abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139520349
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 12:55 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Je ziet toch foto's? :')
Lang niet altijd, maar jij waarschijnlijk wel, topper :')
pi_139523035
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 22:21 schreef CasperH01 het volgende:
Had een week geleden een date met een match en na een leuke date kwam ze zelf half met het voorstel voor een 2e, en gaf me ook wat data waarop ze kon.
In de tussentijd gewoon leuk contact gehad om de zoveel dagen waarop zij ook gewoon vragen stelde

Nu wilde ik het wat concreter afspreken maar nu kreeg ik dit terug:

Zij:
''Ehmmmmmmm
Lijkt me leuk maar moet even kijken of ik dat red met alles :) ''

Ik:
''Als een andere dag beter uitkomt moet je het maar zeggen, dan kan ik kijken of ik dan kan :p ''

Zij:
''Is goed!''

Ben ik nu afgewezen of niet? ;( :')
Wilde je het concreter maken met die datums waarop ze zelf aangaf te kunnen en bleek ze ineens niet te kunnen, of had je er zelf een lukrake datum ingegooid?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_139524934
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 16:23 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Wilde je het concreter maken met die datums waarop ze zelf aangaf te kunnen en bleek ze ineens niet te kunnen, of had je er zelf een lukrake datum ingegooid?
Dat eerste, zij gaf 6, 7 of 8 mei aan en ik stelde 6 voor. Maar ze heeft niet specifiek gezegd dat ze niet kon, dat is het irritante :')
pi_139524973
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 17:38 schreef CasperH01 het volgende:

[..]

Dat eerste, zij gaf 6, 7 of 8 mei aan en ik stelde 6 voor. Maar ze heeft niet specifiek gezegd dat ze niet kon, dat is het irritante :')
Ze wil je niet. Lijkt me duidelijk.
pi_139525075
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 17:39 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Ze wil je niet. Lijkt me duidelijk.
Stomme vrouwen ook, ik ga wel aan de mannenpap
  zaterdag 3 mei 2014 @ 17:49:03 #56
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_139525209
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 14:18 schreef schermafbeelding het volgende:

[..]

Lang niet altijd, maar jij waarschijnlijk wel, topper :')
Hoezo lang niet altijd? Of bedoel je daarmee full body shots?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_139526670
quote:

[..]

Maar echt doortastend ging je er niet op door, nu maakt ze zich er wat makkelijk vanaf. Wel dikke kans dat ze alweer een ander aan het daten is trouwens. Ben benieuwd of je haar nog hoort.
pi_139526691
Ach joh op naar de volgende
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_139526856
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 18:49 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Maar echt doortastend ging je er niet op door, nu maakt ze zich er wat makkelijk vanaf. Wel dikke kans dat ze alweer een ander aan het daten is trouwens. Ben benieuwd of je haar nog hoort.
Ik heb in het verleden regelmatig de fout gemaakt te claimerig/pushend te zijn dus wilde zeker weten dat ik dat nu niet was :')

Ze was alles behalve een ''player'' dus dat betwijfel ik heel erg, heeft het denk je alsnog zin er achter aan te gaan?
Ironisch genoeg kwam ik er achter dat ik volgende week eigenlijk ook helemaal niet kon, maar om dat nou te melden staat ook een beetje wanhopig/wannabe hard to get :')

quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 18:50 schreef Mortaxx het volgende:
Ach joh op naar de volgende
Jammer genoeg klikte het best wel prima en was precies mijn type :'(
pi_139527185
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 18:55 schreef CasperH01 het volgende:

[..]

Ik heb in het verleden regelmatig de fout gemaakt te claimerig/pushend te zijn dus wilde zeker weten dat ik dat nu niet was :')

Ze was alles behalve een ''player'' dus dat betwijfel ik heel erg, heeft het denk je alsnog zin er achter aan te gaan?
Ironisch genoeg kwam ik er achter dat ik volgende week eigenlijk ook helemaal niet kon, maar om dat nou te melden staat ook een beetje wanhopig/wannabe hard to get :')

Snap ik, maar nu weet je eigenlijk helemaal niks. Als je dan echt niet door had willen vragen had je dat nog met een kunstgreep op kunnen lossen door bijvoorbeeld met haar ergens te willen gaan eten en dat ze het dan bijtijds door had kunnen geven in verband met reserveren. Om maar iets te noemen.

Anders zou ik er gewoon nog een berichtje aan wagen, niet vaag blijven, maar wederom met een concrete datum waarop ze ja of nee kan zeggen. Krijg je dan weer nul op request zonder tegenvoorstel weet je genoeg.

Ik zou dat van vorige week niet meer melden, heeft weinig zin behalve dat het wat raar overkomt nu.
pi_139527426
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 19:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
a
[..]

Snap ik, maar nu weet je eigenlijk helemaal niks. Als je dan echt niet door had willen vragen had je dat nog met een kunstgreep op kunnen lossen door bijvoorbeeld met haar ergens te willen gaan eten en dat ze het dan bijtijds door had kunnen geven in verband met reserveren. Om maar iets te noemen.

Anders zou ik er gewoon nog een berichtje aan wagen, niet vaag blijven, maar wederom met een concrete datum waarop ze ja of nee kan zeggen. Krijg je dan weer nul op request zonder tegenvoorstel weet je genoeg.

Ik zou dat van vorige week niet meer melden, heeft weinig zin behalve dat het wat raar overkomt nu.
Moet ik de voorgestelde datum laten verstrijken zodat ze er nog op kan terugkomen of zsm iets anders voorstellen?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2014 19:13:17 ]
pi_139527679
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 19:11 schreef CasperH01 het volgende:

[..]

Moet ik d'r nog een kans geven er op terug te komen of zsm zelf iets voorstellen?
Als je haar dat gisteren vroeg kan het ook best nog zijn dat ze er vandaag morgen nog op terugkomt. Maar zelf er nog eens naar vragen kan altijd, vooropgesteld dat je het luchtig houdt. Krijg je dan weer geen response houdt het wel op natuurlijk.
pi_139527925
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 19:17 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Als je haar dat gisteren vroeg kan het ook best nog zijn dat ze er vandaag morgen nog op terugkomt. Maar zelf er nog eens naar vragen kan altijd, vooropgesteld dat je het luchtig houdt. Krijg je dan weer geen response houdt het wel op natuurlijk.
Helaas was dit op een donderdag :')
Zal morgen nog wel wat sturen... misschien

Ben alleen een beetje huiverig met na vragen (en dus een beetje pushen) aangezien ik niet wil dat ze daar alleen maar zit om mij stil te krijgen :D
pi_139533067
Wat vinden jullie ervan dat als je een eerste date hebt gehad en het was gewoon leuk, ook gezoend. Volgende dag appen blah blah, allemaal prima, maar je ziet dat ze nog heel actief op badoo en tinder is.
Maakt mij niet zoveel uit (zegt misschien wel iets over hoe ik over haar denk;) ), maar vind het wel een beetje raar, zeker als je merkt dat ze absoluut een 2e date wil.

[ Bericht 1% gewijzigd door schermafbeelding op 03-05-2014 21:19:07 ]
pi_139535033
quote:
5s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 21:11 schreef schermafbeelding het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat als je een eerste date hebt gehad en het was gewoon leuk, ook gezoend. Volgende dag appen blah blah, allemaal prima, maar je ziet dat ze nog heel actief op badoo en tinder is.
Maakt mij niet zoveel uit (zegt misschien wel iets over hoe ik over haar denk;) ), maar vind het wel een beetje raar, zeker als je merkt dat ze absoluut een 2e date wil.
Vanwaar deze vraag, het maakt jou toch niet zoveel uit? :)
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_139535311
quote:
5s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 21:57 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Vanwaar deze vraag, het maakt jou toch niet zoveel uit? :)
Gekrenkt ego gok ik :D
pi_139538561
quote:
Ik zou er in ieder geval niet over beginnen tegen haar als je die tweede date nog wilt.
pi_139542960
quote:
Hoe zie jij dat?

Ik zou er wel moeite mee hebben trouwens. Na mijn eerste date stopte zij meteen met Tinder en ik ook, gewoon omdat het meteen klikte en wij wisten dat het zou kunnen uitgroeien naar iets moois.
  zondag 4 mei 2014 @ 08:21:34 #69
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_139543359
Hoezo merk je dat? Je ziet toch niet want een ander op tinder doet?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 4 mei 2014 @ 08:26:05 #70
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_139543372
quote:
Wij hebben beide na onze eerste date nog wel een maandje of twee getinderd maar je merkt op een gegeven moment dat je toch alleen maar elkaar wilt en dat de aandacht voor anderen alleen maar afzwakt. Tot het moment dat je de app verwijderd.

M.a.w. ik zou me er niet te druk om maken, als ze je echt leuk vind zwakt het gebruik van de apps wel af.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_139543579
quote:
Ik zou persoonlijk niet na één date al van al dat soort apps/sites afstappen. Hoe geweldig die date ook was. Ga gewoon lekker daten en pas bij de exclusiviteit afspraak zou ik dat soort apps/sites links laten liggen.
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 4 mei 2014 @ 10:08:03 #72
269465 Stiggie
Plankgas
pi_139544085
quote:

[..]

Nou he tis 3 mei en je wil op 6 mei afspreken, dan kan ze toch nieuwe afspraken hebben gemaakt? Ik weet niet wanneer zij die data voorstelde maar als dat bijv een week daarvoor was vind ik het niet gek dat als jij geen initiatief toont ze ook nieuwe afspraken maakt waardoor je een andere datum moet voorstellen. Ze gaf drie opties dus ze zag je echt wel zitten. Gewoon binnenkort een nieuwe datum voorstellen iets verder weg met twee opties... kan ze dan weer niet en komt ze niet met een tegenvoorstel dan laten hangen
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_139544325
Jezus wat denkt iedereen hier vel na over die dingen. Je merkt toch snel zat aan het enthousiasme of t iets zal worden?

Verder heb ik altijd leuke gesprekken die ik op vr za en zo verneuk met t zeggen van lompe dingen!

X
  zondag 4 mei 2014 @ 11:33:44 #74
426585 Aisomont
Een berg.
pi_139545371
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 10:28 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Jezus wat denkt iedereen hier vel na over die dingen. Je merkt toch snel zat aan het enthousiasme of t iets zal worden?

Verder heb ik altijd leuke gesprekken die ik op vr za en zo verneuk met t zeggen van lompe dingen!

X
Verwijder Tinder voor je uitgaat dan.
  zondag 4 mei 2014 @ 12:11:40 #75
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_139546090
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 10:28 schreef sjaak_trekbek het volgende:

X
:') deels herkenbaar
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')