De kans dat die allemaal gelijk worden is is 1%.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:50 schreef Tchock het volgende:
Vier wedstrijden en jullie denken allemaal dat er een enkele gelijk wordt. Yeah right.
Dat is onzinquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De kans dat die allemaal gelijk worden is is 1%.
Je kunt in elk geval nog op de eerste rij zitten.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:34 schreef Paxcon het volgende:
Is de streamsite met de korte achternaam dood ofzo?
Yes, die heb ik nu maar aangezetquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt in elk geval nog op de eerste rij zitten.
Je zou toch zeggen dat er in de 17 miljoen Nederlanders wel een betere scheidsrechter te vinden moet zijn dan Higler.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dennis Hitler gaat weer een wedstrijd verknoeien.
Dat is wsl stukken makkelijker dan een nog slechtere vinden.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat er in de 17 miljoen Nederlanders wel een betere scheidsrechter te vinden moet zijn dan Higler.
Verdient best lekker, je hoeft niet veel te werken, je moet alleen een beetje je mannetje kunnen staan en voetbalinzicht hebben.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is wsl stukken makkelijker dan een nog slechtere vinden.
Ja.Nu kun je toch niet beweren dat RKC eredivisie waardig isquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik luisterde even niet, is er één iemand mee vanuit Waalwijk?
Nou ja, bij Eindhoven - De Graafschap was ook het halve stadion leegquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja.Nu kun je toch niet beweren dat RKC eredivisie waardig is
De rest staat in de file lijkt mijquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik luisterde even niet, is er één iemand mee vanuit Waalwijk?
Mwha, niet alleen hierom. Het is wel kwart voor 7. Geen handige tijd.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja.Nu kun je toch niet beweren dat RKC eredivisie waardig is
Moet wel 1 kan echt niet zeker met die brief.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:03 schreef tompsv18 het volgende:
Er staan 300 supporters van RKC in de file las ik ergens
Wat een kinderachtige briefquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:04 schreef Tchock het volgende:
Oh, dat is waar ook. Mensen uit Waalwijk konden helemaal niet mee omdat het een werkdag is en de bussen al om 16:00 vertrokken. RKC had nog een brief geschreven (klik) om verlof te regelen voor de fans.
Dus op zich, niet zo raar dat er weinig mensen mee zijn. Wel grappig dat het er dan ééntje is.
edit: en als er dan ook nog zulke files staan ...
Vertrouwd communiceren heet dat tegenwoordig. MVO, je weet toch. Zorgen dat werkelijk elke mongool het kan begrijpen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |