Je verwacht het niet.quote:
Dan krijgen we Kimmel of O'Brien weer.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:38 schreef OProg het volgende:
Kunnen ze geen verbod op het gebruik van Fallon krijgen?
U zij de victoriequote:
Media uitzending hèquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik verwachtte het niet voor de tweede keer in 1 uitzending
Ik ben ook Hervormd.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:39 schreef Rurik het volgende:
Dat waren hervormde duiven, dus dan is het niet erg.
Daar hebben wij in Kattuk een heel mooi woord voor: kerk.quote:
En een watermeloenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:42 schreef Max23 het volgende:
In plaats van een veer krijgt Humberto 3 kippen in zijn reet geschoven.
En als de deuren open gaan blijven er dooie mensen achter?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Daar hebben wij in Kattuk een heel mooi woord voor: kerk.
Hèhèquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Daar hebben wij in Kattuk een heel mooi woord voor: kerk.
Die Surinamers zijn bolletjes gewend, dus dat zit wel snorquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:42 schreef Max23 het volgende:
In plaats van een veer krijgt Humberto 3 kippen in zijn reet geschoven.
Nou ok....misschien ook niet.quote:
Niet op?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Team Gordon hoor, moet ie hem wel voor zijn bek slaan.
The return of Henk en zijn beste vriend Frits.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:46 schreef Monolith het volgende:
Beetje kwaliteitsprogramma op de late avond zou wel leuk zijn.
er is al genoeg sport op tvquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:45 schreef Evertjan het volgende:
Ik zou graag meer sportonderwerpen willen zien in RTL Late Night
Kwaliteitsprogramma? Op de commerciële televisie?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:46 schreef Monolith het volgende:
Beetje kwaliteitsprogramma op de late avond zou wel leuk zijn.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:46 schreef Rurik het volgende:
[..]
Kwaliteitsprogramma? Op de commerciële televisie?
Van mijn belsstingcenteh, jazeker!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]____________________________!
Denken dat alleen de publieke kwaliteitsprogrammas maken
Meer iets in de trant van buitenhof.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
The return of Henk en zijn beste vriend Frits.
Maar buitenhof is tergend saai.quote:
Noem één kwaliteitsprogramma op een commerciële zenderquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]____________________________!
Denken dat alleen de publieke kwaliteitsprogrammas maken
VIquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:49 schreef Rurik het volgende:
[..]
Noem één kwaliteitsprogramma op een commerciële zender
Voetbal International.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:49 schreef Rurik het volgende:
[..]
Undercover in Nederland, Wegmisbruikers, Red mijn Vakantie...enzovoort.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:49 schreef Rurik het volgende:
[..]
Voetbal International.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:49 schreef Rurik het volgende:
[..]
ik denk dat de VI fappers al sowieso 1 programma kunnen opnoemen..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:49 schreef Rurik het volgende:
[..]
Niets mis mee. Niet geschikt voor de nu.nl generatie echter.quote:
Voetbal International.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Undercover in Nederland, Wegmisbruikers, Red mijn Vakantie...enzovoort.
topshowsquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Undercover in Nederland, Wegmisbruikers, Red mijn Vakantie...enzovoort.
Dit Was Het Nieuws, dat is tevens het enige programma wat ik kijk van de commerciëlen. Maar goed dat is overgenomen van de publieke.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:49 schreef Rurik het volgende:
[..]
quote:
Buch in de Bajesquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:50 schreef Rurik het volgende:
[..]
grapjas. die zijn juist succesvol omdat ze geen kwaliteitsprogramma zijn
Er zit kraak noch smaak aan. Maar dat is slechts mijn mening.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niets mis mee. Niet geschikt voor de nu.nl generatie echter.
Wel een leuke ja.quote:
Kwaliteitshumor, dat is tegenwoordig een zeldzaamheid op de Nederlandse tv.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:50 schreef Rurik het volgende:
[..]
grapjas. die zijn juist succesvol omdat ze geen kwaliteitsprogramma zijn
Tja, serieuze inhoud is ook aan weinig mensen besteed. Daarom zijn p&w ook zo'n slappe mix van allerhande non-items, sport, muziek, enzovoort.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er zit kraak noch smaak aan. Maar dat is slechts mijn mening.
Voetbal Internationalquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:49 schreef Rurik het volgende:
[..]
Om over DWDD maar niet te beginnen ...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tja, serieuze inhoud is ook aan weinig mensen besteed. Daarom zijn p&w ook zo'n slappe mix van allerhande non-items, sport, muziek, enzovoort.
er zijn bijna geen echte kwaliteits programma's meer, op geen 1 zender, ook discovery zend tegenwoordig alleen real life soaps uitquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:57 schreef Rurik het volgende:
Met "kwaliteitsprogramma" bedoel ik niet gewoon een leuk programma. VI is gewoon entertainment.
Politie op de hielen. Na 20 jaar zijn die beelden nog altijd actueelquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:49 schreef Rurik het volgende:
[..]
Dat programma heet Stop! Politie.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Politie op de hielen. Na 20 jaar zijn die beelden nog altijd actueel
Noem jij er dan eens een paar. En dan niet dat pseudo-interessante gedoe zoals Boeken en Vrije Geluiden.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:57 schreef Rurik het volgende:
Met "kwaliteitsprogramma" bedoel ik niet gewoon een leuk programma. VI is gewoon entertainment.
Nou, die bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Noem jij er dan eens een paar. En dan niet dat pseudo-interessante gedoe zoals Boeken en Vrije Geluiden.
Tegenlicht, 2doc, etc. Kijk ook eens VPRO of NTR bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:02 schreef Stickertje het volgende:
[..]
er zijn bijna geen echte kwaliteits programma's meer, op geen 1 zender, ook discovery zend tegenwoordig alleen real life soaps uit
quote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
TOREN C VANAVOND TE GAST
TOREN C VANAVOND TE GAST
Dit mag geen enkele DWDD hooligan missen, houd je lach.gif'jes bij de hand!quote:Op maandag 5 mei 2014 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
TOREN C VANAVOND TE GAST
TOREN C VANAVOND TE GAST
Gewoon mijn mail openbaar gemaakt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:05 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Peter R. probeert zijn e-mailadres onzichtbaar te maken.
Geen idee, maar goed doorbakken zal-ie best te eten zijn.quote:
Nou ik laat het aan me voorbij gaan, ik ga lekker Game of Thrones kijken ouwe zaadstengel.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit mag geen enkele DWDD hooligan missen, houd je lach.gif'jes bij de hand!
Nederland 3 geloof ik.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:58 schreef tralalala het volgende:
Waar is dat Toren C eigenlijk op? Ik zie wel eens stukjes in DWDD maar heb er voor de rest nog nooit van gehoord of gezien.
Ik heb het ook nog nooit gezien. Ergens op NED3 op een rare tjd denk ikquote:Op maandag 5 mei 2014 18:58 schreef tralalala het volgende:
Waar is dat Toren C eigenlijk op? Ik zie wel eens stukjes in DWDD maar heb er voor de rest nog nooit van gehoord of gezien.
Vanavond, iets voor half tien, Ned 3.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:58 schreef tralalala het volgende:
Dat is grappig... ofzo...quote:
vertel?quote:Op maandag 5 mei 2014 19:04 schreef tralalala het volgende:
Beter dicht dan overgenomen door Chinezen.
quote:Op maandag 5 mei 2014 19:06 schreef tong80 het volgende:
Filemon Grootste wielerkenner van Nederland.
eigenlijk zouden alle andere zenders op zwart moeten gaan als VI word uitgezonden op RTL 7 gewoon uit respect voor VIquote:
Waaro?mquote:Op maandag 5 mei 2014 19:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wie koopt ff een enkeltje Syrië voor Filemo?n
Dat zeker.quote:
Hij voelt zich bijna schuldig dat ie geen oorlog heeft meegemaakt en dus niet weet hoe het i.squote:
Een keer kort mogen spreken toen we de jassen ophaalde na een D66congres. Zeer mooi figuurquote:
Matthijs zag dat het goed was.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:15 schreef marcodej het volgende:
Mathjs bepaalt ff voor iedereen dat het goed was.
Heeft Roda laten degrederen.quote:
Dus nogmaalsquote:
Dit ja.quote:
Ja, was een pedofielquote:Op maandag 5 mei 2014 19:19 schreef Mani89 het volgende:
Was die man een pedofiel? Heb het even gemist.
Pedro fielquote:Op maandag 5 mei 2014 19:19 schreef Mani89 het volgende:
Was die man een pedofiel? Heb het even gemist.
Ik heb een boek van Blendle gekocht.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:20 schreef marcodej het volgende:
Ik heb een interview met Koch op Blendle gelezen. Ik heb mn geld terug gevraagd.
Arrogante trekjes?quote:
Erikgod.quote:
Net als Dick en Cock Jol.quote:
Ik aan Tampert.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:27 schreef MilaNL het volgende:
Ik kan bij Herman alleen maar aan stiften denken.
Jack in the boxquote:Op maandag 5 mei 2014 19:27 schreef MilaNL het volgende:
Jack in the Box!quote:Op maandag 5 mei 2014 19:27 schreef MilaNL het volgende:
Ik aan het stoplicht in Almelo.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:27 schreef MilaNL het volgende:
Ik als Herman stifte vroeger op het voetbalveld.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:27 schreef MilaNL het volgende:
Dat kon ik vooraf al voorspellenquote:
Tsja allemaal gestolen van Strootgodquote:Op maandag 5 mei 2014 19:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor domme hype om god achter namen te plakken.
echt hequote:Op maandag 5 mei 2014 19:33 schreef Mani89 het volgende:
Peter heeft ook al last van de "he" ziekte, steenkolenhollanders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |