heeft en iedereen wil er de volgende keer nog debieler uitzien dan zijn/haar buurnan/-vrouw.
Wat een onzin, ze weigeren je echt niet als je in je spijkerbroek komt.
Is toevallig ook blauw...
Oops ja..quote:Op zondag 4 mei 2014 00:35 schreef FANN het volgende:
[..]
aftuigkap![]()
afzuigkap zal je wel bedoelen...![]()
Maar goed, Welterusten Allemaal !
Oké, goed dat je het er bij zegtquote:Op zondag 4 mei 2014 00:35 schreef sacha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is em!![]()
en als je het nou per ongeluk wel met een doekje doet wil je dan dat doekje niet in de wasmachine gooien bij je andere was, alles gaat naar benzine ruiken
mooie aftuigcape!quote:Op zondag 4 mei 2014 00:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Debiel? Ik heb een hele leuke jumpsuit ... Met zilveren schoenen dat wel![]()
[ afbeelding ]
Deze in blauw dan.
Nu wil ik die blauwe zien.quote:Op zondag 4 mei 2014 00:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze in blauw dan.
Daar zit nog niemand in, maar daar moet je me maar in denkenquote:
En niet blond toch..quote:Op zondag 4 mei 2014 00:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze in blauw dan.
watte?quote:Op zondag 4 mei 2014 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Helaas kan ik er dit jaar wederom niet bij zijn om principieele redenen...
Niet blond, jeweetzquote:Op zondag 4 mei 2014 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
En niet blond toch..
Helaas kan ik er dit jaar wederom niet bij zijn om principieele redenen... Maar ik weet zeker dat je een prima avond zult hebben ..
quote:Op zondag 4 mei 2014 00:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan kan het alleen nog beter worden toch?
kruip er in en maak je selfie ..quote:Op zondag 4 mei 2014 00:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar zit nog niemand in, maar daar moet je me maar in denken![]()
[ afbeelding ]
Arena gasten ... Ben ff de naam kwijtquote:Op zondag 4 mei 2014 00:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sjoef zegt ergens voor af, heb ook geen idee voor wat?
neenquote:Op zondag 4 mei 2014 00:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sjoef zegt ergens voor af, heb ook geen idee voor wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |