je muzieksmaak laten bepalen door je oudersquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dit zit muzikaal ook goed in elkaar. Toffe muziek. Ik geef m'n ouders de schuld, die hebben me nooit in deze richting geduwd.
Als HaywoodJablome 15 jaar jonger was geweest had ik haar ten huwelijk gevraagdquote:
johquote:
De invloed van opvoeding ontkennenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
je muzieksmaak laten bepalen door je ouders
Anal Cunt schrijft ook goede liedjes - inhoudelijk veel dieper. Misschien meer jouw ding.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:18 schreef Leafeon672 het volgende:
Rap van tegenwoordig gaat alleen maar over rijk zijn en hoeren neuken.
Ben jij 16?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:19 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Als HaywoodJablome 15 jaar jonger was geweest had ik haar ten huwelijk gevraagd.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Anal Cunt schrijft ook goede liedjes - inhoudelijk veel dieper. Misschien meer jouw ding.
Ben jij geen tienerquote:
Jij wel dan?quote:
Guus doet dat ook niet, dus dat is geen excuus.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:21 schreef BlauweTijger het volgende:
Vandaar dat je elke keer van die debiele dingen zegt.
Jij bent 20 ofzo toch?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:23 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ben ook nog wel een jonge god hoor.
Ook Guus doet dat.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Guus doet dat ook niet, dus dat is geen excuus.
Ik geloof er ook nog steeds geen klap van dat 'ie 16 is.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Guus doet dat ook niet, dus dat is geen excuus.
Moet jij nodig zeggen, paupertokkiequote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:21 schreef BlauweTijger het volgende:
Vandaar dat je elke keer van die debiele dingen zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |