quote:
ROFLMFAO ben ik dan de enige die las:quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:46 schreef shiznuts het volgende:
Die '(luide) haptic feedback' kun je geloof ik niet uitzetten nee.
Dat 'ie het heeft is een zegen en een vloek. Aan de ene kant weet je dat je iets hebt ingedrukt, aan de andere kant had 'ie nu ook weer niet zo hard hoeven buzzen w.m.b. inderdaad.
http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item3f34f38493quote:
It's on its way.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:56 schreef rene90 het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item3f34f38493
Bij die seller had ik hem
Inmiddels ook maar die orico usb oplader besteld, nu ook weer een toetsenbordje erbij wat moet worden opgeladen soms dus tja. Had inmiddels al 2 coins bij BIC met de 'easter' actie en een 7% discount, dus voor iets van 10 euro die oplader geregeld
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
ROFLMFAO ben ik dan de enige die las:
"Shiz, hou eens op zo over behulpzaam te zijn..."
Neup. Moeten ze me eerst schriftelijk informeren. So maybe tomorrow.quote:Telefoon al kunnen ophalen inmiddels?
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:20 schreef l0lownkill het volgende:
Net awei binnengekregen, god wat een mooi ding. Mooi geluid en een erg mooie ronde bas. Klonken beter dan mijn oude sennheisers van 60 euro. Zonet viel bij 1 dopje wel even het geluid weg, maar na hem luider te zetten was dat verholpen. Was die 4 euro waard!
De ES800M?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:20 schreef l0lownkill het volgende:
Net awei binnengekregen, god wat een mooi ding. Mooi geluid en een erg mooie ronde bas. Klonken beter dan mijn oude sennheisers van 60 euro. Zonet viel bij 1 dopje wel even het geluid weg, maar na hem luider te zetten was dat verholpen. Was die 4 euro waard!
Ik heb dat ding bekeken en die plastic snelkoppeling vertrouw ik voor geen meter.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:12 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
dat ding ligt nu ook bij de action trouwens. Voor iPhone en nog een telefoon (misschien s3?) voor 3,50
Aan het eind trek je het er weer af?!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:26 schreef roflcat het volgende:
Misschien wel leuk om te zien hoe het in z'n werk gaat.
Kleine plot-twist kan geen kwaad tochquote:
quote:
heb hem ook gekocht bij de action.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:19 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik heb dat ding bekeken en die plastic snelkoppeling vertrouw ik voor geen meter.
Goeie tip..ga ook eens kijken voor rieten. Zag dat een trumpetmondstuk ook goedkoop zijn..ook maar eens bestellen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:48 schreef thethoryd het volgende:
Ontopic: Zag bij T-Mart saxofoon rietjes voor ¤2,- die normaal dik ¤30 zijnToch maar even besteld om te kijken of ze überhaupt bespeelbaar zijn
Ik heb hem twee weken geleden bij BG besteld. Ben erg benieuwd.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:56 schreef rene90 het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item3f34f38493
Bij die seller had ik hem
Inmiddels ook maar die orico usb oplader besteld, nu ook weer een toetsenbordje erbij wat moet worden opgeladen soms dus tja. Had inmiddels al 2 coins bij BIC met de 'easter' actie en een 7% discount, dus voor iets van 10 euro die oplader geregeld
Het is echt een degelijk ding. Ik zou ook even een EU - > 8-vormige aansluiting bestellen. Die er bij zit is voor de U.S.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:56 schreef rene90 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |