SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
5 mei Lot's feest
17-05 Worstelen met Emil
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
Aike met tietenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:27 schreef Urb het volgende:
[..]
Robin is heel gehaaid, die geeft de voorzet en laat anderen het afmaken.
En dat was?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat was idd erg lang geleden.. ik had uiteindelijk maar één oplossing
Dat weet ik maar het effect van nu vind ik iets minder. Ze slaan allemaal door, hebben het over pestenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, dan had je al zo vaak kunnen stoppen. Het is één groot toneelstuk.
Ik heb hier gewoon geen woorden voor.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:26 schreef Mylene het volgende:
Nog even wat Lot voorstelde, vuile hond sprayen op de bouwkeet zodat Dennis het moet overschilderen zodat hij de boodschap goed begrijpt. Billy vond het ook een goed idee. Robin begon eigenlijk door te zeggen dat ze hem alleen nog maar moeten pesten.
maar robin vindt het prachtig allemaal, precies wat ze wilquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:28 schreef Mylene het volgende:
Nog even wat Lot voorstelde, vuile hond sprayen op de bouwkeet zodat Dennis het moet overschilderen zodat hij de boodschap goed begrijpt. Billy vond het ook een goed idee. Robin begon eigenlijk door te zeggen dat ze hem alleen nog maar moeten pesten.
Wat volwassenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:28 schreef Mylene het volgende:
Ik heb m'n laatste pester helemaal tolall-loss geslagen, met publiek erbij, nooit meer last gehad daanaquote:
Arie Boomsmaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:29 schreef mevrouwdebok het volgende:
Kan Arie Boomsma niet even langskomen ? Heulemaal niet erg
Welnee want ze heeft haar geschreven dat ze toneel speelt met de mannen in Utopio, ofzow.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:28 schreef danilel het volgende:
dit geklier is pas echt een goed voorbeeld voor haar dochter/zusje
ow ja, wat een middag was datquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:29 schreef mazaru het volgende:
Dit doet me zo aan dit voorval denken.
[ afbeelding ]
Ik weet het, echt walchelijk.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:29 schreef Chanel5 het volgende:
Dat weet ik maar het effect van nu vind ik iets minder. Ze slaan allemaal door, hebben het over pesten
Mooie manier om mij van mijn paspoort af te helpen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:28 schreef Mylene het volgende:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb m'n laatste pester helemaal tolall-loss geslagen, met publiek erbij, nooit meer last gehad daana
Uhh watquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:30 schreef Urb het volgende:
[..]
Welnee want ze heeft haar geschreven dat ze toneel speelt met de mannen in Utopio, ofzow.
Dat postte ik vanmiddag al. Ook dat Kees beter zou moeten weten hoe dit voelt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:29 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Gij wit er niks van!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:31 schreef mevrouwdebok het volgende:
andere volgorde Vanas ! eerst de bloem en dan pas de melk !!
Heel goed.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb m'n laatste pester helemaal tolall-loss geslagen, met publiek erbij, nooit meer last gehad daana
Dat is de beste oplossingquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet te begrijpen, walgelijk!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:28 schreef Mylene het volgende:
Precies mijn gedachte.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat postte ik vanmiddag al. Ook dat Kees beter zou moeten weten hoe dit voelt.
Hij weet het als geen ander.
OH *MJAM* Team Vanasquote:
Walgelijk.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:29 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wil iedereen toch?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte.![]()
Hij is er als de kippen bij om JDM te beschermen, maar dit gaat helemaal uit de klauwen lopen.
Kind kent moeder niet anders, één en al toneel.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:32 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja echt hoor, Emil zei dat dat niet kon want dat kind is 9 en niet achterlijk.
Die heb ik dus net op tijd opgezegdquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:30 schreef Stranger het volgende:
[..]
Mooie manier om mij van mijn paspoort af te helpen.
Ga toch eens weg met die onzin zegquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte.![]()
Hij is er als de kippen bij om JDM te beschermen, maar dit gaat helemaal uit de klauwen lopen.
Schreef ze in een brief aan haar dochtertje. Emiel las het en vond het vreemd, ze is al 9 hoor zei hij.quote:
Ik was er wel dagen misselijk van.. ik had geen idee dat het kon, maar genoeg was genoeg op dat momentquote:
En dan krijgt Dennis straks zeker de schuld van de "vuile hond" tekst, omdat hij passief agressief was?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:29 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Laat passief maar weg hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:34 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
En dan krijgt Dennis straks zeker de schuld van de "vuile hond" tekst, omdat hij passief agressief was?
Ik niet, jij wel?quote:
Hoe kom je erbij!quote:
alleen bij billyquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij!
Ik ben gek op heftige discussies, maar dit walgelijke pestgedrag met een groep tegen 1 persoon is iets wat ik zeker niet wil zien.
Wat wil je dan? Nico's boekenclub?quote:
Kan me goed voorstellen dat je dat niet in je koude kleren gaat zitten. Zeker ook de realisatie waar je toe in staat bent. En waar een mens toe gedreven kan worden. Petje af dat je de grens stelde.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik was er wel dagen misselijk van.. ik had geen idee dat het kon, maar genoeg was genoeg op dat moment
Tsja, welkom in de wereld. Ze bouwen toch de samenleving na. Zo gaat het in de samenleving.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij!
Ik ben gek op heftige discussies, maar dit walgelijke pestgedrag met een groep tegen 1 persoon is iets wat ik zeker niet wil zien.
Daar had je dus achteraf geen spijt vanquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik was er wel dagen misselijk van.. ik had geen idee dat het kon, maar genoeg was genoeg op dat moment
Dus schuif je het maar op script en JdM. Wie is hier nou een beetje van het pad afquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij!
Blijkbaar is dit normaal gedrag bij bepaalde mensen. Ik ben blij dat ik me daar mee kan associërenquote:
Het is geen onzin, muis. Je ziet het toch gebeuren?quote:
Chanel, ik ben van plan om cossen door te lezen, maar kun je me mij uitleggenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zit me nu erg kwaad te maken over het gedrag naar Dennis. Als dit echt zo is overweeg ik om te stoppen met kijken.
Voor mij voelde het bevrijdendquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wie het ziet is van zijn padje afquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is geen onzin, muis. Je ziet het toch gebeuren?
Treurnis.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:28 schreef Mylene het volgende:
Gelukkig niet de samenleving die ik ken, ik kom uit een heel fijn milieu!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tsja, welkom in de wereld. Ze bouwen toch de samenleving na. Zo gaat het in de samenleving.
Ik wil heel veel zeggen over X. Maar gister is het allemaal al gedaanquote:
Dat soort meisjes terroriseerden vroeger altijd het schoolplein...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:28 schreef Mylene het volgende:
Dat zie je nu ook gebeuren in utopia he...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah, ik had geen last meer, en ineens een hoop vriendjes, dat vond ik nog het meest vreemde
Juist. Zat volwassen vrouwen die het schoolplein niet zijn ontgroeid.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:37 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Dat soort meisjes terroriseerden vroeger altijd het schoolplein...
Een aantal groeit op. Een aantal blijft er in hangen.
Ik had even een wat betere indruk van haar.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:29 schreef danilel het volgende:
[..]
maar robin vindt het prachtig allemaal, precies wat ze wil
Dan zou ik ook maar geen nieuws meer lezen :pquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:37 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Gelukkig niet de samenleving die ik ken, ik kom uit een heel fijn milieu!
Ja ja, maar jij was 25 en dat jochie 12, kan je welquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eens. Ik ben het vaak eens met je Dolcequote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:38 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Ik had even een wat betere indruk van haar.
Maar ik vergiste me...
Was mijn eerste indruk toch goed.
Jij wil mij dom houden?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan zou ik ook maar geen nieuws meer lezen :p
"De groep" zoekt naar veilig inderdaad.. en opstandelingen worden bestredenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat zie je nu ook gebeuren in utopia he...
Emil doet net zo hard meequote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:39 schreef Laysa het volgende:
We kunnen wel concluderen dat Robin en niet Emil de nieuwe hakim is...zij kan stoken!
ik heb een favoriet gevondenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:39 schreef Laysa het volgende:
We kunnen wel concluderen dat Robin en niet Emil de nieuwe hakim is...zij kan stoken!
Nee, je beschermen voor de boze buitenwereldquote:
Is ook erg goed voor hun after-Utopia-leven. Ze zetten zichzelf zo te kakken...quote:
Hakim? Die zou hopen dat hij zo kon steuken als Robin..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:39 schreef Laysa het volgende:
Ah, lief!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, je beschermen voor de boze buitenwereld
Dennis is nogal direct in zijn uitspraken naar de anderen en zeker niet altijd positief. Nu hebben Robin,Lot en Bil het er over om hem te gaan pesten. Iets van "vuile hond"op zijn net gebouwde wc huisje spuiten zodat hij het over moet schiilderen en er konstant mee geconfronteerd wordt. Nog meer dingen. Zelf niet gehoord maar hier gelezen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:36 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Chanel, ik ben van plan om cossen door te lezen, maar kun je me mij uitleggen
van je kwaad maken over het gedrag naar Dennis.
Dat is waarquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
De hele groep doet mee, maar zij is toch wel de top
Akkoord. ..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:39 schreef Laysa het volgende:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja ja, maar jij was 25 en dat jochie 12, kan je wel
er staat een filmpjequote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dennis is nogal direct in zijn uitspraken naar de anderen en zeker niet altijd positief. Nu hebben Robin,Lot en Bil het er over om hem te gaan pesten. Iets van "vuile hond"op zijn net gebouwde wc huisje spuiten zodat hij het over moet schiilderen en er konstant mee geconfronteerd wordt. Nog meer dingen. Zelf niet gehoord maar hier gelezen.
Gewoon puur, zielig, laag, gemeen, PESTEN.
Ik heb steeds minder met Dennis, maar ik ben het wel helemaal met je eens. Pesten doe je niet. Punt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij!
Als ze niet willen luisterenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]![]()
5e klas lagere school...en dat "jochie" zat al op m'n nek vanaf de 3e....
Ze zijn zo blij met zichzelf, dat inwoners die later binnenkomen en alles via TV en streams gevolgd kunnen hebben, voor gek versleten worden?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:40 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Is ook erg goed voor hun after-Utopia-leven. Ze zetten zichzelf zo te kakken...
Is geen ontkomen aan... dat mens is zo breed, daar sta je al snel achter verscholen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:41 schreef PTLe het volgende:
Robin verschuilt zich achter Lot .......knap he
Ik verwacht ook niet dat hij in hoekje zal gaan zitten huilen. Ik hoop alleen dat hij niet vrijwillig opstapt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:41 schreef Jian het volgende:
Iedereen hier gaat er maar van uit dat Dennis zich zo maar laat pesten, maar wat nu als ie keihard terug slaat richting die papkindjes ........
Tuinfluiter vroeg hoe het zo'n btje gegaan was. Misschien moet ze jouw filmpje ook maar eens kijken maar ik denk dat ze dat al wel doet.quote:
Eens, ik vind het tegelijkertijd misselijkmakend en fascinerend hoezeer ze vooral de negatieve excessen van de samenleving nabootsen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:35 schreef Burner82 het volgende:
Tsja, welkom in de wereld. Ze bouwen toch de samenleving na. Zo gaat het in de samenleving.
Hij mag lekker terug naar zijn utopia in zweden, finland, rusland, turkije, spanje... overal was het beter dan hier.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet dat hij in hoekje zal gaan zitten huilen. Ik hoop alleen dat hij niet vrijwillig opstapt.
Hoe is het eigenlijk met Rons 24uur aanvraag? Niets meer over gezien.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet dat hij in hoekje zal gaan zitten huilen. Ik hoop alleen dat hij niet vrijwillig opstapt.
Helaas wel, ja.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze zonder borg te betalen Utopia in mocht? Nuff said.quote:
Hoe zij zat te loeren aan tafel de eerste momenten. Toen dacht ik al. Die moet je in de gaten houden. Daarna leek het mee te vallen, maar nu zij 'ontmaskerd' is zie je hoe doortrapt zij is.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:38 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Ik had even een wat betere indruk van haar.
Maar ik vergiste me...
Was mijn eerste indruk toch goed.
Ze past niet eens achter die dikke, ze is zelf brederquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:41 schreef PTLe het volgende:
Hahahaha vingers in de oren en keihard lalalalalalaquote:
Zoiets kun je niet vroeg genoeg in de kiem smorenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja ja, maar jij was 25 en dat jochie 12, kan je wel
De actie is gepland? nog niet eens gedaan..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Even kijken of Huub in een relbui is en dit mailtje laat doorkomen richting bewoners
[ afbeelding ]
Lijkt me ook dat hij wel wat hebben kan, hierna weet hij nog beter wie de rotte appels zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:45 schreef Ransjih het volgende:
ik denk dat dennis wel tegen een stootje kan, hij is gewend met jongeren om te gaan
En heeft erg veel de camera in het oog , ze wil opvallenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:43 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Hoe zij zat te loeren aan tafel de eerste momenten. Toen dacht ik al. Die moet je in de gaten houden. Daarna leek het mee te vallen, maar nu zij 'ontmaskerd' is zie je hoe doortrapt zij is.
So what? Het gaat om de relquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
De actie is gepland? nog niet eens gedaan..
Ron is een watje. Wist je dat niet? een ja-knikkertje en een achter de rug om klagertje. Iemand die op zijn rug gaat liggen kwispelen als hij een 'meerdere'ziet maar niet zal aflaten die 'meerdere' te naaien.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met Rons 24uur aanvraag? Niets meer over gezien.
mijn man is er zn halve leven door beschadigd geweestquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:45 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Zoiets kun je niet vroeg genoeg in de kiem smoren
Precies.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dennis is nogal direct in zijn uitspraken naar de anderen en zeker niet altijd positief. Nu hebben Robin,Lot en Bil het er over om hem te gaan pesten. Iets van "vuile hond"op zijn net gebouwde wc huisje spuiten zodat hij het over moet schiilderen en er konstant mee geconfronteerd wordt. Nog meer dingen. Zelf niet gehoord maar hier gelezen.
Van buitenaf? please? had je slimmer ingeschat.quote:
Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:41 schreef Jian het volgende:
Iedereen hier gaat er maar van uit dat Dennis zich zo maar laat pesten, maar wat nu als ie keihard terug slaat richting die papkindjes ........
Robin is slim.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:41 schreef PTLe het volgende:
Wow !quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Even kijken of Huub in een relbui is en dit mailtje laat doorkomen richting bewoners
[ afbeelding ]
Ze hebben het eerder gedaan.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Van buitenaf? please? had je slimmer ingeschat.
Een Exit-chantage poging zullen we maar zeggen dus..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ron is een watje. Wist je dat niet? een ja-knikkertje en een achter de rug om klagertje. Iemand die op zijn rug gaat liggen kwispelen als hij een 'meerdere'ziet maar niet zal aflaten die 'meerdere' te naaien.
vreselijk !quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:46 schreef Ransjih het volgende:
[..]
mijn man is er zn halve leven door beschadigd geweest
dat bleek gio gedaan te hebbenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:46 schreef Poolhond39 het volgende:
Goedenavond, een eerlijke Dennis gemist lees ik... Hij brengt het natuurlijk niet zo handig, maar de reuring is wel mooi.
Wat me trouwens opvalt.. volgens mij zit Robin al langer te stoken tegen Dennis... gisteren zei ze dat hij zich naast haar aftrekt in bed, en dat hij de daarvoor gebruikte wc papiertjes onder zijn bed gooit... Wie zegt dat die papiertjes van Dennis zijn? Andrea lag eerder op die plek en was vaak aan het snotteren met een WC rol bij de hand. Misschien zijn al die papiertjes onder het bed nog wel van haar?
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:45 schreef Burner82 het volgende:
Ik denk dat "Das Experiment" nu pas een beetje begint
Too obvious. Als je nu die laatste zin had weggelaten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
HYDRA = #TEAMDENNIS!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:48 schreef Burner82 het volgende:
Dennis weer lekker met de rug naar de groep toe... lekker praten tegen zijn kwispelend hondje... en niet roken de schuld geven.... mietje
Na een ½ fles rosé niet hoor ik netquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:48 schreef Joezi het volgende:
Dennis slaapt de hele nacht niet.. vanwege zijn rib?
Jij slaat ook doorquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Fleur Bloemen was de vriendin van mijn dochter.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:46 schreef Ransjih het volgende:
[..]
Ja, De Gouden Keet 2014quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:45 schreef Burner82 het volgende:
Ik denk dat "Das Experiment" nu pas een beetje begint
Dennis is te populair in de cos. Ik trek me bij deze terug uit hydra.quote:
Precies wat we willen toch?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, De Gouden Keet 2014
Er blijft zo niets over van Utopia.
owjee weer een splinterpartij erbijquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dennis is te populair in de cos. Ik trek me bij deze terug uit hydra.
Had Gio gedaan!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:46 schreef Poolhond39 het volgende:
Goedenavond, een eerlijke Dennis gemist lees ik... Hij brengt het natuurlijk niet zo handig, maar de reuring is wel mooi.
Wat me trouwens opvalt.. volgens mij zit Robin al langer te stoken tegen Dennis... gisteren zei ze dat hij zich naast haar aftrekt in bed, en dat hij de daarvoor gebruikte wc papiertjes onder zijn bed gooit... Wie zegt dat die papiertjes van Dennis zijn? Andrea lag eerder op die plek en was vaak aan het snotteren met een WC rol bij de hand. Misschien zijn al die papiertjes onder het bed nog wel van haar?
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een Exit-chantage poging zullen we maar zeggen dus..
Daar heeft hij wel een punt...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hij mag lekker terug naar zijn utopia in zweden, finland, rusland, turkije, spanje... overal was het beter dan hier.
Het is niet zoquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Oh neeeeee, zie ik nou Enge Rienk met z'n arm om Nicolien, bij de haard??? Zeg me dat het niet zo is.
Later kwam volgens mij uit dat dat expres was gedaan. Onderbroeken lol van de dames van 14.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:46 schreef Poolhond39 het volgende:
En dat dikke k*twijf beklaagd zich er dan over dat ze vroeger gepest is.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:28 schreef Mylene het volgende:
Op die rib zit een nicotine pleister waar hij constant aan krabt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:48 schreef Joezi het volgende:
Dennis slaapt de hele nacht niet.. vanwege zijn rib?
Uit Staphorst????quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:49 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Fleur Bloemen was de vriendin van mijn dochter.
Gelukkig wel. Ik denk ook niet dat hij met een trauma vertrekt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:45 schreef Ransjih het volgende:
ik denk dat dennis wel tegen een stootje kan, hij is gewend met jongeren om te gaan
Bedankt voor de uitleg. Ga nu even kijken of er een filmpje van is.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:46 schreef Luna1956 het volgende:
Toch gebeurd er ook zoiets bij Ron en Dennis. Ron is al de hele week chagerijnig over de nietsnutten en durft daar telkens geen punt van te maken. Feitelijk spreekt Dennis nu hardop uit, wat Ron de hele week al roept. Net even anders als Hakim/ Paul, maar dit is ook een 1tje, 2tje toch?
Er zijn er veel die hun hele leven beschadigd zijn. Het kan helen, maar laat dikke littekens na.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:46 schreef Ransjih het volgende:
[..]
pffffffft ik was vlakbij toen ze onder de trein sprong, ben er echt een hele tijd beroerd van geweest.quote:
Rib--> nicotine pleister.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die rib valt volgens mij ook wel mee, anders trek je niet zo'n zware loodsdeur met beide armen aan.
[ afbeelding ]
Kutquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:49 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Fleur Bloemen was de vriendin van mijn dochter.
Ron gaat niet op Dennis stemmenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:54 schreef Poezewoes het volgende:
Als ze allemaal op Dennis stemmen worden de elite nog eens belangrijk , kunnen ze genomineerd worden met 1 stem![]()
![]()
![]()
ah gosj dat is wel zielig ja.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:54 schreef mevrouwdebok het volgende:
niemand praat ook maar even met dat logeerjochie he
Die hebben vanmorgen al weer goedmaaksex gehad.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Oh neeeeee, zie ik nou Enge Rienk met z'n arm om Nicolien, bij de haard??? Zeg me dat het niet zo is.
Logisch toch? Dat jochie moest met Mammie mee en heeft zelf niets te melden.. de triestheid ten topquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:54 schreef mevrouwdebok het volgende:
niemand praat ook maar even met dat logeerjochie he
Nee, dat meen je niet.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:56 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Die hebben vanmorgen al weer goedmaaksex gehad.
Mee eens.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:51 schreef anjajaha het volgende:
Best wel een eng mannetje maar hij brengt wel leven in de tent en dat wilden we toch. Of zijn we die saaie streamdagen alweer vergeten...BTW Pesten daar ben ik ontzettend tegen!!
[ afbeelding ]
ik ook nietquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:57 schreef Burner82 het volgende:
Doei streams. Rienks geneuzel of dennis' gejank... wil het beide niet horen.
Dit is natuurlijk héél wat anders...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:51 schreef Miek37 het volgende:
[..]
En dat dikke k*twijf beklaagd zich er dan over dat ze vroeger gepest is.
En ze mag niet in slaap vallenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:56 schreef mevrouwdebok het volgende:
Rienk hervat het indoctrineren van Nico
Klopt. Dat is al duidelijk door zijn manier van (niet) discussiëren.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:53 schreef sjaan58 het volgende:
Hij loopt nu toch wel de confrontatie uit de weg....
Hakim was achterbaks, stiekem anderen opjutten om op mensen te stemmen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:57 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Mee eens.
Ook al vind ik hem qua communicatie niet mijn type, hij brengt het (iets) netter dan Hakim/Paul.
Heel verdrietig allemaal.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:54 schreef anjajaha het volgende:
[..]
pffffffft ik was vlakbij toen ze onder de trein sprong, ben er echt een hele tijd beroerd van geweest.
Echt het is niet te beschrijven wat pesten met je doet..............
*zoekt knuffelsmilie*quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:54 schreef anjajaha het volgende:
[..]
pffffffft ik was vlakbij toen ze onder de trein sprong, ben er echt een hele tijd beroerd van geweest.
Echt het is niet te beschrijven wat pesten met je doet..............
Aftellen maar weer tot hij het weer 'uitmaakt'.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom moet die achterbakse gereformeerde weer in beeld?
Is dit om de streamers weg te pesten op de vrijdagavond?
Hij zit weer vol in zichzelf met zijn manipulatief gedrag![]()
![]()
Was het al 7 juli dan?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:56 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Die hebben vanmorgen al weer goedmaaksex gehad.
Misschien is dit eens een goede les voor de buitenwereld. Dit doet een groep van 15 bij elkaar. Hoe denk je dat het bij een grotere groep/buurt/school is?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:58 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Heel verdrietig allemaal.
Van het hele verhaal in Utopia is ook het gepest wat me het meeste raakt.
Niet eens zo zeer de uitlatingen in de richting van elkaar, maar dat echte pesten.
Same here (kind, nu als jongvolwassene in de kreukels - nuff said)quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:58 schreef marjan64 het volgende:
ik kan hier niet tegen
mn dochter is vroeger vreselijk gepest
en dit zijn verdomme *volwassen* mensen
vreselijk schandalig
dit moet niet mogen![]()
![]()
![]()
Klopt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:58 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Hakim was achterbaks, stiekem anderen opjutten om op mensen te stemmen.
Dennis doet dat niet. Hij is misschien te direct maar wel recht voor zijn raap. Hij stookt niemand op en roddelt over niemand
Ik hoop dat dit vroeger of later gevolgen gaat hebben voor de dames.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:58 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Niet eens zo zeer de uitlatingen in de richting van elkaar, maar dat echte pesten.
Ben het met je eens alleen al de gesprekken er vanmiddag over maken mij ook heel erg boos en zet ik de streams maar uit, ik hoop dat ze hier iets mee gaan doen want dit is toch de bedoeling niet van het hele Utopia....nah we gaan het zienquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:58 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Een fractie van Isa, en meer van Lot.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
off-topic.
Ze laten zelfs dat valse zingen van dat varken zien en horen in de uitzending
Pesten is nog altijd een taboe. Privacy en zo. Misschien helpt dit alleen maar. Bekijk dingen eens postief in plaats van alleen maar zeuren en janken.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:01 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit vroeger of later gevolgen gaat hebben voor de dames.
Ik mag niemand iets slechts toewensen, maar...
ja preciesquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:00 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Same here (kind, nu als jongvolwassene in de kreukels - nuff said)
Pesters vinden van zichzelf niet dat ze schade aanrichten, "het is maar een lolletje" zeggen ze altijd.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Misschien is dit eens een goede les voor de buitenwereld. Dit doet een groep van 15 bij elkaar. Hoe denk je dat het bij een grotere groep/buurt/school is?
heb het idee dat Lot's fadur alles al betaald heeftquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:02 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Een fractie van Isa, en meer van Lot.
Het valt steeds meer op.
Ja dat is een goeie zeg ......... dus het kleine molletje Utopia maar in flikkerenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:00 schreef Marenda het volgende:
Ik lig wel in een deuk de ene mol heeft dus een pestshow en de andere mol heeft een anti pest programma
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Pesten is nog altijd een taboe. Privacy en zo. Misschien helpt dit alleen maar. Bekijk dingen eens postief in plaats van alleen maar zeuren en janken.
Dat is zn faillisement gewordenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:02 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
heb het idee dat Lot's fadur alles al betaald heeft
Wel fijn om te lezen dat zelfs hier (waar we echt niet altijd lieverdjes zijn - ik ook niet) algemene verontwaardiging is.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:02 schreef marjan64 het volgende:
[..]
ja precies
als ik hier dan naar kijk word ik zo boos
![]()
en verdrietig ook dat dit zomaar kan
Vandaar zijn faillissement...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:02 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
heb het idee dat Lot's fadur alles al betaald heeft
goed gevondenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vond deze post ook steengoed....
[..]
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:01 schreef renevanlaaren het volgende:
sorry ik moet weg,neem een stream op hopen dat dat de goede is![]()
En je mag er niks over zeggen, want privacy, discriminatie, etc...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:02 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Pesters vinden van zichzelf niet dat ze schade aanrichten, "het is maar een lolletje" zeggen ze altijd.
Hun script was vast maakt de relatie uit en nu vergeten ze steeds dat het uit is.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:59 schreef 5thencounter het volgende:
Rienk leest voor uit Wijsheden 2.0 van Kant en geeft daar zijn eigen verklaring aan..en probeert Nicolien van weer zijn versie te overtuigen .. wát een fake druiloor die Rienk![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:58 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
*zoekt knuffelsmilie*
Ik weet het, lieverd
Ze trapt er weer in jaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:05 schreef Dotteke het volgende:
SLinger de stream weer ff aan zie ik Nico en Rienk weer omarmd zitten, heb ik iets gemist????
Precies.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En je mag er niks over zeggen, want privacy, discriminatie, etc...
Beeld vulling de rest is weg.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:05 schreef Dotteke het volgende:
SLinger de stream weer ff aan zie ik Nico en Rienk weer omarmd zitten, heb ik iets gemist????
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Neuhh Rienk is een verloren schaap,, verdwaalt tussen God, Boedda, Bijbel, Koran en Gezond verstand...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:05 schreef D-B het volgende:
[..]
Hun script was vast maakt de relatie uit en nu vergeten ze steeds dat het uit is.
Echt he? Tenenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:59 schreef 5thencounter het volgende:
Rienk leest voor uit Wijsheden 2.0 van Kant en geeft daar zijn eigen verklaring aan..en probeert Nicolien van weer zijn versie te overtuigen .. wát een fake druiloor die Rienk![]()
[ afbeelding ]
wel een goed stuk van Isa?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:02 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Een fractie van Isa, en meer van Lot.
Het valt steeds meer op.
Heeft iemand Rienk ooit 'sorry' horen zeggen???? Dat stoort me nog het meest aan hem. Hij beledigt alles en iedereen en komt er nog mee weg ook.quote:
Het is MIJN mening! en MIJN mening is de enige juiste? wat zei je? *nahnahnahnahnah* ik hoor je niet....quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Heeft iemand Rienk ooit 'sorry' horen zeggen???? Dat stoort me nog het meest aan hem. Hij beledigt alles en iedereen en komt er nog mee weg ook.
Helemaal mee eens , maar ze roddelt liever en achterbaks stokenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:07 schreef Poolhond39 het volgende:
Wel triest hoor, de mensen die hier hopen op pesterijen of das Experiment achtige taferelen.
Als je als volwassenen een meningsverschil hebt, dan spreek je dat uit.. ook al is die mening, in het geval van Dennis, heel lomp en negatief verwoord, dan kan Robin het nog uitspreken met hem.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het is MIJN mening! en MIJN mening is de enige juiste? wat zei je? *nahnahnahnahnah* ik hoor je niet....
Het feit alleen al dat hij beweert dat niemand hem iets kan leren ook! De arrogantie ten top!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Heeft iemand Rienk ooit 'sorry' horen zeggen???? Dat stoort me nog het meest aan hem. Hij beledigt alles en iedereen en komt er nog mee weg ook.
Onzin.. je brengt het als een vaststaand gegeven.. strubbelingen heb je altijd binnen groepen, pesterijen heb je niet altijd binnen een groep volwassenen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Misschien is dit eens een goede les voor de buitenwereld. Dit doet een groep van 15 bij elkaar. Hoe denk je dat het bij een grotere groep/buurt/school is?
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het is MIJN mening! en MIJN mening is de enige juiste? wat zei je? *nahnahnahnahnah* ik hoor je niet....
Hij beledigt uit onwetendheid. Dat is het ergst en kwetst soms ook het diepst.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Tegen Isa vanmorgenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Botte hufter is het.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:11 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Hij beledigt uit onwetendheid. Dat is het ergst en kwetst soms ook het diepst.
Nee ze gaat samen met Ruud eten bij Vanasquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:11 schreef mevrouwdebok het volgende:
Billy staat weer te make-uppen , komt er een centraal ?
Nou, ik zou willen dat ik het verzonnen had hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]Zo een jankert is het wel echt...zogenaamd Wereldwijs door een paar kilometer op blote voeten lopen en gratis in een klooster leven
Heeft ie wel gevoel eigenlijk?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:11 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Hij beledigt uit onwetendheid. Dat is het ergst en kwetst soms ook het diepst.
Denk het niet, want er zijn B & B gasten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:12 schreef Goldencharly het volgende:
Wordt het Der Kristalnacht komende nacht?
Gelukkig wel. Ik heb er 2.quote:
Glas genoeg in Huis daar .quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:12 schreef Goldencharly het volgende:
Wordt het Der Kristalnacht komende nacht?
Ach.. Het loopt nu 4 maanden. Er zullen er ongetwijfeld zijn die er eigenlijk wel klaar mee zijn. Misschien Dennis wel. Die kan 2 dingen doen: zijn 24 uur aanvragen en vertrekken, en een eventuele borg kwijt zijn OF een heel dikke huid opzetten en gewoon de anderen te grazen gaan nemen. Verbaal en anderszins. Ik betwijfel of die katten weten waar ze aan beginnen als ze gaan pesten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
De hele groep doet mee, maar zij is toch wel de top
Ja, hij kan huilen...quote:
Een avondje uit met vreemdenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:12 schreef anjajaha het volgende:
[..]
Nee ze gaat samen met Ruud eten bij Vanas
Dit bedoelde ik juist. In dit geval zou Ron Hakim zijn en Dennis Paul. Hakim zei de dingen achter de rug om en Paul sprak ze uit. Nu gebeurde dit bij Ron en Dennis. Alleen heb ik hier meer het idee, dat Ron domweg niets durft te zeggen als het confronterend is.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:58 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Hakim was achterbaks, stiekem anderen opjutten om op mensen te stemmen.
Dennis doet dat niet. Hij is misschien te direct maar wel recht voor zijn raap. Hij stookt niemand op en roddelt over niemand
Past nooit met die tetten van d'rquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:41 schreef PTLe het volgende:
Goffer hoopte op sloop rellen dat scheit huis van Dennis en spuitbussen van Billy die leeg gespoten werdenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Denk het niet, want er zijn B & B gasten.
Ik zei het verkeerd, ik bedoelde: heeft hij wel empathie, kan hij zich verplaatsen in een ander, snapt hij dat anderen pijn kunnen hebben, zoiets...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:13 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Ja, hij kan huilen...
En ja, ik vermoed e.e.a., maar ik ben geen psychiater...
Dennis !quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hij mag lekker terug naar zijn utopia in zweden, finland, rusland, turkije, spanje... overal was het beter dan hier.
Die constante vraag naar bevestiging. Dat wijf irriteert mij mateloos.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:13 schreef Nostalgist het volgende:
Ruud noemt Billy "Schat" Billy: "Vind je het mooi zoals ik mijn ogen heb opgemaakt..?"
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:13 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ach.. Het loopt nu 4 maanden. Er zullen er ongetwijfeld zijn die er eigenlijk wel klaar mee zijn. Misschien Dennis wel. Die kan 2 dingen doen: zijn 24 uur aanvragen en vertrekken, en een eventuele borg kwijt zijn OF een heel dikke huid opzetten en gewoon de anderen te grazen gaan nemen. Verbaal en anderszins. Ik betwijfel of die katten weten waar ze aan beginnen als ze gaan pesten.
Over stemmen : Als er een groepje is (Ron, Dennis, Isa, moeten ze juist niet op de meest vervelende stemmen. Maar juist op degene die het minste TV maakt, zoals Joey. Dan kunnen best zowel Dennis als Ron genomineerd zijn, maar goede kans dat toch die niet bedoelde eruit vliegt-Joey als voorbeeld. Ron maakt TV, Dennis maakt ook TV, en Isa ook. Zou wel mijn Utopia zijn.
Huh? hebben we het over Rienk?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik zei het verkeerd, ik bedoelde: heeft hij wel empathie, kan hij zich verplaatsen in een ander, snapt hij dat anderen pijn kunnen hebben, zoiets...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |