Ja.Nu kun je toch niet beweren dat RKC eredivisie waardig isquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik luisterde even niet, is er één iemand mee vanuit Waalwijk?
Nou ja, bij Eindhoven - De Graafschap was ook het halve stadion leegquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja.Nu kun je toch niet beweren dat RKC eredivisie waardig is
De rest staat in de file lijkt mijquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik luisterde even niet, is er één iemand mee vanuit Waalwijk?
Mwha, niet alleen hierom. Het is wel kwart voor 7. Geen handige tijd.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja.Nu kun je toch niet beweren dat RKC eredivisie waardig is
Moet wel 1 kan echt niet zeker met die brief.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:03 schreef tompsv18 het volgende:
Er staan 300 supporters van RKC in de file las ik ergens
Wat een kinderachtige briefquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:04 schreef Tchock het volgende:
Oh, dat is waar ook. Mensen uit Waalwijk konden helemaal niet mee omdat het een werkdag is en de bussen al om 16:00 vertrokken. RKC had nog een brief geschreven (klik) om verlof te regelen voor de fans.
Dus op zich, niet zo raar dat er weinig mensen mee zijn. Wel grappig dat het er dan ééntje is.
edit: en als er dan ook nog zulke files staan ...
Vertrouwd communiceren heet dat tegenwoordig. MVO, je weet toch. Zorgen dat werkelijk elke mongool het kan begrijpen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |