heb jij al een topicquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:30 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Best jammer. Ik zou graag in de kittenstemming willen komen aangezien het bij mijn kat ook niet meer zo lang duurt. Ik ben gewoon heel benieuwd.
Nee, ga ik denk ik ook niet maken. Ik zou het graag willen delen maar ik wil ook nog een beetje anoniem blijven.quote:
Met alleen foto's van de kittensquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:41 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Nee, ga ik denk ik ook niet maken. Ik zou het graag willen delen maar ik wil ook nog een beetje anoniem blijven.
quote:
De vraag is natuurlijk eerder of er überhaupt nog kittens zullen komenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:58 schreef CapitalS het volgende:
Poes poes poes.. Omdat mn eigen poezebeest nog niet bevallen wil had ik gehoopt dat Zoe al kraamnieuws heeft. Zouden de kittens er al zijn?
Haha ja zoiets vraag ik me ook af idd.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:01 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk eerder of er überhaupt nog kittens zullen komen
+1...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha ja zoiets vraag ik me ook af idd.
Lol zal het niet meer doenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
+1...
nee! ik hoef niet weer een pm voor mn mening.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:53 schreef DjinN het volgende:
Doe eens moeite en lees terug...WV heeft laatst nog gezegd dat ze problemen had met haar pc/internet. Misschien kan je logisch nadenken en bedenken dat dat de reden kan zijn dat ze niet post?
Als ze een filmpje kan posten, kan ze ook wel een update geven.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:48 schreef jcdragon het volgende:
Op haar YT channel zijn er weer een paar filmpjes geupload. Nog geen kittens.
Ik niet, hoor.quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:05 schreef DjinN het volgende:
Boeiend...ze is niet verplicht updates te geven..dacht dat we deze nutteloze discussie onderhand wel gehad hadden..
So I noticed..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |