Het kan ook zijn, dat er iemand dan "Nee" kan zeggen...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt. En natuurlijk ben je er zelf bij, maar het kan toch ook zijn dat de ander het initiatief neemt?
Of je hebt een goede neus voor goede mannenquote:Op zondag 4 mei 2014 19:38 schreef snakelady het volgende:
Ik ben met al mijn exen en mijn huidige vriend vrij snel het bed in gedoken, op de 1ste of 2de date, alleen met mijn eerste vriendje duurde het langer als in een paar maanden.
Maar allemaal zijn ze gebleven en heb ik een langdurige relatie met ze gehad dus als het echt goed zit en het klikt zal het best wel meevallen met dat mannen het als een afknapper zien.
Dat zou ook kunnen natuurlijk, ik heb ook wel dates gehad waarbij het niet op seks uit kwam, maar ook geen tweede date. er moet wel een bepaalde klik zijn en die was er bij die mannen niet dus dan duik ik er ook niet mee in bed.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Of je hebt een goede neus voor goede mannen
DEZE MANquote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:26 schreef SirHammerlock het volgende:
Seks op de 1e/2e date ... wat valt er dan nog te wensen over - wham bam thank you mam? Grote kans dat hij denkt dat je een slettebak bent die ze wel vaker spreidt voor jongens op de 1e/2e date. Verwacht geen diepe relatie oid ... je bent dan fuckbuddy materiaal.
Als hij je echt leuk vindt en jij hem ook, zou ik wachten; minimaal 3-6 maanden; als dan alles nog goed voelt ga je gang. Meteen ook een test om te zien waarom hij je echt leuk vindt. Als hij het 3-6 maanden niet kan houden was hij toch niet goed voor jou.
Ja leuk, iemand testenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:26 schreef SirHammerlock het volgende:
Seks op de 1e/2e date ... wat valt er dan nog te wensen over - wham bam thank you mam? Grote kans dat hij denkt dat je een slettebak bent die ze wel vaker spreidt voor jongens op de 1e/2e date. Verwacht geen diepe relatie oid ... je bent dan fuckbuddy materiaal.
Als hij je echt leuk vindt en jij hem ook, zou ik wachten; minimaal 3-6 maanden; als dan alles nog goed voelt ga je gang. Meteen ook een test om te zien waarom hij je echt leuk vindt. Als hij het 3-6 maanden niet kan houden was hij toch niet goed voor jou.
na 5 dates al een relatie? Dat is inderdaad de enige juiste manierquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:30 schreef Saleu het volgende:
Ik denk dat bij seks op de eerste of tweede date, het meer gaat voelen als seksmaatje en niet meer dan dat.
Mijn vriendin en ik hebben 5 dates gehad voordat het een relatie werd en ook toen pas seks gehad. Naar mijn mening ook de juiste manier.
Tja, niet iedereen is zo makkelijkquote:Op maandag 5 mei 2014 09:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja leuk, iemand testenEn 3-6 maanden ...
Bedoel je niet onzeker/preuts?quote:
Als je 6 maanden wacht ben je wel heeeel moeilijk hoor.quote:
Of dit.quote:
Niet meteen met iemand het bed in duiken is preuts?quote:
Als iemand erop uit is om je aan het lijntje te houden is het inderdaad asociaal. Been there, done that.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je 6 maanden wacht ben je wel heeeel moeilijk hoor.
[..]
Of dit.
Ik zou overigens onzeker WORDEN als iemand na 6 maanden nog steeds niet 'wilde'. Je zou dan gaan denken dat er iets mis is met je.
Waarom zou iemand je aan het lijntje houden als hij/zij geen seks wil? Dat begrijp ik niet helemaal.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:41 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Als iemand erop uit is om je aan het lijntje te houden is het inderdaad asociaal. Been there, done that.
Als je beiden zegt het rustig aan te willen doen is daar niks mis mee, ook niet met 6 maanden.
Zo'n "just in case geval" ben ik geweestquote:Op maandag 5 mei 2014 11:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom zou iemand je aan het lijntje houden als hij/zij geen seks wil? Dat begrijp ik niet helemaal.
Op mijn leeftijd is zes maanden wachten overigens nogal langvoor hetzelfde geld ben ik over 6 maanden dood.
Daarom voor iedereen een reden om geen 6 maanden te wachtenquote:Op maandag 5 mei 2014 11:51 schreef Takaiki het volgende:
Bovendien kan iedereen binnen 6 maanden dood zijn
Sex is niet zaligmakendquote:Op maandag 5 mei 2014 11:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarom voor iedereen een reden om geen 6 maanden te wachten![]()
Kom op zeg, 6 maanden, dat is echt idioot lang.
Eten ook niet, maar dat doe je ook niet eens in de 6 maanden hoop ik.quote:
Fijn dat dat voor jou gewerkt heeftquote:Op maandag 5 mei 2014 11:58 schreef Like-a-Bunny het volgende:
De laatste keer seks op de eerste date heeft bij mij geleid tot een relatie die nu al 7 jaar duurt.
Ik wilde er eigenlijk alleen mee aangeven dat het wat mij betreft geen fluit uitmaakt. Wel of niet, het loopt zoals het loopt. Het heeft m.i. weinig zin om dit soort zaken te plannen.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:02 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Fijn dat dat voor jou gewerkt heeft
Maar hier worden de mensen die het rustiger aan doen en om wat voor reden ook niet meteen het bed in hopsen versleten voor achterlijk, dat stoort me
Nee hoor, alleen vallen mensen over 6 maanden. En dat is natuurlijk wél belachelijk lang.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:02 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Fijn dat dat voor jou gewerkt heeft
Maar hier worden de mensen die het rustiger aan doen en om wat voor reden ook niet meteen het bed in hopsen versleten voor achterlijk, dat stoort me
Ik zou je lachend uitzwaaienquote:Op maandag 5 mei 2014 12:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen vallen mensen over 6 maanden. En dat is natuurlijk wél belachelijk lang.
Ik snap het best als een vrouw de eerste date nog niet wil neuken, en ook de tweede of de derde niet. Maar vrouwen die aangeven het 'alleen in een relatie te doen' of gewoon doodleuk 6 maanden willen wachten...![]()
Prima dat het voor hen werkt, maar ik loop echt lachend weg.
Primaquote:Op maandag 5 mei 2014 12:09 schreef Silenus het volgende:
En daar zou ik weer niet bepaald mee zitten, dus even goede vrienden lijkt me.
Punt is dat dat niet bewust gaat. Zo triest is dat niet.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:37 schreef Pausmobiel het volgende:
Als je het laat afhangen of je een relatie met iemand begint, aan het feit op welke date je voor het eerst seks met elkaar hebt gehad, is dat wel dieptriest.
Bewust/geforceerd wachten is ook weer het andere uiterste, of je moet zwaar gristelijk zijn ofzo...quote:Op maandag 5 mei 2014 12:19 schreef Westerling het volgende:
Oh, en bewust wachten met seks werkt over het algemeen niet.
Als het met een meid gewoon allemaal wat langzamer verloopt omdat zij zo in elkaar zit is er helemaal geen probleem. Maar als iemand geforceerd iets (seks) probeert uit te stellen, heb ik dat vrij snel door. Daar krijg ik echt een slappe van, vrouwen die rationeel/zakelijk nadenken over dingen die helemaal niet rationeel/zakelijk zouden moeten zijn. Bleh.
Dit lijkt mij dus by far de meest onwaarschijnlijke.quote:Op zondag 4 mei 2014 01:21 schreef Sekhmet het volgende:
It takes two to tango!
Als 'zij' op een eerste date het bed in duikt doet ze dat met 'hem'...anders doe je toch wat fout op die date.
[..]
Optie 6:
Je kent elkaar nog niet zo goed, maar er is wel een aantrekkingskracht. Je hebt geweldige seks op de eerste date, leert elkaar beter kennenen het blijkt op meerdere vlakken goed te klikken en er volgt een relatie.
Seks krijgen/hebben is een totaal andere kwestie voor mannen en vrouwen.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:30 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Lekkere dubbele moraal als je zelf ook seks op de eerste date hebt.
+1quote:Op maandag 5 mei 2014 12:30 schreef Westerling het volgende:
[..]
Dit lijkt mij dus by far de meest onwaarschijnlijke.
Mijn langste relatie is op die manier tot stand gekomen. En dat was nieteens een date maar gewoon vanuit de kroeg.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:30 schreef Westerling het volgende:
[..]
Komt gewoon voor... Dit is dan een relatie tussen mensen die naar elkaar kijken ipv luisteren naar vooroordelen als slet enzoquote:Op maandag 5 mei 2014 12:30 schreef Westerling het volgende:
[..]
Precies. Het is niet de schuld van de seks zelf, maar dat er eentje (of allebei) nog achterhaalde opvattingen uit de Middeleeuwen heeft over seks.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Komt gewoon voor... Dit is dan een relatie tussen mensen die naar elkaar kijken ipv luisteren naar vooroordelen als slet enzo
Ruimdenkendheid en voorzichtigheid kunnen prima samen hoorquote:Op maandag 5 mei 2014 12:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies. Het is niet de schuld van de seks zelf, maar dat er eentje (of allebei) nog achterhaalde opvattingen uit de Middeleeuwen heeft over seks.
Als je beide gewoon ruimdenkend in het leven staat is er niks aan de hand. Dan kan het prima werken, of niet, maar heeft het iig geen reet te maken met het feit of je effe je pik in haar kutje stopt. Lekker belangrijk zeg.
Mensen die niet op de eerste date aan seks doen bestempelen bestempelen als niet-ruimdenkend... Heel ruimdenkend van je!quote:Op maandag 5 mei 2014 12:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies. Het is niet de schuld van de seks zelf, maar dat er eentje (of allebei) nog achterhaalde opvattingen uit de Middeleeuwen heeft over seks.
Als je beide gewoon ruimdenkend in het leven staat is er niks aan de hand. Dan kan het prima werken, of niet, maar heeft het iig geen reet te maken met het feit of je effe je pik in haar kutje stopt. Lekker belangrijk zeg.
Als die vent mij 3 maanden laat wachten la maar zitten danquote:Op maandag 5 mei 2014 09:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja leuk, iemand testenEn 3-6 maanden ...
Je leest het verkeerd. Hij bedoelt: allerlei waardeoordelen hangen aan mensen die op de eerste date seksen, is bekrompen.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mensen die niet op de eerste date aan seks doen bestempelen bestempelen als niet-ruimdenkend... Heel ruimdenkend van je!
Wie bepaalt dat "geen seks op de eerste date" en "langzaam opbouwen" achterhaalde opvattingen uit de Middeleeuwen zijn? Laat me raden, de mensen die wel aan seks op de eerste date doen.![]()
Of je nou op de eerste date, of na 100 dates seks hebt... Het is maar net waar je je goed bij voelt. Is het echt nodig om elkaar te bestempelen als bekrompen/ouderwets/slet/hoer/player enzo? Ik vind van niet.
Makkelijk roepen als je al eeuwen getrouwd bentquote:Op maandag 5 mei 2014 13:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Als die vent mij 3 maanden laat wachten la maar zitten dan
quote:Op maandag 5 mei 2014 13:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Makkelijk roepen als je al eeuwen getrouwd bent
Tja zoals je in het topic leest vinden velen het dan 'te makkelijk' en niet meer geschikt voor relatie.quote:
Hmmm tja ik geloof niet in die spelletjes, das misschien iets als je nog begin 20 bent.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja zoals je in het topic leest vinden velen het dan 'te makkelijk' en niet meer geschikt voor relatie.
Dat is wel duidelijk als je 6 maanden wil wachten, dan kan seks nooit heel hoog op je verlanglijstje staan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |