Het is ook niet RT an sich, maar de manier waarop het verkondigd wordt..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:51 schreef malleable het volgende:
[..]
Zelfs al zou RT slechts de mening van het Kremlin verwoorden dan nog is dat een interessant aspect aangezien het Kremlin een beslissende speler in dit conflict is.
Het is vooral de weg-met-ons mentaliteit die mij het meeste verrast eigenlijk. Rusland is goed, het westen is slecht, maar vooral wel gebruik maken van onze uitvindingen (computers, internet etc.). Het lijken wel internet Jihadi's.quote:De berichtgeving van RT is ook niks mis mee, ik heb het meer over hoe het genterpreteerd wordt door grote groepen pubers hier. Ik weet niet wat ze tegenwoordig op scholen onderwijzen, maar als dat de toekomst van dit land dan wel het Westen is dan staat ons een hoop geestelijke armoe te wachten.
Vertel mee eens wie heeft gezegd dat het westen slecht is en liever in Rusland woont? Kritiek hebben staat gelijk aan het westen haten?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:55 schreef Nintex het volgende:
Het is vooral de weg-met-ons mentaliteit die mij het meeste verrast eigenlijk. Rusland is goed, het westen is slecht, maar vooral wel gebruik maken van onze uitvindingen (computers, internet etc.). Het lijken wel internet Jihadi's.
Het woord 'woont' komt niet eens in mijn post voor.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:57 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Vertel mee eens wie heeft gezegd dat het westen slecht is en liever in Rusland woont? Kritiek hebben staat gelijk aan het westen haten?
Je praat gewoon onzin, ik zie niemand doen aan de "weg-met-ons mentaliteit". En ook niet dat het westen slecht is en Rusland goed.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:01 schreef Nintex het volgende:
[..]
Het woord 'woont' komt hier niet eens in mijn post voor.
Ik steun in deze kwestie Rusland ja, maar dat betekent dus niet dat ik doe aan de "weg-met-ons mentaliteit" of dat ik het westen haat en Rusland goed vind.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:06 schreef DustPuppy het volgende:
Dat is voornaamlijk BG die dat doet.
SadPanda impliceert weleens wat (zoals een 'thumbs up' bij een neergeschoten helicopter).
Nou ja, je steunt Rusland. Dus ergens geloof dat je Westen hier actief heeft lopen stoken en dat Rusland het slachtoffer is, toch?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:08 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik steun in deze kwestie Rusland ja, maar dat betekent dus niet dat ik doe aan de "weg-met-ons mentaliteit" of dat ik het westen haat en Rusland goed vind.
quote:Russia’s Foreign Ministry demanded Ukraine “to immediately end the punitive operation and any violence against its own people, to release political prisoners and to ensure journalists can carry out their work freely.” The Ministry’s statement also urges foreign countries to refrain from interfering in events in Ukraine.
Nu staat heel de colonne stil omdat ze de man moeten verzorgen...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:14 schreef meth1745 het volgende:
Troepen rijden over een betoger
http://vk.com/a_maydan?z=(...)2Fd4fc4cffb2d8d96793
Jezus, mag ik een teiltje?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:10 schreef Nintex het volgende:
De Russen worden wakker, van hetzelfde RT blog:
[..]![]()
Ja want in Europa/Amerika doen we gelukkig niet aan censuurquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:12 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Jezus, mag ik een teiltje?![]()
Rusland die klaagt over vrije journalistiek? Dafuq !?
Niet op deze schaal nee.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:13 schreef rudolfb het volgende:
[..]
Ja want in Europa/Amerika doen we gelukkig niet aan censuur
Ik steun Rusland omdat die in dit geval de wensen van de bevolking steunt, een referendum over de toekomst van hun gebied.quote:
Ik denk het wel, maar ik heb er geen bewijs voor en het is ook geen reden van mij om Rusland te steun.quote:Dus ergens geloof dat je Westen hier actief heeft lopen stoken en dat Rusland het slachtoffer is. Toch?
quote:En dat er fascisten aan de macht zijn in Kiev, toch?
Van begin af aan, bedoel je?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het nekt deze topicreeks nu al weken, het is nogal irritant.
Onzin.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:12 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Nu staat heel de colonne stil omdat ze de man moeten verzorgen...
Dat statement barst dusdanig van de hypocrisie dat het niet serieus te nemen is, Rusland en journalisten die vrij kunnen werken puhlease...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:10 schreef Nintex het volgende:
De Russen worden wakker, van hetzelfde RT blog:
[..]![]()
Tuurlijk ik neem die uitspraken van de minister van buitenlandse zaken niet echt serieus, net zoals Kerry ook niet serieus te nemen is.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:13 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Niet op deze schaal nee.
Jij moet toch ook wel zien dat het erg krom is om zo iets te beweren?
Of ben je die reporter van Vice al weer vergeten?
Die colonne stopt daar niet voor deze man, maar staat daar wss al een tijdje stil. Je legt er iets in dat ik er niet uit kan halen.quote:
Dus de berichten dat dit een minderheid van de bevolking is, zie jij als onzin?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:14 schreef SadPanda het volgende:
Ik steun Rusland omdat die in dit geval de wensen van de bevolking steunt, een referendum over de toekomst van hun gebied.
En Rusland heeft geen enkel aandeel in het aanwakkeren van dit anti-westerse sentiment in het oosten?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:14 schreef SadPanda het volgende:
Ik denk het wel, maar ik heb er geen bewijs voor en het is ook geen reden van mij om Rusland te steun.
*kuch*quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:14 schreef SadPanda het volgende:
Dat heb ik nooit gezegd, Rusland/RT heeft dat ook nooit gezegd. Wel zitten er 3 nazi (Svoboda) ministers in het kabinet en speelde de Rechtse Sector een belangrijke rol in de coup.
quote:I would like to reiterate that I understand those who came out on Maidan with peaceful slogans against corruption, inefficient state management and poverty. The right to peaceful protest, democratic procedures and elections exist for the sole purpose of replacing the authorities that do not satisfy the people. However, those who stood behind the latest events in Ukraine had a different agenda: they were preparing yet another government takeover; they wanted to seize power and would stop short of nothing. They resorted to terror, murder and riots. Nationalists, neo-Nazis, Russophobes and anti-Semites executed this coup. They continue to set the tone in Ukraine to this day.
-Vladimir Putin
Geef eens een link waarin staat dat de minderheid van de bevolking dit steunt?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:22 schreef DustPuppy het volgende:
Dus de berichten dat dit een minderheid van de bevolking is, zie jij als onzin?
Dan geloof je toch de Russische boven de westerse media.
Ik geloof niet dat ze de separatisten besturen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:22 schreef DustPuppy het volgende:
En Rusland heeft geen enkel aandeel in het aanwakkeren van dit anti-westerse sentiment in het oosten?
Ja? Ik zou het eens beter lezen... Er staat ook Russophobes, antisemieten en nationalisten. Nergens dat het allemaal fascisten zijn. Je ontkent dat het vrijwel allemaal nationalisten zijn?quote:*kuch*
Zoiets inderdaad.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:14 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Van begin af aan, bedoel je?Topic is al tijden onleesbaar. Zo af en toe doe ik een poging, maar het is meestal niet echt de moeite.
Heb je het eerste filmpje bekeken? Daar gaan ze vooruit en belandt die man onder de wielen (dat is niet zichtbaar btw). Op het einde van dat filmpje ligt ie er net als bij het begin van het tweede.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:22 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Die colonne stopt daar niet voor deze man, maar staat daar wss al een tijdje stil. Je legt er iets in dat ik er niet uit kan halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |