Gratis koolhydraten.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:11 schreef keesfietst het volgende:
Mooi werk jonges die gekoerst hebben. Kom binnenkort wel een keer kijken als 't mooi weer is.
Was in de polder erg rustig vandaag. Wel heel veel insecten. Zat op een paar stukken echt helemaal onder met die vliegende mieren.
En dit gaat me niet nog een keer lukken gok ik:
Year-to-Date
Distance 6,666.6 km
Nickname niet kunnen veranderenquote:
Doe maar eiwittenquote:
Proberen om dit jaar 20k te halen op de racer. Zal het laatste jaar zijn dat ik er de tijd (en zinquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:25 schreef Tommeke het volgende:
Lekker bezig allemaal!
Jezus Kees wat fiets jij veel!
Vanwaar de laatste keer? Andere baan oid volgend jaar? Of samenwonen?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:42 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Doe maar eiwitten
[..]
Proberen om dit jaar 20k te halen op de racer. Zal het laatste jaar zijn dat ik er de tijd (en zin) voor heb.
Ik op bijna 5K. Tis wel veel maar imo ook weer niet belachelijk veel.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:45 schreef Tommeke het volgende:
Knap hoor! Ik zit op 4k nu en vind dat al veel.
Wat is er volgend jaar dan?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:42 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Doe maar eiwitten
[..]
Proberen om dit jaar 20k te halen op de racer. Zal het laatste jaar zijn dat ik er de tijd (en zin) voor heb.
Beetje serieus worden inderdaad. Ben niet van plan ineens te stoppen met fietsen hoor.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vanwaar de laatste keer? Andere baan oid volgend jaar? Of samenwonen?
[..]
Ik op bijna 5K. Tis wel veel maar imo ook weer niet belachelijk veel.
Ja ik had ook echt het gevoel dat er iets ontbrak toen ik terugkwam... Soort van leeg gevoel zeg maarquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:01 schreef Patroon het volgende:
Tsjong,maar 140km. Dat je daar je kleding voor aantrekt
Wie zegt dat ie kleding aan had?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:01 schreef Patroon het volgende:
Tsjong,maar 140km. Dat je daar je kleding voor aantrekt
haha ja kan me voorstellen. Ik doe het niet voor minder dan 200km.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:12 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja ik had ook echt het gevoel dat er iets ontbrak toen ik terugkwam... Soort van leeg gevoel zeg maar
Leuk om de complimenten te lezen. Bewegen door het peloton ging me best soepel af, (op hoge snelheden de bochten door was weer ff wennen.... en sloten heeft geeneens bochten haha)quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:51 schreef kanovinnie het volgende:
Sloten was vandaag ondanks de 14de plek toch een beetje kut. De premiesprintjes kwamen steeds op verkeerde momenten. Al heeft Critic mij wel fraai naar voren gereden vanaf halverwege het peleton. Ik kreeg een tik op de bips, een gebaar en ik volgde hem hop hop hop naar voren toe. Daarna draaide een pannekoek zo breed door de laatste bocht dat ik er helemaal buitenlangs moest. Dus toen was die sprint ook wel bekeken.
Paar keer met een kopgroep mee maar dat draaide voor geen meter. Dus elke keer werden we teruggegrepen (ondanks Marco's afstopwerk).
Ook de eindsprint was ruk. Ik zat schuin achter Marco met nog 30 man voor ons toen we de brug over reden. Na de brug konden we er mooi langs en toen koos ik de verkeerde kant om 3 gasten in te halen waardoor ik geblokt werd. Ik was eigenlijk verrast dat ik 14de was in de uitslag. Blijkbaar reden er flink wat gasten zonder transponder mee.
En critic zegt wel dat hij moe is, maar hij zat goed in de groep. Als hij had verteld dat hij elke week stiekem op de nederijndseberg meerijd had ik 'm zo geloofd!
Daarna een rondje ringvaart met Marco en 4-2. Critic moest vadertje spelen (of was je toch moe)
Heen was lekker, eerste stukje tegenwind maar marco en 4-2 hielden het tempo er goed in. Voor de wind vlogen we ook lekker rap. Alleen jammer dat 4-2 er bij lijmuiden zo nodig afmoest. Terug naar huis was best wel kut met al die tegenwind.
Wel een mooie fietsdag!
zal ik thuis effe nakijken. Zit nu bij mijn oudersquote:
ik zie je straks nog vaker dan je vriendinquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:19 schreef MarcoD het volgende:
Start je morgen 13.45 patroon?
Even kijken wat vriendin wil maar anders een lange duurrit doen rij ik maar 't zand toe om even te kijken
Hmm ja hmm doe ik toch gewoon alsof ik je niet ken??quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik zie je straks nog vaker dan je vriendin
Was dat niet gewoon honger?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:12 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja ik had ook echt het gevoel dat er iets ontbrak toen ik terugkwam... Soort van leeg gevoel zeg maar
hoe vaak zie jij zijn vriendin dan?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik zie je straks nog vaker dan je vriendin
Ja start morgen 13:45u. Leuk als je komt kijken!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:19 schreef MarcoD het volgende:
Start je morgen 13.45 patroon?
Even kijken wat vriendin wil maar anders een lange duurrit doen rij ik naar 't zand toe om even te kijken
Heb je nog altijd meer dan ik, ik zit nu vlak onder de 3k (en ga er morgen overheen).quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:54 schreef Wombcat het volgende:
Ik zit nog 'maar' op 3500. Maar had ook een paar weken griep in januari.
Nee had wel goed gegeten. 2 bidons mee, 3 repen gegeten en nog een patatje, hamburger & cola bij een stop.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen weer knallen!Maar ik kan 't mis hebben...
Het is de drank niet maar het drinkenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:51 schreef alpeko het volgende:
Voor de meeste hier waarschijnlijk peanuts maar vandaag 75km gereden à 27km/u. Zo ver was ik nog nooit gekomen op de racefiets.
Heb mezelf één sprintje toegestaan maar net 3 sec te kort voor een KOM. Plek 2 is ook fraai.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door No-P op 03-05-2014 21:15:14 ]Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
Lekker he? Daar langs de ringvaart niet ver van Leimuiden.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:31 schreef muzas het volgende:
Lol ik weet precies waar die palingboer is. Langs de ringvaart. Je ruikt 'm vaak al ver van te voren. Moet altijd de verleiding weerstaan.
Juistum. Meer km's hoeft echt niet beter aaltijd beter te zijn.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:34 schreef kaasplankje het volgende:
Ik zit op 6.1K en volg Kees dus op 500km. Dit jaar niet heel veel km's op de teller. Toch rijd ik wel goed, al heb ik nu erg last van hooikoorts.
Ja, heb je een cocktailtje paracetamol en ritalin genomen?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:33 schreef Patroon het volgende:
Hopelijk morgen geen controle
gr gr
Patty P.
Weet niet wat er in zat. Kreeg van een man op motor. Zag niet wie het was, had integraal helm op. Zei dat voor mij was.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:41 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja, heb je een cocktailtje paracetamol en ritalin genomen?
Idd meer kms is niet altijd beter. Ik wil tot augustus meer wedstrijdkms draaien, dus dan maak je ook iets minder totaal. Af en toe wel een duurtraining blijven doen 1 a 2x per maand. Al kan ik dat ook doen dmv werkdag en een clubkoers te combineren.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:37 schreef Patroon het volgende:
[..]
Juistum. Meer km's hoeft echt niet beter aaltijd beter te zijn.
Je ziet vaak bij die renners die veel km's op zelfde tempo maken, verteren enorm slecht tempowisselingen. Paar keer van 40 naar 55 en ze zijn weg.
Ja ik wil ook weer sowieso eens in de 2 weken 4u maken om duurvermogen op niv. te houden. Met clubtraining zit ik ook wel op 3u. Maak ik na seizoen wel weer 5u+.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Idd meer kms is niet altijd beter. Ik wil tot augustus meer wedstrijdkms draaien, dus dan maak je ook iets minder totaal. Af en toe wel een duurtraining blijven doen 1 a 2x per maand. Al kan ik dat ook doen dmv werkdag en een clubkoers te combineren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |