De ES800M?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:20 schreef l0lownkill het volgende:
Net awei binnengekregen, god wat een mooi ding. Mooi geluid en een erg mooie ronde bas. Klonken beter dan mijn oude sennheisers van 60 euro. Zonet viel bij 1 dopje wel even het geluid weg, maar na hem luider te zetten was dat verholpen. Was die 4 euro waard!
Ik heb dat ding bekeken en die plastic snelkoppeling vertrouw ik voor geen meter.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:12 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
dat ding ligt nu ook bij de action trouwens. Voor iPhone en nog een telefoon (misschien s3?) voor 3,50
Aan het eind trek je het er weer af?!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:26 schreef roflcat het volgende:
Misschien wel leuk om te zien hoe het in z'n werk gaat.
Kleine plot-twist kan geen kwaad tochquote:
quote:
heb hem ook gekocht bij de action.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:19 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik heb dat ding bekeken en die plastic snelkoppeling vertrouw ik voor geen meter.
Goeie tip..ga ook eens kijken voor rieten. Zag dat een trumpetmondstuk ook goedkoop zijn..ook maar eens bestellen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:48 schreef thethoryd het volgende:
Ontopic: Zag bij T-Mart saxofoon rietjes voor ¤2,- die normaal dik ¤30 zijnToch maar even besteld om te kijken of ze überhaupt bespeelbaar zijn
Ik heb hem twee weken geleden bij BG besteld. Ben erg benieuwd.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:56 schreef rene90 het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item3f34f38493
Bij die seller had ik hem
Inmiddels ook maar die orico usb oplader besteld, nu ook weer een toetsenbordje erbij wat moet worden opgeladen soms dus tja. Had inmiddels al 2 coins bij BIC met de 'easter' actie en een 7% discount, dus voor iets van 10 euro die oplader geregeld
Het is echt een degelijk ding. Ik zou ook even een EU - > 8-vormige aansluiting bestellen. Die er bij zit is voor de U.S.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:56 schreef rene90 het volgende:
[..]
Inmiddels ook maar die orico usb oplader besteld, nu ook weer een toetsenbordje erbij wat moet worden opgeladen soms dus tja. Had inmiddels al 2 coins bij BIC met de 'easter' actie en een 7% discount, dus voor iets van 10 euro die oplader geregeld
Ben benieuwd hoeveel het gaat opbrengen. Veruit het grootste digitale verkoop platvorm wat er is.quote:Op woensdag 7 mei 2014 07:05 schreef Erasmo het volgende:
http://m.nos.nl/artikel/6(...)baba-naar-beurs.html
<off-topic>quote:Op woensdag 7 mei 2014 07:45 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel het gaat opbrengen. Veruit het grootste digitale verkoop platvorm wat er is.
Als ze hun best gaan doen in Europa en de U.S. kunnen ze het eBay nog wel eens een tik uitdelen.
preciesquote:Op zaterdag 3 mei 2014 11:56 schreef Dromer het volgende:
Ik zou eens een lijstje moeten bijhouden. Af en toe komt er wat binnen en denk ik: oh ja.. dat had ik ook besteld. Als iets niet aankomt, merk ik het misschien niet eens.
Zolang de integratie met Paypal niet weer wordt hersteld, zie ik ze niet zo heel snel de EU markt overnemen van ebayquote:Op woensdag 7 mei 2014 07:45 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel het gaat opbrengen. Veruit het grootste digitale verkoop platvorm wat er is.
Als ze hun best gaan doen in Europa en de U.S. kunnen ze het eBay nog wel eens een tik uitdelen.
Ik zag hem ook langskomen ja!quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:48 schreef Downstar het volgende:
http://www.action.nl/prod(...)/10/favoritelistid/1
Hmm bij Action komt steeds meer van dat maxxtor spul, dit lijkt ook gewoon de KM780 ofzo te zijn die ik ken van kanen..
[ afbeelding ]
Dat is best vlot. Ik wacht nog op Banggood, verzonden 24 april. Wat voor shipping method had jij? Ik de standaard.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:31 schreef iScream. het volgende:
Op 1 mei verschillende dingen bij Banggood besteld (voornamelijk gereedschap voor racefiets en wat horloges), 6 van de 8 pakketjes vandaag al binnen! Valt me alles mee
Het is inderdaad wisselvalligquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:34 schreef Skiet het volgende:
[..]
Dat is best vlot. Ik wacht nog op Banggood, veronden 24 april.
Is 't zeker ja, op 'n paar vriendenweekendjes al veel plezier van gehad als je met tig man op 'n kamer ligt en maar 1 stopcontact hebt. Maar hoe zoek ik die kabel op, heb je 'n linkje? Ik heb 't niet zo op die US-EU adapters.quote:Op woensdag 7 mei 2014 07:01 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Het is echt een degelijk ding. Ik zou ook even een EU - > 8-vormige aansluiting bestellen. Die er bij zit is voor de U.S.
Vreemd, ik heb op 28 en 29 een bevestiging van verzending en alles binnen 1 week ontvangen bij Banggoodquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:34 schreef Skiet het volgende:
[..]
Dat is best vlot. Ik wacht nog op Banggood, verzonden 24 april. Wat voor shipping method had jij? Ik de standaard.
Ik heb destijds 2 maal)niet beide voor mij) een KM780 gehad, tijdje tussen de aanschaf van beide gezeten.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:58 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Ik zag hem ook langskomen ja!
Vraag me af of er een beetje fatsoenlijk geluid uit komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |