quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:30 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Is goed, doe dat. Ik zit ook gewoon te ouwehoeren hoor. Beetje stangen dat is alles.Ik dacht dat je dat wel door had.
hehe welnee joh, maar dat merk je gewoon als iemand dingen post toch.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:31 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]jaja vandaar dat je als een havik in de gaten houdt wanneer ik online ben
Ja zo gaan die dingen in dat soort landen. Men is daar nog lang niet toe aan democratie en gelijkere verdeling zoals wij dat hier hebben. Daar gaat nou eenmaal een hele hoop tijd in zitten. Ik had ook geen enkele illusie dat de Arabische Lente voor meer democratie zou zorgen...integendeel, ik denk dat de Arabieren onder Saddam en Mubarak toch beter af waren. Iig. een rustig en stabiel land.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:32 schreef Untermenschlich het volgende:
Kijk, zelfs als Iraq profiteert dan is dat alleen een kleine elite minderheid uitgekozen door de VS om op te treden als vriendelijk gezind regime. Nooit zal worden toegelaten dat de opbrengsten de gewone burgers het leven verbeterd.
Nee hou jezelf niet voor de gek. Dat gebeurt niet omdat het besloten is dat dat niet zal gebeuren. Iraq is bewust kapot gemaakt door een immens superieure macht. Zij zijn het slachtoffer van imperialisme.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:35 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
Ja zo gaan die dingen in dat soort landen. Men is daar nog lang niet toe aan democratie en gelijkere verdeling zoals wij dat hier hebben. Daar gaat nou eenmaal een hele hoop tijd in zitten. Ik had ook geen enkele illusie dat de Arabische Lente voor meer democratie zou zorgen...integendeel, ik denk dat de Arabieren onder Saddam en Mubarak toch beter af waren. Iig. een rustig en stabiel land.
Klopt ja. Summers heeft wijze dingen gezegd.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:43 schreef PontifexMaximus het volgende:
Overigens, met genadeloos doordrukken en brute agressie kom je niet ver in het leven. Dan loop je, zoals Summers al zei, tegen een muur en beland je grimmig alleen in het bos.
Grappig woord overigens, boos-aardig...je bent eigenlijk aardig, maar je bent boosquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:48 schreef PontifexMaximus het volgende:
Tja, een boosaardige geest...ik vraag me af of dat wel bestaat. Zijn er mensen die, als ze het zelf prima voor elkaar hebben, een leuk en bevredigend leven hebben, genoeg geld en een fijne partner, en geen last van frustratie, jaloezie of wrok, die genoegen scheppen, of ueberhaupt bezig zijn met boosaardigheid, behalve in boeken en films?
Hm.. misschien een ongelukkige woordkeuze.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:48 schreef PontifexMaximus het volgende:
Tja, een boosaardige geest...ik vraag me af of dat wel bestaat. Zijn er mensen die, als ze het zelf prima voor elkaar hebben, een leuk en bevredigend leven hebben, genoeg geld en een fijne partner, en geen last van frustratie, jaloezie of wrok, die genoegen scheppen, of ueberhaupt bezig zijn met boosaardigheid, behalve in boeken en films?
Tja ik denk dat als je een biertje drinkt met Bush, dat het best een geschikte vent is...ik vind m nou niet echt een evil uitstraling hebben. Cheney is wel een eng mannetje lijkt mequote:Op woensdag 21 mei 2014 09:52 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Hm.. misschien een ongelukkige woordkeuze.
Maar nee. Mensen zoals Bush, Cheney hebben boosaardige geesten. Ik vraag me af of dat nog wel mensen zijn.
Wellicht is onwetend een betere woordkeuze voor wat ik bedoelde.
Ja Bush. Hij is wel erg dom ja. Tragisch figuur. Met zijn geschilder tegenwoordig. Cheney, Carl Rove, dat waren duidelijk degenen met de hogere hand. En voor wie zij weer werkten. Dan kom je pas uit op zieke figuren! Dat is gewoon het kwaad gemanifesteerd.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:55 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
Tja ik denk dat als je een biertje drinkt met Bush, dat het best een geschikte vent is...ik vind m nou niet echt een evil uitstraling hebben. Cheney is wel een eng mannetje lijkt me
Oh ja? Jij weet voor wie ze werkten? Vertel.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:58 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Ja Bush. Hij is wel erg dom ja. Tragisch figuur. Met zijn geschilder tegenwoordig. Cheney, Carl Rove, dat waren duidelijk degenen met de hogere hand. En voor wie zij weer werkten. Dan kom je pas uit op zieke figuren! Dat is gewoon het kwaad gemanifesteerd.
edit- doe maar nietquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:05 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
Oh ja? Jij weet voor wie ze werkten? Vertel.
quote:
99% onwetende slaafjes. De rest demonen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]Eventjes 70.000 mensen als demonen afschilderen, -edit
-
Whatever, jij zal het wel weten.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:29 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
99% onwetende slaafjes. De rest demonen.
Tuurlijk.quote:
Ze vechten voor hun belangen en vergis je niet hoe verschrikkelijk veel belang dat voor Nederland (en daarmee voor een deel jouw welvaart) betekent...quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:32 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Shell was als groot belanghebber direct betrokken bij alle onvoorstelbare tragedie die Iraq heeft moeten verduren. Ergo demonenbedrijf. Bloed! Bloed aan hun handen hebben die! Niet normaal.
Ja ja. Luister. Mij werd niets gevraagd. Waarom moeten wij welvaart ervaren via de ondergang van onze medemens elders? Wij zijn allen een. Zoiets valt niet te rechtvaardigen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze vechten voor hun belangen en vergis je niet hoe verschrikkelijk veel belang dat voor Nederland (en daarmee voor een deel jouw welvaart) betekent...
Ik neem aan dat jij geen transportmiddelen op brandstof gebruikt, of ben jij ook een slaaf van die "demonen"?
Nee, je moet realist zijn. -edit, persoonlijk-quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:40 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Ja ja. Luister. Mij werd niets gevraagd. Waarom moeten wij welvaart ervaren via de ondergang van onze medemens elders? Wij zijn allen een. Zoiets valt niet te rechtvaardigen.
Dus natuurlijk ben ik in die zin slaaf van de demonen. Echter niet direct. En volkomen bewust.
Het is een teken van zwakte om je er op die manier bij neer te leggen. Dat is ook precies wat ze willen. Jouw goedkeuring hebben ze immers nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |