Jaren geswitched tussen D66 en de VVD.quote:
Richt zelf een partij op.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:18 schreef erik013 het volgende:
[..]
Jaren geswitched tussen D66 en de VVD.
Maar in beide partijen wel zo'n beetje het vertrouwen verloren.
De VVD werkt samen met de PvdA, en D66 trekt gezellig op met een stel Gristen-Gekkies van de SGP.
En geen van beide partijen bereikt daadwerkelijk iets waar ik blij om ben.
jaquote:
Ze denken wat meer na dan vanuit de onderbuik te reageren zoals jij doet.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:15 schreef erik013 het volgende:
[..]
NeeIk ben op veel punten redelijk links (maar dan dan meer links-liberaal in de hoek van D66) maar met name PvdA'ers (en GL'ers
) lijken op het gebied van justitie ergens een collectieve blinde vlek te hebben. Een heel raar soort inlevingsvermogen in monsters die ik niet eens mensen kan noemen. Zou niet al je inlevingsvermogen naar de slachtoffers moeten gaan? Als ik zie hoe makkelijk en luchtig ze praten over het allerlaagste tuig in onze samenleving, dan blijf ik me verbazen. Zouden zo'n Femke Halsema of Hans Spekman er nog steeds zo makkelijk over doen als ze hun eigen kinderen dood vonden op hun stoep? Zeiden ze dan over 12 jaar, net zoals die idioot van een Frenk v.d. Linde dat gisteren deed, dat het een feestdag voor de rechtstaat was wanneer de moordenaar vrij kwam na strafvermindering?
Mensen die vinden dat de PvdA overal maar makkelijk over doet kan ik simpelweg niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:15 schreef erik013 het volgende:
[..]
NeeIk ben op veel punten redelijk links (maar dan dan meer links-liberaal in de hoek van D66) maar met name PvdA'ers (en GL'ers
) lijken op het gebied van justitie ergens een collectieve blinde vlek te hebben. Een heel raar soort inlevingsvermogen in monsters die ik niet eens mensen kan noemen. Zou niet al je inlevingsvermogen naar de slachtoffers moeten gaan? Als ik zie hoe makkelijk en luchtig ze praten over het allerlaagste tuig in onze samenleving, dan blijf ik me verbazen. Zouden zo'n Femke Halsema of Hans Spekman er nog steeds zo makkelijk over doen als ze hun eigen kinderen dood vonden op hun stoep? Zeiden ze dan over 12 jaar, net zoals die idioot van een Frenk v.d. Linde dat gisteren deed, dat het een feestdag voor de rechtstaat was wanneer de moordenaar vrij kwam na strafvermindering?
Misschien zijn daar andere redenen voor dan dat ze het niet met je eens zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:15 schreef erik013 het volgende:
[..]
Mensen waar je het niet mee eens bent dom noemen. Dát vind ik nou dom.
Of je stemt op de PVV omdat je een eigen agenda hebt (je hebt best door dat het partijprogramma ernstige tekortkomingen heeft, sommige punten gewoonweg niet realiseerbaar zijn etc, maar je steunt de bredere ideologie van de PVV) OF je hebt niet genoeg politiek inzicht om dat in te zien, gelooft blind in dat idiote partijprogramma en de beloftes van Wilders, idealiseert Wilders als een soort figuur dat alles weer goed en mooi kan maken, minder minder minder etc. In dat laatste geval vind ik je best dom ja.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze dingen roepen die met de huidige grondwet niet mogelijk zijn. Maar daar zal de PVV niet uniek in zijn. Hoewel de PVV hierin wel een extreme maat in heeft vind ik het absoluut belachelijk om iemands ideeën toe te spelen aan jouw eigen constatering dat die gene dom is.
yolo tochquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:21 schreef jelfrikandel het volgende:
K was gister lam dus ik heb vandaag niet geleerd voor mn examens. Niet echt hendig. Maar ja jr moet toch wat.
Volkert is meer GL denk ik.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:21 schreef erik013 het volgende:
[..]
Nee, straks krijg ik PvdA-maatje Volkert op m'n dak.
quote:
Volkert was extreem-links, dat is de PvdA niet.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:21 schreef erik013 het volgende:
[..]
Nee, straks krijg ik PvdA-maatje Volkert op m'n dak.
Er zijn genoeg voorbeelden op te noemen van beloftes van andere partijen die ook helemaal niet waar konden maken, er zijn ook genoeg mensen geweest die dat ook niet inzagen. Noem een JSF, een politie missie naar Afghanistan of een HRA.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:20 schreef housesoftheholy het volgende:
Of je stemt op de PVV omdat je een eigen agenda hebt (je hebt best door dat het partijprogramma ernstige tekortkomingen heeft, sommige punten gewoonweg niet realiseerbaar zijn etc, maar je steunt de bredere ideologie van de PVV) OF je hebt niet genoeg politiek inzicht om dat in te zien, gelooft blind in dat idiote partijprogramma en de beloftes van Wilders, idealiseert Wilders als een soort figuur dat alles weer goed en mooi kan maken, minder minder minder etc. In dat laatste geval vind ik je best dom ja.
quote:
quote:
Iedereen houdt van Femke.quote:
1000 euroquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Er zijn genoeg voorbeelden op te noemen van beloftes van andere partijen die ook helemaal niet waar konden maken, er zijn ook genoeg mensen geweest die dat ook niet inzagen. Noem een JSF, een politie missie naar Afghanistan of een HRA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |