SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stellen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en geile verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.
Eerstvolgende meet:
* za 26 april Ivo's 300km Mariembourg (nieuwe route)
* Iets in limburg ofzo - 29 mei t/m 1 juni* zo 5 juli 2015, Tour de Frans meet bij Gripper in Vreeswijkquote:Even wat info over de Klimclassic en Limbomeet.
Als eerste zou het fijn zijn als we weten wie er allemaal van plan is om de ene of de andere of beide te gaan fietsen.
Bij de klimclassic (donderdag 29 mei) kan er gekozen worden uit 110 of 160km. Het vertek ligt tussen 08.00 en 10.00. Maar 08.00 lijkt mij een fijne tijd om te vertrekken. Het beste kunnen we dan samen komen bij de stayokay om van daaruit naar het MECC te fietsen. Ook omdat bij de stayokay het parkeren nog betaalbaar is. Moet er alleen een tijdstip worden afgesproken om daar te ontmoeten.
Het tijdstip van vetrek voor de Limbomeet (zaterdag 31 mei) had ik om 10.00 gedacht, dan hoeven de mensen die alleen voor de zaterdag komen ook niet midden in de nacht op te staan. Het is 130km (een 5 uurtjes fietsen ongeveer). Dan zijn we om 15.00 weer terug. Er is genoeg parkeerplaats bij mijn huidige verblijfsplaats (gratis uiteraard).
Wat jullie op de vrijdag doen moeten jullie zelf weten want die dag is voor mij al vol gepland.
En op zondag kunnen we misschien ook nog een stukje fiesten voor wie dat wil.
Wij doen aan Strava
Nuttige links:
Algemene info • Fok! fietsers op de kaart• Wielersportinfo • Teamwebs fietsagenda van de FOK!kers
Toertochten • Toertochten (komende week) in NL • Toertochten in België (BBR-FBC), • Lotto Cycling Tour • Toertochten in Frankrijk • Toertochten in Dld • Toertochten in Engeland
Cyclo's • Cyclo's (deze maand) in Frankrijk • Jedermannrennen in Dld • Granfondo's in Italië • Cyclo's in SpanjeSPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet ik ook wel, maar kano (wist dat) niet.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Op dat stukje heb je ook nog wat snelheid erin zitten. Daarna wordt het eigenlijk wat zwaarder.If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Hey knut heb je een alert ofzo waarin je wort gewaarschuwd als er weer eens een topic vol raakt?
Of is dat een van je autistische trekjes?If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:34 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, maar kano (wist dat) niet.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:29 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Keutenberg ging best ok op 39x25Soepel naar boven ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee. Zonder transponder kom je niet in de uitslag.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:31 schreef forty-two het volgende:
[..]
Je hoeft daar trouwens geen licentie of transponder voor te hebben?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Ik vind de TT wel leuk zo, bedankt voor het vertrouwen Knut!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Geen 11quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:36 schreef kanovinnie het volgende:
Ik vind de TT wel leuk zo, bedankt voor het vertrouwen Knut!![]()
![]()
Mijn wielen doen het tenminste. En gister een elite renner eruit gesprint die volgens mijn neefje geen strijkijzer is dus dat zal wel goed zitten.quote:
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Misbruik van modkrachten, TR gezet.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:36 schreef kanovinnie het volgende:
Ik vind de TT wel leuk zo, bedankt voor het vertrouwen Knut!![]()
Ik voelde me toen best wel bazig. Tottie zei dat hij die twee dagen ervoor al hard getraind had. En het was een fotofinish dus waarschijnlijk heeft hij toch stiekem gewonnen. Maargoed, dat doet er niets aan af.
Mijn moeder zal weer trots zijn
Leugens.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misbruik van modkrachten, TR gezet.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
En daar is bewijs van:quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:38 schreef kanovinnie het volgende:
En gister een elite renner eruit gesprint
![]()
Nare jongeman!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Hij moet hoog nodig weer eens neuken.... ff de scherpe kantjes er af...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heel erg laag inderdaad. Vanmorgen al dat segment.![]()
Het gaat niet goed met Kano.Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Vind ik ookquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:57 schreef forty-two het volgende:
[..]
Hij moet hoog nodig weer eens neuken.... ff de scherpe kantjes er af...Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Waarom heb je van de week dan niet je kans gegrepen toen je de berm in geduwd werd door die Afrikaanse schonequote:
Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Toch maar bij de fm net nieuwe bandjes gehaald
Kreeg gratis een overjarig setje armstukken mee zodat ik er nu niet onnodig hoef te kopen
Nu banden omleggen, poetsen, smeren en dan na het avondeten maar eens testen.![]()
Ik kan zo al 1000 redenen opnoemenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:00 schreef forty-two het volgende:
[..]
Waarom heb je van de week dan niet je kans gegrepen toen je de berm in geduwd werd door die Afrikaanse schone
Kano, die klimclassic is op de 25 misschien wel te doen hoor. Zeker de Redoute, die elke keer weer meevalt.
Toch zit er een ander klimmetje in waar ik blij was dat ik een 27 bij me had. Echt zo'n muur!
Dus eigenlijk was ik wel blij met m'n pussygear. Hoefde daardoor niet elke klim op te knallen.![]()
Die Scirocco 35's zijn ook vet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door gerwinner op 02-05-2014 15:17:36 ]![]()
Ik ga de gok nemen. Thanks.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:06 schreef Tommeke het volgende:
Kano, die klimclassic is op de 25 misschien wel te doen hoor. Zeker de Redoute, die elke keer weer meevalt.
Toch zit er een ander klimmetje in waar ik blij was dat ik een 27 bij me had. Echt zo'n muur!
Dus eigenlijk was ik wel blij met m'n pussygear. Hoefde daardoor niet elke klim op te knallen.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Confronterende foto's als deze in spoiler graag.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:07 schreef gerwinner het volgende:
Die Scirocco 35's zijn ook vet!
[ afbeelding ]![]()
Anders misbruik je toch deze tool om de leuke chicks die je tijdens je rondjes tegen komt achteraf te verleiden (omdat je het tijdens de rit niet durfde)quote:
http://labs.strava.com/flyby/Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Ik kom eigenlijk niet zo vaak chicks tegen. Kan wel nog effe kijken of dat meiske die mij haar bidon met limonade gaf toen met Wombcat en Gripper op strava zitquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:13 schreef forty-two het volgende:
[..]
Anders misbruik je toch deze tool om de leuke chicks die je tijdens je rondjes tegen komt achteraf te verleiden (omdat je het tijdens de rit niet durfde)
http://labs.strava.com/flyby/
Fixedquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Confronterende foto's als deze in spoiler graag.![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door Ambrosius op 02-05-2014 15:54:55 (Doe normaal) ]Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-![]()
Ik ga gewoon zwak zijn en 12-30 monterenquote:
Heb ik al liggen, al moet ik zeggen dat met ivo200 39x25 ook wel te doen was.![]()
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Echt iets voor iemand in dit topic.![]()
![]()
In combinatie met:![]()
![]()
Met Ivo's 200 zijn we geen enkele kuitenbijter over gegaan. Is niks zwaks aan, ik vind de Ardennen een stuk pittiger dan welk gebied in Nederland dan ook. Je bent er blij mee als je de Redoute op rijdt vermoed ik.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:53 schreef ddx het volgende:
[..]
Ik ga gewoon zwak zijn en 12-30 monteren
Heb ik al liggen, al moet ik zeggen dat met ivo200 39x25 ook wel te doen was.![]()
quote:ik zag er laatst 1 in een Amerikaans programma. Ik moest meteen aan toen terugdenken
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:34 schreef Gripper het volgende:
[ Bericht 100% gewijzigd door Ambrosius op 02-05-2014 15:54 (Doe normaal) ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Critic is een held
enge plaatjes postenquote:
Daarom ga ik het idd niet eens proberen met de 11-25 casette die ik er nu op hebquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:03 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Met Ivo's 200 zijn we geen enkele kuitenbijter over gegaan. Is niks zwaks aan, ik vind de Ardennen een stuk pittiger dan welk gebied in Nederland dan ook. Je bent er blij mee als je de Redoute op rijdt vermoed ik.![]()
![]()
Hmm, dat mocht dus niet van een mod die ook eens 1x komt kijken. Als kano echt niet tegen die patatmannetjes foto's kan, zou ie m zelf wel weghalen, met al zn mod-macht!quote:
Eentje dan. Maar dan in een artistieke pose, dus die zal vast niet weggehaald worden.
Trouwens Kano, deze mannetjes staan in de Ardennen op elke straathoek he? Bij de klimclassic kom je langs 8 frietkotten, en overal staat er 1. t is dat je maar even voorbereid bent...Mijn foto's op Flickr!
Jij gaat 'm ook rijden dus?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:53 schreef ddx het volgende:
[..]
Ik ga gewoon zwak zijn en 12-30 monteren
Heb ik al liggen, al moet ik zeggen dat met ivo200 39x25 ook wel te doen was.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ha, mooi om te weten. Dan sprint ik je uit angst voorbijquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:37 schreef Gripper het volgende:
[..]
Hmm, dat mocht dus niet van een mod die ook eens 1x komt kijken. Als kano echt niet tegen die patatmannetjes foto's kan, zou ie m zelf wel weghalen, met al zn mod-macht!
Eentje dan. Maar dan in een artistieke pose, dus die zal vast niet weggehaald worden.
[ afbeelding ]
Trouwens Kano, deze mannetjes staan in de Ardennen op elke straathoek he? Bij de klimclassic kom je langs 8 frietkotten, en overal staat er 1. t is dat je maar even voorbereid bent...
Ga neuken, wandelen of ATBen ipv op FOK! posten man.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Zou ik me maar niet druk om maken. Reed altijd met een 39x26 de Redoute op maar één keer wilde die niet van de 23 af en kwam ik ook fietsend boven. (Was wel 's morgens om half zeven in de Waalse pijl vanuit Spa dus net warm.). Maar moet jij gewoon op de macht kunnen verteren.quote:2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Naja we gaan het zien. De redoute is bij ons pas na 90 km ofzoquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:08 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Zou ik me maar niet druk om maken. Reed altijd met een 39x26 de Redoute op maar één keer wilde die niet van de 23 af en kwam ik ook fietsend boven. (Was wel 's morgens om half zeven in de Waalse pijl vanuit Spa dus net warm.). Maar moet jij gewoon op de macht kunnen veteren.
Jezus wat een verandering.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:19 schreef muzas het volgende:
Morgen dus die boretti... Zo fietste ik m vorig jaar![]()
:
[ afbeelding ]
Wat er kan veranderen in een jaar![]()
[ afbeelding ]
Vind dat stiekem dan toch leuk om te zien.![]()
![]()
Die redoute is de ergste niet kano, valt reuze mee op een klein stukje na wat even steil is.
Dit is het klimmetje wat gripper bedoeld http://www.strava.com/segments/626689 echt een klere ding, gecombineerd met in het begin slecht wegdek los grind.
Je zal af en toe harkend naar boven gaan maar je heb (denk ik) genoeg (wils)kracht om niet af te stappen.If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Knap werk.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:19 schreef muzas het volgende:
:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:25 schreef MarcoD het volgende:
Die redoute is de ergste niet kano, valt reuze mee op een klein stukje na wat even steil is.
Dit is het klimmetje wat gripper bedoeld http://www.strava.com/segments/626689 echt een klere ding, gecombineerd met in het begin slecht wegdek los grind.
Je zal af en toe harkend naar boven gaan maar je heb (denk ik) genoeg (wils)kracht om niet af te stappen.quote:Laurens ten Dam May 22, 2013 15.3km/h![]()
![]()
Zegt genoeg. Succes kano![]()
![]()
Neuekn doe ik sowieso niet, ATB remmen aan gort gereden gisteren toen een of ander kutwijf zonder richting aan te geven afsloeg, wandelen al gedaan. Wat nu?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ga neuken, wandelen of ATBen ipv op FOK! posten man.![]()
snel rekensommetje, die 15+ km/h van LtD op dat stuk, met een 39/25 dus met een cadans van rond de 80?...![]()
Ik heb dat constant door mij hoofd galmen "MOET HARDER DAN MARCO, JE MOET HARDER DAN MARCO"quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:25 schreef MarcoD het volgende:
Je zal af en toe harkend naar boven gaan maar je heb (denk ik) genoeg (wils)kracht om niet af te stappen.
Opgeven ben ik niet zo van nee. Maar we gaan het zien
Van bolle toerder naar gesoigneerde wielrennerquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:19 schreef muzas het volgende:
:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind dat stiekem dan toch leuk om te zien.
Ja precies. Moet vast lukken. En anders maakt 't toch nie uit want Gripper rijd voor me dus die ziet het toch nietquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:35 schreef kaasplankje het volgende:
In zoon kort klimmetje is het helemaal niet erg als je op de steilste sukjes een lager cadans hebt. Met 40rpm krijg je het ook nog wel rond, niet de hele rit, maar dat stukje wel. Gewoon even op de kracht.
Die Voie des Charts was idd de ergste. Wat een muur.
M'n vriendin moest daar lopen. Ze kwam overigens op de 39x27 wel La Redoute op. We waren ff vergeten een 34 te monteren![]()
![]()
Godver nu ben ik bang. De vriendin van tommeke is een beest en natuurlijk zo 20 kilo lichter dan ik ben
Tof!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Nope. Tenzij je daar een hele, hele goede reden voor hebt. Komt ongeveer 0.5 keer per jaar voor en nooit voor de lol. Hoezo?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Maak ik nieuw account aan.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nope. Tenzij je daar een hele, hele goede reden voor hebt. Komt ongeveer 0.5 keer per jaar voor en nooit voor de lol. Hoezo?Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Wrom?quote:Wanneer ga jij heen/hoe lang blijf je daar/waar blijf je slapen/wanneer ga je terug?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:06 schreef ddx het volgende:
[..]
Weekendje Limburg voor de verandering wel ff leuk jaOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Precies! En er bestaan geen domme vragen, alleen domme antwoorden.quote:Ja die fiets kan je er wel naast zetten, die wil natuurlijk niemand hebbenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:08 schreef ddx het volgende:
Was van plan een kartonnen doos op te zoeken en dan ergens onder een brug te gaan slapenOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Maar serieus antwoord denk woensdag (middag/avond) heen en dan zondag terug ofzo.
Waar slapen moet ik nog ff kijken, hotel ofzo denk.![]()
Was een mooie klim ja! De te kloppen tijd is 6:10 van Patty Pakhaasquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:25 schreef MarcoD het volgende:
Je zal af en toe harkend naar boven gaan maar je heb (denk ik) genoeg (wils)kracht om niet af te stappen.
Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Nette tijd hoor.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:20 schreef Patroon het volgende:
[..]
Was een mooie klim ja! De te kloppen tijd is 6:10 van Patty Pakhaas
Drolenval?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:14 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja, denk het wel. De enige klim waar je echt in problemen kan komen qua verzet is de Redoute, en misschien dat steile weggetje wat er vorig jaar in zat, ben de naam ff kwijt.
Da's normaal een grote parkeerplaats.![]()
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:19 schreef muzas het volgende:
:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Tijd voor een gpsquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:26 schreef Maxbet het volgende:
Ik heb Strava blijkbaar na een paar seconden op pauze gezet. Nu heb ik voor niks gereden![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:19 schreef muzas het volgende:
:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voelt lekker hè
Goede vooruitgang van Cube naar Giant!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:19 schreef muzas het volgende:
:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Baasquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:19 schreef muzas het volgende:
:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou nou, dit is wel heel egostrelend. word er bijna verlegen vanMaar Thnx.
Ja voelt zeker goed. Motiveert ook. Betrap me er steeds vaker op om foto's en ritjes van een jaar terug op te zoeken en te vergelijken met nu![]()
Eigenlijk echt walgelijke zelfbevlekking, maar jah toch trots denk ik. En wat is een betere motivator dan trots?
tot ik weer als een mietje tegen de wind in heb liggen roeien en dan als een meisje ga zitten piepen dat ik een trage hommo ben.![]()
Ik ga bier drinken.![]()
Het is zeker knap Muzas, maar nu is het zaak om vooruitgang te blijven boeken!![]()
Ik heb met vooruitgang altijd het tegenovergestelde, ik vergeet heel snel waar ik vorig jaar stond qua wedstrijden en leg de lat snel steeds hoger. Bijvoorbeeld vorig jaar reed ik nog wedstrijden bij de B's en kon ik het niveau van KNWU amateur wedstrijden niet aan zou ik graag willen dat ik bij de A's goed kon uitrijden. Dit jaar lukt dat met gemak en verwacht ik opeens dat ik constant top 10 eindig en bij de juiste ontsnapping zit. Als dat dan niet lukt ben ik teleurgesteld. Dan vergeet ik wel eens om blij te zijn met waar ik nu ben.
[ Bericht 6% gewijzigd door Patroon op 02-05-2014 21:45:07 ]Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Nou ja, continu streven naar verbetering is ook geen slechte eigenschap. Ontbeert het me nog wel eens aan. Op een weinig zelfvertrouwen manier zeg maar... Dus snel roepen 'AH dat kan ik niet'![]()
Meestal is dat dan ook zelfbevestigend. Beste voorbeeld daarvan is Erik Dekker in de RVV van 2001. Omdat 'ie dacht dat 'ie niet kon winnen, won 'ie niet.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:43 schreef muzas het volgende:
Nou ja, continu streven naar verbetering is ook geen slechte eigenschap. Ontbeert het me nog wel eens aan. Op een weinig zelfvertrouwen manier zeg maar... Dus snel roepen 'AH dat kan ik niet'
Kortom: in jezelf geloven.![]()
Hmm. Even kijken waar ik vorig jaar was. Vorig jaar reed ik nog met een recht stuur!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:37 schreef Patroon het volgende:
Het is zeker knap Muzas, maar nu is het zaak om vooruitgang te blijven boeken!![]()
Ik heb met vooruitgang altijd het tegenovergestelde, ik vergeet heel snel waar ik vorig jaar stond qua wedstrijden en leg de lat snel steeds hoger. Bijvoorbeeld vorig jaar reed ik nog wedstrijden bij de B's en kon ik het niveau van KNWU amateur wedstrijden niet aan zou ik graag willen dat ik bij de A's goed kon uitrijden. Dit jaar lukt dat met gemak en verwacht ik opeens dat ik constant top 10 eindig en bij de juiste ontsnapping zit. Als dat dan niet lukt ben ik teleurgesteld. Dan vergeet ik wel eens om blij te zijn met waar ik nu ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Natgeregend vandaag
Zit nu in Macon, was redelijk op tijd hier, dus nog stukkie fietsen. Onderweg al af een toe een (flinke) bui gehad, maar lucht leek er wel goed uit te zien, dus toch op de fiets gestapt. De wolken kwamen alleen ergens anders vandaan dan ik dacht of zo.Of ze werden net aangemaakt.
Naja, toch nog stukkie parkoers verkend van de cyclo van zondag. Lastige klimmetjes in het begin, en vanaf de start gaat het meteen omhoog(profiel op die site klopt dus niet, of ze hebben hier twee dorpjes met dezelfde naam en ik zat verkeerd, maar er stonden al wel pijlen op de weg, dus ik denk dat ik wel goed zat).
![]()
Juist. Ik denk dat ik ook koersen beter rij dan bepaalde gasten die sterker dan mij zijn, puur omdat ik denk dat ik sterker ben dan ik in werkelijk benquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:51 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Meestal is dat dan ook zelfbevestigend. Beste voorbeeld daarvan is Erik Dekker in de RVV van 2001. Omdat 'ie dacht dat 'ie niet kon winnen, won 'ie niet.
Kortom: in jezelf geloven.
Tijdje afwezig geweest, maar ben van plan om weer wat actiever te zijn hier. Ik heb in dit topic (SPT / Recreatief Wielrennen #340 De Rode Schoentjes van Gripper) mijn intrede gedaan onder de naam rabobankie, maar heb nu deze nieuwe gebruikersnaam (voorgoed hopelijk).
Vandaag lekker duinritje gemaakt (http://www.strava.com/activities/136587846) en een KOM gescoord over het traject Noordwijk-Wassenaar. Ik zal niet ontkennen dat de wind ook gunstig stond, maar hij heeft vast ook wel eens harder gewaaid.
Wanneer gaat team FOK de Nedereindse berg op? Ik zou graag eens van de ervaren wegkapiteins de kneepjes van het vak leren wat betreft het wedstrijdrijden.![]()
Vorige week was de harde kern er. Je vist achter het net!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ha vet! mijn ouders wonen daar, mooie omgeving om te fietsenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:56 schreef Wombcat het volgende:
Natgeregend vandaag
Zit nu in Macon, was redelijk op tijd hier, dus nog stukkie fietsen. Onderweg al af een toe een (flinke) bui gehad, maar lucht leek er wel goed uit te zien, dus toch op de fiets gestapt. De wolken kwamen alleen ergens anders vandaan dan ik dacht of zo.Of ze werden net aangemaakt.
Naja, toch nog stukkie parkoers verkend van de cyclo van zondag. Lastige klimmetjes in het begin, en vanaf de start gaat het meteen omhoog(profiel op die site klopt dus niet, of ze hebben hier twee dorpjes met dezelfde naam en ik zat verkeerd, maar er stonden al wel pijlen op de weg, dus ik denk dat ik wel goed zat).
Veel plezier en succes!
In juli ben ik daar weer te vinden
Mensen die echt dronken zijn, realiseren zich dat op dat moment niet. Dus maar niet zo intressant te doen, lekker slapen met je aangeschoten koppie en buik vol kaas. Morgen weer een dagquote:
Hebehe een jaar terug kwam je niet verder dan 30 of was je daarna aan het huilen dat je helemaal leeg was en nu ben je je a la kano aan het voorbereiden op fietstochten!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Nette kom, aardig aangescherpt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:46 schreef rabobankie1 het volgende:
Vandaag lekker duinritje gemaakt (http://www.strava.com/activities/136587846) en een KOM gescoord over het traject Noordwijk-Wassenaar. Ik zal niet ontkennen dat de wind ook gunstig stond, maar hij heeft vast ook wel eens harder gewaaid.
![]()
Niets werkt zo goed tegen brakheid als een stukje fietsenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:37 schreef muzas het volgende:
Eerst shoarma. Sta te wachten. Morgen boretti. 65kmakkie
![]()
![]()
ik zie geen KOM? En als je wilt koersen kan je je ook aanmelden bij de club van janatwork, swift.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:46 schreef rabobankie1 het volgende:
Tijdje afwezig geweest, maar ben van plan om weer wat actiever te zijn hier. Ik heb in dit topic (SPT / Recreatief Wielrennen #340 De Rode Schoentjes van Gripper) mijn intrede gedaan onder de naam rabobankie, maar heb nu deze nieuwe gebruikersnaam (voorgoed hopelijk).
Wanneer gaat team FOK de Nedereindse berg op? Ik zou graag eens van de ervaren wegkapiteins de kneepjes van het vak leren wat betreft het wedstrijdrijden.
Waar heb je nu een nieuw account ;?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Dat klinkt wel tof, succes!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:56 schreef Wombcat het volgende:
Natgeregend vandaag
![]()
Staat bij hidden segments.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 08:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik zie geen KOM? En als je wilt koersen kan je je ook aanmelden bij de club van janatwork, swift.
Waar heb je nu een nieuw account ;?![]()
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:53 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Hmm. Even kijken waar ik vorig jaar was. Vorig jaar reed ik nog met een recht stuur!En zwarte sokken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
14 graden en een zon, je gaat koersen. Lang lang, kort kort of kort-lang?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
#dtvOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Jack en beenwarmers aan dernaartoe, koersen in kort kort en terug een droog hemp an en een droge pet.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 08:32 schreef kanovinnie het volgende:
14 graden en een zon, je gaat koersen. Lang lang, kort kort of kort-lang?![]()
Goed gegokt
Nibali fietste gisteren zonder armstukken en met beenstukken. Dat is het nadeel van beenstukken, die trek je niet zo makkelijk uit tijdens het koersen. Ik zou wel beginnen met koersen met armstukken (maar ik ben koukleum) en die dan waarschijnlijk uittrekken na 15 min. Kijk ook altijd wat de rest doet en volg de massa, dan heb je geen voor- of nadeel iig.![]()
Gilbert trekt anders zijn beenwarmers zo uit op de fiets hoor. Je moet van die verwarmende olie voor op je benen halen. Dan sta je lekker gloeiend aant vertrek en nergens last van.
Beenwarmers zou ik in de wedstrijd alleen dragen alst of teringkoud is of wanneer je in herstel wilt blijven.![]()
Misschien..... Ooit dat ik die olie haal maar nu nog geen reden genoeg voor imoOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Olie is lekker als het regent... geen beenstukken... dus die niet nat, dus stuk minder koudquote:Op zaterdag 3 mei 2014 08:44 schreef kanovinnie het volgende:
Misschien..... Ooit dat ik die olie haal maar nu nog geen reden genoeg voor imoeveryone's a critic...
even you ! !![]()
Schept gelijk hoge verwachten als je daarmee komt aanzetten. Althans, dat heb ik bij anderen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 08:44 schreef kanovinnie het volgende:
Misschien..... Ooit dat ik die olie haal maar nu nog geen reden genoeg voor imNooit gezien iig. Ik zou dat niet kunnen op een clubparcours tenzij ik veel energie wil verspillen. Kan je beter maar even te warm rijden. Nogal een verschil met een etappe van 200km en een koerse van 50-60km.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 08:43 schreef kaasplankje het volgende:
Gilbert trekt anders zijn beenwarmers zo uit op de fiets hoor. Je moet van die verwarmende olie voor op je benen halen. Dan sta je lekker gloeiend aant vertrek en nergens last van.
Beenwarmers zou ik in de wedstrijd alleen dragen alst of teringkoud is of wanneer je in herstel wilt blijven.![]()
Ik rij trainingswedstrijden tot 15gr in lang lang. Ook omdat ik vaak op fiets nog terug moet. Echte koersen altijd in kort met verwarmende olie als koud en regen is en anders normale olie met bruin tintje
Ja!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 09:00 schreef kaasplankje het volgende:
Op een bepaald moment is 't ook net als een rooie lap voor een stier, die olielucht in je neusgaten, gloeiende benen en vlammen maar.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Wil nog ff kniestukken hebben voor trainingswedstrijden als lang net te warn is.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
heb een paar oude lange beenstukken afgeknipt, en moeders lief aangekeken, die heeft onderkant even netjes omgenaaitquote:Op zaterdag 3 mei 2014 09:02 schreef Patroon het volgende:
Wil nog ff kniestukken hebben voor trainingswedstrijden als lang net te warn is.![]()
Inderdaad wel erg handig om in je kast te hebben liggen..everyone's a critic...
even you ! !![]()
Als marco er ook is straks staan er 3 FOK!kers aan de start! Zo'n grote groep is er nog nooit geweest tijdens een koers. En dat voor een stel trimmers!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
BedanktGa jij vandaag ook fietsen?
INDEKKENquote:Op zaterdag 3 mei 2014 09:12 schreef kanovinnie het volgende:
Als marco er ook is straks staan er 3 FOK!kers aan de start! Zo'n grote groep is er nog nooit geweest tijdens een koers. En dat voor een stel trimmers!
Mijn benen staan niet fris door de sprintjes van donderdag
/INDEKKEN
Ik ben er bij! Welke fokker komt nog meer dan? critic?If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Nee, vandaag ga ik op mijn volkstuin werken. Morgen wil ik koersen, misschien naar de club of kan ook naar de Uithof en daar bijschrijven.quote:![]()
De FOK!sprinttrein? Succes!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 09:12 schreef kanovinnie het volgende:
Als marco er ook is straks staan er 3 FOK!kers aan de start! Zo'n grote groep is er nog nooit geweest tijdens een koers. En dat voor een stel trimmers!![]()
Ja die had ik vorige week ook aan. Wel zo fijn. Vorige week 2 koersen, twee keer regenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 09:02 schreef Patroon het volgende:
Wil nog ff kniestukken hebben voor trainingswedstrijden als lang net te warn is.
En nog een tijdrit. Heb deze week bewust ff iets minder gefietst. Gister en eergisteren in die natte kelder gebaggerd en nu snipverkouden![]()
![]()
Oh dan weet ik meteen het antwoord op wat ik je net vroeg: of je wilde fietsen samen. Ik ben in Zeeland bij familie op de camping maar ga dan zelf wel een mooi rondje uitzetten. Richting Zeeuws Vlaanderen denk ik.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 09:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee, vandaag ga ik op mijn volkstuin werken. Morgen wil ik koersen, misschien naar de club of kan ook naar de Uithof en daar bijschrijven.
Heb gisteren nog wat moois gekocht via marktplaats. Zo'n sram red og1090 cassette, helemaal uit 1 stuk staal. Een 11-23, dus een mooi kleintje voor op de koerswielen. 166 gram!
En een kmc gold ketting. Samen voor 40¤, 3k gebruikt. Die ketting kan nog maar heel even mee, maar zo'n stalen cassette is bijkans onverslijtbaar, die haalt de 10.000 met gemak.Mijn foto's op Flickr!
critic komt ook. Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 09:25 schreef MarcoD het volgende:
[..]
INDEKKEN
Mijn benen staan niet fris door de sprintjes van donderdag
/INDEKKEN
Ik ben er bij! Welke fokker komt nog meer dan? critic?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Oh leuk waar zit je dan?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 09:46 schreef Gripper het volgende:
[..]
Oh dan weet ik meteen het antwoord op wat ik je net vroeg: of je wilde fietsen samen. Ik ben in Zeeland bij familie op de camping maar ga dan zelf wel een mooi rondje uitzetten. Richting Zeeuws Vlaanderen denk ik.
Heb gisteren nog wat moois gekocht via marktplaats. Zo'n sram red og1090 cassette, helemaal uit 1 stuk staal. Een 11-23, dus een mooi kleintje voor op de koerswielen. 166 gram!
En een kmc gold ketting. Samen voor 40¤, 3k gebruikt. Die ketting kan nog maar heel even mee, maar zo'n stalen cassette is bijkans onverslijtbaar, die haalt de 10.000 met gemak.![]()
Succes jongens!
Kaas: in burgh Haamstede. De zus van m'n meisje zit daar op een camping deze week.Mijn foto's op Flickr!
Das nog best een eind weg van Rotjeknor zeg. Richting Zeeuws Vlaanderen is het wel mooi trainen, eindeloze wegen door akkers. Vroeger gingen we daar altijd op trainingsweekend met de ploeg. In Sluiskil.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 09:49 schreef Gripper het volgende:
Succes jongens!
Kaas: in burgh Haamstede. De zus van m'n meisje zit daar op een camping deze week.![]()
Ik word daar helemaal depressief van, maar heb er dan ook 18 jaar moeten wonenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 09:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Das nog best een eind weg van Rotjeknor zeg. Richting Zeeuws Vlaanderen is het wel mooi trainen, eindeloze wegen door akkers. Vroeger gingen we daar altijd op trainingsweekend met de ploeg. In Sluiskil.![]()
![]()
Richting Zeeuws Vlaanderen = met de boot in Vlissingen en vlak bij de boot zit een zaak met moeilijk lekkere broodjes. Smoske. Tegenover de HZ. Vraag om een broodje smos en je weet niet wat je mee maakt.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 09:46 schreef Gripper het volgende:
[..]
Oh dan weet ik meteen het antwoord op wat ik je net vroeg: of je wilde fietsen samen. Ik ben in Zeeland bij familie op de camping maar ga dan zelf wel een mooi rondje uitzetten. Richting Zeeuws Vlaanderen denk ik.
En een kmc gold ketting. Samen voor 40¤, 3k gebruikt. Die ketting kan nog maar heel even mee, maar zo'n stalen cassette is bijkans onverslijtbaar, die haalt de 10.000 met gemak.![]()
Ik zit effe te zoeken en kom dit tegen. Brand zijn geld in zijn portemonnee dat hij alles super record maakt en de rest verkoopt?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 09:46 schreef Gripper het volgende:
[..]
En een kmc gold ketting. Samen voor 40¤, 3k gebruikt. Die ketting kan nog maar heel even mee, maar zo'n stalen cassette is bijkans onverslijtbaar, die haalt de 10.000 met gemak.
Mooi koopje Grip! Staat gaaf hoor. Is het die met dat rode "deksel"? Zijn praktisch onverslijtbaar, maar ik heb er nooit een gemonteerd omdat er geen 18 tands op zit. Zijn wel klankkastjes al schijnt dat bij die nieuwere versie met staalkleurig deksel wel verbeterd te zijn.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 09:46 schreef Gripper het volgende:
[..]
En een kmc gold ketting. Samen voor 40¤, 3k gebruikt. Die ketting kan nog maar heel even mee, maar zo'n stalen cassette is bijkans onverslijtbaar, die haalt de 10.000 met gemak.2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Wel die van de kwaliteit waar jij voor gaat, maar een gaûhwuh KMC-10-SL gaat echt wel 5k mee hoor.quote:2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Zomoco Ahoy is ook een optie.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 09:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee, vandaag ga ik op mijn volkstuin werken. Morgen wil ik koersen, misschien naar de club of kan ook naar de Uithof en daar bijschrijven.![]()
Jammer johquote:Op zaterdag 3 mei 2014 11:38 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Wel die van de kwaliteit waar jij voor gaat, maar een gaûhwuh KMC-10-SL gaat echt wel 5k mee hoor.ik rij ook met een KMC 10-SL. Gaat idd wel 5k mee als je hem helemaal oprijdt, maar beter vervang je hem eerder, voordat de cassette teveel is ingesleten. Behalve op mijn winterfiets waar ik oude onderdelen op rij, daar heb ik een KMC X10.93 op liggen.
Geen 11 speed hebben zoals de profs
oja 11sl natuurlijk
Ligt nu nog de orginele 11sp van Sram omheen, maar de KMC11sl ligt klaar
Ik heb zojuist ook ff een route in Strava gemaakt, werkt toch wel erg makkelijk moet ik zeggen!Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Dus je hebt er wel een gekocht (verstandig) , rijd er nog niet mee, maar weet nu al te vertellen hoe snel ze slijten. Knap!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 11:48 schreef Patroon het volgende:
oja 11sl natuurlijk
Ligt nu nog de orginele 11sp van Sram omheen, maar de KMC11sl ligt klaar
Joh, KMC is niet te vergelijken met een brakke 1070 Sram ketting. Dat is echt bagger kwaliteit.2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Doe niet zo bijdehand joh, ik weet dat je wat tegen me hebt, maar ga niet op alle slakken zout leggen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:08 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dus je hebt er wel een gekocht (verstandig) , rijd er nog niet mee, maar weet nu al te vertellen hoe snel ze slijten. Knap!Vorig jaar reed ik met KMC 10SL buzz en deed ik er max zo'n 5k mee, maar na 3k gaf de meter wel aan dat hij aan vervanging toe was. Ik roep niet (altijd) zomaar wat
Edit op je toevoeging: Klopt, dat heb ik meer gelezen, maar zat bij de groep, dus rij ik die eerst af.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Die slijt indicator meters zijn door kettingfabrikanten ontwikkeld ter verhoging van de omzet. Moet je niet veel waarde aan hechten.2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Het zonnetje schijnt, wind valt mee, dus nu maar ff in het pakske hijsen voor een kort rondje. Morgen staat Peeske bult en de Posbank op het program.2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Beetje brakLijkt prima weertje, dus maar even naar buiten voor een rondje
Daarna nieuw brilletje ophalen
.![]()
Ik gebruik die dingen toch wel en vervang m'n ketting liever iets te vroeg.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:14 schreef buzz1291 het volgende:
Die slijt indicator meters zijn door kettingfabrikanten ontwikkeld ter verhoging van de omzet. Moet je niet veel waarde aan hechten.
Ik gebruik nu al ongeveer een jaar afgewisseld 3 cassettes. Kettingen vroeg vervangen betekent ook voorlopig geen nieuwe cassette kopen![]()
![]()
Hadden er dus 4 kunnen zijn, als ik niet naar de verkeerde plek gereden wasquote:Op zaterdag 3 mei 2014 09:12 schreef kanovinnie het volgende:
Als marco er ook is straks staan er 3 FOK!kers aan de start! Zo'n grote groep is er nog nooit geweest tijdens een koers. En dat voor een stel trimmers!![]()
Sta nu te kijken, flinke groep die rondrijdt.
Met nog 5 ronden te gaan zit critic in een ontsnapping met 3 man.Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Morgen lekker toertochtje rijden hier in de buurt, helaas zal er morgen wel wat minder zon zijn. Kwam er gisteren achter dat mijn ouders eind deze maand huisje hebben geboekt in de buurt van Kemmel, dus maar even langs gaan en dan maar eens even die Kemmelberg opknallen. Dus maar even gaan zoeken naar een leuke fietsroute daar in de buurt.Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Hij heeft er nog steeds een neusje voor!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:16 schreef forty-two het volgende:
[..]
Hadden er dus 4 kunnen zijn, als ik niet naar de verkeerde plek gereden was![]()
Met nog 5 ronden te gaan zit critic in een ontsnapping met 3 man.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Vandaag rondje door duin gemaakt, op de terugweg van zandvoort naar noordwijk reed er "iemand" voor met die ik me moeite bijhaalde, toen ik er eenmaal bij was bleek het een blonde chick te zijn, vervolgens heeft ze de rest van de trip in m'n wiel gehangenWel een hoop PR's op dat stuk
![]()
![]()
Druk zeker?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:25 schreef muzas het volgende:
Die boretti doe ik nooit meer![]()
Morgen nog mooi weer? Had gehoopt te fietsen dit weekendWind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Ja belachelijk. En veel niet serieuze fietsers... Die lopen te slingeren en te schreeuwen en weet ik het. Maar vooral alle file's en opstoppingen waren irritant. Vernaaid de boel wel, op een goed moment ga je je aan bijna alles ergeren. Nou was ik met een wat trager fietsmaatje, maar al hád ik door willen rijden... had dat niet gekund.quote:
Gelukkig gratis startbewijzen![]()
De kleine stukken heuvelrug smaakten dan wel weer naar meer. Maar ik houd de agenda van DTC dan wel in de gaten. Wat een omgeving blijft dat toch. Mooier dan zuid limburg. Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen.![]()
Voor de meeste hier waarschijnlijk peanuts maar vandaag 75km gereden à 27km/u. Zo ver was ik nog nooit gekomen op de racefiets.
Heb mezelf één sprintje toegestaan maar net 3 sec te kort voor een KOM. Plek 2 is ook fraai.
[ Bericht 0% gewijzigd door alpeko op 03-05-2014 15:57:07 ]![]()
Had je toch beter in zuid limburg kunnen rijden: http://app.strava.com/activities/136852024quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:39 schreef muzas het volgende:
Ja belachelijk. En veel niet serieuze fietsers... Die lopen te slingeren en te schreeuwen en weet ik het. Maar vooral alle file's en opstoppingen waren irritant. Vernaaid de boel wel, op een goed moment ga je je aan bijna alles ergeren. Nou was ik met een wat trager fietsmaatje, maar al hád ik door willen rijden... had dat niet gekund.
Gelukkig gratis startbewijzen
De kleine stukken heuvelrug smaakten dan wel weer naar meer. Maar ik houd de agenda van DTC dan wel in de gaten. Wat een omgeving blijft dat toch. Mooier dan zuid limburg. Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen.
Nauwelijks fietsers, paar leuke heuvels gepakt en goed doorgereden!
Tevens nog een belkin renner op bianchi gespot maar we wisten niet zeker wie het was:P![]()
6 euro prijzengeld, kano 5.
Zat ergens top 10, kort samengevat; alles werd teruggereden, laatste ronde super nerveus kon niet heel goed naar voor rijden, vervolgens kwakte er vlak voor me op het viaductje iemand tegen het asfalt, ik kon er omheen en daarna naar voren gereden en beetje doorgetrapt om wat plekjes op te schuiven.
Ook nog even proberen af te stoppen toen kano met een groepje wegwas, heeft helaas niets opgeleverd.
[ Bericht 14% gewijzigd door MarcoD op 03-05-2014 16:17:36 ]If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Klote is dat inderdaad. Ik kies enkel kleine toertochten uit sinds zo'n ervaring te hebben gehad. Zijn met enige regelmaat best wel leuke, rustigere toertochtjes over de heuvelrug. Al even zitten kijken, misschien dat ik volgende week of over twee weken die richting op ga. Als het niet voor toertochtje is ga ik gewoon lekker met maat rijden die daar woont.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:39 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja belachelijk. En veel niet serieuze fietsers... Die lopen te slingeren en te schreeuwen en weet ik het. Maar vooral alle file's en opstoppingen waren irritant. Vernaaid de boel wel, op een goed moment ga je je aan bijna alles ergeren. Nou was ik met een wat trager fietsmaatje, maar al hád ik door willen rijden... had dat niet gekund.
De kleine stukken heuvelrug smaakten dan wel weer naar meer. Maar ik houd de agenda van DTC dan wel in de gaten. Wat een omgeving blijft dat toch. Mooier dan zuid limburg. Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen.Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Als ik de routes bekijk zit deze er volgens mij dit jaar niet in.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:25 schreef MarcoD het volgende:
Je zal af en toe harkend naar boven gaan maar je heb (denk ik) genoeg (wils)kracht om niet af te stappen.Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Klopt had ik al gezien, maar je kan hem wel rijden, vorig jaar zat deze erin omdat ze met de weg bezig waren waar het normaal over zou gaan.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:16 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Als ik de routes bekijk zit deze er volgens mij dit jaar niet in.
Nu ga je over deze; http://www.strava.com/segments/5556772If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Ah, vandaar.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:18 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Klopt had ik al gezien, maar je kan hem wel rijden, vorig jaar zat deze erin omdat ze met de weg bezig waren waar het normaal over zou gaan.
Nu ga je over deze; http://www.strava.com/segments/5556772Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Je hebt nog niet de helft van Zuid-Limburg gezien, dus het is op dit moment een gewaagde uitspraak.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:39 schreef muzas het volgende:
[..]
De kleine stukken heuvelrug smaakten dan wel weer naar meer. Maar ik houd de agenda van DTC dan wel in de gaten. Wat een omgeving blijft dat toch. Mooier dan zuid limburg. Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen.![]()
![]()
Haha tjah de heuvelrug heeft een streepje voor... Ben geboren en getogen in utrecht-lunetten... en kwam vroeger veel in de HR... De geur alleen al van die dennen...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je hebt nog niet de helft van Zuid-Limburg gezien, dus het is op dit moment een gewaagde uitspraak.![]()
ppffff Sloten was afzien.. Voor het eerst in 12jaar weer een wedstrijd... waarschijnlijk ook voor het eerst in 12jaar weer een uur lang knallen, aanzetten, etc.
Zondags ritje met EP is soms ff stukje knallen over de dijk, maar dit is toch wel weer ff andere koek! Maar wel ontzettend genoten... smaakt naar meer
everyone's a critic...
even you ! !![]()
Mooi gebied idd, je kunt hier leuk fietsen, gaat flink op en neer.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:01 schreef forty-two het volgende:
[..]
Ha vet! mijn ouders wonen daar, mooie omgeving om te fietsen
Veel plezier en succes!
In juli ben ik daar weer te vindenTnx.quote:![]()
Hoeft niet per se DTC te zijn als je de heuvelrug over wilt, ook veel toertochten uit Ede, Veenendaal, Wageningen, Bennekom, Ochten en Leusden gaan de heuvelrug over. Gewoon op de site van de NTFU kijken, meestal kun je doorklikken naar de site van de vereniging en daar de route vinden.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:39 schreef muzas het volgende:
De kleine stukken heuvelrug smaakten dan wel weer naar meer. Maar ik houd de agenda van DTC dan wel in de gaten.![]()
Leuk, tot gauw op de berg dan.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:53 schreef the_critic het volgende:
ppffff Sloten was afzien.. Voor het eerst in 12jaar weer een wedstrijd... waarschijnlijk ook voor het eerst in 12jaar weer een uur lang knallen, aanzetten, etc.
Zondags ritje met EP is soms ff stukje knallen over de dijk, maar dit is toch wel weer ff andere koek! Maar wel ontzettend genoten... smaakt naar meer![]()
Goeie tip! thnx. Ga het in de gaten houden. Maar sowieso dat ik die hel van de heuvelrug weer ga doen. Daar heb ik destijds echt van genoten... Hoewel ik aan flarden gereden werd door mijn makker op een mtbquote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hoeft niet per se DTC te zijn als je de heuvelrug over wilt, ook veel toertochten uit Ede, Veenendaal, Wageningen, Bennekom, Ochten en Leusden gaan de heuvelrug over. Gewoon op de site van de NTFU kijken, meestal kun je doorklikken naar de site van de vereniging en daar de route vinden.Dus die wil ik terugpakken.
![]()
![]()
Jammerquote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:18 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Klopt had ik al gezien, maar je kan hem wel rijden, vorig jaar zat deze erin omdat ze met de weg bezig waren waar het normaal over zou gaan.
Nu ga je over deze; http://www.strava.com/segments/5556772Maar ik kan 't mis hebben...![]()
ik ben ook begonnen met stukjes van 20 km hoor. Nette rit en de kms komen vanzelf!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:51 schreef alpeko het volgende:
Voor de meeste hier waarschijnlijk peanuts maar vandaag 75km gereden à 27km/u. Zo ver was ik nog nooit gekomen op de racefiets.
Heb mezelf één sprintje toegestaan maar net 3 sec te kort voor een KOM. Plek 2 is ook fraai.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ik fiets al 5 jaar maar had de focus altijd op hardlopen. Fietsen deed ik met name 's avonds dus weinig tijd. Na een slepende loopblessure ben ik pas sinds vorige zomer structureel verder dan 30 gaan fietsen. Snelheid heb ik genoeg dat is het probleem niet.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik ben ook begonnen met stukjes van 20 km hoor. Nette rit en de kms komen vanzelf!![]()
Je moet ergens beginnen. Zijn er maar weinig (ik denk eigenlijk geen) die hun eerste tocht meteen 100 km doen met 30 gemiddeld.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:51 schreef alpeko het volgende:
Heb mezelf één sprintje toegestaan maar net 3 sec te kort voor een KOM. Plek 2 is ook fraai.![]()
Op de splitsing gewoon naar links kom je boven gewoon op de route weer uit.quote:If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Helaas, dit las ik te laatquote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Richting Zeeuws Vlaanderen = met de boot in Vlissingen en vlak bij de boot zit een zaak met moeilijk lekkere broodjes. Smoske. Tegenover de HZ. Vraag om een broodje smos en je weet niet wat je mee maakt.![]()
Reed na een uur twee keer lek op een schelpenpaadje in de duinen, dus moest in Domburg nieuwe bandjes kopen. Daarna was er geen tijd meer voor m'n oorspronkelijke 200 km plan, moest op tijd terug zijn voor de BBQ. Dus heb ingekort tot een luizige 140 km en ipv overheerlijk broodje smos een klef patatje met en een hamburger zitten kauwen onderaan de Oosterschelde kering...
Wel lekker gereden, veel wind hier vandaag!Mijn foto's op Flickr!
Netjes hoor! Hier ook een hoop wind!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:28 schreef Gripper het volgende:
[..]
Helaas, dit las ik te laat![]()
Reed na een uur twee keer lek op een schelpenpaadje in de duinen, dus moest in Domburg nieuwe bandjes kopen. Daarna was er geen tijd meer voor m'n oorspronkelijke 200 km plan, moest op tijd terug zijn voor de BBQ. Dus heb ingekort tot een luizige 140 km en ipv overheerlijk broodje smos een klef patatje met en een hamburger zitten kauwen onderaan de Oosterschelde kering...
Wel lekker gereden, veel wind hier vandaag!Ja hahaha dat was wel grappig achteraf.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:16 schreef forty-two het volgende:
[..]
Hadden er dus 4 kunnen zijn, als ik niet naar de verkeerde plek gereden was![]()
Met nog 5 ronden te gaan zit critic in een ontsnapping met 3 man.
Ik zag jou met marco staan en critic had zich achter mijn vader verstopt. Dus ik denk, huh, zo ziet critic er toch niet uitToen keek ik nog een keer en dacht ik, wat doet hij hier
Je zat er anders constant goed bij en ik had nou niet echt het idee dat het (te) zwaar voor je was!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:53 schreef the_critic het volgende:
Zondags ritje met EP is soms ff stukje knallen over de dijk, maar dit is toch wel weer ff andere koek! Maar wel ontzettend genoten... smaakt naar meerDuurvermogen komt vanzelf. Moet je een beetje op hartslag rijden. D1 training.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:03 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik fiets al 5 jaar maar had de focus altijd op hardlopen. Fietsen deed ik met name 's avonds dus weinig tijd. Na een slepende loopblessure ben ik pas sinds vorige zomer structureel verder dan 30 gaan fietsen. Snelheid heb ik genoeg dat is het probleem niet.
Sloten was vandaag ondanks de 14de plek toch een beetje kut. De premiesprintjes kwamen steeds op verkeerde momenten. Al heeft Critic mij wel fraai naar voren gereden vanaf halverwege het peleton. Ik kreeg een tik op de bips, een gebaar en ik volgde hem hop hop hop naar voren toe. Daarna draaide een pannekoek zo breed door de laatste bocht dat ik er helemaal buitenlangs moest. Dus toen was die sprint ook wel bekeken.
Paar keer met een kopgroep mee maar dat draaide voor geen meter. Dus elke keer werden we teruggegrepen (ondanks Marco's afstopwerk).
Ook de eindsprint was ruk. Ik zat schuin achter Marco met nog 30 man voor ons toen we de brug over reden. Na de brug konden we er mooi langs en toen koos ik de verkeerde kant om 3 gasten in te halen waardoor ik geblokt werd. Ik was eigenlijk verrast dat ik 14de was in de uitslag. Blijkbaar reden er flink wat gasten zonder transponder mee.
En critic zegt wel dat hij moe is, maar hij zat goed in de groep. Als hij had verteld dat hij elke week stiekem op de nederijndseberg meerijd had ik 'm zo geloofd!
Daarna een rondje ringvaart met Marco en 4-2. Critic moest vadertje spelen (of was je toch moe)
Heen was lekker, eerste stukje tegenwind maar marco en 4-2 hielden het tempo er goed in. Voor de wind vlogen we ook lekker rap. Alleen jammer dat 4-2 er bij lijmuiden zo nodig afmoest. Terug naar huis was best wel kut met al die tegenwind.
Wel een mooie fietsdag!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Mooi werk jonges die gekoerst hebben. Kom binnenkort wel een keer kijken als 't mooi weer is.
Was in de polder erg rustig vandaag. Wel heel veel insecten. Zat op een paar stukken echt helemaal onder met die vliegende mieren.
En dit gaat me niet nog een keer lukken gok ik:
Year-to-Date
Distance 6,666.6 km![]()
![]()
Gratis koolhydraten.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:11 schreef keesfietst het volgende:
Mooi werk jonges die gekoerst hebben. Kom binnenkort wel een keer kijken als 't mooi weer is.
Was in de polder erg rustig vandaag. Wel heel veel insecten. Zat op een paar stukken echt helemaal onder met die vliegende mieren.
En dit gaat me niet nog een keer lukken gok ik:
Year-to-Date
Distance 6,666.6 km![]()
![]()
Nickname niet kunnen veranderenquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door Patroon op 03-05-2014 19:48:48 ]Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Doe maar eiwittenquote:Proberen om dit jaar 20k te halen op de racer. Zal het laatste jaar zijn dat ik er de tijd (en zinquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:25 schreef Tommeke het volgende:
Lekker bezig allemaal!
Jezus Kees wat fiets jij veel!) voor heb.
![]()
He Tommeke, morgen ook starten in 't Zand?
@kano: W komt morgen ook, je ff gedragen he
Vanwaar de laatste keer? Andere baan oid volgend jaar? Of samenwonen?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:42 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Doe maar eiwitten
[..]
Proberen om dit jaar 20k te halen op de racer. Zal het laatste jaar zijn dat ik er de tijd (en zin) voor heb.
Ik op bijna 5K. Tis wel veel maar imo ook weer niet belachelijk veel.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:45 schreef Tommeke het volgende:
Knap hoor! Ik zit op 4k nu en vind dat al veel.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Mijn langste rondje gemaakt vandaag, ipv 105 km nu 130 km. Waren met 7 man, 32 gemiddeld, op het eind maar lekker achterin gebleven, laatste paar dagen zijn de benen niet echt top.
Op de Holterberg nog even gekeken na de Ronde van Overijssel.
KNWU pasje is ook binnen dus kan nu ook mooi op parcours rijden, krijg ik wel zin in na die verhalen hier!![]()
![]()
Wat is er volgend jaar dan?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:42 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Doe maar eiwitten
[..]
Proberen om dit jaar 20k te halen op de racer. Zal het laatste jaar zijn dat ik er de tijd (en zin) voor heb.
![]()
Beetje serieus worden inderdaad. Ben niet van plan ineens te stoppen met fietsen hoor.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vanwaar de laatste keer? Andere baan oid volgend jaar? Of samenwonen?
[..]
Ik op bijna 5K. Tis wel veel maar imo ook weer niet belachelijk veel.![]()
Ja ik had ook echt het gevoel dat er iets ontbrak toen ik terugkwam... Soort van leeg gevoel zeg maarquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:01 schreef Patroon het volgende:
Tsjong,maar 140km. Dat je daar je kleding voor aantrekt
Mijn foto's op Flickr!
Wie zegt dat ie kleding aan had?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:01 schreef Patroon het volgende:
Tsjong,maar 140km. Dat je daar je kleding voor aantrekt![]()
![]()
haha ja kan me voorstellen. Ik doe het niet voor minder dan 200km.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:12 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja ik had ook echt het gevoel dat er iets ontbrak toen ik terugkwam... Soort van leeg gevoel zeg maarMaar ik kan 't mis hebben...![]()
Start je morgen 13.45 patroon?
Even kijken wat vriendin wil maar anders een lange duurrit doen rij ik naar 't zand toe om even te kijkenIf You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Leuk om de complimenten te lezen. Bewegen door het peloton ging me best soepel af, (op hoge snelheden de bochten door was weer ff wennen.... en sloten heeft geeneens bochten haha)quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:51 schreef kanovinnie het volgende:
Sloten was vandaag ondanks de 14de plek toch een beetje kut. De premiesprintjes kwamen steeds op verkeerde momenten. Al heeft Critic mij wel fraai naar voren gereden vanaf halverwege het peleton. Ik kreeg een tik op de bips, een gebaar en ik volgde hem hop hop hop naar voren toe. Daarna draaide een pannekoek zo breed door de laatste bocht dat ik er helemaal buitenlangs moest. Dus toen was die sprint ook wel bekeken.
Paar keer met een kopgroep mee maar dat draaide voor geen meter. Dus elke keer werden we teruggegrepen (ondanks Marco's afstopwerk).
Ook de eindsprint was ruk. Ik zat schuin achter Marco met nog 30 man voor ons toen we de brug over reden. Na de brug konden we er mooi langs en toen koos ik de verkeerde kant om 3 gasten in te halen waardoor ik geblokt werd. Ik was eigenlijk verrast dat ik 14de was in de uitslag. Blijkbaar reden er flink wat gasten zonder transponder mee.
En critic zegt wel dat hij moe is, maar hij zat goed in de groep. Als hij had verteld dat hij elke week stiekem op de nederijndseberg meerijd had ik 'm zo geloofd!
Daarna een rondje ringvaart met Marco en 4-2. Critic moest vadertje spelen (of was je toch moe)
Heen was lekker, eerste stukje tegenwind maar marco en 4-2 hielden het tempo er goed in. Voor de wind vlogen we ook lekker rap. Alleen jammer dat 4-2 er bij lijmuiden zo nodig afmoest. Terug naar huis was best wel kut met al die tegenwind.
Wel een mooie fietsdag!
Maar het koste me best moeite (een HR van gm 172 is daar een pijnlijk bewijs van). Maar inderdaad lekker attent voorin kunnen meekoersen, meegeweest in een ontsnapping, super leuke dag gehad... Ga ik snel weer een keer doen, wanneer de agenda dat toelaat..everyone's a critic...
even you ! !![]()
zal ik thuis effe nakijken. Zit nu bij mijn oudersquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
ik zie je straks nog vaker dan je vriendinquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:19 schreef MarcoD het volgende:
Even kijken wat vriendin wil maar anders een lange duurrit doen rij ik maar 't zand toe om even te kijken
Hmm ja hmm doe ik toch gewoon alsof ik je niet ken??quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik zie je straks nog vaker dan je vriendin
En Critic kon goed meekomen, ging wel soepel (zo leek het in ieder geval)If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Was dat niet gewoon honger?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:12 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja ik had ook echt het gevoel dat er iets ontbrak toen ik terugkwam... Soort van leeg gevoel zeg maar![]()
hoe vaak zie jij zijn vriendin dan?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik zie je straks nog vaker dan je vriendin
everyone's a critic...
even you ! !![]()
Nooit
Ja start morgen 13:45u. Leuk als je komt kijken!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:19 schreef MarcoD het volgende:
Even kijken wat vriendin wil maar anders een lange duurrit doen rij ik naar 't zand toe om even te kijkenMaar ik kan 't mis hebben...![]()
Heb je nog altijd meer dan ik, ik zit nu vlak onder de 3k (en ga er morgen overheen).quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:54 schreef Wombcat het volgende:
Ik zit nog 'maar' op 3500. Maar had ook een paar weken griep in januari.![]()
80km gefietst. 14 gelopen. 2 kubieke decimeter couscous met tuinerten en bloemkool gegeten. Nu moe, morgen hardloopwedstrijdje.Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!![]()
Mooi om te lezen steeds die koersverslagen.
Ik zit nu op 2k. Stukje minder dan veel hier.Sei wachsam,
Nee had wel goed gegeten. 2 bidons mee, 3 repen gegeten en nog een patatje, hamburger & cola bij een stop.quote:
En nu na de BBQ (ze hadden zelfs mijn ballen nagemaakt) helemaal geen honger meer...
Mijn foto's op Flickr!
Ik heb een wit/zwart kunstwerk gemaakt:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen weer knallen!Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Het is de drank niet maar het drinkenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:51 schreef alpeko het volgende:
Heb mezelf één sprintje toegestaan maar net 3 sec te kort voor een KOM. Plek 2 is ook fraai.
Het getal niet maar de som
Het is het drijven niet het zinken
Het is het hoe niet maar waaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door No-P op 03-05-2014 21:15:14 ]Sei wachsam,
Lol ik weet precies waar die palingboer is. Langs de ringvaart. Je ruikt 'm vaak al ver van te voren. Moet altijd de verleiding weerstaan.![]()
Ik zit op 6.1K en volg Kees dus op 500km. Dit jaar niet heel veel km's op de teller. Toch rijd ik wel goed, al heb ik nu erg last van hooikoorts.![]()
Lekker he? Daar langs de ringvaart niet ver van Leimuiden.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:31 schreef muzas het volgende:
Lol ik weet precies waar die palingboer is. Langs de ringvaart. Je ruikt 'm vaak al ver van te voren. Moet altijd de verleiding weerstaan.![]()
Ik zit ook vlak achter Kees met 6250, morgen maar weer ff stukje fietsen vandaag even rustdagje gehad wat fiets betreft. (oppassen neefje)![]()
Juistum. Meer km's hoeft echt niet beter aaltijd beter te zijn.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:34 schreef kaasplankje het volgende:
Ik zit op 6.1K en volg Kees dus op 500km. Dit jaar niet heel veel km's op de teller. Toch rijd ik wel goed, al heb ik nu erg last van hooikoorts.
Je ziet vaak bij die renners die veel km's op zelfde tempo maken, verteren enorm slecht tempowisselingen. Paar keer van 40 naar 55 en ze zijn weg.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Nou die afstanden zit ik nog niet op. Zit nu net onder de 3k geloof ik. Wel ruim twee keer zoveel als vorig jaar rond deze tijd.![]()
Ja, heb je een cocktailtje paracetamol en ritalin genomen?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:33 schreef Patroon het volgende:
Hopelijk morgen geen controle
gr gr
Patty P.Mijn foto's op Flickr!
Boretti ziet er idd druk uit op foto's van Frank Knopers :
Morgen richting Heuvelrug, misschien deze tocht maar doen scheelt me zelf weer route zoeken :
http://www.tcw79.nl/?q=content/bevrijdingstocht
Iemand ervaring met deze tocht ?![]()
Blij met mijn goede voornemen om minder toertochten te rijden. Vriend van me heeft 'm met 32 gemiddeld gereden wat ik dan wel knap vind gezien de drukte. Of hij heeft gewoon superaso gereden.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
2000km fiets, 600km lopen. 75km zwemmen en wat kracht. 10h per week gemiddeld.Sei wachsam,
Weet niet wat er in zat. Kreeg van een man op motor. Zag niet wie het was, had integraal helm op. Zei dat voor mij was.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:41 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja, heb je een cocktailtje paracetamol en ritalin genomen?Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Ja dat vulde mijn hartje ook met vreugde idd. Gewoon in de rij staan, nog voor überhaupt gestart te zijn. En ruim een half uur. Om het terrein op te komen![]()
Zo druk op die fietspaden. Te weinig verkeersregelaars ook waardoor menig dorpje echt een chaos was.![]()
Idd meer kms is niet altijd beter. Ik wil tot augustus meer wedstrijdkms draaien, dus dan maak je ook iets minder totaal. Af en toe wel een duurtraining blijven doen 1 a 2x per maand. Al kan ik dat ook doen dmv werkdag en een clubkoers te combineren.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:37 schreef Patroon het volgende:
[..]
Juistum. Meer km's hoeft echt niet beter aaltijd beter te zijn.
Je ziet vaak bij die renners die veel km's op zelfde tempo maken, verteren enorm slecht tempowisselingen. Paar keer van 40 naar 55 en ze zijn weg.![]()
en echt óveral stond men te pissen. De schaamte voorbij. Begrijp me goed, de willekeurige piesert langs de kant van de weg begrijp ik heel goed, maar soms leek het wel alsof hele stukken lang geen boom onbemand was![]()
![]()
Ja ik wil ook weer sowieso eens in de 2 weken 4u maken om duurvermogen op niv. te houden. Met clubtraining zit ik ook wel op 3u. Maak ik na seizoen wel weer 5u+.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Idd meer kms is niet altijd beter. Ik wil tot augustus meer wedstrijdkms draaien, dus dan maak je ook iets minder totaal. Af en toe wel een duurtraining blijven doen 1 a 2x per maand. Al kan ik dat ook doen dmv werkdag en een clubkoers te combineren.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Bedoel je dat 6u niks toevoegt tov 4u?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:49 schreef kaasplankje het volgende:
Ach 4 of 6 uur is mij om het even. Zal vant weer afhangen en of ik zin heb.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Nee dat ik net zo makkelijk 6 uur train als 4 uur. Als het weer goed is en ik heb zin dan maakt die 2u extra geen verschil.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:50 schreef Patroon het volgende:
[..]
Bedoel je dat 6u niks toevoegt tov 4u?![]()
Ja, alleen ik zit momenteel wat met gebrek aan tijd. Maandags nog kapot van koers weekend. Dinsdags clubtraining. Woensdags tr koers. Donderdag/vrijdag wil ik niet meer te lang trainen ivm koersen in weekend. Optie is om op woensdag ene week tr koers te doen en andere week duur.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Iedereen kijkt veronica neem ik aan?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Je kan wel goed na koersdag een duurtraining doen. Eerste uren is dan wel moeizaam maar daar kom je wel door.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:01 schreef Patroon het volgende:
Ja, alleen ik zit momenteel wat met gebrek aan tijd. Maandags nog kapot van koers weekend. Dinsdags clubtraining. Woensdags tr koers. Donderdag/vrijdag wil ik niet meer te lang trainen ivm koersen in weekend. Optie is om op woensdag ene week tr koers te doen en andere week duur.![]()
Komende donderdag is hier de baan weer open. Dat betekent weer 2-2,5 uur warmfietsen en dan een uurtje knallen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:48 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja ik wil ook weer sowieso eens in de 2 weken 4u maken om duurvermogen op niv. te houden. Met clubtraining zit ik ook wel op 3u. Maak ik na seizoen wel weer 5u+.
Ik baal alleen dat ik totaal niet fit ben![]()
![]()
Damnquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:44 schreef muzas het volgende:
Ja dat vulde mijn hartje ook met vreugde idd. Gewoon in de rij staan, nog voor überhaupt gestart te zijn. En ruim een half uur. Om het terrein op te komen![]()
Zo druk op die fietspaden. Te weinig verkeersregelaars ook waardoor menig dorpje echt een chaos was.Wat een kutorganisatie
Tsja, als je moet moet je?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:47 schreef muzas het volgende:
en echt óveral stond men te pissen. De schaamte voorbij. Begrijp me goed, de willekeurige piesert langs de kant van de weg begrijp ik heel goed, maar soms leek het wel alsof hele stukken lang geen boom onbemand wasOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ik zit op 9.5 uur per week dus we zitten helemaal niet zo ver van elkaar af.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:43 schreef No-P het volgende:
2000km fiets, 600km lopen. 75km zwemmen en wat kracht. 10h per week gemiddeld.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Lees je dit soort dingen over Boretti :quote:Met name parkeren en toegang tot de startlokatie, aankomst parkeerweiland om 08:20 en vertrek van start om 10:15![]()
Tja Ronde van Noord-Holland is volgens mij ook redelijk massatoertocht, maar prima geregeld. (ook doordat ze 3 startlocaties hebben verdeeld over route)
Geen moment gehad dat ik daar dacht wat is het druk.![]()
Tuurlijk, want kan je zeggen dat je aan een klasieker hebt meegedaan.
(Vraag me af op basis van wat ze die tocht een klasieker noemen.)![]()
Waarmee je elke toerboer ziet rijdenquote:
Op basis van dat mensen niet beter weten. De rvnh is een klassieker, die boretti word nu 5 jaar georganiseerd oidquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:35 schreef ddx het volgende:
Tuurlijk, want kan je zeggen dat je aan een klasieker hebt meegedaan.
(Vraag me af op basis van wat ze die tocht een klasieker noemen.)Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Toen was het toch nog vanuit amsterdam? Dit jaar is voor het eerst in Rhenenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:52 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb die Boretti in 2010 gefietst. Was toen erg goed en leuk georganiseerd.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Vorig jaar was ie ook prima geregeld. Maar nu waren er ook veel meer deelnemers volgens mij. Ik ga me iig wel richten op toertochten van kleine toertochten van kleine verenigingen![]()
Ja als ik stappen wil blijven maken zal ik wel eens na koersdagen een goede duurrit moeten doen, ondanks zware benen. Ben dan vaak wel wat lief voor mezelf en doe dan kort rustig ritje, maar daar wordt ik geen nog grotere meneer vanquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je kan wel goed na koersdag een duurtraining doen. Eerste uren is dan wel moeizaam maar daar kom je wel door.
Zoals een enge vent op een blauwe fiets zegt:quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:29 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja als ik stappen wil blijven maken zal ik wel eens na koersdagen een goede duurrit moeten doen, ondanks zware benen. Ben dan vaak wel wat lief voor mezelf en doe dan kort rustig ritje, maar daar wordt ik geen nog grotere meneer van
Rijjuh met je kutjuh!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Critic zou nog een stuk rapper worden als hij nog wat kgs kan kwijtraken.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:22 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Critic en ik in actie. En hongerklopje voorkomen bij de palingboerMaar ik kan 't mis hebben...![]()
Volgens mij heb ik die in 2007 of zo een keertje gereden. Hebben ze wel het parkoers wat veranderd, want toen ging het richting Arnhem over de dijken aan de zuidkant van de Rijn.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:41 schreef ddx het volgende:
Boretti ziet er idd druk uit op foto's van Frank Knopers :
[ afbeelding ]
Morgen richting Heuvelrug, misschien deze tocht maar doen scheelt me zelf weer route zoeken :
http://www.tcw79.nl/?q=content/bevrijdingstocht
Iemand ervaring met deze tocht ?
Leuke tocht, wel redelijk kleinschalig (toen iig, kan nu anders zijn).![]()
Goed plan, die zijn vaak veel leuker. En gaan over dezelfde parkoersen. Ik snap b.v. niet waarom Veenendaal-Veendaal zo populair is. Je kunt in maart, april en mei vrijwel elk weekend een toertocht rijden over vrijwel hetzelfde parkoers, alleen doen aan die andere maar een paar honderd mee. Wat als voordeel heeft dat je niet continu in de drukte zit. En je je auto normaal bij de vertrekplaats kwijt kunt zonder eerst een half uur (of meer) in de file te staan.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:24 schreef muzas het volgende:
Vorig jaar was ie ook prima geregeld. Maar nu waren er ook veel meer deelnemers volgens mij. Ik ga me iig wel richten op toertochten van kleine toertochten van kleine verenigingen![]()
Je kunt ook voor de koers een paar uurtjes extra trainen. Ben je alvast goed warmgereden.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:29 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja als ik stappen wil blijven maken zal ik wel eens na koersdagen een goede duurrit moeten doen, ondanks zware benen. Ben dan vaak wel wat lief voor mezelf en doe dan kort rustig ritje, maar daar wordt ik geen nog grotere meneer van![]()
Zo gisteren een stukje gefiets vanaf Assen en via een slingertje of 2 naar huis. Wou 60km fietsen en dat werd uiteindelijk 75km maar ach, mooi weer en mooie omgeving dus wat maakt het uit.
Wat wel grappig was dat ik een tas op mijn rug bij me had en met sterke wind tegen gewoon kon horen dat de wind langs de tas floot. Dus die ving behoorlijk lekker veel wind.
![]()
Zet hem op Patroon! Ik ga even een dagje met vriendin op stap, kom dus niet kijken. Als je nog een keer in NH (of ergens anders op fietsafstand) komt koersen kom ik wel.If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
jup.. doen de profs ook... naderhand nog ff uurtje of 2 achter de brommer..quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:29 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja als ik stappen wil blijven maken zal ik wel eens na koersdagen een goede duurrit moeten doen, ondanks zware benen. Ben dan vaak wel wat lief voor mezelf en doe dan kort rustig ritje, maar daar wordt ik geen nog grotere meneer vaneveryone's a critic...
even you ! !![]()
ben al 4 kilo kwijt sinds dit voorjaar... (maar schrok zelf ook wel behoorlijk van mijn dikke pens toen ik deze foto zagquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:48 schreef Patroon het volgende:
[..]
Critic zou nog een stuk rapper worden als hij nog wat kgs kan kwijtraken.Is natuurlijk altijd wel meer/beetje vertekenend, als je voorover gebogen zit.. maar toch.. pfffff dikke rol
Motivatie om door te zetten met afvallen)
everyone's a critic...
even you ! !![]()
Eet maar goed veel patat en chips voordat je te rap gaat worden.... Of blijf op de nederijnseberg dan
nou rap ga ik echt niet worden.. been geen sprinter oidquote:Op zondag 4 mei 2014 08:25 schreef kanovinnie het volgende:
Eet maar goed veel patat en chips voordat je te rap gaat worden.... Of blijf op de nederijnseberg dan
Dus leer jij nou maar iets beter sturen, dan kun je de volgende keer beter mijn wiel houden. Trek ik hem aan en kun jij sprintje pakken en de opbrengst delen
everyone's a critic...
even you ! !![]()
Ne-der-eind-se-bergquote:Op zondag 4 mei 2014 08:25 schreef kanovinnie het volgende:
De Nedereindseberg.![]()
quote:Op zondag 4 mei 2014 08:38 schreef the_critic het volgende:
[..]
nou rap ga ik echt niet worden.. been geen sprinter oid
Dus leer jij nou maar iets beter sturen, dan kun je de volgende keer beter mijn wiel houden. Trek ik hem aan en kun jij sprintje pakken en de opbrengst delen
3 euro delen
Ja klopt. Loten ging je nog over het Kopje.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Toen was het toch nog vanuit amsterdam? Dit jaar is voor het eerst in Rhenen![]()
woorden langer dan 10 letters vind ik moeilijkquote:Op zondag 4 mei 2014 08:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ne-der-eind-se-berg
De Nedereindseberg.
waren 3 tussensprints.. das genoeg om de inschrijving er dan weer uit te hebben
everyone's a critic...
even you ! !![]()
Heb ik nu ookzou wel leuk zijn om een sprint te winnen. Ik probeer me nu iig ookal is het kansloos toch op te stellen en mee te doen want ook daarvan leer je imo. Ik weet eigenlijk niet meer waarom ik niet meer meereed in je wiel.... Maar idd, volgende keer beter.
Wordt er elke week op de Nedereindseberg gereden? En wordt er gereden met A en B groepen? Hoe zit het met het inschrijfgeld voor niet-leden? Hoeveel doen er doorgaans mee?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:01 schreef kanovinnie het volgende:
Vorige week was de harde kern er. Je vist achter het net!Bedankt, Fox. Heb trouwens ook nog een vos zien oversteken tijdens de ritquote:. Ik was al bang dat die niet snel genoeg zou oversteken, want hij keek alsof die nog nooit een zo snel fietsend persoon had gezien (ik was toen nog niet bewust van mijn KOM, dus ook wel weer logisch van die vos).
Staat denk ik bij hidden segments bij sommigen. Ik ga binnenkort ook wel even een trainingskoers meerijden bij Swift ja. Maar heb de voorkeur voor wat meer hoogtemeters dus dan is de Nedereindseberg denk ik beter, toch?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 08:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik zie geen KOM? En als je wilt koersen kan je je ook aanmelden bij de club van janatwork, swift.
Waar heb je nu een nieuw account ;?![]()
Ja, zaterdag 13:00 en zondag 10:00 dacht ik. Van zaterdag weet ik niet zeker.quote:Op zondag 4 mei 2014 10:08 schreef rabobankie1 het volgende:
[..]
Wordt er elke week op de Nedereindseberg gereden? En wordt er gereden met A en B groepen? Hoe zit het met het inschrijfgeld voor niet-leden? Hoeveel doen er doorgaans mee?
A, B en C groepen. Eerste keer moet je met de C's mee en daarna kan je doorstromen
4 euro was ik kwijt
Toen ik er was 11/12 in totaal waarvan 8 in mijn klasseMaar toen was het slecht weer.
Hoogtemeters in Nederlandquote:[..]
Bedankt, Fox. Heb trouwens ook nog een vos zien oversteken tijdens de rit. Ik was al bang dat die niet snel genoeg zou oversteken, want hij keek alsof die nog nooit een zo snel fietsend persoon had gezien (ik was toen nog niet bewust van mijn KOM, dus ook wel weer logisch van die vos).
[..]
Staat denk ik bij hidden segments bij sommigen. Ik ga binnenkort ook wel even een trainingskoers meerijden bij Swift ja. Maar heb de voorkeur voor wat meer hoogtemeters dus dan is de Nedereindseberg denk ik beter, toch?
Rij dan een keer naar de Utrechtse heuvelrug. Ik denk dat dat heuveltje zo'n 10 meter hoog is.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Op sloten stond 200 man aan de start, best indrukwekkend!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Heb je ze geteld?quote:Op zondag 4 mei 2014 10:12 schreef kanovinnie het volgende:
Op sloten stond 200 man aan de start, best indrukwekkend!If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
Forum Opties Forumhop: Hop naar: