Helemaal objectief zijn ze niet maar de harde feiten rapporteren ze meestal wel correct.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:32 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Je moet toch inmiddels wel doorhebben dat alles wat van RT komt met een grote korrel zout genoemen moet worden.
RT zet de feiten een stuk objectiever neer als de meeste westerse media!!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:32 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Je moet toch inmiddels wel doorhebben dat alles wat van RT komt met een grote korrel zout genoemen moet worden.
Helikopters neerschieten denk ik. Die separatisten opereren echt niet zonder steun van Rusland.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben benieuwd wat Rusland nu gaat doen..
Dat merken we snel genoeg...quote:@BBCBreaking 13m
Russia says Ukraine military operation kills "last hope" for Geneva deal on de-escalating the crisis
Ja.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 08:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Is dat laatste filmpje niet van de vorige week?
Nee, niet echt. Ook niet naar RT (te populistisch). Maar het was niet mogelijjk om RT helemaal te vermijden, als je nieuws thema's volgt via het internet, die op RT ook veel aandacht krijgen. Met name door de kwestie rond Julian Assange en Edward Snowden heb ik er wel wat van mee gekregen. Zo ken ik ook Abby Martin bij naam. Maar daar kijk ik ook niet naar.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:32 schreef michaelmoore het volgende:
Jij kijkt de Russische dancing with the stars ??
Het is sowieso een zooitje in Kiev. Teveel meningen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:11 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Als je ziet wat voor lieden het in Kiev voor het zeggen hebben, dan belooft het niet veel goeds!
http://rt.com/news/vader-presidential-hopeful-ukraine-885/
Ik snap Rusland echt niet. Hebben ze daar massaal borderline? Of ben ik ongemerkt gendoctrineerd door Westerse propaganda?quote:
Iemand die door z'n eigen troepen in de steek gelaten is verzorgen en naar het ziekenhuis brengen??quote:Op vrijdag 2 mei 2014 08:52 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Hoewel ik begrijp dat ze andere dingen aan hun hoofd hebben: dat filmpje van die piloot is in strijd met de Conventies van Geneve
Dit is een cruciaal moment. De orde herstellen in Oost-Oekraine is niet zo moeilijk, als Rusland niet ingrijpt. Dat is ook wat Oekraine nu moet doen. Rusland zal kleur moeten bekennen. Zijn zij bereid om daarvoor Oekraine binnen te vallen? Dat bepaald het vervolg.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben benieuwd wat Rusland nu gaat doen..
Allebei kan ook natuurlijk ;-)quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik snap Rusland echt niet. Hebben ze daar massaal borderline? Of ben ik ongemerkt gendoctrineerd door Westerse propaganda?
Deze regels zijn met de moderne technologie niet meer hanteerbaar nog controleerbaar.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 08:52 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Hoewel ik begrijp dat ze andere dingen aan hun hoofd hebben: dat filmpje van die piloot is in strijd met de Conventies van Geneve
twitter:rolltidebmz twitterde op vrijdag 02-05-2014 om 11:53:27Operation against #Sloviansk "destroyed the last hope for the Geneva agreement," - Putin's spokesman http://t.co/qpqRSG1nvA reageer retweet
Hoezo? Welke successen hebben ze geboekt? Enige nieuws is dat 2 van hun helikopters door seperatisten uit de lucht zijn geschoten...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:51 schreef Nintex het volgende:
Het lijkt erop dat de seperatisten het Oekraense leger flink onderschat hebben. Ik hoop/denk dat de Russen het hier wel bij laten, want ik denk niet dat Russische soldaten zitten te springen om in confrontatie te gaan met de troepen van Oekrane. Op de Krim hebben ze geen schot hoeven lossen dat zie ik hier niet gebeuren.
Krijg er Joegoslavische gevoelens bij.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:56 schreef meth1745 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:rolltidebmz twitterde op vrijdag 02-05-2014 om 11:53:27Operation against #Sloviansk "destroyed the last hope for the Geneva agreement," - Putin's spokesman http://t.co/qpqRSG1nvA reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |