Ik hoop dat ik jou loot, want Sint & Piet hebben al een keer een gedicht over jou gemaakt!quote:
Heeinz als spits, dan is de overwinning al bijna zeker ja.quote:
Dit relaas maakt mij lichtelijk emotioneel, al is het nog niet genoeg om de schade te herstellen.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Nor, ik wil een rechtstreeks beroep op je doen. Mani bedoelt het goed, maar drukt zich soms wat ongelukkig uit. Hij is een beetje de Hansie Hansie van dit forum, om niet te zeggen de Daven von Raven van dit forum.
Soit, ik zal direct op de zaak ingaan, wij hebben je nodig. Je bent een onmisbare schakel voor dit team.
Groetjes,
Alba, Alors, IkNeukJeDeMoeder & Zlatan
Wat dacht je van een foto van een mooie vlecht om dat extreem steile haar te verhullen?quote:Op maandag 5 mei 2014 13:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dit relaas maakt mij lichtelijk emotioneel, al is het nog niet genoeg om de schade te herstellen.
Misschien heeft Alors nog iets in petto waardoor ik toch ervoor kies om jullie geledingen te versterken.
Ik begin lichtelijk hysterisch aan mijn jasje te frunniken, maar onderstreep deze post.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Nor, ik wil een rechtstreeks beroep op je doen. Mani bedoelt het goed, maar drukt zich soms wat ongelukkig uit. Hij is een beetje de Hansie Hansie van dit forum, om niet te zeggen de Daven von Raven van dit forum.
Soit, ik zal direct op de zaak ingaan, wij hebben je nodig. Je bent een onmisbare schakel voor dit team.
Groetjes,
Alba, Alors, IkNeukJeDeMoeder & Zlatan
Het is wel te hopen dat Zlatan die fles Sherry thuis heeft gelaten.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar wij hebben Zlatan, die is ijskoud voor de goal. Mist geen enkele kans.
Ik weet niet of je Wim Kieft wel eens in actie hebt gezien. Die valt zo vaak in slaap tijdens een wedstrijd, dat kan ik zelfs vanuit een chronisch drugsprobleem niet meer uitleggen.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik begin lichtelijk hysterisch aan mijn jasje te frunniken, maar onderstreep deze post.
[..]
Het is wel te hopen dat Zlatan die fles Sherry thuis heeft gelaten.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 4 mei 2014 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
He holds up that Haxball and bellows:
'I am a beautiful animal!
'I am a destroyer of worlds!
'I am Johannes Fucking Vermeer!'
And, dear readers, at last the world was quiet.
quote:
quote:
quote:
quote:
http://www.haxball.com/?r(...)dab9a04fd11a18192ee5quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Wie maakt er een roomquote:
Toren Cquote:Op maandag 5 mei 2014 19:06 schreef superniger het volgende:
Vieze hoeren zijn jullie ook
Waarom kicken jullie mij?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
http://www.haxball.com/?r(...)612796d558936f74882bquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |