prostitutie.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:57 schreef Dimachaerus het volgende:
kent iemand nog eenvoudige onderwerpen dat met geld / economie te maken heeft
picsquote:Op zondag 4 mei 2014 19:15 schreef Fanta-stick het volgende:
Zometeen chickenwings maken! Cancun style!
Wisselkoersenquote:Op zondag 4 mei 2014 18:57 schreef Dimachaerus het volgende:
zwartwerke vriendquote:Op zondag 4 mei 2014 18:57 schreef Dimachaerus het volgende:
quote:Op zondag 4 mei 2014 19:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zwartwerke vriend
ik kan je wel helpe als je wil beune
eind resultaat zal in posten.quote:
Pics van je lekkere kippetje. Ik heb shoarma in mijn buik nu. Hahaha vet cooler ben ik.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:15 schreef Fanta-stick het volgende:
Zometeen chickenwings maken! Cancun style!
Beetje respect voor mijn toekomstige kinderen ja. Ze zullen met klasse worden opgevoed.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:54 schreef Klokov het volgende:
Hey G.R.S. verwachten jij en No1uknow binnenkort al een nieuwe kansenparel?
Leer ze jatten dan hebben ze altijd wat te eten.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:02 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Beetje respect voor mijn toekomstige kinderen ja. Ze zullen met klasse worden opgevoed.
Dan zou ik een andere vent zoekenquote:Op zondag 4 mei 2014 20:02 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Beetje respect voor mijn toekomstige kinderen ja. Ze zullen met klasse worden opgevoed.
Sickening Chefkok.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
eind resultaat zal in posten.
Benodigheden:
Kipfilet of kleine kipvleugeltjes
Magere yoghurt/karnemelk
cancunkruiden( kijk even of er zout inzit en of ie pittig is voeg anders naar smaak zout en chilipeper toe)
Bakpapier
Bakplaat
Klein beetje geraffineerde olijfolie
Cornflakes
Snij je kipfilet in stukken of neem kleine kipvleugeltjes marinier ze met de cancunkruiden en een klein beetje olie( olie zorgt ervoor dat de kruiden beter intrekken).. Na 20 min haal je het uit de koeling.
Voorverwarm de oven op 200 graden
Leg een diep bord klaar met wat karnemelk of magere yoghurt. En eentje met cornflakes( ik doe alles op gevoel dus kijk hoeveel kip je hebt)
Dip de kip in de karnemelk yoghurt laat het uitdruipen (whut?) en rol het door de cornflakes( ik crush de cornflakes zelf nog een beetje, pakt beter). Daarna leg ik het op een bakplaat met bakpapier( vet het in met maar 2 druppels olie, proteins tend to get sticky when heated)
Stop het in de
Oven.. Check na 15 minuten de kip, draai om zodat alles lekker crispy wordt.
Laat nog 15 min in de oven zitten. Hoe lang het duurt ligt aan hoe groot de kipstukken zijn.
Dit is mijn eigen recept, eigen manier, al ben ik wel geinspireerd.
Door gebruik te maken van yoghurt/karnemelk ipv olie als plakmiddel en de oven beperk je de hoeveelheid vet.
Xx
Eindresultaat post ik later.
Edit: ligt aan je oven hoe heet die moet. 200 graden kan snel gaan.
Hahah gew lekker genieten toch? je maag heeft geen ogen kan toch niet zien hoeveel je eet.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Holy shit. De McFlurry Stroopwafel is mijn favoriet, en tot mijn grote verbazing zag ik net Hertog Stroopwafels in de vriezer liggen.Ben benieuwd. Teisseire (ekte ekte weten) heeft hun Tropical smaak aangepast. Het smaakt nu meer naar multivitaminedrank.
Tot zover mijn supermarkt-update.
aaawquote:Op zondag 4 mei 2014 20:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik had de wasmachines om 20:00 gereserveerd. Was ik door één van die spullen afgeleid -> 10 min te laat -> niet meer kunnen wassen.
wat is cancunkruiden? bedoel je niet cajun?quote:Op zondag 4 mei 2014 19:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Benodigheden:
Magere yoghurt/karnemelk
cancunkruiden( kijk even of er zout inzit en of ie pittig is voeg anders naar smaak zout en chilipeper toe)
Bakpapier
Bakplaat
Cornflakes
Snij je kipfilet in stukken of neem kleine kipvleugeltjes marinier ze met de cancunkruiden en een klein beetje olie( olie zorgt ervoor dat de kruiden beter intrekken).. Na 20 min haal je het uit de koeling.
Leg een diep bord klaar met wat karnemelk of magere yoghurt. En eentje met cornflakes( ik doe alles op gevoel dus kijk hoeveel kip je hebt)
Dip de kip in de karnemelk yoghurt laat het uitdruipen (whut?) en rol het door de cornflakes( ik crush de cornflakes zelf nog een beetje, pakt beter). Daarna leg ik het op een bakplaat met bakpapier( vet het in met maar 2 druppels olie, proteins tend to get sticky when heated)
Stop het in de
Laat nog 15 min in de oven zitten. Hoe lang het duurt ligt aan hoe groot de kipstukken zijn.
Door gebruik te maken van yoghurt/karnemelk ipv olie als plakmiddel en de oven beperk je de hoeveelheid vet.
Xx
Dat military typoquote:Op zondag 4 mei 2014 19:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Benodigheden:
Magere yoghurt/karnemelk
Bakpapier
Bakplaat
Cornflakes
Stop het in de
Xx
military typo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |