Wat mooi om te zien!quote:Op zondag 4 mei 2014 12:43 schreef Wildervankstertje het volgende:
Filmpje van een paar dagen geleden. Beweging in de buik.
Kittens zijn er wel, alleen nog steeds in de buik van mama Zoë. Hoop dat het nu een beetje snel gaat. Ze slaapt nu even maar soms beweegt ze en dan hoor ik haar kreunen, ze voelt zich niet fijn meer zoals ik merk.quote:Op zondag 4 mei 2014 12:51 schreef Cat22 het volgende:
Wat een rare actie van die user!![]()
![]()
Dan heb je écht issues, als je zo aan je aandacht wil komen. Gelukkig lijkt het al aardig opgelost te zijn nu. Het enige wat nog ontbreekt: kittens!
Ja, ze schrikt alleen heel vaak wakker, vooral als haar buik erg beweegt. Dan kijkt ze op, even heel hard en zielig mauwen en probeert verder te slapen.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nog even lekker slapen. Is goed voor haar
Je voelt je dan zo machteloos he? Ook al hoort het erbij en zo. Arme mamma-to-be.quote:Op zondag 4 mei 2014 12:58 schreef Wildervankstertje het volgende:
Volgens mij is ze aan het dromen nu. Steeds mauwen in der slaap en trillen met haar pootjes. Vind het gewoon zielig voor die arme schat.
Ze heeft het eens eerder meegemaakt. Haar vorige baasje vertelde me dat ze vorig jaar zomer een nestje met 4 kittens gehad heeft.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:11 schreef jcdragon het volgende:
Leuke filmpjes.
Ze weet natuurlijk niet wat er gaat gebeuren. Ik hoop dat ze nog dit topic gaat bevallen.
Arm beest. Dat het maar snel mag doorzetten des te eerder is ze er vanaf.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:05 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Ja, ze schrikt alleen heel vaak wakker, vooral als haar buik erg beweegt. Dan kijkt ze op, even heel hard en zielig mauwen en probeert verder te slapen.
Ja, van de Action. Heb er 8 van. 3 bij Action gehaald en 5 bij de Tedi, bij Tedi waren ze maar 45ct.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:44 schreef Franknfurter het volgende:
Dekentje van de action! Die heb ik hier ookHopen voor dr dat ze nu snel komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |