zij is gevaarlijkquote:
quote:
heb vmbo-t diploma hèquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daarnaast is mijn hoogste diploma niet m'n strikdiploma.
Nee je havo toch?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daarnaast is mijn hoogste diploma niet m'n strikdiploma.
quote:
Fouten zijn juist goed, mensen zonder littekens zijn vermoeiend.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ja voordat ik fouten had gemaakt
waar vind ik een schone lei
Fijn om te horen, dan zal die 21+ test voor hbo niet al te lastig zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:29 schreef BlauweTijger het volgende:
Nee maar, ben niet dom jullieweten zelluf volgend jaar afstuderen allus.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Fijn om te horen, dan zal die 21+ test voor hbo wel niet al te lastig zijn.
Stuur een brief naar ze, of nee doe hem zelf op de post! Misschien nemen ze je dan wel aan.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Fijn om te horen, dan zal die 21+ test voor hbo niet al te lastig zijn.
Mwah verschilt per studie. Ik heb er zelf geen moeite mee.. maar bijvoorbeeld SBRM is een pittige studie.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Stelt overigens echt geen sodemieter voor. Heel hbo ook niet, je zou er fluitend doorheen gaan.
Wat een waarheidquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Fouten zijn juist goed, mensen zonder littekens zijn vermoeiend.
Beetje matige comeback.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Stuur een brief naar ze, of nee doe hem zelf op de post! Misschien nemen ze je dan wel aan.
wat is sbrmquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mwah verschilt per studie. Ik heb er zelf geen moeite mee.. maar bijvoorbeeld SBRM is een pittige studie.
Augurken naar je gooien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |