ik ken dit ook niet... onze snowie ging gewoon in de laatste week een beetje zenuwachtig doen tot de dag dat ze besloot dat mijn gemaakte mand niet okè was en zelf een plekje zocht en dan waren de kittens er binnen een dag.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:09 schreef senesta het volgende:
Ik vraag me af of het normaal is dat het hele proces zo lang duurtIk zou gek worden inmiddels denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 06-05-2014 01:14:53 ]S. 2014
J. 2016
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
tomtitom....Nee wacht, ik stuur je even pm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
Kun je de quote even weghalen svp, ik ben de discussies in dit topic zat.quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
tomtitom....EensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Best jammer. Ik zou graag in de kittenstemming willen komen aangezien het bij mijn kat ook niet meer zo lang duurt. Ik ben gewoon heel benieuwd.quote:
heb jij al een topicquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:30 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Best jammer. Ik zou graag in de kittenstemming willen komen aangezien het bij mijn kat ook niet meer zo lang duurt. Ik ben gewoon heel benieuwd.
Nee, ga ik denk ik ook niet maken. Ik zou het graag willen delen maar ik wil ook nog een beetje anoniem blijven.quote:
Met alleen foto's van de kittensquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:41 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Nee, ga ik denk ik ook niet maken. Ik zou het graag willen delen maar ik wil ook nog een beetje anoniem blijven.
quote:
De vraag is natuurlijk eerder of er überhaupt nog kittens zullen komenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:58 schreef CapitalS het volgende:
Poes poes poes.. Omdat mn eigen poezebeest nog niet bevallen wil had ik gehoopt dat Zoe al kraamnieuws heeft. Zouden de kittens er al zijn?
Haha ja zoiets vraag ik me ook af idd.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:01 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk eerder of er überhaupt nog kittens zullen komen
+1...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha ja zoiets vraag ik me ook af idd.
Lol zal het niet meer doenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
+1...
nee! ik hoef niet weer een pm voor mn mening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |