Hij heeft een irritant accent.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Die trainer van Sparta is best wel een mongool als je het mij vraagt.
Inb4: je bent zelf een mongool
Eindhoven trekt vrij weinig publiek.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Achter de goal inderdaadAlleen maar lege stoeltjes.
Piepklein stadionnetje ook natuurlijk. Maar er kunnen wel wat mensen bij nog.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Eindhoven trekt vrij weinig publiek.
Vraag me af of Eindhoven wel een harde kern heeft overigensquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Piepklein stadionnetje ook natuurlijk. Maar er kunnen wel wat mensen bij nog.
Het valt me op dat ze daar op profniveau echt nóóit voor fluiten. Kan me niet herinneren dat ik het ooit heb gezien. Gebeurt sowieso niet veel, en als dat wel zo is durft geen scheids de vrije trap te geven.quote:
Enige stadion met Telstar dat niet aan elke kant een tribune heeft als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Stelt u zich eens voor dat Eindhoven met dit pauperstadion promoveert.
Helmond Sport heeft er ook maar 3quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Enige stadion met Telstar dat niet aan elke kant een tribune heeft als ik me niet vergis.
Almere Cityquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Telt dit als vier?Anders mis ik er nog een.
[ afbeelding ]
Achillesquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Helmond Sportquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die telde ik niet helemaal mee. Net als Jong Ajax/Twente/PSV.
Tot welke capaciteit is klein?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:20 schreef Tchock het volgende:
Maar, wat vinden jullie het leukste kleine stadion dan?
<10.000 in Nederland.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tot welke capaciteit is klein?
En is het alleen Juup of internationaal?
Adelaarshorstquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
<10.000 in Nederland.Buitenland mag ook hoor, maar daar ken ik nauwelijks kleine toko's.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heldenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:23 schreef MRN89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit telt meer als een 4e tribune![]()
@ helmond
Goede vraag. Misschien naar dat gebouw achter de parkeerplaatsen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar waren ze überhaupt heen.
[ afbeelding ]
OEHHHHHquote:
Uitdoelpunten tellen dubbel toch?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:00 schreef Tchock het volgende:
Het zou wel heel erg iets voor Sparta zijn om er nu in de laatste minuut een tegen te krijgen en dan in de verlening met 3-2 te verliezen.
Of 2 keer via een vrije trap waar de keeper grandioos mis zit.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:00 schreef Tchock het volgende:
Het zou wel heel erg iets voor Sparta zijn om er nu in de laatste minuut een tegen te krijgen en dan in de verlening met 3-2 te verliezen.
Eigen doelpunt kan er ook wel bijquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:01 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Of 2 keer via een vrije trap waar de keeper grandioos mis zit.
Geen zorgen Stijn, VVV stuurt die club wel naar de Juup.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds grote vrees dat Roda het alsnog haalt.
Komt goedquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geen zorgen Stijn, VVV stuurt die club wel naar de Juup.
quote:
Hangt er een beetje bij. Is ook niet echt rivaliteit tussen VVV en de andere Limboclubs.quote:
VVV-MVV geen rivaliteit noemen is toch wel minder van je, Caland.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Hangt er een beetje bij. Is ook niet echt rivaliteit tussen VVV en de andere Limboclubs.
Niet zo gek ook, die stad ligt bijna dichter bij Eindhoven en Nijmegen dan Maastricht.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Hangt er een beetje bij. Is ook niet echt rivaliteit tussen VVV en de andere Limboclubs.
Gemaakte rivaliteit. Net als Grunn - Heerenveen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
VVV-MVV geen rivaliteit noemen is toch wel minder van je, Caland.
zal wel blij zijn dat volkert weer vrij is.quote:
Oh, Jong PSVquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ze wonnen eerder al in februari van jong PSV
Tegen NEC heeft Sparta wel een aardige kans. Zeker met dat tactisch onbenul dat Anton Janssen heet.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:35 schreef Lastpost het volgende:
Leuk voor West, vrees dat het hier ook wel eindigt.
boven jong ajax, en jong twentequote:
En Eindhoven heeft Arena-publiek. Toepasselijk.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:36 schreef Caland het volgende:
Ook Sparta heeft een soort 410. Shirtje uit bij 9 graden.
Jong PSV speelde dan ook iedere week met nagenoeg dezelfde samenstelling.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:37 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
boven jong ajax, en jong twente![]()
Jullie hebben dan wel de titel, wij hebben de jeugd !!!
Betwijfel het, dit team is wel heel pover en dat zeg ik met kennis van NEC en diens resultaten dit seizoen in het achterhoofd.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen NEC heeft Sparta wel een aardige kans. Zeker met dat tactisch onbenul dat Anton Janssen heet.
niet echt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jong PSV speelde dan ook iedere week met nagenoeg dezelfde samenstelling.
Hopen op Sparta v Dordrecht en De Graafschap v Den Boschquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Donderdag:
Sparta - NEC (waarschijnlijk)
De Graafschap - RKC (waarschijnlijk)
Den Bosch - Excelsior
VVV-Venlo - Dordrecht
Returns op zondag
Donderdag 15 mei:
Sparta/NEC - VVV/Dordrecht
De Graafschap/RKC - Den Bosch/Excelsior
Wikipedia zegt 19:45 op zaterdag en 14:30 op zondagquote:
Foutje, al geëditquote:
Hopelijk twee nieuwe ploegen in de Eredivisiequote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopen op Sparta v Dordrecht en De Graafschap v Den Bosch
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopen op Sparta v Dordrecht en De Graafschap v Den Bosch
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:43 schreef Paxcon het volgende:
En geen Excelsior graag
wat een kutclub is dat
pieken op het juiste moment.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:53 schreef Lastpost het volgende:
Hehe enige stadion waarin Sparta wist te winnen dit jaar.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Donderdag
18:45 De Graafschap v RKC Waalwijk
19:45 FC Den Bosch v Excelsior
19:45 VVV Venlo v FC Dordrecht
20:45 Sparta Rotterdam v NEC
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
donderdag 8 mei 2014
De Graafschap – RKC Waalwijk (18.45 uur)
VVV-Venlo – FC Dordrecht (19.45 uur)
FC Den Bosch – Excelsior (19.45 uur)
Sparta Rotterdam – N.E.C. (20.45 uur)
zondag 11 mei 2014
N.E.C. – Sparta Rotterdam (12.30 uur)
FC Dordrecht – VVV-Venlo (14.30 uur)
Excelsior – FC Den Bosch (14.30 uur)
RKC Waalwijk – De Graafschap (16.30 uur)
Uh ja, bedankt voor het driemaal posten van het schemaquote:Op donderdag 8 mei 2014 08:36 schreef Ajacied422 het volgende:
De Graafschap – RKC Waalwijk (18.45 uur)
VVV-Venlo – FC Dordrecht (19.45 uur)
FC Den Bosch – Excelsior (19.45 uur)
Sparta Rotterdam – N.E.C. (20.45 uur)
Topshow.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 08:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
[..]
![]()
[..]
Uh ja, bedankt voor het driemaal posten van het schema
De kans dat die allemaal gelijk worden is is 1%.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:50 schreef Tchock het volgende:
Vier wedstrijden en jullie denken allemaal dat er een enkele gelijk wordt. Yeah right.
Dat is onzinquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De kans dat die allemaal gelijk worden is is 1%.
Je kunt in elk geval nog op de eerste rij zitten.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:34 schreef Paxcon het volgende:
Is de streamsite met de korte achternaam dood ofzo?
Yes, die heb ik nu maar aangezetquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt in elk geval nog op de eerste rij zitten.
Je zou toch zeggen dat er in de 17 miljoen Nederlanders wel een betere scheidsrechter te vinden moet zijn dan Higler.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dennis Hitler gaat weer een wedstrijd verknoeien.
Dat is wsl stukken makkelijker dan een nog slechtere vinden.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat er in de 17 miljoen Nederlanders wel een betere scheidsrechter te vinden moet zijn dan Higler.
Verdient best lekker, je hoeft niet veel te werken, je moet alleen een beetje je mannetje kunnen staan en voetbalinzicht hebben.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is wsl stukken makkelijker dan een nog slechtere vinden.
Ja.Nu kun je toch niet beweren dat RKC eredivisie waardig isquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik luisterde even niet, is er één iemand mee vanuit Waalwijk?
Nou ja, bij Eindhoven - De Graafschap was ook het halve stadion leegquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja.Nu kun je toch niet beweren dat RKC eredivisie waardig is
De rest staat in de file lijkt mijquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik luisterde even niet, is er één iemand mee vanuit Waalwijk?
Mwha, niet alleen hierom. Het is wel kwart voor 7. Geen handige tijd.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja.Nu kun je toch niet beweren dat RKC eredivisie waardig is
Moet wel 1 kan echt niet zeker met die brief.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:03 schreef tompsv18 het volgende:
Er staan 300 supporters van RKC in de file las ik ergens
Wat een kinderachtige briefquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:04 schreef Tchock het volgende:
Oh, dat is waar ook. Mensen uit Waalwijk konden helemaal niet mee omdat het een werkdag is en de bussen al om 16:00 vertrokken. RKC had nog een brief geschreven (klik) om verlof te regelen voor de fans.
Dus op zich, niet zo raar dat er weinig mensen mee zijn. Wel grappig dat het er dan ééntje is.
edit: en als er dan ook nog zulke files staan ...
Vertrouwd communiceren heet dat tegenwoordig. MVO, je weet toch. Zorgen dat werkelijk elke mongool het kan begrijpen.quote:
Maar de NEC'ers zijn er wel. Moesten die niet ongeveer het verste reizen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:43 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Uitvak in de Koel schijnt ook nog leeg te zijn.
Ook hier is file de oorzaak.
Mwa, Waalwijk - Doetinchem ongeveer 125 km. Nijmegen - Venlo ongeveer de helft daarvan.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar de NEC'ers zijn er wel. Moesten die niet ongeveer het verste reizen?
Tot zover mijn topografiekennis van midden-Nederland.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:48 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Mwa, Waalwijk - Doetinchem ongeveer 125 km. Nijmegen - Venlo ongeveer de helft daarvan.
Waalwijk ligt dan ook op zo'n 20-30 km van de Belgische grensquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tot zover mijn topografiekennis van midden-Nederland.
Dat weet ik. Familie en zo. Geen idee alleen waar Doetinchem ligt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:51 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Waalwijk ligt dan ook op zo'n 20-30 km van de Belgische grens
Nog dichter bij Duitsland dan Waalwijk bij Belgiëquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat weet ik. Familie en zo. Geen idee alleen waar Doetichem ligt.
Ik heb het opgezocht inmiddels maar in mijn hoofd lag het ongeveer tussen Den Bosch en Utrechtquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:00 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Nog dichter bij Duitsland dan Waalwijk bij België
Heel erg goed. Drie gigantische kansen al gehad tegenover vrijwel niets van RKC, alleen de Waalwijkers hadden een vrije trap op een redelijk ongevaarlijke plek die Duits er perfect inlepelde.quote:
RKC moet het ook meer van het individu hebben dit jaar.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heel erg goed. Drie gigantische kansen al gehad tegenover vrijwel niets van RKC, alleen de Waalwijkers hadden een vrije trap op een redelijk ongevaarlijke plek die Duits er perfect inlepelde.
Nee, niks voorlopig. Beetje zingen dat ze niet bang zijn voor Rotterdam. En lekker trommelen.quote:
#NooitmeernaarLimburgquote:
quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Denk dat RKC meer kans heeft om in de Eredivisie te blijven dan NEC.
Ik denk het niet. Puur geluk dat ze niet achterstaan tegen De Graafschap, ik schat NEC toch wel wat hoger in dan Sparta.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Denk dat RKC meer kans heeft om in de Eredivisie te blijven dan NEC.
Vermeij bedoel je, vind je het gek dat hij niet eens bij Jong Ajax aan spelen toekwam.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:17 schreef hafcfan het volgende:
Die Vermijl kan er niets van. Mist alles.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:31 schreef Tchock het volgende:
Den Bosch met 10 man. Nog steeds 1-0 voor dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |