SPOILER: EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: EuropaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: KNVB BekerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:JetroWillems_15 twitterde op donderdag 06-02-2014 om 15:11:01Samen zijn we 1, samen staan we sterker dan alleen. Eendracht Maakt Macht. 3punten mee naar Eindhoven reageer retweet
[ Bericht 0% gewijzigd door Scarface88 op 03-05-2014 20:39:28 ]Land of the free. Home of the brave.![]()
Er zijn wel wat regels, maar volgens mij kun je er best wel wat meer reclame op kwijt dan nu het geval is. In bv. Oostenrijk doen ze dat ook.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:16 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Mag je je shirt in nederland net als ik zuid- amerika en Azië ook vol gooien met reclame?![]()
We spelen wel tegen een degradatiekandidaat he. Ik mag er hopelijk toch wel even vanuit gaan dat het zo ver niet zal komenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:16 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
En dan jagen op de 2-0 waardoor het 1-1 wordt en je de play-offs ingaat. Beide hebben iets te winnen en iets te verliezen.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Ik kijk nergens meer van op dit seizoen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
We spelen wel tegen een degradatiekandidaat he. Ik mag er hopelijk toch wel even vanuit gaan dat het zo ver niet zal komenLand of the free. Home of the brave.![]()
En tegen degradatiekandidaten hebben we nog geen punten laten liggen dit seizoen!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
We spelen wel tegen een degradatiekandidaat he. Ik mag er hopelijk toch wel even vanuit gaan dat het zo ver niet zal komen![]()
Lekkere timing trouwens van die josti's met hun statement over Brands etc. Zo vlak voor een beslissend duel.![]()
Wat ze zeggen snijdt grotendeels hout maar je doet er niemand een plezier mee om dat op dit moment zo naar buiten te brengen. Sterker nog, door het op dit moment te doen tast je je eigen geloofwaardigheid aan en maak je het voor de directie en RvC alleen maar makkelijker om je te negeren.... Het past natuurlijk wel prima bij al het andere geblunder bij onze club.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik zie die Willemsgifje nu weer in de OP en wat weet die Jetro zijn carrière goed te verneuken zeg
Zoveel talent, zo lui![]()
![]()
Lui? Kom sprinten dan !quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik zie die Willemsgifje nu weer in de OP en wat weet die Jetro zijn carrière goed te verneuken zeg
Zoveel talent, zo luiMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Sorry maar het zijn grote jongens dus een beetje kritiek moeten ze gewoon mee kunnen omgaan en ik ga geen medelijden met Brends etc hebben. Prestaties hadden eerder behaald moeten worden dit seizoen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En tegen degradatiekandidaten hebben we nog geen punten laten liggen dit seizoen!![]()
Lekkere timing trouwens van die josti's met hun statement over Brands etc. Zo vlak voor een beslissend duel.![]()
Wat ze zeggen snijdt grotendeels hout maar je doet er niemand een plezier mee om dat op dit moment zo naar buiten te brengen. Sterker nog, door het op dit moment te doen tast je je eigen geloofwaardigheid aan en maak je het voor de directie en RvC alleen maar makkelijker om je te negeren.... Het past natuurlijk wel prima bij al het andere geblunder bij onze club.![]()
De namen van de onsportieve spelers bij de Phoxy dag zijn bekend:Dat is niet bepaald een verrassing. Maher en Locadiaquote:Ik ben benieuwd hoe de spelers hierop gaan reageren, met alle respect voor diegenen, die zich wel bekommerden over de supporters, zoals Hiljemark, Zoet, Depay en Rekik o.a. en laat de spelers, die er als een verplicht nummertje bijliepen komende zaterdag maar buiten de basis.. en dan nemen wij wellicht de playoffs maar op de koop toe en geen Europees voetbal. Ik denk dat Locadia, Maher wellicht in gedachten al bij het beloofde Spaanse of Italiaanse land zijn, stelletje........... Nu moet de directie laten zien dat zij ballen hebben!![]()
![]()
Maher is de grootste pauper uit de geschiedenis van heel PSV, wat een aanfluiting. Gewoon verkopen t.e.a.b., weg ermee. Je verlies er gewoon op nemen.![]()
Van Locadia had ik het eerlijk gezegd niet verwacht. Dat Jetro er niet tussen staat verbaast mij dan wel weer.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:14 schreef friekin_ het volgende:
De namen van de onsportieve spelers bij de Phoxy dag zijn bekend:
[..]
Dat is niet bepaald een verrassing. Maher en Locadia![]()
Ik snap sowieso niet waar Maher mee bezig is. Bij AZ leek die veel meer inzet te hebben dan bij PSV nu. Zonde, want hij heeft toch een aardig potentieel.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:29 schreef Halcon het volgende:
Locadia en Maher. Nu niet bepaald de spelers die het vaakst uitblinken.![]()
Yep, maar daar draaide het allemaal wel een beetje om hem. Wellicht dat de harde aanpak van Verbeek goed voor hem was. Geen idee. Intrinsiek is hij samen met Depay veruit de beste speler van PSV.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waar Maher mee bezig is. Bij AZ leek die veel meer inzet te hebben dan bij PSV nu. Zonde, want hij heeft toch een aardig potentieel.
Ik vind Maher maar een over het paard getild mannetje. Met het risico te generaliseren, geldt dat voor veel van die Marokkaanse voetballertjes. Aisatti, Afellay en zo... Voetballen kunnen ze echt wel, maar het komt er nooit echt uit.![]()
Ik weet niet hoe hard Verbeek spelers aanpakt, maar Maher is volgens mij wel iemand die hard moet worden aangepakt, ja.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:32 schreef Halcon het volgende:
Yep, maar daar draaide het allemaal wel een beetje om hem. Wellicht dat de harde aanpak van Verbeek goed voor hem was. Geen idee.![]()
Speelt die vanavond dan?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Maher speelt alleen voor zichzelf. Voor hem is Zaterdagavond Maheravond.
Ik mag toch hopen van niet.![]()
Even goed lezen, ik bedoel dat elke wedstrijd voor hem om zichzelf draait, niet om het teambelang.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Speelt die vanavond dan?
Ik mag toch hopen van niet.![]()
Ik denk haast van wel. Hij heeft toch wel aanleg om alleen met zichzelf bezig te zijn. Als bv. verliest van pakweg RKC en hij heeft zelf een paar leuke acties kunnen maken, dan lijkt het allemaal wel prima te zijn voor hem.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe hard Verbeek spelers aanpakt, maar Maher is volgens mij wel iemand die hard moet worden aangepakt, ja.![]()
Dat geldt voor 8 van de 11 bij PSV , daarom klopt er zo weinig vanquote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even goed lezen, ik bedoel dat elke wedstrijd voor hem om zichzelf draait, niet om het teambelang.![]()
Hij heeft de verkeerde mensen om zich heen bij PSV. Bijna allemaal jonge gastjes die zichzelf, hun haartjes en tasjes belangrijker vinden dan de club. En te weinig brave Scandinaviër zeg maar. Bij AZ is de verdeling van de selectie veel beter.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waar Maher mee bezig is. Bij AZ leek die veel meer inzet te hebben dan bij PSV nu. Zonde, want hij heeft toch een aardig potentieel.![]()
Met 11 van die figuren als Hiljemark win je de oorlog ook niet.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:05 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Hij heeft de verkeerde mensen om zich heen bij PSV. Bijna allemaal jonge gastjes die zichzelf, hun haartjes en tasjes belangrijker vinden dan de club. En te weinig brave Scandinaviër zeg maar. Bij AZ is de verdeling van de selectie veel beter.![]()
Nee maar een beetje balans is wel belangrijkquote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Met 11 van die figuren als Hiljemark win je de oorlog ook niet.![]()
Yep. Die slaat nu wel door naar het type dat zichzelf geweldig vindt en vooral gaat voor zelf wat leuke acties maken.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee maar een beetje balans is wel belangrijk![]()
Voor 't geval je even tijd teveel hebt, hier een goed stukkie over het gevoerde beleid. Van een gerespecteerd netwerker met ook wat tijd teveel.quote:Eendracht maakt macht.
Duidelijk is dat de eendracht ver is te zoeken, onder de supporters althans. Dit is wel eens anders geweest, en misschien is het symptomatisch voor de staat waarin de club momenteel verkeert.
PSV verkeert in een neerwaartse spiraal, sportief gezien dan. Of dit seizoen jaar 6 was van de beruchte 7 magere jaren leidt tot felle discussies. Sommigen spreken van een opgaande lijn. Financieel misschien, maar sportief zeker niet. Financieel kan gezegd worden dat de bodem verlaten is, maar groei zit er ook nog niet in. Sportief gezien is de vraag of dit seizoen de bodem vormt. Mijns inziens zijn de twijfels daarover bij sommigen zeer terecht, maar daar kom ik later op terug.
Eerst een beschouwing over langere termijn en “fluctuaties”.
De status van topclub van PSV is niet in gevaar (geweest). Althans, zeker niet in Nederland. Ook Feyenoord, al 15 jaar gefrustreerd vanwege een ontbrekend kampioenschap is in die tijd een topclub gebleven en klampt de laatste jaren weer consistent aan bij de plaatsen 2 tot 3 of 4. PSV is tot nu toe nog nooit zover weggezakt als Feyenoord is overkomen een paar jaren terug, financieel niet, sportief niet en qua supporters niet. Vooral wat dat laatste betreft, gode zij dank!
PSV draait dit seizoen wel het slechtste sportieve jaar sinds 40 jaren. Dat supporters zich daar zorgen over maken is niet meer dan terecht. Het zou een veeg teken zijn wanneer de fanatieke aanhang net zo gelaten zou reageren op dit seizoen als de meeste spelers, de technische staf en de clubleiding. Gelukkig maar dat er tenminste een paar zijn die nog steeds niet in slaap gesukkeld zijn onder de gloeiende tribuneverwarming of in een warme loge achter glas. De vraag leeft bij hen: komt de status van topclub op deze manier niet in gevaar? Een logische vraag. Met prestaties als van 40 of meer jaren geleden neigt PSV zich tot de status van in die tijd te verlagen: hooguit een subtopper, wel eens kampioen (’63) maar ook wel eens in degradatiegevaar (’68). Allerminst stabiel dus zoals in de laatste 40 jaren (consistent in de top 3 op 3 uitzoneringen na).
Wanneer, in die laatste 40 jaren, was PSV echt succesvol? Simpel zat, eigenlijk in 3 periodes: 74-78, 85-92 en 2000-2008. Gelukkig lijkt het de “trend” dat de succesvolle periodes steeds langer worden. Op naar de volgende die zelfs een decennium lang gaat duren :-) . Ik kan niet wachten...
Hoe kwamen deze periodes tot stand? Met gemoedelijke Brabanders, met zwabberend beleid, met Eindhovense jeugd? Laten we eens even kijken.
Allereerst, voorafgaand aan alle 3 de periodes was PSV redelijk gefrustreerd over het gebrek aan succes. De club, met Philips hijgend in de nek, was namelijk al sinds begin jaren 60 behoorlijk ambitieus. En er was geld (bij Philips) om die ambities waar te gaan maken. PSV kocht als dat nodig was. Philips als multinational was niet geinteresseerd in een Eindhovense of zelfs maar een Brabantse club. PSV moest (en zou) nationaal bij de top gaan horen en internationaal een woordje meespreken zodat het als vlaggenschip van het bedrijf zou kunnen functioneren, d.w.z. een waardig representatief voor een global multinational.
Toen Ajax én Feyenoord eind jaren zestig en begin jaren zeventig in Europa en zelfs in de wereld de boventoon voerden, betekende dat een signaal voor de leiding van PSV en Philips. Met de net afgewimpelde degradatie van ’68 nog vers in het geheugen én de laatste titel alweer 10 jaar geleden werd opnieuw de portemonnee getrokken en werd e.e.a. bij de toenmalige derde topclub van Nederland, inderdaad FC Twente (!), o.a. de gebroeders Vd Kerkhof en coach Rijvers weggeplukt. De Kerkhofjes waren weliswaar Brabanders (nou ja, Helmonders) maar gemoedelijk waren ze nou niet echt te noemen als ik me goed kan herinneren. De passie spatte eraf! René liep na een goal meer dolgelukkige meters op het veld (intussen ook nog al zijn juichende medespelers al slalommend ontwijkend) dan Maher het hele afgelopen seizoen heeft afgelegd (dat is, inclusief de trainingen!)
Rijvers was een bewezen topcoach. Hij had op rustige en tactische wijze Twente in het kielzog van de grote twee gemanoeuvreerd en ook Europees had hij zich met Twente bewezen. Wat hij met Twente kon, moest hij ook bij PSV gaan doen. En aldus geschiedde. Met Ajax en Feyenoord in verval (logisch na zoveel succes) leidde hij PSV, na een korte aanlooptijd en aangevuld met voornamelijk Zuidoost Brabants toptalent, naar 3 kampioenschappen, twee bekers en een zeer gewaardeerde UEFA-Cup in slechts 4 jaar tijd. Waar Twente in ’75 Europees faalde in de finale en definitief afhaakte bij Ajax en Feyenoord, daar was nu plots PSV de kroonprins. Bijna haalden de vele PSV-ers in Oranje de wereldtitel in ’78 in huis, ware het niet dat de junta in Argentinië en de ontbrekende Hollandse grootmeesters JC en WvH zichzelf veel belangrijker vonden dan een Nederlandse wereldtitel. Had Rijvers Oranje geleid destijds hadden we nooit al dat gezever van die twee over ’74 meer aan hoeven te horen omdat de titel van vier jaar later hun totaalfalen definitief zou hebben weggespoeld.
Anyway, succes maakt doorgaans arrogant en lui en met de vele “WK-vedetten” in de ploeg haalde PSV nooit meer het niveau van daarvoor en zakte langzaamaan terug naar de status van nationale subtopper met als dieptepunt een vijfde plaats in ’81 waar AZ nu de nieuwe kroonprins leek te gaan worden, dit keer met het geld van wasmachines i.p.v. gloeilampen.
Maar de ambities bleven en na 7 lange magere jaren van titelloze frustraties werd opnieuw de geldbuidel getrokken. Dit keer werd direct ingekocht bij de concurrentie van de grote twee. Ontevreden Ajax-talenten en ex-Ajacieden met ruime internationale ervaring werden massaal ingeslagen, dit keer aangevuld met Hollands grootste talent, die samen met een Deense rots in de verdedigende branding bij Feyenoord werd weggekaapt. Een Feyenoord dat nu even weer tevreden lag te spinnen en in slaap was gesukkeld omdat nota bene ras Ajacied JC zo trouw was aan zijn eigen cluppie dat hij datzelfde cluppie historisch en mateloos vernederde door met aartsvijand nummer 1 de eerste landstitel sinds 10 jaar (!) voor de lange neus der Amsterdammers (no pun intended) weg te kapen. Het waren interessante tijden op voetbalgebied midden jaren tachtig...
Met een mix van ex-Ajacieden en ex-Feyenoorders, aangevuld met de snelste en ijverigste toekomstige Helmondse postbode, een bebaarde robuuste Belg, een Deens niet kapot te krijgen onderkruipsel en een gefrustreerd Utrechts keeperstalent die zich in Engeland miskend voelde, ving PSV’s succesvolste periode aan, aangevoerd door een jonge nuchtere Achterhoeker die het boerse Brabant ook best tot zijn “huus”wilde verklaren. Ergo 85-92: 6 titels, 3 bekers en de felbegeerde Europa Cup 1. PSV hoorde er definitief helemaal bij en stond fier naast Ajax en Feyenoord, en niet meer net erachter. Met als klap op de vuurpijl het aantrekken van het Braziliaans wonderkind uit Rio: Romario. Niet slecht voor een boers provincieclubje, ook al kon het talent uit de favelha mijnheer Van Kemenade’s (RIP) appelmoes nou niet echt waarderen. Naast een geaccepteerde topclub werd PSV zelfs geliefd in het gehele land vanwege deze superzet.
Maar Romario kreeg het iets te druk met de lokale dames en werd voor elke wedstrijd steeds een “beetje moeier”. Guus zag een “huus” in het warme en rijke Spanje ook wel zitten, de grote drang naar succes werd begrijpelijkerwijs allemaal wat minder en een zekere ex-Spartaan met een ego nog opgezwollener als dat van JC himself betekende het einde van PSV’s gouden periode in haar honderdjarige historie.
Na een jaar of vijf weer eens derde viool te hebben gespeeld en zoals elke rechtgeaarde Nederlander moegeluld door koning Louis de Zoveelste werd maar weer eens gezwaaid met wat flappen zodat zelfs het Haagsche advocatengilde interesse begon te tonen. Voormalig kuitenbijter Dick van de plaatselijke FC zag wel brood in de opnieuw ambitieuze en gefrustreerde Eindhovenaren (Ajax was inmiddels Europese top en liet PSV de hielen zien). Zo brak geen echte succesperiode aan, maar met Dickie Dick, opnieuw een ex-Ajacied uit Milaan, een Haarlemmer uit Twente, wat Belgisch ondersteunend materiaal en een Zwolse beer kon toch weer een broodnodige titel en een beker op het palmares worden bijgeschreven. Maar Dickie zag toch meer brood in een paar gevulde koffers met Schotse ponden (een terugkerend fenomeen), nam zijn linkervleugelverdiger mee en de Zwolse beer leek het maar niet te kunnen verkroppen dat zijn ploeg zijn eigenlijke cluppie weer voorbijgestreefd was en het kaartenhuis plofte in elkaar om de twee Hollandse tegenstanders weer voorbij te zien streven.
Tot de fiere bebaarde Belg op het oude nest terugkeerde. Met in zijn kielzog het ditmaal bij het Belgische Ajax weggekaapte beste voetbaltalent van onze zuiderburen. Aangevuld met een talent uit de Bossche gelederen die in Friesland even bevestigde wat zelfs sir Alex al vermoedde toen hij nog in Geffen het net deed bollen, klom PSV weer uit boven het eveneens ijzersterke Feyenoord en het langzaam wegzakkende Ajax. Alleen verstoord door een Europese titel van de Rotterdammers (vergald door de moord op Fortuyn) en 2 afzonderlijke kampioenschappen van de Amsterdammers onder “echte clubman” Ronald Koeman (wat hij later wel bij PSV maar toch mooi niet bij Feyenoord wist te herhalen), stevende PSV af op de tot nu toe langste succesperiode in haar bestaan. Zo lang, dat zelfs in het dorpje aan het IJ en in de nationale doorvoerhaven meesmuilend werd erkend dat de nationale voetbalhoofdstad in die tijd ergens aan de Dommel lag...
Gerets en opnieuw Guus voerden een zeer gretig PSV tot opnieuw grote voetbalhoogten en het is eigenlijk typisch dat ras PSV-er MvB in de voorlaatste minuut van de halve finale CL effe stond te pitten en zijn man liet lopen die op geheel Italiaanse en slinkse wijze Milans eerste én enige kans van die avond verzilverde en mij en alle PSV-ers in den lande in diepe rouw dompelde. Een zekere tweede hoogste Europese titel onder boer Guus was ons door de neus geboord. Zelfs de ras Ajacied met dezelfde initialen die met PSV’s tegenstander van die avond gigantische successen had gevierd was zo boos geworden op zijn initiaalgenoot dat hij hem later als bondscoach stelselmatig kleineerde en vernederde en hem bij elke gelegenheid herinnerde dat hij niet gediend was van voetballers die “hun man lieten lopen”. Ja Mark, had je maar beter op moeten letten. Dat zijn de wetten van de absolute top, zoals je zelf inmiddels heel goed weet!
De eerste serieuze financiële perikelen zorgden er vervolgens voor dat de succesvolste coach, die nota bene tot twee maal toe zijn onnavolgbare diensten aan de club had bewezen, werd weggepest door een ex-Philips CEO wiens gezwollen ego dat van zijn lichaamsomvang én dat van LvG moeiteloos benaderde. Zijn historisch unieke en volledig misplaatste persconferentie was het begin van het einde van deze successenreeks en heeft uiteindelijk tot de situatie geleid waarin de club momenteel verkeert. Operation Centurion duurde net even te lang en voerde één man te ver. Als goed leider moet je vooral weten wanneer je moet stoppen en je mond moet houden.
Want het was niet Guus maar onze favoriete oom Harrie die PSV in troebele financiële wateren had geleid. Zijn begrotingsbeleid was gebaseerd op consequente CL-deelname én relatief grote jaarlijkse positieve transferopbrengsten. Maar resultaten uit het verleden geven geen garanties voor de toekomst zoals deze gemoedelijke ex-Philips accountant heel goed behoorde te weten en hoewel hij PSV mede terug had gebracht aan de Europese top en alom bejubeld (én zelfs geparodieerd) werd, speelde hij financieel hoog spel met zijn casino-achtige begrotingsbeleid door te gokken op continuering van de toenmalige sportieve situatie. Achteraf gezien snappen we nu beter waarom hij zo doordramde over de noodzaak van een Europese competitie en eventueel dan maar een BeNeScho (België/Nederland/Schotland)-competitie. Harrie zei dat PSV de Nederlandse competitie ontgroeid was (achteraf bezien een belachelijke uitspraak, zeker in het licht van de huidige positie op de ranglijst), wat hij bedoelde was dat hij PSV structureel langs de financiële klippen aan het voeren was om mee te kunnen komen met de grote clubs. PSV’s almaar groeiende budgetbeleid was gebaseerd op de “best possible outcome”, niet op reële (SMART) doelen en dus gebaseerd op drijfzand. PSV zakte dan ook niet heel veel later bijna daarin weg...
Met veel kunst- en vliegwerk en meer geluk dan wijsheid werden de twee laatste landskampioenschappen binnen gehaald onder de coaches Ronald Koeman en Vergoossen. Van een consistente voetbalvisie zoals onder Gerets en Hiddink was geen sprake meer. Resultaat was alles waar het om draaide en PSV’s financiële situatie vereiste nu eenmaal kampioenschappen en eigenlijk zelfs tweede rondes in de CL. De druk werd alsmaar groter en dat kon natuurlijk niet goed blijven gaan. Twee Brazilianen, een in de goal en een voor diens neus sleepten PSV door deze lastige draaikolk heen en waren hoogst persoonlijk verantwoordelijk voor PSV’s laatste kunstje op het hoogste voetbalniveau: de uitschakeling van Arsenal. Nou kan Wenger heel zuur kijken, maar zo zuur als hij keek na de thumping header van Alex die ons 3000-koppige vak in het Emirates-Stadium deed ontploffen van onverwachte vreugde, dat heb ik hem nadien niet meer zien doen, zelfs niet na de 8-2 oorwassing bij sir Alex.
De mighty Reds van mijn favoriete Engelse club Liverpool FC waren onder de bezielende leiding van born-and-bred Scouser Gerrard daarop echter veel te sterk voor het toen al flink zwalkende PSV. Ik herinner me een kopbal uit een corner van deze laatste clubvoetballer-der-Mohikanen die in het Philips-stadion nog harder insloeg dan die van Alex in Londen. Daarmee kon ik dus best leven, al vermoedde ik toen nog niet dat het ook het einde betekende van PSV’s rol op het allerhoogste Europees voetbalpodium (tot op heden dan).
Clubman Koeman sprong op de eerste de beste voorbij rijdende trein en zowaar wist onze besnorde Sjef uit het bevriende Limburg er nog een titel uit te persen. Hoe hem dat is gelukt is mij nu nog een raadsel want sommige van de ziektebeelden die het PSV van nu teisteren speelden in 2008 al op. Niet dat ik dat nog van dichtbij heb meegemaakt. De falende mentaliteit onder Koeman in de tweede seizoenshelft was een fenomeen dat ik in het 30 jaren live volgen van PSV nog niet eerder had meegemaakt en deed mij besluiten (ja toen al!) om mijn seizoenskaart maar aan de wilgen te hangen. Zoals gezegd, je moet altijd stoppen op je hoogtepunt. Zoveel desinteresse van spelers, zoveel gebrek aan mentaliteit was voor mij niet te verkroppen. Het is daarna elk jaar een stukje erger geworden. Ik ben dan ook niet meer in het Philips-stadion geweest, al kwam dat mede omdat ik in 2010 naar het verre buitenland ben geëmigreerd.
Ik wil hiermee maar aangeven dat er zeker ook lange termijn factoren spelen. Behalve “natuurlijke” fluctuaties in periodes van hoogte- of dieptepunten, die altijd voorkomen, is de huidige teloorgang mijns inziens wel degelijk waarneembaar sinds 2007 of 2008. Behalve het zwalkend beleid van de laatste jaren, zoals het aanstellen van zeer verschillende coach types, het najagen van korte termijn succes (2007/2008/2013), het prioriteren van financiële oplossingen boven sportieve, dan weer ervaring dan weer jeugd de boventoon geven in de selectie, het falende scoutingsapparaat, het feit dat PSV-talent zich niet aan de club gebonden voelt, slecht contractmanagement, het haperende en puur reactieve communicatiebeleid, een falende technisch directeur die eigenwijsheid stelt boven het clubbelang, een voor PSV altijd belangrijk internationaal netwerk mist en gedurende 4 jaar consistent bewijst geen uitgebalanceerde selectie te kunnen samenstellen, een ijdele algemeen directeur die niet tegen kritiek kan en dat probeert weg te moffelen terwijl de pers er vol mee staat, een wisselende medische staf die aanvankelijk simpel lijkende blessures verkeerd blijft diagnosticeren én behandelen, een conditionele staf die aantoont toch echt iets verkeerd te doen omdat spelers ofwel in de tweede helft van een wedstrijd of van een heel seizoen onbegrijpelijk wegzakken tot een onaanvaardbaar conditieniveau, ongeinteresseerde en zelfvoldane spelers die geen enkele clubbinding hebben en er blijk van geven die ook niet te willen hebben, zelfs niet uit professionele noodzaak, het vernietigen van een succesvolle (maar kostbare)ingang tot het internationale makelaarsnetwerk, het regelmatig en bij herhaling schaden van het algemene clubbelang én het tot voor enkele jaren terug zorgvuldig opgebouwde positieve clubimago door spelers, werknemers, leiding én toezichthouders binnen de club, de almaar toenemende diversificatie onder de supporters (elke tribunerij zijn eigen supportersvereniging) die ook alleen maar leidt tot almaar verdergaand haantjesgedrag, het principieel oneens zijn met elkaar, het tegen elkaar uitspelen (al is het maar door de club zelf), de (door successen uit het verleden) slaapdronken enorme schare klapvee op de tribunes die lethargisch en apathisch elke veertien dagen de verplichte nummers volgt en het eens zo sfeervolle Philips-stadion (dan heb ik het vooral over de periode toen er nog staantribunes waren) in een decennium of wat heeft omgetoverd tot een zwaarmoedigere en stillere plek dan de bezoekerszaal van overledenen van de plaatselijke DELA en tenslotte 3 apathische coaches die het collectief afstemmen van hun kledij belangrijker schijnen te vinden dan het enthousiasmeren, motiveren, corrigeren, en bekritiseren van hun spelers (althans op het veld komt daarvan niets tot uiting), zijn er dus ook best factoren aan te wijzen die gedestilleerd kunnen worden uit bovenstaand relaas. (Als je deze zin niet kon volgen, niet erg, je snapt best wat ik bedoel)
PSV’s successen komen doorgaans voor na een succesvolle periode van de traditionele concurrenten uit de top die de club (en haar financieel draagkrachtige achterban zoals Philips en andere sponsoren) nopen een structurele financiële impuls te creëren die de aankoop van bewezen ervaring en/of bewezen talent met ervaring voor het opnieuw bestormen van de absolute top mogelijk maakt. Tot voor kort (tot en met de laatste succesperiode) werd daarbij succesvol en vaak zeer innovatief gescout middels een ervaren internationaal netwerk en werden zowel spelers als coaches geselecteerd die “door de wol geverfd” én “uit het goede hout gesneden” waren. D.w.z. de benodigde ervaring én de juiste mentaliteit en ambitieniveau om een succesvolle aanval op de top in te zetten.
Hoewel er vaak wel sprake was van aanvulling door talent uit de lokale gelederen (inclusief binnen PSV zelf) bestond de kern van het elftal nooit uit “pure, gemoedelijke Brabanders”, waarschijnlijk omdat er een beslissende factor voor succes ontbrak bij deze categorie spelers. De kern voor de successen, wellicht op zijn koninklijke hoogheid Willy vd Kuijlen na, werd van elders geimporteerd, meestal van de directe concurrentie (Ajax, Feyenoord, Twente), dan wel uit Scandinavië, dan wel uit Zuid-Amerika.
Tegenwoordig haalt PSV haar “aanstormende” talenten bij de suptob of zelfs middenmoters (Utrecht en AZ bv.), aangevuld met “eigen” kweek met 1 jaar jong PSV of A1 ervaring. Keepers komen van vermaarde clubs als RKC, Roda of Heracles. Coaches komen uit eigen stal na een jaartje de A1 of B1 gedaan te hebben of van de zeer succesvolle buurman aan de Aalsterweg. Ik neem aan dat de verschillen in aanpak ten opzichte van het verleden te zien zijn. Als de huidige beleidskeuze bewust gemaakt is, en dat lijkt er op, dan is er bewust afstand gedaan van het succesvolle beleid uit het verleden.
Niet alleen is er daarmee doelbewust gekozen voor een trendbreuk in het beleid, tevens is er gebroken met de identeitslijn die PSV de laatste vijftig jaar voorafgaand aan de laatste vijf heeft gevoerd. Succes werd ingekocht, aangevuld met lokaal talent. Beiden werden bij PSV op een hoger plan gebracht door een innovatief, uitgekiend en familiair topsportklimaat, om vervolgens meestal met behoorlijke winst te worden doorverkocht aan de Europese absolute top. Dit is het beleid van o.a. Ploegsma en Van Raaij. Misschien financieel risicovol leidde het wel degelijk tot sportief succes en internationaal aanzien.
Als de huidige financiële staat de onderliggende factor is voor de keuze om rigoureus te breken met het succesbeleid uit het verleden, dan houdt dat natuurlijk wel een risico in. Een risico dat ook transparant moet worden gecommuniceerd met de achterban. De keuze om niet meer bij de directe concurrentie in te kopen maar een niveautje daaronder betekent ook een groter afbreukrisico op het slagen van die aankopen. Dit hebben we al gezien. Waar eerder de Romario’s, Gullits en Koemannen PSV succes bezorgden op het veld én in de portemonnee, daar hebben de meest succesvolle recente aankopen van Utrecht en AZ zoals Lens, Mertens en Strootman PSV wel centjes, maar geen noemenswaardig sportief succes opgeleverd - zelfs Ajax vindt het tegenwoordig ook al niet meer waardig genoeg om een KNVB-beker te winnen. Met een eeuwig talent als Toivonen kon nog net quite worden gespeeld al moest hij wel een seizoen lag als splijtzwam in de selectie worden geduld (overigens een kapitale beleidsfout). Jongere lokale talenten als Bakal, Labyad en nu Bakkali kunnen om allerlei redenen, zoals falend technisch beleid, slechte communicatie, slechte onderhandelingstechnieken en –tactieken en spelers die centjes boven hun carrièreperspectief kiezen onder druk van uitheemse familieculturen, blijkbaar niet voor de club behouden worden en leveren nagenoeg niets op daar waar er jarenlang in hun opleiding geinvesteerd is. Dat gebeurde echt niet in het verleden, al geef ik toe dat de omstandigheden tegenwoordig nogal anders zijn.
De gekozen beleidslijn mag interessant lijken, o.a. voor de nieuwe AD Gerbrands, tot op heden heeft die niets opgeleverd behalve een paar miljoen die bij sportief succes (CL-deelname elke 2 of 3 jaar) gemakkelijk verre overtroffen hadden kunnen worden. Sterker nog, PSV beweegt duidelijk bergafwaarts. Dit is wat iedereen aan zijn water voelt. Iedereen behalve Brands, Sanders en Cocu en de meeste van de selectiespelers misschien. Zij zijn contractueel aan PSV gebonden en niet emotioneel. Behalve Cocu misschien. En hoewel Sanders zich supporter noemt, lijkt hij onvoldoende betrokkenheid aan de dag te leggen en zijn persoonlijke imago belangrijker te vinden dan dat van de club. Het is niet voor niets dat hij juist nu vertrekt. Financieel geslaagd bij PSV, sportief zinkende. Een echte kapitein verlaat geen zinkend schip...
Brands heeft simpelweg gefaald. Zijn financiële succes is puur in het voorlaatste jaar tot stand gekomen en zoals VI heeft aangetoond is niet heel bijzonder. Maar is wel genoteerd. Sportief gezien heeft hij geen lange termijn beleid kunnen neerzetten (in het jubileumjaar is voor ultra korte termijn gekozen en is er gefaald), is er geen enkele verbetering waargenomen op individueel of collectief speltechnisch niveau en is er geen verbetering te constateren op het mentale en belevingsniveau tijdens wedstrijden en in andere clubrepresentaties (Zie Foxy-dag). De selectie bestaat uit jong lokaal talent of talent uit de subtop/middenmoot dat maar niet lijkt te willen beseffen wat er voor nodig is om de top te bereiken. Alleen bij PSV tegen een bal trappen is niet de top bereikt hebben! Als Dick Advocaat, Mark van Bommel én Cocu hen niet kunnen bereiken en niet tot hen door kunnen dringen,wie of wat dan wel? Deze Twittergeneratie lijkt onbewogen met club, supporters en prestaties. “Lekker ballen” is wat voor hun telt om vervolgens op hun Twitter- of Facebookpagina rond te bazuinen dat ze één goede pass hebben gegeven of een goal hebben gescoord. 4-1 verloren, dat wel. Ach shit happens, life goes on, tomorrow is another day. Net lekker geknuffeld met vriendin en nu met vrienden in de grote stad een happie en drankie doen. Matchday tomorrow, maar ben waarschijnlijk geblesseerd. Pijntje in de rug, weetjewel...
Ga Jan Heintze, Van Breukelen of Gerets eens vragen met welke pijntjes zij speelden. De huidige generatie (vooral van uitheemse afkomst, soms zelfs 2e of 3e generatie) roeptoetert voortdurend om respect maar toont het zelf nooit naar een ander behalve naar de eigen familie. Alles moet maar goed gevonden worden, zij zijn het middelpunt van de wereld. Enige zelfopoffering zoals het spelen met pijn en het alles geven op het veld is er niet meer bij. Trots is men alleen op zichzelf (en de nieuwe bolide). De club, supporters, leiding, fuck them! Als ze zeuren, stap ik toch gewoon naar de volgende club vol met suckers. De huidige generatie voetbaltalent heeft één motto: “Winning or losing, who cares man, it’s all OK, ‘cos every Monday morning I’ll be laughing all the way to the bank.” En ik moet toegeven uit het weinige dat ik te zien krijg: Hey man, it shows!
Om mijn traditioneel heel lang verhaal kort te maken: er spelen lange termijn factoren: er is gebroken met historisch succesvol beleid, het clubimago en clubidentiteit zijn aangetast, financieel beleid gaat boven sportief ondanks dat we een sportvereniging heten, de verkeerde spelers staan op het veld, de verkeerde coaches langs de lijn. De supporters zijn onderling tot op het bot verdeeld. De media smult van de puinhopen bij PSV. Een aantal van deze zaken is al geconstateerd in het Forumrapport dat door Sanders en Brands vakkundig in de onderste bureaulade is gedeponeerd.
De supporters van concurrenten kunnen hun geluk niet op: eindelijk kunnen zij op maandagochtend eens lachen. Ajax en Feyenoord voeren weer de boventoon en spreken stiekem al van “de traditionele top 2”. De bijna ex-AD wordt heilig verklaard om zijn financieel trucje met de gemeente maar de EU hijgt ons nog altijd in de nek en de transferwinst van vorig seizoen kan zomaar weer eens ingeleverd moeten worden vanwege Brussel. En tenslotte staat er een wedstrijd tegen NAC voor de deur die tegenwoordig “de wedstrijd van het jaar” heet daar waar vroeger partijtjes tegen Ajax of Real Madrid dit predicaat kregen toegediend. Zegt eigenlijk alles, nietwaar?
En voor zo’n wedstrijd zou dan plotsklaps alles moeten wijken? Alle neuzen dezelfde kant op, want oh jee oh jee de deelname aan de Europa League staat op het spel. Hebben we het hier over dezelfde Europa League waarvan onze huidige AD onlangs verkondigde dat PSV er beter niet aan mee kon doen want de spelers worden er zo moe van en dan kunnen ze zich ’s zondags niet meer concentreren vanwege de mentale druk van het twee keer in de week moeten presteren? Is dat dezelfde competitie waarvan Advocaat vorig jaar liet merken er geen interesse in te hebben door de tweede keus op te stellen terwijl PSV zich had kunnen kwalificeren voor de tweede ronde? Is dat die competitie waarin PSV recordhouder is qua wedstrijden omdat het elk jaar moet deelnemen, zelfs met frisse tegenzin, en omdat andere clubs wel snappen dat het een tweederangs niveau is en het de bedoeling is dat je je regelmatig kwalificeert voor de CL waar je de “echte” clubs en het “echte” geld terugvindt (mijnheer Brands!)?
Dus je mag je mond niet opendoen op zo’n moment suprème. Lammenielachuh op z’n Brabants gezegd. Wanne zever!
Er is geen betere tijd dan nu om te protesteren. Als PSV zelf de Europa League niet respecteert waarom wij dan wel? We komen toch niet naar de wedstrijden kijken. Nergens in Europa komen ze kijken. Alleen in Rotterdam zou het nog vol lopen, maar ja, die kwalificeren zich nooit en bovendien als Gerard Cox daar een wind laat zitten er nog 40.000 tokkies te klappen.
PSV-NAC als wedstrijd van het jaar is een belediging voor de club, haar historie en haar supporters. Misschien moeten we ons eens niet kwalificeren “voor Europa” en een bezinningsjaar inlassen ipv het zevende tussenjaar.
PSV is een topclub , al 40 jaar lang. Ook volgend seizoen is PSV een topclub, zelfs als rugpijntje Wijnaldum, Belgische blaag Bakkali, ik-ben-ook-altijd-een-beetje-moe Maher, nooit-vrij-en-loslopende Locadia en boemannetje Bruma weer op het veld te bewonderen zijn, moedeloos en troosteloos gadegeslagen door het zwartjassige en tegen die tijd ongetwijfeld ook zwartgallige trainerstrio Jut, Jul en Jolijt. Waarna een eervolle negende plaats en een net gemiste kwalificatie voor de play offs voor het toernooi der toernooien, waar nooit iemand naar gaat kijken, menig selectiespeler weer tot de verrassende tweet aanspoort: “Dit had nooit mogen gebeuren bij een topclub als PSV. Nu lekker feessie met minnares en daarna interview met Vogue. Fast cash: 10 grand. Isn’t life fantastic?”
Ik wens de hoopvollen onder jullie volgend jaar heel veel sterkte. Ik heb oprecht met jullie te doen. En ik heb eigenlijk maar 1 advies. Als je het niet meer kunt aanzien, ga naar huis en ga iets leuks doen,bv met je gezin. Vote with your feet en dus met je portemonnee is het allersterkste argument wat je kunt aanvoeren. I did it years ago and never looked back. En guess what? Mijn verbondenheid met PSV is er niet minder om geworden, het is in ieder geval vele malen groter dan die van de gemiddelde selectiespeler. Allen ik slaap een heel stuk beter na weer een onnodige nederlaag.
De protesterende supporters hadden hun brief wat kracht kunnen bijzetten door vanavond pas na 1913 seconden het stadion te betreden. Dat had de spelers,coaches, huidige leiding en de toekomstige AD in ieder geval bijna 32 minuten de tijd gegeven om eens diep over de huidige situatie na te denken. Over waarmee ze bezig zijn en over hoe het verder moet met de club als zij ervoor blijven zorgen dat in volgende jaren het stadion nog maar halfvol zit.
Eendracht maakt macht. Ook buiten het stadion...If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Dat bedoel ik inderdaad ook. 11 brave jongens werkt ook niet, maar het mogen er bij PSV wel een stuk meer worden. Liefst ook nog die een basisplaats kunnen hebben (zo'n Hiljemark past in het profiel, maar is gewoon niet goed genoeg voor het niveau dat PSV moet nastreven).quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Yep. Die slaat nu wel door naar het type dat zichzelf geweldig vindt en vooral gaat voor zelf wat leuke acties maken.![]()
Dat soort jongens zou je eigenlijk zelf moeten kunnen opleiden, zoals bv. Ajax dat doet met Blind, De Jong, Klaassen en zo.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:42 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik inderdaad ook. 11 brave jongens werkt ook niet, maar het mogen er bij PSV wel een stuk meer worden. Liefst ook nog die een basisplaats kunnen hebben (zo'n Hiljemark past in het profiel, maar is gewoon niet goed genoeg voor het niveau dat PSV moet nastreven).![]()
Ze zouden wel meer moeten kunnen wat ze niet luktquote:Op zaterdag 3 mei 2014 11:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Sorry maar het zijn grote jongens dus een beetje kritiek moeten ze gewoon mee kunnen omgaan en ik ga geen medelijden met Brends etc hebben. Prestaties hadden eerder behaald moeten worden dit seizoen.. Medelijden heb ik sowieso niet met mensen die zo'n mooi en goed betaald beroep hebben.
Waar het me om ging is dat dit ook nog wel eventjes een weekje had kunnen wachten, totdat het seizoen werkelijk voorbij was. Dit soort dingen doen vlak voor een zeer belangrijke wedstrijd is gewoon dom. Op zo'n moment moeten alle neuzen dezelfde kant op staan en moet je niet gaan lopen stieren. Het heeft ook geen enkel nut om het nu te doen, er kan niks meer veranderd worden op korte termijn...
Los daarvan, met het gros van wat ze zeggen ben ik hartsgrondig eens alleen de timing is compleet verkeerd."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik heb het helemaal gelezen. Vooral het laatste gedeelte met een grote glimlach. Het klopt helemaal.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Voor 't geval je even tijd teveel hebt, hier een goed stukkie over het gevoerde beleid. Van een gerespecteerd netwerker met ook wat tijd teveel.
[..]Land of the free. Home of the brave.![]()
Dames en Heren, PSV gaat vanavond verliezen van een ongelofelijk sterk spelend NAC dat met 2 doelpunten verschil wint.
Eindstand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:16 schreef HL_Dog43 het volgende:
Dames en Heren, PSV gaat vanavond verliezen van een ongelofelijk sterk spelend NAC dat met 2 doelpunten verschil wint.
Eindstand.Wie scoren er allemaal bij PSV dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
allemaal door willemsquote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie scoren er allemaal bij PSV dan?![]()
Met Brenet en Tamata als backs, ga je het tegen iedere tegenstander lastig krijgen. Zelfs thuis tegen NAC.![]()
Tamata deed het vorige week primaquote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:02 schreef tompsv18 het volgende:
Met Brenet en Tamata als backs, ga je het tegen iedere tegenstander lastig krijgen. Zelfs thuis tegen NAC.hele bestuur weg.... ja daar zal de club ineens van terugkeren aan de top
Denken dat daarna alles opgelost is
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Brenet is gewoon een prima back met nog groei potentieel. Maar een team dragen kan hij niet nee. Tamata zie ik het niet meer worden.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:02 schreef tompsv18 het volgende:
Met Brenet en Tamata als backs, ga je het tegen iedere tegenstander lastig krijgen. Zelfs thuis tegen NAC.WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
Mooie, in termen van snelheid en precisie afgemeten pass van Hendriks en goed afgemaakt door Depay.WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
Oké Aadquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:04 schreef Kenju het volgende:
Mooie, in termen van snelheid en precisie afgemeten pass van Hendriks en goed afgemaakt door Depay.![]()
Worden? Is hij al een hele tijd hoorquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:28 schreef Rabieluh het volgende:
Goddomme wat is de Memph massief aan het worden.![]()
Nu viel het extra op, of het kwam door het beeldformaat van m'n stream.quote:Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
twitter:PSV twitterde op zaterdag 03-05-2014 om 21:27:17Op dit moment wordt het derde shirt voor het seizoen 2014-2015 gepresenteerd op het eindfeest van de @supverpsv http://t.co/dP4BPSsaFt reageer retweet
Land of the free. Home of the brave.![]()
Zelfde als FC Twente. Nike is weer origineel. Jubileumshirt was ook al hetzelfde als Arsenal.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lijkt wel een shirt dat ze bij de chinees aan hebben door dat witte sliert.
MOET je er mee akkoord gaan dan?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:36 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zelfde als FC Twente. Nike is weer origineel. Jubileumshirt was ook al hetzelfde als Arsenal.
[ afbeelding ]![]()
Geen idee. Kan me haast niet voorstellen dat iemand met gezond verstand dat uitshirt van 2011/2012 heeft goedgekeurd. Leek wel een theedoek. En RKC heeft nu een soortgelijk uitshirt ook met die Brabantse blokjes.quote:Land of the free. Home of the brave.![]()
Vind het wel een mooi shirt. Ze zullen het niet vaak gaan dragen, maar toch.
Vandaag waren Brenet en vooral ook Ruiz opvallend slechter dan de rest. Brands mag het toch echt niet in zijn hoofd halen om ook maar een poging te doen om hem te kopen. Waardeloos.![]()
Zal toch wel goedkoper zijn nu Fulham gedegradeerd isquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:06 schreef Lemming22 het volgende:
Vandaag waren Brenet en vooral ook Ruiz opvallend slechter dan de rest. Brands mag het toch echt niet in zijn hoofd halen om ook maar een poging te doen om hem te kopen. Waardeloos.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Het is wel de manier om weer een nieuw shit te verkopen, en daar deelt PSV ook in mee. Noki komt dus met een ontwerp, en voor een PSV gaat ze niet iets aparts ontwerpen. Als PSV een neiuw shirt wil kunnen verkopen moeten ze dus met het concept dat Nike heeft, akkoord gaan.quote:
Hopelijk zien we ze zo min mogelijk in dat nieuwe shirt.WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
Vandaag weer niet, was tegen een degradatiekandidaat de meest onzekere factor in de verdedigingquote:.
Tamata zit nu al een jaar of drie tegen de selectie aan en als hij speelt is het doorgaans dramatisch, het blijven excuseren van dit soort spelers omdat ze af en toe eens níet door de ondergrens zakken is één van de hoofdredenen waarom we zover afgezakt zijn. Van de spelers die momenteel in eigendom van PSV zijn komen er misschien 2 a 3 in aanmerking om daadwerkelijk iets toe te voegen aan de toekomst van PSV, gebaseerd op prestaties in het afgelopen seizoen. Dat zijn Zoet, Depay en misschien Bruma. Voor de rest heeft niemand, maar dan ook niemand laten zien dat ze dit PSV verder kunnen helpen.
Rekik, Park en Ruiz niet meegerekend omdat dat huurlingen zijn dus."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ruiz nu kopen zou waanzin zijn, dan koop je hem puur op wat hij een paar jaar geleden liet zien, niet op basis van zijn recente prestaties, wat toch voor 90% de doorslag zou moeten geven. Heeft hij vandaag maar weer eens bevestigd, liep als een ongemotiveerde drol over het veld, veel balverlies en weinig toevoegen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:06 schreef Lemming22 het volgende:
Vandaag waren Brenet en vooral ook Ruiz opvallend slechter dan de rest. Brands mag het toch echt niet in zijn hoofd halen om ook maar een poging te doen om hem te kopen. Waardeloos."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nieuw shits verkoopt men sowieso niet veel.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:44 schreef Kenju het volgende:
[..]
Het is wel de manier om weer een nieuw shit te verkopen [...]ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Ik hoor vaak zeggen dat we spelers met gif nodig hebben. Nu zat ik te denken welke spelers dat hebben in Nederland en eigenlijk kom ik niet verder dan Joey vd Berg (verder een prutspeler) en Steve de Ridder. Zou laatstgenoemde nou niet lekker zijn om erbij te hebben? Of welke spelers weten jullie verder met 'het juiste karakter'?![]()
Het hele idee over 'het juiste karakter' is sowieso onzin. Alsof het probleem ligt aan het ontbreken van een aanjager. Dat soort spelers hebben we nooit nodig gehad, en feitelijk nooit echt gehad. Misschien Van der Doelen en op een andere manier Van Bommel, hoewel dat PSV helemaal niets gebracht heeft.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:58 schreef Ciscus het volgende:
Ik hoor vaak zeggen dat we spelers met gif nodig hebben. Nu zat ik te denken welke spelers dat hebben in Nederland en eigenlijk kom ik niet verder dan Joey vd Berg (verder een prutspeler) en Steve de Ridder. Zou laatstgenoemde nou niet lekker zijn om erbij te hebben? Of welke spelers weten jullie verder met 'het juiste karakter'?
En als je met Steve de Ridder aankomt, moet je wat vaker naar voetbal kijken; die kan er namelijk geen kut van. Bovenkant rechterrijtje-speler op zijn best. Maar dat 'karakter' blijft bij PSV bij dit soort spelers sowieso weinig van over, aangezien anderen hem nooit serieus zullen nemen. En terecht....WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
Misschien Fludderus of Hupperts voor een schijntje halen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat zie je nu ook al met Stijn Schaars. Die werd opeens uitgeroepen tot leider, terwijl Stijn Schaars met zijn spel en c.v. natuurlijk totaal geen indruk maakt.
Het maakt nogal uit of een Rijkaard, met titels en een EK op zak, de kleedkamer binnenstapt of dat Stijn Schaars, mislukt bij Sporting Lissabon en een gewaardeerde meeloper bij AZ en Vitesse, dat doet. De eerste wordt wel een leider en een aanjager, de tweede niet.
Hetzelfde met bv. een Joey v/d Berg of Steve de Ridder. Leuk dat ze hard werken, maar het zou er nog eens bij moeten komen dat ze dat niet doen. Ze moeten iets om nog enigszins te kunnen camoufleren dat ze er echt geen ene kut van kunnen.![]()
Waarom Hupperts? Met Depay, Narsingh en Bakkali heb je al bijna de beste flankspelers van de Eredivisie.quote:Op zondag 4 mei 2014 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien Fludderus of Hupperts voor een schijntje halen.![]()
Dat was onzin, dat snap jij ook wel. Maar je krijgt altijd van die onzinversterkingen 'die hard werken', enz enz. Maar heel af en toe pakt dat goed uit (Lexie)quote:Op zondag 4 mei 2014 12:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom Hupperts? Met Depay, Narsingh en Bakkali heb je al bijna de beste flankspelers van de Eredivisie.
Het enige wat versterking nodig heeft is het middenveld.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ah, nee ik dacht echt dat je serieus was.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was onzin, dat snap jij ook wel. Maar je krijgt altijd van die onzinversterkingen 'die hard werken', enz enz. Maar heel af en toe pakt dat goed uit (Lexie)
Het enige wat versterking nodig heeft is het middenveld.![]()
Mokotjo zou een goeie zijn.![]()
![]()
Lexie? Die kan er toch ook niks van.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was onzin, dat snap jij ook wel. Maar je krijgt altijd van die onzinversterkingen 'die hard werken', enz enz. Maar heel af en toe pakt dat goed uit (Lexie)
Het enige wat versterking nodig heeft is het middenveld.
Een spits, vervanger of verlengen Rekik en een behoorlijke (verdedigende) middenvelder lijkt me wel het minste om wat vooruitgang te boeken.![]()
Mwah, ik vind een spits eigenlijk geen prio hebben, tenzij Matavz vertrekt. Buitnspelers hebben we voldoende. Iets meer balans op het middenveld is ook prettig, al komt Hendrix er wel echt aan.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lexie? Die kan er toch ook niks van.
Een spits, vervanger of verlengen Rekik en een behoorlijke (verdedigende) middenvelder lijkt me wel het minste om wat vooruitgang te boeken.
Ik heb verder geen rekening gehouden met vermoedelijk vertrek Rekik, wellicht vertrek Depay, Bakkali, Willems[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rekik is toch huur?quote:Op zondag 4 mei 2014 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, ik vind een spits eigenlijk geen prio hebben, tenzij Matavz vertrekt. Buitnspelers hebben we voldoende. Iets meer balans op het middenveld is ook prettig, al komt Hendrix er wel echt aan.
Ik heb verder geen rekening gehouden met vermoedelijk vertrek Rekik, wellicht vertrek Depay, Bakkali, Willems![]()
Ja, maar misschien zou ie nog een jaar blijven.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als je Depay nu al gaat verkopen na een goed seizoen kun je net zo goed stoppen met het bouwen van een team.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, ik vind een spits eigenlijk geen prio hebben, tenzij Matavz vertrekt. Buitnspelers hebben we voldoende. Iets meer balans op het middenveld is ook prettig, al komt Hendrix er wel echt aan.
Ik heb verder geen rekening gehouden met vermoedelijk vertrek Rekik, wellicht vertrek Depay, Bakkali, WillemsLand of the free. Home of the brave.![]()
Een paar aardige invalbeurten in Brazilië en hij is weg, zou ik ook te vroeg vinden maar het kan zomaar gebeurenquote:Op zondag 4 mei 2014 13:33 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Als je Depay nu al gaat verkopen na een goed seizoen kun je net zo goed stoppen met het bouwen van een team.![]()
Ik heb het niet of een aanjager als Wouters (bijv), maar over welke haalbare spelers er nou een over-mijn-lijkmentaliteit beschikken. Dit omdat je steeds vaker hoort dat fans zich niet kunnen identificeren met de huidige spelersgroep (blingbling). Ik weet niet welke spelers de juiste mentaliteit en kwaliteit hebben. Ik noem deze namen om dat aan te geven.quote:Op zondag 4 mei 2014 12:17 schreef Kenju het volgende:
[..]
Het hele idee over 'het juiste karakter' is sowieso onzin. Alsof het probleem ligt aan het ontbreken van een aanjager. Dat soort spelers hebben we nooit nodig gehad, en feitelijk nooit echt gehad. Misschien Van der Doelen en op een andere manier Van Bommel, hoewel dat PSV helemaal niets gebracht heeft.
En als je met Steve de Ridder aankomt, moet je wat vaker naar voetbal kijken; die kan er namelijk geen kut van. Bovenkant rechterrijtje-speler op zijn best. Maar dat 'karakter' blijft bij PSV bij dit soort spelers sowieso weinig van over, aangezien anderen hem nooit serieus zullen nemen. En terecht....
Je stukje over Steve de Ridder trouwens; hij is geen PSV- materiaal, behalve wellicht door genoemde eigenschap in de breedte. Het is voor de Nederlandse velden wel degelijk een prima speler. Ik zie zowel Utrecht als PSV meestal 90 minuten spelen, dus dan kijken we gewoonweg anders naar zijn spel.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ciscus op 04-05-2014 13:46:46 ]![]()
Dit ja.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een paar aardige invalbeurten in Brazilië en hij is weg, zou ik ook te vroeg vinden maar het kan zomaar gebeuren[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ard van peppen halen danquote:Op zondag 4 mei 2014 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar misschien zou ie nog een jaar blijven.![]()
Ik heb het idee dat wanneer er meer blanke spelers aangetrokken worden, dat idee opeens een stuk minder is. Lens werd het meest bekritiseerd van iedereen, maar is gewoon een van de beste aanvallers die we in de laatste 10 jaar hebben gehad. Werkte meestal ook gewoon hard. Maar omdat hij wat duf uit zijn ogen kijkt was het meteen een luie, arrogante speler. Iets dat over donkere spelers al snel veel eerder gezegd wordt.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:40 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik heb het niet of een aanjager als Wouters (bijv), maar over welke haalbare spelers er nou een over-mijn-lijkmentaliteit beschikken. Dit omdat je steeds vaker hoort dat fans zich niet kunnen identificeren met de huidige spelersgroep (blingbling).Of je weet het gewoon niet goed in te schatten. Ik zie Utrecht inderdaad niet veel. Maar ik heb hem wel bij De Graafschap gezien, en ook bij de Southampton, en het is gewoon een speler van niks als het om PSV gaat.quote:Je stukje over Steve de Ridder trouwens; hij is geen PSV- materiaal, behalve wellicht door genoemde eigenschap in de breedte. Het is voor de Nederlandse velden wel degelijk een prima speler. Ik zie zowel Utrecht als PSV meestal 90 minuten spelen, dus dan kijken we gewoonweg anders naar zijn spel.Bij een goed bod is iedereen te koop. Brands zal Depay echter niet zomaar laten gaan, tenzij ze echt de hoofdprijs voor hem krijgen. En die hoofdprijzen zullen geen ordes van 20 miljoen zijn.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:33 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Als je Depay nu al gaat verkopen na een goed seizoen kun je net zo goed stoppen met het bouwen van een team.WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
Ja. Ik denk niet dat City zoiets heeft van "die speelt zich bij ons wel in de basis".quote:Op zondag 4 mei 2014 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar misschien zou ie nog een jaar blijven.![]()
Dat niet maar die jongen verdient wel teveel voor PSV en sportief is hij er ook niet zoveel opgeschoten dus ik sluit de Norwichen van deze wereld niet uit voor hem.quote:Op zondag 4 mei 2014 16:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Ik denk niet dat City zoiets heeft van "die speelt zich bij ons wel in de basis".![]()
Onderkant PL, championship of nog een jaar PSV, zoiets zal het wel worden.quote:Op zondag 4 mei 2014 16:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat niet maar die jongen verdient wel teveel voor PSV en sportief is hij er ook niet zoveel opgeschoten dus ik sluit de Norwichen van deze wereld niet uit voor hem.![]()
quote:Op zondag 4 mei 2014 16:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat niet maar die jongen verdient wel teveel voor PSV en sportief is hij er ook niet zoveel opgeschoten dus ik sluit de Norwichen van deze wereld niet uit voor hem.Hij wilde minimaal Europees voetbal spelen.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Onderkant PL, championship of nog een jaar PSV, zoiets zal het wel worden.Land of the free. Home of the brave.![]()
PSV of Feyenoord dan. Geloof niet dat clubs als de Spurs op hem zitten te wachten.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:02 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
Hij wilde minimaal Europees voetbal spelen.![]()
Feyenoord heeft die jongen niet nodig, die hebben 4 CV's voor de basis.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
PSV of Feyenoord dan. Geloof niet dat clubs als de Spurs op hem zitten te wachten.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dan heb je inderdaad wel grote kans dat hij blijftquote:Op zondag 4 mei 2014 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Feyenoord heeft die jongen niet nodig, die hebben 4 CV's voor de basis.![]()
Klopt, maar wellicht verkopen ze wat.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Feyenoord heeft die jongen niet nodig, die hebben 4 CV's voor de basis.![]()
Dan denk ik niet dat ze voor 1 jaar gaan hurenquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
"Bouwen aan een team" is ook zo goed als onmogelijk als je zo presteert. Iedereen met een greintje talent zal elke mogelijkheid om hogerop te komen aangrijpen. Als Depay 3 leuke acties maakt op het WK is ie weg. Wel voor de hoofdprijs dan, maar weg is ie...quote:Op zondag 4 mei 2014 13:33 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Als je Depay nu al gaat verkopen na een goed seizoen kun je net zo goed stoppen met het bouwen van een team."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Geen idee. Kunnen ze beter doen dan in de categorie Goossen / Vormer shoppen. Weinig goede CV's in de Eredivisie.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan denk ik niet dat ze voor 1 jaar gaan huren![]()
Diepzinnige Engelse teksten over fans > Kinderhandjes schudden op de Phoxydag.
Dat deze man nog jaren voor PSV mag voetballen.
Dit, dus.![]()
Geinig dat hij dan een foto pakt in een wedstrijd waar PSV echt volledig weggespeeld werd.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Uh ja dat was een van de enige wedstrijden waar hij in de basis mocht beginnen na de winterstopquote:Op maandag 5 mei 2014 11:01 schreef Caland het volgende:
Geinig dat hij dan een foto pakt in een wedstrijd waar PSV echt volledig weggespeeld werd.![]()
Yep, phishing heet dat.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
En nu maar wachten tot ze happen!!1
[ afbeelding ]![]()
Van der Laan en Leeuwin halen!!!!!!!!!!quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ze bijten godverdomme niet.quote:Hap anders even?quote:Op maandag 5 mei 2014 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van der Laan en Leeuwin halen!!!!!!!!!!Dit, dus.![]()
Ja, je moet de idioten soms ook een pleziertje doen hequote:Op maandag 5 mei 2014 13:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ze bijten godverdomme niet.
[..]
Hap anders even?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Heel nieuwe club en bestuur halen!!!!!!!!quote:Op maandag 5 mei 2014 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van der Laan en Leeuwin halen!!!!!!!!!!![]()
En weer worden de supporters genegeerd.quote:PSV-leiding blijft vierkant achter potentiële kop van Jut staan
PSV is niet van plan afscheid te nemen van technisch manager Marcel Brands. Vier jaar geleden verliet hij AZ voor een belangrijke rol in Eindhoven, maar sindsdien is hij er niet in geslaagd een selectie samen te stellen die de titel pakte. PSV wacht nu alweer geruime tijd op de schaal en dat zint een deel van het publiek niet. Zij willen dat Brands vertrekt, maar krijgen hun zin niet.
Enkele supportersverenigingen bundelden de krachten en stuurden donderdag een open brief naar PSV. Daarin werd de club verzocht afscheid te nemen van Brands en trainer Phillip Cocu. Cocu zou in een bescheidener rol moeten gaan opereren en plaatsmaken voor een ervarener trainer. De Raad van Commissarissen en scheidend algemeen directeur Tiny Sanders verlenen echter geen medewerking, weet het Eindhovens Dagblad.
Zij blijven vierkant achter Brands staan. Die zou als kop van Jut kunnen dienen na het erbarmelijk seizoen 2013/14, waarin PSV al heel snel de bovenste regionen verliet. Men is echter niet van plan zo rigoureus te handelen en geeft de technische man dan ook nog vertrouwen. De komende maanden zal Brands met een plan moeten komen om van PSV weer een competitief team te maken.Land of the free. Home of the brave.![]()
Als Brands weggaat dan hebben ze geen pispaaltje meer.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:00 schreef Scarface88 het volgende:
En weer worden de supporters genegeerd.
[..]![]()
De meeste supporters weten toch niet waar ze het over hebben. Zeker als het gaat over een baan als de TD.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:00 schreef Scarface88 het volgende:
En weer worden de supporters genegeerd.
[..]![]()
Dat is toch ook niet nodig? Ik denk dat de resultaten van de afgelopen 4 jaar wel voor zich spreken. Als je het meeste hebt mogen investeren van alle Eredivisieclubs en nog geen een seizoen een stabiel elftal neer hebt kunnen zetten zegt dat genoeg over zijn kwaliteiten. Zo moeilijk is dat niet.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
De meeste supporters weten toch niet waar ze het over hebben. Zeker als het gaat over een baan als de TD.Land of the free. Home of the brave.![]()
Dus jij kan de kwaliteiten van De Ridder inschatten op basis van zijn wedstrijden bij De Graafschap en Southampton? Beter dan ik, terwijl ik elke wedstrijd van Utrecht zie? Je lijkt wel een scout van PSV.quote:Op zondag 4 mei 2014 15:15 schreef Kenju het volgende:
[..]
Of je weet het gewoon niet goed in te schatten. Ik zie Utrecht inderdaad niet veel. Maar ik heb hem wel bij De Graafschap gezien, en ook bij de Southampton, en het is gewoon een speler van niks als het om PSV gaat.
[..].
Buiten dat is De Ridder geen basiselftal-materiaal, maar vind ik, nogmaals, zijn karakter heerlijk om naar te kijken als je daarvoor PSV hebt zien spelen.![]()
Heldquote:Komt helemaal goed komend seizoen. Miljoenentransfer in de maak
![]()
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Met de hakken over de sloot geplaatst voor het troosttoernooi. Gelukkig maar voor PSV want ik gaf die ploeg weinig kans in dat kwalificatietoernooitje gezien de vorm van de afgelopen maand. De laatste twee wedstrijden waren tegen dreumessen, de wedstrijden daarvoor speelden ze tegen wat betere ploegen en verloren ze.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Is hij een broer van Daniel?quote:Op maandag 5 mei 2014 15:32 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Dus jij kan de kwaliteiten van De Ridder inschatten op basis van zijn wedstrijden bij De Graafschap en Southampton? Beter dan ik, terwijl ik elke wedstrijd van Utrecht zie? Je lijkt wel een scout van PSV.
Buiten dat is De Ridder geen basiselftal-materiaal, maar vind ik, nogmaals, zijn karakter heerlijk om naar te kijken als je daarvoor PSV hebt zien spelen.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Het is niet zo dat ik helemaal geen wedstrijden van Utrecht zie, en sowieso zie ik alle samenvattingen. Het is gewoon niets. En zijn carrière zegt ook genoeg.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:32 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Dus jij kan de kwaliteiten van De Ridder inschatten op basis van zijn wedstrijden bij De Graafschap en Southampton? Beter dan ik, terwijl ik elke wedstrijd van Utrecht zie? Je lijkt wel een scout van PSV.
Buiten dat is De Ridder geen basiselftal-materiaal, maar vind ik, nogmaals, zijn karakter heerlijk om naar te kijken als je daarvoor PSV hebt zien spelen.WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
Hmmm een garantie op een minimum aantal wedstrijden?quote:
Zal toch ook wel enigzins afhankelijk zijn van het niveau van hem zelf lijkt mij....![]()
En dat met zijn mentaliteitquote:Op maandag 5 mei 2014 22:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hmmm een garantie op een minimum aantal wedstrijden?
Zal toch ook wel enigzins afhankelijk zijn van het niveau van hem zelf lijkt mij....
Ik snap niet dat PSV nog geld en energie steekt in Marokkaanse voetballertjes... Aisatti, Maher, Labyad en nu weer Bakkali
Zou het te maken hebben met het vertrek van Fons Spooren?![]()
twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 06-05-2014 om 09:59:27Even diep door t stof: Willems werd door mij gisteren genoemd als 1 vd PSV-ers die zich onjuist gedroeg op Phoxy Dag. Dat was ten onrechte. reageer retweet
![]()
Jetrogod
Het waren vooral Maher en Locadia naar wat ik hoorde[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Maar Jetrogod zat toch in het Phoxypak?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Volgens een reactie op het artikel in het ED zat Willems continue met zijn telefoon te spelen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:00 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 06-05-2014 om 09:59:27Even diep door t stof: Willems werd door mij gisteren genoemd als 1 vd PSV-ers die zich onjuist gedroeg op Phoxy Dag. Dat was ten onrechte. reageer retweet
Het waren overigens Hiljemark, Zoet en Schaars die wel netjes met de fans omgingen.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:19 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Volgens een reactie op het artikel in het ED zat Willems continue met zijn telefoon te spelen.
Het waren overigens Hiljemark, Zoet en Schaars die wel netjes met de fans omgingen.twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 06-05-2014 om 10:01:14Willems was ivm blessure niet aanwezig. Persoonsverwisseling dus en dat is in deze zeer vervelend. Vandaar oprechte excuses richting hem reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 06-05-2014 om 10:03:18Nog vervelender: ik heb t voor de zekerheid nog bij clubfunctionarissen gecheckt. Ook die hebben, net als ik, niet goed opgelet reageer retweet
![]()
Het schijnt dat Theo Reitsma de bron was.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:23 schreef BlaZ het volgende:
Die zwarten zijn ook lastig uit elkaar te houden héIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
En Depay.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:19 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Volgens een reactie op het artikel in het ED zat Willems continue met zijn telefoon te spelen.
Het waren overigens Hiljemark, Zoet en Schaars die wel netjes met de fans omgingen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Verdommequote:![]()
"Als PSV hem een realistisch perspectief op 25 tot 30 duels kan geven, is het zeker de bedoeling dat hij in Eindhoven blijft."
Met zo'n zin kan je alle kanten op natuurlijk. "Realistisch perspectief", "bedoeling dat hij blijft". Dat is allemaal nogal vaag en kan je op verschillende manieren uitleggen.
Hoe het echter op mij overkomt: "we willen min of meer gegarandeerde basisplaats voor 'm en dan wil hij in principe best blijven (maar dikke kans dat we met nog meer ridicule eisen komen)".
Hoe het aan te pakken? Zeggen dat hij kandidaat is voor de rechtsbuitenpositie maar dat hij het in de voorbereiding gewoon uit moet vechten met (waarschijnlijk) Narsingh en dat het contractaanbod wat er nu voor hem ligt het maximale is wat er momenteel voor hem in zit en dat het hoogstens op details nog aangepast kan worden.
Lust hij dat niet, dan mag hij wmb ergens anders gaan eten..."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja man, echt wel!!!!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:11 schreef FL_Freak het volgende:
Bakkali is dan ook wel helemaal kapot gemaakt door psv dus ik snap wel waarom ie weg wilt.![]()
We moeten inderdaad medelijden met Bakkali hebben. Hoe durft PSV zeg.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:11 schreef FL_Freak het volgende:
Bakkali is dan ook wel helemaal kapot gemaakt door psv dus ik snap wel waarom ie weg wilt.Land of the free. Home of the brave.![]()
Ik kan me voorstellen dat hij graag wil horen van de trainer dat hij vertrouwen in hem heeft en dat hij als hij zijn normale niveau haalt de meeste wedstrijden kan spelen (anders idd. beter bij een andere club spelen) - met andere woorden at ze hem niet enkel voor de bank in Eindhoven houden - maar een garantie geven kan natuurlijk niet. Het oogt niet sterk van Bakkali dat hij hierom vraagt. Bakkali heeft genoeg fysiek talent (techniek, explosiviteit, souplesse) om een basisplaats bij PSV af te dwingen, het is het koppie wat het probleem is. Zoals bij veel Marokkaanse spelers, vraag me niet waarom.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
"Als PSV hem een realistisch perspectief op 25 tot 30 duels kan geven, is het zeker de bedoeling dat hij in Eindhoven blijft."
Met zo'n zin kan je alle kanten op natuurlijk. "Realistisch perspectief", "bedoeling dat hij blijft". Dat is allemaal nogal vaag en kan je op verschillende manieren uitleggen.
Hoe het echter op mij overkomt: "we willen min of meer gegarandeerde basisplaats voor 'm en dan wil hij in principe best blijven (maar dikke kans dat we met nog meer ridicule eisen komen)".
Hoe het aan te pakken? Zeggen dat hij kandidaat is voor de rechtsbuitenpositie maar dat hij het in de voorbereiding gewoon uit moet vechten met (waarschijnlijk) Narsingh en dat het contractaanbod wat er nu voor hem ligt het maximale is wat er momenteel voor hem in zit en dat het hoogstens op details nog aangepast kan worden.
Lust hij dat niet, dan mag hij wmb ergens anders gaan eten...ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Niemand kan een x aantal wedstrijden per seizoen eisen. Als je daar aan toe gaat geven is het einde helemaal zoek. Een basisplaats dwing je af omdat je de beste bent niet omdat je als talent je wilt ontwikkelen. Dan ga je maar bij NAC op huurbasis spelen.
Die jongen is helemaal in zichzelf gaan geloven na 2 leuke wedstrijden aan het begin van het seizoen. Daar heeft PSV ook zelf aan meegeholpen. Nog een signaal dat het topsport klimaat bij PSV niet meer aanwezig is. Waarom kunnen talenten bij Ajax zich wel gedeisd houden zonder stoer gedrag?Land of the free. Home of the brave.![]()
Misschien ander type jongens? Blackcard Greg had dit overigens wel maargoed dat is er dan 1.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:14 schreef Scarface88 het volgende:
Niemand kan een x aantal wedstrijden per seizoen eisen. Als je daar aan toe gaat geven is het einde helemaal zoek. Een basisplaats dwing je af omdat je de beste bent niet omdat je als talent je wilt ontwikkelen. Dan ga je maar bij NAC op huurbasis spelen.
Die jongen is helemaal in zichzelf gaan geloven na 2 leuke wedstrijden aan het begin van het seizoen. Daar heeft PSV ook zelf aan meegeholpen. Nog een signaal dat het topsport klimaat bij PSV niet meer aanwezig is. Waarom kunnen talenten bij Ajax zich wel gedeisd houden zonder stoer gedrag?
Verder wel eens, je gaat niemand een x aantal westrijden beloven, dat moet je zelf afdwingen.
Hopelijk heeft PSV geleerd van de vorige probleemgevallen als Labyad bijv en houden ze hun poot stijf. Uitlenen mag van mij ook.![]()
Heb net dat interview in de VI van Gini gelezen waarin hij zegt over het doorselecteren "De clubleiding beslist, maar ik vind dat je geen spelers in de selectie moet opnemen die liever niet bij PSV zijn." Welke namen zou ie op doelen?ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Ruizquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:49 schreef HL_Dog43 het volgende:
Heb net dat interview in de VI van Gini gelezen waarin hij zegt over het doorselecteren "De clubleiding beslist, maar ik vind dat je geen spelers in de selectie moet opnemen die liever niet bij PSV zijn." Welke namen zou ie op doelen?![]()
Zichzelf.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:49 schreef HL_Dog43 het volgende:
Heb net dat interview in de VI van Gini gelezen waarin hij zegt over het doorselecteren "De clubleiding beslist, maar ik vind dat je geen spelers in de selectie moet opnemen die liever niet bij PSV zijn." Welke namen zou ie op doelen?Land of the free. Home of the brave.![]()
Zankaquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:49 schreef HL_Dog43 het volgende:
Heb net dat interview in de VI van Gini gelezen waarin hij zegt over het doorselecteren "De clubleiding beslist, maar ik vind dat je geen spelers in de selectie moet opnemen die liever niet bij PSV zijn." Welke namen zou ie op doelen?![]()
Overigens denk ik dat je ze allemaal wel kunt opnoemen behalve misschien Depay en Park.Land of the free. Home of the brave.![]()
Ontevreden spelers die niet meer alles geven voor de club (en uiteindelijk zichzelf) in het algemeen. Maar is makkelijker gezegd dan gedaan. Je kan niet iedereen voor de nop de deur uit laten lopen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:49 schreef HL_Dog43 het volgende:
Heb net dat interview in de VI van Gini gelezen waarin hij zegt over het doorselecteren "De clubleiding beslist, maar ik vind dat je geen spelers in de selectie moet opnemen die liever niet bij PSV zijn." Welke namen zou ie op doelen?
Het gerucht ging laatst overigens dat Wijngum zelf ook moeilijk doet bij de contractonderhandelingen. Maar dat is vast "anders" volgens Gini
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Maher en Narsingh natuurlijk, die hadden liever voor Ajax gespeeld.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:49 schreef HL_Dog43 het volgende:
Heb net dat interview in de VI van Gini gelezen waarin hij zegt over het doorselecteren "De clubleiding beslist, maar ik vind dat je geen spelers in de selectie moet opnemen die liever niet bij PSV zijn." Welke namen zou ie op doelen?Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
En weer blijft men aanmodderen. Niks geleerd van Labyad en Toivonen.quote:PSV niets wijzer na gesprek met belangenbehartiger Bakkali
PSV is niet veel wijzer geworden na een kennismaking met Didier Frenay, die door Zakaria Bakkali naar voren is geschoven om zijn belangen te behartigen. Technisch manager Marcel Brands herhaalde zijn standpunt dat de huidige aanbieding van de Eindhovenaren aan de buitenspeler blijft staan. Volgens Voetbal International heeft Frenay aangegeven binnen twee tot drie weken duidelijkheid te willen verschaffen. Wanneer Bakkali niet bijtekent, wordt hij op de transferlijst geplaatst.Land of the free. Home of the brave.![]()
Een vriend van me heeft sinds deze week het appartement van Boljevic over genomen. Alle post van PSV wordt bewaard, maar ik ben toch erg benieuwd wat er in staat. Dat hij maar mooi voor wat seizoenen bijtekent.Dit, dus.![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:45 schreef Scarface88 het volgende:
En weer blijft men aanmodderen. Niks geleerd van Labyad en Toivonen.
[..]verkopen dan maar. Het is wel een keer goed zeg
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
ik denk dat ze geduld hebben omdat hij niets oplevert bij verkoopquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]verkopen dan maar. Het is wel een keer goed zeg
![]()
dit gekut geeft anders een slecht signaal af naar alle anderen waarmee je een contract wil verlengen. Ze zijn al maanden bezig zegquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk dat ze geduld hebben omdat hij niets oplevert bij verkoopDeLuna vindt me dik ;(
Wat vinden jullie van de teksten van Cocu?
Even een paar quotes van Slegers over de persconferentie;
persoonlijke situatie; gaat de goede kant op. Revalidatie gaat voorspoedig, 25 juni staat hij topfit op het trainingsveld.
Cocu is niet tevreden over het eindresultaat in zijn 1e seizoen, maar heeft wél goede ontwikkelingen gezien. Zowel bij het team als individu.
Volgend jaar móet PSV van hem om de titel spelen, Dat is de eis.
Daarnaast is hij van mening dat hij hard en duidelijk genoeg is geweest in de benadering van de selectie. Behalve ind e affaire Toivonen.
Cocu zal niet zomaar een ervaren coach aan de staf toevoegen. 'het is een optie, meer niet. maar ik ben heel kritisch, het moet wel passen.'
Kortom; Cocu is er van overtuigd dat is gebleken dat PSV de juiste koers te pakken heeft. Mogelijk stuurt hij op details wat bij.![]()
Met dikgedrukte ben ik het honderd procent eens. Hij heeft het één keer geprobeerd om feller te zijn dan hij is en dat resulteerde in een tenenkrommende act wat op film staat.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:14 schreef stoeltafel het volgende:
persoonlijke situatie; gaat de goede kant op. Revalidatie gaat voorspoedig, 25 juni staat hij topfit op het trainingsveld.
Cocu is niet tevreden over het eindresultaat in zijn 1e seizoen, maar heeft wél goede ontwikkelingen gezien. Zowel bij het team als individu.
Daarnaast is hij van mening dat hij hard en duidelijk genoeg is geweest in de benadering van de selectie. Behalve ind e affaire Toivonen.
Cocu zal niet zomaar een ervaren coach aan de staf toevoegen. 'het is een optie, meer niet. maar ik ben heel kritisch, het moet wel passen.'
Kortom; Cocu is er van overtuigd dat is gebleken dat PSV de juiste koers te pakken heeft. Mogelijk stuurt hij op details wat bij.Dit, dus.![]()
Slappe hap, eigenlijk zegt hij dat het allemaal best aardig was. Kwatsj natuurlijk, het was een fucking drama, op alle fronten.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:14 schreef stoeltafel het volgende:
Kortom; Cocu is er van overtuigd dat is gebleken dat PSV de juiste koers te pakken heeft. Mogelijk stuurt hij op details wat bij."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik zou me eerder druk maken om het interview met Wijnaldum in de VI van afgelopen week. Mijn god zeg, wat een compleet verknipt beeld heeft die gozer van zichzelf. En dan eigenlijk ook nog eens het hele team afbranden in zo'n blaadje, als 'aanvoerder'quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Slappe hap, eigenlijk zegt hij dat het allemaal best aardig was. Kwatsj natuurlijk, het was een fucking drama, op alle fronten.![]()
Normaal zijn dergelijke interviews nooit zo leuk om te lezen, dit was wel een uitzondering. Wel weer kudos daarvoor.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Wat Wijnaldum allemaal blaat is niet best nee. Die jongen heeft een groot talent voor de verkeerde dingen op het verkeerde moment zeggen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou me eerder druk maken om het interview met Wijnaldum in de VI van afgelopen week. Mijn god zeg, wat een compleet verknipt beeld heeft die gozer van zichzelf. En dan eigenlijk ook nog eens het hele team afbranden in zo'n blaadje, als 'aanvoerder'![]()
Normaal zijn dergelijke interviews nooit zo leuk om te lezen, dit was wel een uitzondering. Wel weer kudos daarvoor.
De contouren van wederom een rampseizoen tekenen zich al langzaam af.![]()
quote:Stijn Schaars kampte de voorbije weken met knieproblemen en de dertigjarige middenvelder van PSV hield er al rekening mee dat hij het WK moest missen. PSV meldt vrijdag dat Schaars zich heeft laten opereren in de kliniek van de vermaarde Amerikaanse dokter Richard Steadman. De verwachting is dat Schaars liefst zes maanden uit de roulatie is.
Schaars kampte dus al langere tijd met klachten aan het gewricht en na onderzoek werd besloten om tot operatie over te gaan. De medische staf van PSV was aanwezig bij de ingreep in de Verenigde Staten en men heeft via de officiële kanalen laten weten dat de ingreep succesvol is verlopen.
"Natuurlijk baal ik enorm", zegt Schaars op de website van Sport-Promotion. "Maar ik moest eerlijk zijn tegenover mezelf: deze operatie was onvermijdelijk. Ik heb de afgelopen maanden eigenlijk constant met irritatie in de knie gespeeld. Ik kon aanzetten voor een sprint, maar de pijn was altijd voelbaar. We hebben het eerst nog even met rust en behandeling geprobeerd, maar toen dat niet hielp moest ik de knop wel omzetten. Deze operatie was echt nodig. Ik zal de jongens dus straks vanachter de tv aanmoedigen. Het is niet anders.''
Hallo![]()
![]()
Apart en opvallend hoeveel spelers er bij PSV zo zwaar geblesseerd zijn geraakt de afgelopen jaren. Ook qua fitheid is er iets mis met de spelers.Land of the free. Home of the brave.![]()
Maar dan zullen we sowieso wel een nieuwe middenvelder moeten halen, want ook Park zal stoppen en dan zijn er opeens niet zo heel veel keuzes meer.![]()
Ritzmaier lijkt mij een goede vervangerquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:09 schreef tompsv18 het volgende:
Maar dan zullen we sowieso wel een nieuwe middenvelder moeten halen, want ook Park zal stoppen en dan zijn er opeens niet zo heel veel keuzes meer.![]()
![]()
Uh nee, dat is geen verdedigende middenvelder. In die rol speelde hij bij Cambuur ook niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ritzmaier lijkt mij een goede vervanger
Hendrix is in deze selectie de enige vervanger van Schaars, maar dan word je middenveld wel erg licht met verder nog spelers als Wijnaldum, Hiljemark en Maher.![]()
tijd voor verheijenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:07 schreef Scarface88 het volgende:
Apart en opvallend hoeveel spelers er bij PSV zo zwaar geblesseerd zijn geraakt de afgelopen jaren. Ook qua fitheid is er iets mis met de spelers.![]()
Hij ligt er vanaf nu 6 maanden uit dus zou in november weer kunnen spelen in principe. Die paar maanden (na begin seizoen) kun je toch wel overbruggen met de huidige selectie lijkt me.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:09 schreef tompsv18 het volgende:
Maar dan zullen we sowieso wel een nieuwe middenvelder moeten halen, want ook Park zal stoppen en dan zijn er opeens niet zo heel veel keuzes meer.Land of the free. Home of the brave.![]()
Er is iets structureel mis. De hoeveelheid blessures zie je bij geen andere club als bij PSV. En na 45 minuten zijn de spelers al moe, gewoon niet wedstrijdfit om 90 minuten te knallen.quote:Land of the free. Home of the brave.![]()
De huidige selectie die op alle fronten faalde dit seizoen? Alsjeblieft nietquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:17 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hij ligt er vanaf nu 6 maanden uit dus zou in november weer kunnen spelen in principe. Die paar maanden (na begin seizoen) kun je toch wel overbruggen met de huidige selectie lijkt me..
Al heb ik weinig hoop dat er significante versterkingen zullen komen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Natuurlijk kan Ritzmaier prima uit de voeten als verdedigende middenvelder, ik denk zelfs dat hij op die positie uiteindelijk een klasse beter is dan Schaarsquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Uh nee, dat is geen verdedigende middenvelder. In die rol speelde hij bij Cambuur ook niet.
Hendrix is in deze selectie de enige vervanger van Schaars, maar dan word je middenveld wel erg licht met verder nog spelers als Wijnaldum, Hiljemark en Maher.![]()
Hendrix kan daar ook prima uit de voetenquote:DeLuna vindt me dik ;(
Lijkt me verstandig dat er nog ergens een VM vandaan getoverd wordt. Ritzmeister moet je daar niet posteren.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/![]()
Ben benieuwd. Hoe lang loopt het contract van Depay eigenlijk nog?quote:OB: 'PSV vreest voor vertrek van Depay en Arias'
9 mei 2014 Verzorgd door Omroep Brabant - radio, televisie en internet
PSV vreest dat het snel afscheid moet nemen van aanvaller Memphis Depay en verdediger Santiago Arias. Dat zegt PSV-watcher Thijs Slegers vrijdagavond in het voetbalprogramma FC Onder Ons op Omroep Brabant televisie.
Omdat het nog onzeker is wat er met spelers als Ruiz, Bakkali en Park gaat gebeuren, is volgens Slegers de kans groot dat Phillip Cocu in juni, bij de start van de voorbereiding op het nieuwe seizoen, helemaal opnieuw moet beginnen.
De belangstelling van topclubs voor Depay en Arias zal volgens Slegers tijdens het komende WK alleen maar toenemen, waardoor het lastig kan worden om ze bij PSV te houden. Bekend is dat ontevreden reserves als Tyton en Zanka ook weg willen bij PSV.
Vertrek Faber nabij
Ook is het volgens Slegers maar de vraag of assistent-trainer Ernest Faber bij PSV blijft. "Ik denk dat hij van zichzelf vindt dat het beter is om een volgende stap te zetten."
Trainer Jan van Dijk van Helmond Sport, die vrijdag ook te gast is in FC Onder Ons, adviseert Faber om bij een andere club als hoofdtrainer aan de slag te gaan. "Hij moet kiezen voor zijn eigen weg", aldus Van Dijk. "Hij heeft de kwaliteiten om zelf een ploeg te leiden. Eigenlijk vind ik hem te goed voor de rol van assistent.""It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Depay nog 2 jaar.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Hoe lang loopt het contract van Depay eigenlijk nog?
OF
openbreken en opwaarderen
OF
Dit jaar verkopen, volgend jaar brengt hij een stuk minder op.
Optie 1 heeft mijn voorkeur, maar weet niet of er nog rek in zet mbt salarisplafond.![]()
Ik mag toch niet hopen dat Depay al bijna tegen het salarisplafond aanzat.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Depay nog 2 jaar.
OF
openbreken en opwaarderen
OF
Dit jaar verkopen, volgend jaar brengt hij een stuk minder op.
Optie 1 heeft mijn voorkeur, maar weet niet of er nog rek in zet mbt salarisplafond.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
2017quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Hoe lang loopt het contract van Depay eigenlijk nog?![]()
Ik vind dit makkelijk. Wat ontbreekt er bij hem aan, behalve ervaring en misschien overwicht?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:01 schreef LudoSanders het volgende:
Lijkt me verstandig dat er nog ergens een VM vandaan getoverd wordt. Ritzmeister moet je daar niet posteren.
Ik ben er van overtuigd dat hij daar na verloop van tijd prima kan staan. Misschien nu nog even afgewisseld met Schaars.![]()
Hij heeft zich in het verloop van het seizoen flink ontwikkelt, ik weet niet wanneer zijn huidige contract is afgesloten, maar kan me voorstellen dat hij toen nog niet tegen dat plafond zat.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:14 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik mag toch niet hopen dat Depay al bijna tegen het salarisplafond aanzat.
Gezien het afgelopen seizoen, zou hij de grootverdiener moeten zijn. Maar heeft PSV niet zo'n uitzonderingsgeval regel dat voor exeptionele spelers, er meer dan die 1 miljoen salaris betaald mag worden?![]()
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)or-Memphis-Depay.htmquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij heeft zich in het verloop van het seizoen flink ontwikkelt, ik weet niet wanneer zijn huidige contract is afgesloten, maar kan me voorstellen dat hij toen nog niet tegen dat plafond zat.
Gezien het afgelopen seizoen, zou hij de grootverdiener moeten zijn. Maar heeft PSV niet zo'n uitzonderingsgeval regel dat voor exeptionele spelers, er meer dan die 1 miljoen salaris betaald mag worden?
Lijkt mij dat hij nog lang niet bij de topverdieners zit.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ene keer zeggen ze t/m 2017, de andere keer TOT 2017.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)or-Memphis-Depay.htm
Maar dit was in 2012, ik geloof nooit dat hij toen al tegen dat salarisplafond zat. Er zal dus nog wel rek in zitten.![]()
Tuurlijk zat hij toen niet tegen het salarisplafond aan. Die kerel had toen net 11 wedstrijden in het 1e gespeeld.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ene keer zeggen ze t/m 2017, de andere keer TOT 2017.
Maar dit was in 2012, ik geloof nooit dat hij toen al tegen dat salarisplafond zat. Er zal dus nog wel rek in zitten.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Volgens Thijs zat hij rond de 6ton. Ik kan me nog herinneren dat dezelfde contract voor labyad klaar stond en hij daarop nee tegen zei.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tuurlijk zat hij toen niet tegen het salarisplafond aan. Die kerel had toen net 11 wedstrijden in het 1e gespeeld."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Als ik PSV was zou ik hem nu een salarisopwaardering geven voor zijn goede seizoen en aan het einde van het seizoen proberen nog een verlenging er uit te slepen die in het plafond past.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens Thijs zat hij rond de 6ton. Ik kan me nog herinneren dat dezelfde contract voor labyad klaar stond en hij daarop nee tegen zei.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Dit dus, en met wat mazzel wil Depay dat ook. Jaartje of 2 bij PSV doorgroeien zou mooi en verstandig zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Als ik PSV was zou ik hem nu een salarisopwaardering geven voor zijn goede seizoen en aan het einde van het seizoen proberen nog een verlenging er uit te slepen die in het plafond past.![]()
Gelukkig zitten er bij PSV een aantal bekwame mensen die al een paar mooie contractverlengingen geregeld hebben de laatste jarenDeLuna vindt me dik ;(
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 10-05-2014 om 15:55:59#PSV A1 met @toeterjan aan de kant op weg naar een monsterscore tegen #Twente: 6-0. 4x Wouters, 2x De Wijs. http://t.co/Oaq4LJhkIw reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 10-05-2014 om 16:21:54#PSV A1 wint met 6-0, Ajax op 2-2. Als dat zo blijft spelen #PSV en #Ajax een beslissingsduel om de landstitel. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 10-05-2014 om 16:29:04#PSV A1 mag op voor de landstitel in een finale met #Ajax A1, dat 2-2 speelt. reageer retweet
![]()
owjeejtwitter:PeterRdeV twitterde op zaterdag 10-05-2014 om 14:17:42Op de Herdgang in Eindhoven.... #PSV reageer retweet
![]()
Zou het iets te maken hebben met kinderarbeid in Tibetquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
owjeejtwitter:PeterRdeV twitterde op zaterdag 10-05-2014 om 14:17:42Op de Herdgang in Eindhoven.... #PSV reageer retweet
![]()
![]()
Hij is spelersmakelaar tegenwoordig toch? Maar geen idee wie hij in zijn klantebestand heeft staan.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
![]()
Nee we willen Zivkovic nietquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
![]()
Pff... ik heb er alweer geen vertrouwen meer in voor volgend jaarKampioen van het rechterrijtje much
Laat Jan toch lekker toeteren joh.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:16 schreef HL_Dog43 het volgende:
Schijthekel aan die lul. Van mij mag ie zsm oprotten.![]()
Zolang PSV maar speelt ben ik tevreden.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pff... ik heb er alweer geen vertrouwen meer in voor volgend jaarKampioen van het rechterrijtje much
PSV![]()
![]()
Peter was talent aan het scouten voor Ajax?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Een gitzwart scenario begint steeds waarschijnlijker te worden: Park weg, Rekik weg en Depay weg. Dan ben je alles kwijt wat afgelopen seizoen de kar nog een beetje trok.quote:'Manchester City wil Rekik terug in selectie vanwege verplichte aantal zelf opgeleide spelers'
Volgens het Engelse tabloid Daily Star wil Manchester City Karim Rekik volgend seizoen weer opnemen in de selectie. Een belangrijke reden daarvoor is het verplichte aantal van acht in eigen land opgeleide spelers in de selectie. Rekik valt onder die criteria als een in Engeland opgeleide speler.
Edit: voor echt gitzwart zou Zoet ook nog moeten vertrekken, die heeft het na de winterstop voortreffelijk gedaan voor een jonge keeper."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Gaat Park ook weg dan?quote:Op maandag 12 mei 2014 10:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een gitzwart scenario begint steeds waarschijnlijker te worden: Park weg, Rekik weg en Depay weg. Dan ben je alles kwijt wat afgelopen seizoen de kar nog een beetje trok.
Edit: voor echt gitzwart zou Zoet ook nog moeten vertrekken, die heeft het na de winterstop voortreffelijk gedaan voor een jonge keeper.Oh.![]()
Gezien de status van zijn knie is het zeer waarschijnlijk dat hij stopt.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Gewoon tevreden zijn met de 10e plaats volgend jaar. Komt over 4 jaar wel weer goed
Als dat gitzwarte scenario uitkomt is 10e misschien nog een beetje teveel gevraagdquote:Op maandag 12 mei 2014 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewoon tevreden zijn met de 10e plaats volgend jaar. Komt over 4 jaar wel weer goed
Mwah, Jorrit gaat ons redden.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als dat gitzwarte scenario uitkomt is 10e misschien nog een beetje teveel gevraagd[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En gewoon het elftalletje om Maherretje heen bouwen. Onze sterspeler.
Genot.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik verlang terug naar de tijden dat ik zo'n beetje de enige was in dit topic met dit soort verzuurd sarcasmequote:Op maandag 12 mei 2014 11:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
En gewoon het elftalletje om Maherretje heen bouwen. Onze sterspeler.
Genot.
Troost je, ik ben in alle clubtopics cynisch
Iemand moet die ondankbare taak op zich nemen.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Troost je, ik ben in alle clubtopics cynischRecht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Depay weg?quote:Op maandag 12 mei 2014 10:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een gitzwart scenario begint steeds waarschijnlijker te worden: Park weg, Rekik weg en Depay weg. Dan ben je alles kwijt wat afgelopen seizoen de kar nog een beetje trok.
Edit: voor echt gitzwart zou Zoet ook nog moeten vertrekken, die heeft het na de winterstop voortreffelijk gedaan voor een jonge keeper.![]()
Buitendam kan dat ook wel aardigquote:Op maandag 12 mei 2014 11:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik verlang terug naar de tijden dat ik zo'n beetje de enige was in dit topic met dit soort verzuurd sarcasme
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Hij heeft eerder in het seizoen al enigszins gezinspeeld op een transfer en één leuke helft op het WK is al voldoende om een hoop belangstelling los te maken waarschijnlijk. Zelfs zonder een optreden op het WK zal het geen enkele club ontgaan zijn dat hij het grootste talent en de beste speler bij PSV was dit seizoen.quote:
Een vertrek is geen zekerheidje, maar een langer verblijf ook zeker niet. Bijtekenen zie ik hem niet doen (zou imho ook dom zijn van hem)."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Het scheelt mij iig een hoop werk.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Buitendam kan dat ook wel aardig"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Oftewel, je roept maar wat.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij heeft eerder in het seizoen al enigszins gezinspeeld op een transfer en één leuke helft op het WK is al voldoende om een hoop belangstelling los te maken waarschijnlijk. Zelfs zonder een optreden op het WK zal het geen enkele club ontgaan zijn dat hij het grootste talent en de beste speler bij PSV was dit seizoen.
Een vertrek is geen zekerheidje, maar een langer verblijf ook zeker niet. Bijtekenen zie ik hem niet doen (zou imho ook dom zijn van hem).![]()
Kenneth Paal valt net in bij Oranje onder 17, allemaal te zien op Eurosport!Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Niet bepaald, voor alle drie geldt dat er een reële kans is dat ze vertrekken.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Geloof er niks vanquote:Op maandag 12 mei 2014 16:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet bepaald, voor alle drie geldt dat er een reële kans is dat ze vertrekken.![]()
"Niks" nog wel. Dus jij acht het zeker dat ze er alle drie volgend seizoen nog bij zijn?quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 12-05-2014 om 20:10:04#PSV'er Ji-Sung Park maakt morgen zijn afscheid bekend, meldt een van de 3 grootste kranten in Korea. reageer retweet
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Kan niet, Doublepain gelooft er 'niks' van.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:14 schreef Chase_Utley het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 12-05-2014 om 20:10:04#PSV'er Ji-Sung Park maakt morgen zijn afscheid bekend, meldt een van de 3 grootste kranten in Korea. reageer retweet
Dat Depay weggaat ja..quote:Op maandag 12 mei 2014 20:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan niet, Doublepain gelooft er 'niks' van.![]()
Jammer, maar geen verrassing. En om heel eerlijk te zijn, zag je aan zijn spel in veel van zijn laatste wedstrijden ook wel dat hij geen 100% meer kon geven.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:14 schreef Chase_Utley het volgende:
![]()
twitter:deBankzitter twitterde op maandag 12-05-2014 om 20:28:45Pasveer zo goed als rond met PSV. 'we zijn puntjes op de i aan t zetten', zegt doelman op voetbalavond tctubantia. reageer retweet
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P![]()
Nicequote:Op maandag 12 mei 2014 20:34 schreef Sj0rSz het volgende:
twitter:deBankzitter twitterde op maandag 12-05-2014 om 20:28:45Pasveer zo goed als rond met PSV. 'we zijn puntjes op de i aan t zetten', zegt doelman op voetbalavond tctubantia. reageer retweet
![]()
alles beter dan zoetquote:Op maandag 12 mei 2014 20:34 schreef Sj0rSz het volgende:
![]()
Dan moet je geen post quoten waarin ik het nadrukkelijk over alle drie hebquote:.
Wat specifiek Depay betreft, hij heeft het zelf al aangegeven dat hij een transfer niet uitsluit en dan leek hij het niet te hebben over enkel de absolute top.
Het zou voor de club iig heul fijn zijn als we zowel van Rekik als Depay nog een jaartje gebruik mogen maken. Park lijkt me kansloos, dat dacht ik al toen ik voor het eerst las hoe hij er aan toe was na een wedstrijd en hoe weinig hij nog trainde... Daar is echt een wonder voor nodig om die nog een jaar door te laten gaan."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nu begin je weer over die andere 2. We kunnen dit ook anders oplossen weet je. Noem maar een plaats en tijd.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan moet je geen post quoten waarin ik het nadrukkelijk over alle drie heb.
Wat specifiek Depay betreft, hij heeft het zelf al aangegeven dat hij een transfer niet uitsluit en dan leek hij het niet te hebben over enkel de absolute top.
Het zou voor de club iig heul fijn zijn als we zowel van Rekik als Depay nog een jaartje gebruik mogen maken. Park lijkt me kansloos, dat dacht ik al toen ik voor het eerst las hoe hij er aan toe was na een wedstrijd en hoe weinig hij nog trainde... Daar is echt een wonder voor nodig om die nog een jaar door te laten gaan.![]()
Wie is Aad de Mos?quote:Op maandag 12 mei 2014 20:14 schreef Chase_Utley het volgende:
Waarom Rekik? Dat is toch wel een heel beperkte verdediger die kan hier op dit moment net mee dat is toch geen sterkhouder.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zou voor de club iig heul fijn zijn als we zowel van Rekik als Depay nog een jaartje gebruik mogen maken. Park lijkt me kansloos, dat dacht ik al toen ik voor het eerst las hoe hij er aan toe was na een wedstrijd en hoe weinig hij nog trainde... Daar is echt een wonder voor nodig om die nog een jaar door te laten gaan.![]()
Bergwijn doet het trouwens wel goed bij Oranje onder 17. Vandaag ook weer twee keer gescoord. Leuke speler![]()
![]()
Hij heeft laten zien dat ie potentie heeft + hij is nog jong.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom Rekik? Dat is toch wel een heel beperkte verdediger die kan hier op dit moment net mee dat is toch geen sterkhouder.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Ik heb dat van Depay serieus gemist, waar kan ik dat terugvinden? Ik denk dat hij uiteindelijk wel naar een club als AS Roma gaat. Of misschien wel Bayern. Leuke clubs!quote:Op maandag 12 mei 2014 20:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bayern is volgens mij (voorlopig) te hoog gegrepen voor Depay. Daar zal ie bij de reserves komen, en dat moet je niet willen met het kaliber Depay.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 13-05-2014 om 13:55:29Leiding van #PSV houdt er sterk rekening mee dat alle spelers boven de 23 jaar (op Schaars na) vertrekken. reageer retweet
DeLuna vindt me dik ;(
nou zie de twitters voor alle andere dingen
DeLuna vindt me dik ;(
Dat wordt een vrij karige selectie danquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:57 schreef rubbereend het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 13-05-2014 om 13:55:29Leiding van #PSV houdt er sterk rekening mee dat alle spelers boven de 23 jaar (op Schaars na) vertrekken. reageer retweet
4 man ofzo?
![]()
Nee hoor, selectie is vrij jong.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat wordt een vrij karige selectie dan4 man ofzo?
en spelers als Tyton, Matavz, Park, Zanka, Tamata en Derijck lijken vrij logisch als ze gaanDeLuna vindt me dik ;(
WTF ik las boven als onderquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nee hoor, selectie is vrij jong.
en spelers als Tyton, Matavz, Park, Zanka, Tamata en Derijck lijken vrij logisch als ze gaan![]()
![]()
quote:
DeLuna vindt me dik ;(
Effe opgezocht:quote:Op maandag 12 mei 2014 23:46 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik heb dat van Depay serieus gemist, waar kan ik dat terugvinden? Ik denk dat hij uiteindelijk wel naar een club als AS Roma gaat. Of misschien wel Bayern. Leuke clubs!quote:Depay: 'na het seizoen bekijken wat het beste voor mij is, maar ben niet gericht op een transfer'
19 maart 2014
De nieuwe uitgave van Voetbal International heeft een lang interview met een zeer openhartige Memphis Depay, een absolute aanrader om te lezen! Hij geeft daarin een beeld over zijn toewijding, keuzes en drive. Hij heeft de maximale toewijding om een van de besten te worden en wil dan ook naar het allerhoogste. 'Ik hunker naar de Champions League, Met PSV of een andere club, ik hoop dat het niet lang meer duurt. Er is veel interesse in me, maar ik en mijn zaakwaarnemer gaan na het seizoen bekijken wat het best voor me is.'
De aanvaller is heel zelfbewust en komt zelf ook met de verhalen van voorbeelden waar een snelle stap naar het buitenland mislukt is, al ziet hij ook hoe Robin van Persie wel slaagde. 'We zijn niet gericht op een transfer, dat wil ik benadrukken.'"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Rekik zelf wil niet zomaar terug naar City:Gunstig, al heb ik geen flauw idee hoeveel waarde ze daar bij City hechten aan de wens van een jongeling.quote:Rekik: 'ik moet zoveel mogelijk spelen op deze leeftijd'
13 mei 2014
In het Algemeen Dagblad geeft Karim Rekik het signaal aan dat hij niet zomaar terugkeert bij Manchester City. De Engelse club is tevreden over de ontwikkeling van de jonge verdediger en zou hem in de voorbereiding willen laten aansluiten bij de selectie. 'Ik heb zelf op korte termijn een gesprek met de leiding van City. Dus hoor ik hoe zij mijn toekomst zien en kan ik zelf ook mijn zegje doen. Ik ben op een leeftijd dat ik voor mijn ontwikkeling zo veel mogelijk moet spelen.'"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Word er niet zo enthousiast van. We hebben met Ruiz en een aantal jaren terug kunnen zien hoe dat uitpakt, aanvallers die compleet floppen in het buitenland en dan terug naar NL keren.quote:ED: PSV ziet in Dost en De Jong opties voor spitspositie
13 mei 2014
Volgens het Eindhovens Dagblad houdt PSV de situatie van Bas Dost en Luuk de Jong in de gaten. De club houdt rekening met een vertrek van Tim Matavz en de Nederlandse spitsen zouden dan een optie kunnen zijn. Standard Luik aanvaller Michy Batshuayi werd ook gevolgd, maar lijkt te duur."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Als city hem nodig heeft om aan een regeltje te voldoen dan kan hij hoog en laag springen maar dan laten ze hem echt niet gaanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Rekik zelf wil niet zomaar terug naar City:
[..]
Gunstig, al heb ik geen flauw idee hoeveel waarde ze daar bij City hechten aan de wens van een jongeling.DeLuna vindt me dik ;(
Als ze het zonder hem écht niet kunnen redden wb die regeltjes niet nee.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als city hem nodig heeft om aan een regeltje te voldoen dan kan hij hoog en laag springen maar dan laten ze hem echt niet gaan
Verder zegt Rekik dat hij veel wil spelen, niet dat dat per se bij PSV moet zijn. Stel dat er een leuk clubje met CL voetbal zich voor hem meldt, dan is het moeilijk nee zeggen voor zo'n jongen lijkt me."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hij blijft gewoon bij PSV.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ze het zonder hem écht niet kunnen redden wb die regeltjes niet nee.
Verder zegt Rekik dat hij veel wil spelen, niet dat dat per se bij PSV moet zijn. Stel dat er een leuk clubje met CL voetbal zich voor hem meldt, dan is het moeilijk nee zeggen voor zo'n jongen lijkt me.![]()
Samenvatting Riks transfertweets in de afgelopen paar uur:
- Interesse in Matavz en Zanka. Ruiz keert waarschijnlijk niet terug. Ook Tyton mag weg.
- PSV erkent slordig te zijn geweest in de zaak-Bakkali. Als hij niet verlengd speelt hij geen seconde meer in PSV 1.
- PSV maakt zich zorgen om Maher, maar heeft er vertrouwen in dat hij volgend seizoen beter presteert.
- PSV wil een aanvaller, middenvelder en een verdediger halen. PSV heeft al erkent dat Luuk de Jong en Bas Dost in het plaatje voor volgend seizoen kunnen passen.
- PSV denkt Rekik te kunnen behouden.
- Koch mag worden verhuurd als hij dat zelf ziet zitten.
- Rai Vloet gaat aansluiten bij de A-selectie en minuten maken bij Jong PSV.
- De doelstelling voor volgend jaar is het kampioenschap. Hiervoor moet PSV volgend jaar scherper en gedisciplineerder zijn.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2014 17:30:14 ]![]()
Amateuristische bende.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
- Interesse in Matavz en Zanka. Ruiz keert waarschijnlijk niet terug. Ook Tyton mag weg.
- PSV erkent slordig te zijn geweest in de zaak-Bakkali. Als hij niet verlengd speelt hij geen seconde meer in PSV 1.
- PSV maakt zich zorgen om Maher, maar heeft er vertrouwen in dat hij volgend seizoen beter presteert.
- PSV wil een aanvaller, middenvelder en een verdediger halen. PSV heeft al erkent dat Luuk de Jong en Bas Dost in het plaatje voor volgend seizoen kunnen passen.
- PSV denkt Rekik te kunnen behouden.
- Koch mag worden verhuurd als hij dat zelf ziet zitten.
- Rai Vloet gaat aansluiten bij de A-selectie en minuten maken bij Jong PSV.
- De doelstelling voor volgend jaar is het kampioenschap. Hiervoor moet PSV volgend jaar scherper en gedisciplineerder zijn.Dit, dus.![]()
Dan zet PSV wel hoog in, dat is begrijpelijk maar momenteel hebben ze de selectie daar gewoon niet voor. Nul komma nul ervaring als het zo doorgaatquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
- De doelstelling voor volgend jaar is het kampioenschap. Hiervoor moet PSV volgend jaar scherper en gedisciplineerder zijn.![]()
Er mag wel een linksback gehaald worden.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Verdediger kopen en Rekik behouden? Bruma naar de bank dan.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Vervanger van Zanka he, die zal wel naar Kopenhagen gaan.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Verdediger kopen en Rekik behouden? Bruma naar de bank dan.![]()
Bas Dost![]()
Je hebt een Matavz en Locadia wat beide afwachtende spitsen zijn die niet draaien in het huidige systeem met creatieve buitenspelers. En wat doe je? Je haalt Bas Dost die exact dezelfde type spits is...Luuk de Jong kan ik nog begrijpen, die heeft in ieder geval een actie en kan zelf zijn kansen creëren.
Ja want daar lag het inderdaad aan dat PSV geen kampioen is geworden.quote:De doelstelling voor volgend jaar is het kampioenschap. Hiervoor moet PSV volgend jaar scherper en gedisciplineerder zijn.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Brief aan de selectie zou beter werken inderdaad.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja want daar lag het inderdaad aan dat PSV geen kampioen is geworden.![]()
quote:- De doelstelling voor volgend jaar is het kampioenschap. Hiervoor moet PSV volgend jaar scherper en gedisciplineerder zijn.
Zorg maar dat de aankopen gewoon van voldoende niveau zijn..."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Wat een gezeur. Moet de doelstelling dan zijn om voor de 3e plek te spelen ofzo? Met het op een na grootste budget van Nederland moet je gewoon meedoen.Land of the free. Home of the brave.![]()
Uiteraard, maar dan moet je zorgen voor een kampioenswaardige selectie. Zoals het er nu staat lijkt het alsof 'iets meer scherpte en discipline' de oplossing zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:08 schreef Scarface88 het volgende:
Wat een gezeur. Moet de doelstelling dan zijn om voor de 3e plek te spelen ofzo? Met het op een na grootste budget van Nederland moet je gewoon meedoen..
"Mee doen om het kampioenschap" is trouwens een rekbaar begrip, met wat goede wil kan je zeggen dat Vitesse, Twente en Feyenoord ook mee gedaan hebben voor de titel..."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Doe een beetje normaal ja, Brands heeft bijna 600 uur gestoken in het scouten en beoordelen van de aangetrokken spelers en dat kraak jij mooi in 1 post af.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:07 schreef knep het volgende:
Die doelstelling. Met grotendeels dit zooitje?
![]()
.
![]()
ik snap ook niet waarom PSV die ruiz haalde als je Narsingh al hebt. Zet een ervaren iemand neer bij de technische staf die ook wat uitstraling heeft![]()
Aha, thanks!quote:
Mooie ambitie, hij wil gewoon hogerop met of zonder PSV. Niks mis mee, zolang hij maar niet te snel wil. Aan de andere kant: hij is nu al de meest bepalende speler en misschien haalt hij meer uit zichzelf bij een grotere club.![]()
Ji-Sung Park stopt ermee
http://www.omroepbrabant.(...)ark+stopt+ermee.aspx
Niet verrassend, wel jammer!Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P![]()
Een paar jaar geleden had ik gezegd dat hij minstens nog een jaar moest blijven voor zijn ontwikkeling maar met de huidige zwakke eredivisie durf ik dat nu idd niet meer zo stellig te zeggen. Een stap(je) hoger zou misschien wel beter voor hem zijn. Nadeel voor hem is dat je dan meteen weer ergens langjarig vast ligt en dat je als je pech hebt op de bank terecht komt en er van heel je ontwikkeling niks overblijft.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:16 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Aha, thanks!
Mooie ambitie, hij wil gewoon hogerop met of zonder PSV. Niks mis mee, zolang hij maar niet te snel wil. Aan de andere kant: hij is nu al de meest bepalende speler en misschien haalt hij meer uit zichzelf bij een grotere club."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Kon ook niet anders.quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:01 schreef Sj0rSz het volgende:
Ji-Sung Park stopt ermee
Niet verrassend, wel jammer!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Als je zolang nodig hebt voor herstel na een wedstrijd, is het idd beter om te stoppen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
Mijn definitieve prognose geef ik je na 1 september. De voorlopige prognose luidt: nee.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:27 schreef DeNummer10 het volgende:
Volgend seizoen gewoon voor de titel jongens?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik vind jou vermakelijker als je op een Co Adriaanse-achtige wijze hier "college" geeft waar geen touw aan vast te knopen is.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:27 schreef DeNummer10 het volgende:
Volgend seizoen gewoon voor de titel jongens?Dit, dus.![]()
Heel jammerquote:Op woensdag 14 mei 2014 08:01 schreef Sj0rSz het volgende:
Ji-Sung Park stopt ermee
Niet verrassend, wel jammer!
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Toch zijn er veel conclusies van zijn "college's" uitgekomen vooralsnog.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind jou vermakelijker als je op een Co Adriaanse-achtige wijze hier "college" geeft waar geen touw aan vast te knopen is.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Voor de begrijpende lezer zekerquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Toch zijn er veel conclusies van zijn "college's" uitgekomen vooralsnog.![]()
![]()
Oh ja joh? Vertel eens.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Toch zijn er veel conclusies van zijn "college's" uitgekomen vooralsnog.Dit, dus.![]()
Nou ja, je ziet toch hoe het de afgelopen jaren met PSV is gegaan? Van het ene beleid naar het andere beleid en tot nu toe werkt niets. Dingen die hij allemaal toen al had aangegeven steeds.quote:
Maar goed, niets te zien hier. Loop maar door. Het gaat goed met PSV.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
twitter:PSV twitterde op woensdag 14-05-2014 om 14:30:14Het is een primeurtje voor PSV en Jong PSV, spelen op het nieuwe eigen kunstgrasveld dat er sinds eind april ligt. http://t.co/NOBuWqJVzH reageer retweet
twitter:PSV twitterde op woensdag 14-05-2014 om 14:09:04OPSTELLING PSV/Jong PSV tegen Jong AZ: Tyton, Brenet, Bruma, Koch, Tamata, Hiljemark, Van Ooijen, Vloet, Schalk, Bakkali, Jozefzoon. #psv reageer retweet
![]()
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 14-05-2014 om 14:35:46Jozefzoon maakt 1-0 voor #PSV tegen AZ reageer retweet
![]()
Jozefzoon wat een topaankoop.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 14-05-2014 om 14:35:46Jozefzoon maakt 1-0 voor #PSV tegen AZ reageer retweet
![]()
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 14-05-2014 om 15:07:07Schalk tikt de 2-0 binnen, na een prachtige steekbal van Bakkali reageer retweet
![]()
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 14-05-2014 om 15:12:25En PSV loopt weg. 3-0 Van Ooijen na een verdedigingsfout bij AZ reageer retweet
![]()
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 14-05-2014 om 15:36:42Tyton stopt penalty, na een handsbal Brenet reageer retweet
![]()
Prima lijnkeeper voor in een competitie waar meevoetballen niet zo belangrijk is. Hij staat alleen af en toe wat te ver voor die lijn gepositioneerd, maar achquote:![]()
![]()
Hij trapte wel eens een open deur in, ja. Belachelijk knap. Chapeau ende hulde.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nou ja, je ziet toch hoe het de afgelopen jaren met PSV is gegaan? Van het ene beleid naar het andere beleid en tot nu toe werkt niets. Dingen die hij allemaal toen al had aangegeven steeds.
Maar goed, niets te zien hier. Loop maar door. Het gaat goed met PSV.Dit, dus.![]()
Ja he.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij trapte wel eens een open deur in, ja. Belachelijk knap. Chapeau ende hulde.![]()
.
Zelfs al open deuren toen jullie nog allemaal aan struisvogelpolitiek deden.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Hmhmm. Zonder meer.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:06 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja he.![]()
.
Zelfs al open deuren toen jullie nog allemaal aan struisvogelpolitiek deden.Dit, dus.![]()
Kom jij nog met andere posts als Hmhmm? Niet zo geagiteerd doen joh.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar kom je nou nog met wat concreets of houd je het bij kuspoppetjes?Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ik heb een soort van nimmer-geagiteerd-policy als het gaat om internet, no sweat. Maar jij had het erover dat immer voortdurende traagheid van die badeend rake conclusies had. Vooral geen open deuren, dus raak ik benieuwd.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Kom jij nog met andere posts als Hmhmm? Niet zo geagiteerd doen joh.Dit, dus.![]()
Alles wat DeNummer10 van te voren al aangaf (open deuren of niet) is uitgekomen. Jullie waren toen vooral degene die hem uitlachte. Nu lacht hij jullie uit, niets mis mee toch.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb een soort van nimmer-geagiteerd-policy als het gaat om internet, no sweat. Maar jij had het erover dat immer voortdurende traagheid van die badeend rake conclusies had. Vooral geen open deuren, dus raak ik benieuwd.
En als het open deuren waren, waarom waren jullie het dan niet met hem eens. Lijkt mij geen open deur he.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Alles. Echt alles.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:14 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Alles wat DeNummer10 van te voren al aangaf (open deuren of niet) is uitgekomen. Jullie waren toen vooral degene die hem uitlachte. Nu lacht hij jullie uit, niets mis mee toch.
Zeg 's eerlijk. Jij bent hem zelf, he?
Dit, dus.![]()
Nee, ik ben hem zelf niet. Maar leuk bedacht hoor.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alles. Echt alles.
Zeg 's eerlijk. Jij bent hem zelf, he?Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ik denk het echt. Zeg 's.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, ik ben hem zelf niet. Maar leuk bedacht hoor.Dit, dus.![]()
Een kloonscanquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:17 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vraag maar een kloonscan aan ofzo.
Maar je krijgt van mij 2 Jetro's voor de moeite:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]Tering.
Dit, dus.![]()
Jij komt toch met een uitspraak dat ik hem benquote:.
Toe, je kan beter.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Hoogst verbaasd dat het bestaat. Maar als je hem niet bent dan moet je sowieso iets van 'm hebben of je hebt iets goed te maken. Heeft ie een lekker zusje?quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jij komt toch met een uitspraak dat ik hem ben.
Toe, je kan beter.
Dit, dus.![]()
Geen idee. Vraag het hem eens? Er bestaat zoiets als DMen en PMen. Succes, je kan het.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoogst verbaasd dat het bestaat. Maar als je hem niet bent dan moet je sowieso iets van 'm hebben of je hebt iets goed te maken. Heeft ie een lekker zusje?Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ik denk dat ik eerst mezelf ga kloonscannen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:19 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Geen idee. Vraag het hem eens? Er bestaat zoiets als DMen en PMen. Succes, je kan het.Dit, dus.![]()
Doe dat!quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerst mezelf ga kloonscannen.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Jij ook bedanktquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:24 schreef Tyron het volgende:
kunnen jullie weer even normaal doen en het over psv hebben?
bedankt
Hallo Tyron.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:24 schreef Tyron het volgende:
kunnen jullie weer even normaal doen en het over psv hebben?
bedanktDit, dus.![]()
nee denummer10 is nog wat pedanter en hangt liever uit op het forum dan niet genoemd mag wordenquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alles. Echt alles.
Zeg 's eerlijk. Jij bent hem zelf, he?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: