geert jan jaquote:
Het instrument dat de 2 minuten stilte inleidt ?quote:
Zo heet dat muziekstukje idd.quote:Op zondag 4 mei 2014 16:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het instrument dat de 2 minuten stilte inleidt ?
Geen ideequote:Op zondag 4 mei 2014 16:35 schreef tong80 het volgende:
Wie was er naakt te zien in 'De Stille kracht ?'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
de noorse variant dus.quote:
Stand deel 3052:quote:
:yquote:
Vast dat album van The Velvet Underground met die banaan erop. Weet niet precies hoe ie heet. Selftitled misschien?quote:Op maandag 5 mei 2014 09:10 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Welk album, met een platenhoes van Warhol, werd in Nederland gekozen tot album van de eeuw ?
Reken hem toch maar goed wegens verder geen respons. Heet VUquote:Op maandag 5 mei 2014 09:56 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Vast dat album van The Velvet Underground met die banaan erop. Weet niet precies hoe ie heet. Selftitled misschien?
Dat zei ik, selftitledquote:Op maandag 5 mei 2014 10:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Reken hem toch maar goed wegens verder geen respons. Heet VU
Stand deel 3052:
1 tomtomaat
2 MadMaster
9 lubje25![]()
9 MREn
2 tong80
3 slaveloos
2 TradeMarkie
1 Mark
1 ß
2 Ahmad1nejad
1 DragonFodder
Algemene Nederlandse wegbereiders bond ?quote:Op maandag 5 mei 2014 11:41 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dat zei ik, selftitled
Waar staan de letters van de ANWB voor?
De W alleen nog, rest is juistquote:Op maandag 5 mei 2014 11:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Algemene Nederlandse wegbereiders bond ?
Hoppa.quote:
quote:
in het kader van de vervolgingenquote:
yepquote:
Hoppa!quote:
(wiki)quote:According to website founder Matt Ramme, the name of the site is inspired by the word oracle.[2][3] Offices for the website are located in Seattle and San Francisco.[4]
The website was founded in response to Ramme's desire to learn trivia and his accompanying frustration that there was no existing website suitable for his needs.[2] Sporcle's mission statement is, "We actively and methodically search out new and innovative ways to prevent our users from getting any work done whatsoever."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 van de 4 steden goed, maar 0 van de 4 op de juiste plaats.quote:
3 van de 4 steden goed, 2 van de 4 staan op de juiste plaats.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:11 schreef BeamofLight het volgende:
Toronto, Montreal, Vancouver, Calgary. Zoiets?
3 van de 4 steden goed, 0 van de 4 op de juiste plaats.quote:
Sorry, bij je tweede antwoord staat er eentje op de juiste plek.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:32 schreef MREn het volgende:
Kloppen de antwoorden qua goede plaatsen hierboven wel of lopen mijn deduceer-skills vast?
Yeeyquote:
Met zo'n mysterieuze cover op de doos van een jaren '70 man en vrouw.quote:
Klopt.quote:
Wie?quote:(Amsterdam, 6 juli 1884 – Hilversum, 6 april 1974) was een Nederlands architect en stedenbouwkundige. Hoewel niet opgeleid als architect, is hij onder meer bekend door zijn ontwerp van het raadhuis in Hilversum. Hij maakte in totaal voor Hilversum 75 ontwerpen (enkele niet uitgevoerd en enkele reeds gesloopt), een unicum in de Nederlandse architectuur. Hij kreeg wereldwijd erkenning, vooral uit de VS en Japan.
Yepyep.quote:
Yepyepquote:
zat erop te wachten. Zit gewoon niet te zeuren hierover. Je weet hoe dat gedoe hier werkt. Ik heb er ook geen moeite mee dat er ff geen vraag gesteld wordt. Heb dat probleem van werken ook...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:26 schreef MadMaster het volgende:
Dan ook maar geen nieuwe vraag, jammer inderdaad.
Ik heb doorgaans nog wat andere dingen te doen, zoals werken voor mijn centen...
Ik zeur volgens mij niet, ik geef aan hoe het zit.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
zat erop te wachten. Zit gewoon niet te zeuren hierover. Je weet hoe dat gedoe hier werkt. Ik heb er ook geen moeite mee dat er ff geen vraag gesteld wordt. Heb dat probleem van werken ook...
Maar dat iemand dan "de regels" van dit spel toepast is dan ook gewoon te rechtvaardigen.
Wie?quote:De heilige(nabij Namen, ca. 850 – Ootmarsum, 29 november 917) was bisschop van Utrecht van 899 tot 917. Zijn naamdagen zijn 29 november en 25 juni (de dag van zijn translatie).
yepyepquote:
Aldaar de vraag dan ook maar gesteld...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:49 schreef Mark het volgende:
Ik snap je, maar er is ooit een limiet afgesproken, en dan moeten we die ook consequent doorvoeren. Maar goed, dit hoort meer in het discussietopic.
Heksenh....quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:22 schreef plagvreugd het volgende:
Ik ga bij HH domweg Heksenhandboek roepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |