Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo
Ook dit jaar willen we weer vanuit dit topic meedoen met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )
Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck.
Voccar, zou je mij ook in de OP kunnen zetten bij de kustloop op 6 september? Ik loop daar ook de HM.
Had het een paar weekjes geleden ook geplaatst, maar zal wel over het hoofd gezien zijn door TS toen.
Ik heb mijn rondje ook weer gehad, 12,5km op gemiddelde van 06:00min/km. Ging lekker. Kon mijn hartslag ook redelijk goed onder controle houden. gemiddelde hartslag van 151. Al met al een goed gevoel over het rondje.
Zo even een rondje gedaan, om eens te kijken op wat voor tempo ik weg kan komende zondag. Missie geslaagd, heb al redelijk een schema in mijn hoofd, nu nog alleen even dat schema ook daadwerkelijk lopen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
5x5 minuten in D3 gedaan. Het waait wel hard zeg! Op het schema stond eigenlijk 4x5 minuten, maar ik moest nog wel een eindje dus heb er nog één aan geplakt.
Ik vraag me wel af of ik die D3 nu in de goede hartslagzone loop. Ik word er eigenlijk helemaal niet zo moe van, en mijn hartslag zit ook binnen een halve minuut weer onder de 150..
Ik had de garmin edge mee van mijn vriend, wel leuk om een keer het hele verloop van mijn hartslag te zien. Intervallen zien er ook veel netter uit met een echt GPS apparaat..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Wat doen wasmachines met sokken dan? Vreten ze die op? Bij mij niet nl.
Nou ja, ik stop m'n compressiekousen in een wasbol, omdat ze nogal duur zijn. Als ze in de was achter een ritsje of zo blijven hangen, dan heb je er meteen een haal in en dat is zonde.
Nou ja, ik stop m'n compressiekousen in een wasbol, omdat ze nogal duur zijn. Als ze in de was achter een ritsje of zo blijven hangen, dan heb je er meteen een haal in en dat is zonde.
Oh dit waren van die decathlon sokjes, dus niet zo erg. Als het nu Injinji's of Falke waren zou het een ander verhaal zijn. Maar goed idee van de wasbol
Ik wil me sowieso voor de Bredase singelloop 5km in gaan schrijven. En maar eens gaan kijken om binnenkort eventueel een 3km te doen.
En tussendoor blijven trainen om die 5km aan 1 stuk te kunnen lopen. Gister weer hardloop training gehad waar vooral loopscholing en kracht getraind is. Morgen of zondag ga ik dan weer zelf een stuk lopen.
Nee, dat zit niet inbegrepen in de parkkosten. Maar ik kan nu een jaar internet voor 150,- afnemen dus dat valt best mee.
In vergelijking met de gemiddelde kosten per week op een gemiddeld park is dat inderdaad heel schappelijk.
quote:
Op vrijdag 2 mei 2014 19:49 schreef Guppyfriend het volgende: Oh, ik kan morgen m'n Perrysport pakketje ophalen na twee weken is het ze toch gelukt om m'n bestelling te versturen!
Zelfs mijn bestelling van Wiggle was er sneller deze keer!
Hopelijk kan ik morgen voor het eerst mijn cooldry shirtjes uitproberen want ik heb weer last van mijn knie sinds mijn rondje van woensdag. Gelukkig gaat het vandaag alweer stukken beter dan gisteren dus ik heb goede hoop.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
Op vrijdag 2 mei 2014 19:49 schreef Guppyfriend het volgende: Oh, ik kan morgen m'n Perrysport pakketje ophalen na twee weken is het ze toch gelukt om m'n bestelling te versturen!
dat is knap en nu maar hopen dat er in zit wat je besteld hebt
Op vrijdag 2 mei 2014 20:36 schreef Reflectionne het volgende: Hard aan het trainen en druk met stage, dus helemaal niet meer hier gelezen of m'n challenge ingevuld oh oh..
Nog 2 trainingen voor mijn eerste wedstrijd ooit
Komt vast goed Reflectionne.
En die challenge hoeft heus niet elke week ingevuld hoor. Je kunt hem ook nu gewoon bijwerken.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
Meest waardeloze loopje ooit. Vol door mn enkel gegaan. Daarop besloten om direct rustig huiswaarts te gaan. Jammer genoeg kreeg ik tijdens het rustig naar huis gaan een debiele aanval van Yurkak, dus ik moest iets minder rustig naar huis. Nu pijnlijke enkel, maar niet dik
Op vrijdag 2 mei 2014 20:41 schreef YUR het volgende: Meest waardeloze loopje ooit. Vol door mn enkel gegaan. Daarop besloten om direct rustig huiswaarts te gaan. Jammer genoeg kreeg ik tijdens het rustig naar huis gaan een debiele aanval van Yurkak, dus ik moest iets minder rustig naar huis. Nu pijnlijke enkel, maar niet dik
IJs erop en duimen dat het mee valt.
Op vrijdag 2 mei 2014 20:41 schreef YUR het volgende: Meest waardeloze loopje ooit. Vol door mn enkel gegaan. Daarop besloten om direct rustig huiswaarts te gaan. Jammer genoeg kreeg ik tijdens het rustig naar huis gaan een debiele aanval van Yurkak, dus ik moest iets minder rustig naar huis. Nu pijnlijke enkel, maar niet dik
Hoop dat je enkel snel weer in de pas loopt.. ok lame dat woordgrapje. maar daardoor niet minder gemeend
Toen ik klein was wilde ik liever in de buggy dan dat ik moest lopen. Als ik mijn zin niet kreeg ging ik gewoon languit op straat liggen. Mijn moeder liep gewoon door.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar YUR, heb je je nieuwe sloffen al? Ik ga dit weekend voor een langer stukje m'n Boosts uitproberen. Vorige week begonnen ze na 8km echt onwijs fijn te lopen, maar m'n kater stak daar toen een stokje voor.
Toen ik klein was wilde ik liever in de buggy dan dat ik moest lopen. Als ik mijn zin niet kreeg ging ik gewoon languit op straat liggen. Mijn moeder liep gewoon door.
Nu jij.
Ik had flaporen, en ik wilde normale oren. En hoewel ik dondersgoed wist dat ik geen spaarcentjes had, vroeg ik op een gegeven moment aan mijn ouders hoeveel spaarcentjes ik had, want ik wilde me laten opereren. Daar konden ze geen nee op zeggen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar YUR, heb je je nieuwe sloffen al? Ik ga dit weekend voor een langer stukje m'n Boosts uitproberen. Vorige week begonnen ze na 8km echt onwijs fijn te lopen, maar m'n kater stak daar toen een stokje voor.
Ik heb ze nog niet. Morgen weet ik of ze bijbesteld konden worden, en anders haal ik ze wel ergens op internet
Ik had flaporen, en ik wilde normale oren. En hoewel ik dondersgoed wist dat ik geen spaarcentjes had, vroeg ik op een gegeven moment aan mijn ouders hoeveel spaarcentjes ik had, want ik wilde me laten opereren. Daar konden ze geen nee op zeggen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Coole outfit op foto 2
Ik snap wel dat je je wilde laten opereren, maar ik vind het ook wel superschattig, die flaporen. Maar ik heb ook iets met sproetjes en rood haar, dus misschien ben ik wel gewoon een beetje raar.
SPOILER
Oohh jeetje, wat een gedoe. Dan ben ik toch wel blij dat ik vanmorgen mn net een ruime maand oude tweedehands polo naar de dealer kon brengen met: de airco doet t niet, doe eens maken, en ik m vanmiddag weer op kon halen met werkende airco zonder te hoeven betalen want garantie.