Maar de NEC'ers zijn er wel. Moesten die niet ongeveer het verste reizen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:43 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Uitvak in de Koel schijnt ook nog leeg te zijn.
Ook hier is file de oorzaak.
Mwa, Waalwijk - Doetinchem ongeveer 125 km. Nijmegen - Venlo ongeveer de helft daarvan.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar de NEC'ers zijn er wel. Moesten die niet ongeveer het verste reizen?
Tot zover mijn topografiekennis van midden-Nederland.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:48 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Mwa, Waalwijk - Doetinchem ongeveer 125 km. Nijmegen - Venlo ongeveer de helft daarvan.
Waalwijk ligt dan ook op zo'n 20-30 km van de Belgische grensquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tot zover mijn topografiekennis van midden-Nederland.
Dat weet ik. Familie en zo. Geen idee alleen waar Doetinchem ligt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:51 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Waalwijk ligt dan ook op zo'n 20-30 km van de Belgische grens
Nog dichter bij Duitsland dan Waalwijk bij Belgiëquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat weet ik. Familie en zo. Geen idee alleen waar Doetichem ligt.
Ik heb het opgezocht inmiddels maar in mijn hoofd lag het ongeveer tussen Den Bosch en Utrechtquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:00 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Nog dichter bij Duitsland dan Waalwijk bij België
Heel erg goed. Drie gigantische kansen al gehad tegenover vrijwel niets van RKC, alleen de Waalwijkers hadden een vrije trap op een redelijk ongevaarlijke plek die Duits er perfect inlepelde.quote:
RKC moet het ook meer van het individu hebben dit jaar.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heel erg goed. Drie gigantische kansen al gehad tegenover vrijwel niets van RKC, alleen de Waalwijkers hadden een vrije trap op een redelijk ongevaarlijke plek die Duits er perfect inlepelde.
Nee, niks voorlopig. Beetje zingen dat ze niet bang zijn voor Rotterdam. En lekker trommelen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |