quote:
Leven die mensen onder een steen? Het is ook echt niet van vandaag of gisteren dat levenslang gevangenisstraf ook echt levenslang is.
Het probleem is dat de mensen die dat denken ook steevast de mensen zijn die het meest klagen over het rechtssysteem.
Zie het topic over Volkert.
Ik zal jou eens een kut gevenquote:
slijmbalquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:17 schreef BlauweTijger het volgende:
Moet zeggen dat Frank weer een baas is vanavond.
Dit soort muziek vind ik ook goed trouwens. Ik ken het alleen helemaal niet. Of mocht ik niet klikken?quote:
jawel, maar zij vroeg om goede rapquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dit soort muziek vind ik ook goed trouwens. Ik ken het alleen helemaal niet. Of mocht ik niet klikken?
Wist je dat niet?quote:
Ook niks mis mee.quote:
nee is voor mijquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dit soort muziek vind ik ook goed trouwens. Ik ken het alleen helemaal niet. Of mocht ik niet klikken?
frank = haywood = tettenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:18 schreef BlauweTijger het volgende:
Oh noemen ze hem daarom allemaal kut Frank?
Dit zit muzikaal ook goed in elkaar. Toffe muziek. Ik geef m'n ouders de schuld, die hebben me nooit in deze richting geduwd.quote:
Nou en.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:18 schreef Leafeon672 het volgende:
Rap van tegenwoordig gaat alleen maar over rijk zijn en hoeren neuken.
je muzieksmaak laten bepalen door je oudersquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dit zit muzikaal ook goed in elkaar. Toffe muziek. Ik geef m'n ouders de schuld, die hebben me nooit in deze richting geduwd.
Als HaywoodJablome 15 jaar jonger was geweest had ik haar ten huwelijk gevraagdquote:
johquote:
De invloed van opvoeding ontkennenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
je muzieksmaak laten bepalen door je ouders
Anal Cunt schrijft ook goede liedjes - inhoudelijk veel dieper. Misschien meer jouw ding.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:18 schreef Leafeon672 het volgende:
Rap van tegenwoordig gaat alleen maar over rijk zijn en hoeren neuken.
Ben jij 16?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:19 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Als HaywoodJablome 15 jaar jonger was geweest had ik haar ten huwelijk gevraagd.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Anal Cunt schrijft ook goede liedjes - inhoudelijk veel dieper. Misschien meer jouw ding.
Ben jij geen tienerquote:
Jij wel dan?quote:
Guus doet dat ook niet, dus dat is geen excuus.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:21 schreef BlauweTijger het volgende:
Vandaar dat je elke keer van die debiele dingen zegt.
Jij bent 20 ofzo toch?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:23 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ben ook nog wel een jonge god hoor.
Ook Guus doet dat.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Guus doet dat ook niet, dus dat is geen excuus.
Ik geloof er ook nog steeds geen klap van dat 'ie 16 is.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Guus doet dat ook niet, dus dat is geen excuus.
Moet jij nodig zeggen, paupertokkiequote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:21 schreef BlauweTijger het volgende:
Vandaar dat je elke keer van die debiele dingen zegt.
Ik word binnenkort al 24.quote:
Hihaho can't touch me.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:23 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen, paupertokkie.
Wat?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:23 schreef SadPanda het volgende:
Volgens zijn post history deed hij al HBO, hij is geen 16 dus.
Het is helemaal niks kan ik je vertellen, was ik maar 6.quote:
Gaat over een televisiezender.quote:
hoe oud ben jij?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het is helemaal niks kan ik je vertellen, was ik maar 6.
quote:
oh dacht dat je het over Guus hadquote:
moblo is mod daar, doe voorzichtigquote:
Ik ben wat wijzer, misschien dat dat je op het verkeerde been zet.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat jij echt een stuk ouder bent dan ik, maar volgens mij valt dat wel mee.
Dat is wel zo denk ik.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben wat wijzer, misschien dat dat je op het verkeerde been zet.
zij is gevaarlijkquote:
quote:
heb vmbo-t diploma hèquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daarnaast is mijn hoogste diploma niet m'n strikdiploma.
Nee je havo toch?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daarnaast is mijn hoogste diploma niet m'n strikdiploma.
quote:
Fouten zijn juist goed, mensen zonder littekens zijn vermoeiend.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ja voordat ik fouten had gemaakt
waar vind ik een schone lei
Fijn om te horen, dan zal die 21+ test voor hbo niet al te lastig zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:29 schreef BlauweTijger het volgende:
Nee maar, ben niet dom jullieweten zelluf volgend jaar afstuderen allus.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Fijn om te horen, dan zal die 21+ test voor hbo wel niet al te lastig zijn.
Stuur een brief naar ze, of nee doe hem zelf op de post! Misschien nemen ze je dan wel aan.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Fijn om te horen, dan zal die 21+ test voor hbo niet al te lastig zijn.
Mwah verschilt per studie. Ik heb er zelf geen moeite mee.. maar bijvoorbeeld SBRM is een pittige studie.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Stelt overigens echt geen sodemieter voor. Heel hbo ook niet, je zou er fluitend doorheen gaan.
Wat een waarheidquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Fouten zijn juist goed, mensen zonder littekens zijn vermoeiend.
Beetje matige comeback.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Stuur een brief naar ze, of nee doe hem zelf op de post! Misschien nemen ze je dan wel aan.
wat is sbrmquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mwah verschilt per studie. Ik heb er zelf geen moeite mee.. maar bijvoorbeeld SBRM is een pittige studie.
Augurken naar je gooien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |