Fair enough, het is anderhalve week geleden dus dat zou kunnen inderdaad.quote:Op zondag 4 mei 2014 10:08 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Nou he tis 3 mei en je wil op 6 mei afspreken, dan kan ze toch nieuwe afspraken hebben gemaakt? Ik weet niet wanneer zij die data voorstelde maar als dat bijv een week daarvoor was vind ik het niet gek dat als jij geen initiatief toont ze ook nieuwe afspraken maakt waardoor je een andere datum moet voorstellen. Ze gaf drie opties dus ze zag je echt wel zitten. Gewoon binnenkort een nieuwe datum voorstellen iets verder weg met twee opties... kan ze dan weer niet en komt ze niet met een tegenvoorstel dan laten hangen
quote:Op zondag 4 mei 2014 12:24 schreef CasperH01 het volgende:
[..]
Fair enough, het is anderhalve week geleden dus dat zou kunnen inderdaad.
Ging er misschien een beetje naïef van uit dat ze ze vrij zou houden oid
Het was meer van ''ik kan deze data, we wel wat specifieker af naarmate we dichterbij komen'' maar point takenquote:Op zondag 4 mei 2014 12:48 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als ik 3 concrete data voorstel, en je reageert daar een week niet op, dan had ik ondertussen allang zoiets gehad van 'next'
Nou stel jij wat voor, reageert ze een dag niet, en meteen hier onzeker komen doen.
Nee hoor, helemaal niet oneerlijk
Vroegah zou ik echt die 3 data vrij hebben gehouden en wanhopig gaan zitten wachten welke het wordt.quote:Op zondag 4 mei 2014 12:50 schreef CasperH01 het volgende:
[..]
Het was meer van ''ik kan deze data, we wel wat specifieker af naarmate we dichterbij komen'' maar point taken
Je kunt zien wanneer iemand online is geweestquote:Op zondag 4 mei 2014 08:21 schreef kanovinnie het volgende:
Hoezo merk je dat? Je ziet toch niet want een ander op tinder doet?
Dit, stel wat datums voor en wacht af. Geen tijd of "weet ik niet zien wel" is nextquote:Op zondag 4 mei 2014 12:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Vroegah zou ik echt die 3 data vrij hebben gehouden en wanhopig gaan zitten wachten welke het wordt.
Tegenwoordig begin ik daar niet meer aan. Als ik dan zoiets hoor als 'ja, opzich kan ik die woensdag ook wel tenzij dat of dat, we zien nog wel.' Dan heb ik zoiets van, prima, laat maar horen als je meer weet, maar misschien heb ik dan in tussentijd wel iets anders gepland.
Halve weken vrijhouden met als resultaat dat er 4/5 keer toch niemand langskomt is zonde van m'n tijd.
quote:Op zondag 4 mei 2014 12:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Vroegah zou ik echt die 3 data vrij hebben gehouden en wanhopig gaan zitten wachten welke het wordt.
Tegenwoordig begin ik daar niet meer aan. Als ik dan zoiets hoor als 'ja, opzich kan ik die woensdag ook wel tenzij dat of dat, we zien nog wel.' Dan heb ik zoiets van, prima, laat maar horen als je meer weet, maar misschien heb ik dan in tussentijd wel iets anders gepland.
Halve weken vrijhouden met als resultaat dat er 4/5 keer toch niemand langskomt is zonde van m'n tijd.
Wat zijn jullie streng allemaalquote:Op zondag 4 mei 2014 12:58 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Dit, stel wat datums voor en wacht af. Geen tijd of "weet ik niet zien wel" is next
Ja soms heb je dat nodig, anders lopen je toekomstige dates over je heen. En soms is er niets mooier als een dame toch nog zegt ; sorry dat ik niets meer zei over onze date wil het graag goed maken met je vanavondquote:
Gewoon geen zin om aan het lijntje gehouden te worden.quote:
Ditquote:Op zondag 4 mei 2014 13:06 schreef SiIk het volgende:
[..]
Gewoon geen zin om aan het lijntje gehouden te worden.
Idd. En na een paar maanden daten is mijn ervaring, een date afspreken is 1, maar of hij dan ook echt doorgaat tzt is een 2e.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:06 schreef SiIk het volgende:
[..]
Gewoon geen zin om aan het lijntje gehouden te worden.
Dus?quote:Op zondag 4 mei 2014 12:56 schreef TheMercenary976 het volgende:
[..]
Je kunt zien wanneer iemand online is geweest
Of is even online geweest. Big deal.quote:
Is het niet zo dat pas wanneer je iemand liked of niet je online status wordt bijgewerkt? Chat vaak genoeg met iemand waarbij staat dat ze al een week ofzo niet online zijn geweest...quote:
Maar ben je echt nog zo kieskeurig als je zo'n tijd droog staat? Dan sta je toch op knappenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:04 schreef yats het volgende:
[..]Respect dat je het nog zo lang volgehouden hebt.
[..]
Is het weer zo ver? Waar is de originaliteit tegenwoordig toch?
[..]
Ik heb zo mijn heldere momenten![]()
En nee, nog steeds geen tinder. Ik heb besloten het maar weer eens op de 'ouderwetse manier' te proberen. Dus gewoon in de kroeg of op elke andere willekeurige plek waar zich een mogelijkheid voordoet. In twee dagen ben ik drie telefoon-nummers en wat gesprekjes verder, maar vooralsnog eigenlijk niemand getroffen waarvan ik denk 'daar wil ik morgenochtend een beschuitje mee doen'.
Ja want zonder seks kan je natuurlijk niet leven. Wereldgroot probleem enzo.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:00 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Maar ben je echt nog zo kieskeurig als je zo'n tijd droog staat? Dan sta je toch op knappen
Nou, ja best wel jaquote:Op zondag 4 mei 2014 19:01 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Ja want zonder seks kan je natuurlijk niet leven. Wereldgroot probleem enzo.
Op zich valt het wel mee qua kieskeurigheid. Ik heb niet enorm veel eisen, maar het moet wel iemand zijn waarbij je vooraf het idee hebt 'dat je het er op kan' natuurlijk. Het klinkt misschien vreemd, maar ik zit niet op (extreem) overgewicht of 40 jarige vrouwen te wachten. Dan maar iets langer zonder seks, ondanks dat het wat mij betreft liever vandaag dan morgen is.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:00 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Maar ben je echt nog zo kieskeurig als je zo'n tijd droog staat? Dan sta je toch op knappen
Duik jij overal bovenop?quote:Op zondag 4 mei 2014 19:01 schreef Silenus het volgende:
Precies, als je de godganse dag loopt te klagen dat je niks te neuken hebt zou ik niet al te kieskeurig meer zijn.
Er zijn natuurlijk grotere problemen in de wereld, maar ik heb niet de illusie dat ik de 'honger in de wereld op kan lossen' of 'het geneesmiddel tegen kanker kan ontwikkelen'. Dat is iets voor slimmere mensen.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:01 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Ja want zonder seks kan je natuurlijk niet leven. Wereldgroot probleem enzo.
Beide niet...quote:Op zondag 4 mei 2014 19:39 schreef UnicornFarts het volgende:
Yats heeft verzameldrang en raakt opgewonden van de friendzone
Het is wat lastig uitleggen merk ik. Misschien komt dit het dichtste in de buurt van een soort van uitleg. Ik stap niet heel snel op vrouwen af die ik knap vind, laat staan dat ik hen om hun nummer vraag of ze mijn bed in klets. De vrouwen waar ik dat wel bij doe zijn vaak vrouwen waar ik niet echt het idee bij heb dat ik er meer van wil dan gewoon een gezellig gesprek.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:31 schreef Silenus het volgende:
Dat heeft niets met 'overal bovenop duiken' te maken. Maar aan de ene kant zeur je dat je nooit seks hebt en aan de andere kant zeg je dat je 'de afgelopen dagen enkele nummers hebt geregeld, maar nog geen beschuitje mee wil eten'.
Ergo: je regelt alleen nummers van vrouwen met overgewicht of 40 jaar? Waarom regel je daar nummers van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |