Nee dat filmen en op internet gooien, niks slechts over het gedrag van de mensen op het filmpje...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:27 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Iemand die door z'n eigen troepen in de steek gelaten is verzorgen en naar het ziekenhuis brengen??
Nee hoor dit mag ook nietquote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:18 schreef meth1745 het volgende:
Ministerie publiceert foto's van gevangenen. Als ze geboeid zijn en een kap over het hoofd hebben dan mag het wel volgens de conventie van Geneve?
http://mvs.gov.ua/mvs/article/1041117?annId=1041118tamp=1399024518000&utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
[ afbeelding ]
A helicopter carrying militants from the Right Sector nationalist movement has landed on the outskirts of Slavyansk, RIA Novosti reports.twitter:PaulaSlier_RT twitterde op vrijdag 02-05-2014 om 12:20:15most active phase of the operation is planned for the evening in #Slavyansk - people are getting ready reageer retweet
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:30 schreef SadPanda het volgende:
A helicopter carrying militants from the Right Sector nationalist movement has landed on the outskirts of Slavyansk, RIA Novosti reports.twitter:PaulaSlier_RT twitterde op vrijdag 02-05-2014 om 12:20:15most active phase of the operation is planned for the evening in #Slavyansk - people are getting ready reageer retweet
http://live.aljazeera.com/Event/Ukraine_liveblogquote:Reuters is reporting that Pro-Russian separatists have seized the control centre for Donetsk railways in eastern Ukraine, all but stopping trains from running, a spokesman for the Donetsk railway said on Friday.
The rebels had seized the command post near Yasynuvata, just north of Donetsk, and had cut all electricity, he said.
"Movement has all but stopped."
Ja.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:30 schreef meth1745 het volgende:
Maar is die conventie uberhaupt geldig bij een burgeroorlog?
Ze zouden RT uit de lucht moeten halen in het Westen, teveel pubers hier die die zooi geloven.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:42 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Russisch persbureau he.. Waar is mijn pak zout..
Laat maar lekker blaten. Onwelgevallige meningen censureren is iets voor de Russen. Daar hoeven wij niet aan mee te doen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze zouden RT uit de lucht moeten halen in het Westen, teveel pubers hier die die zooi geloven.
Het nekt deze topicreeks nu al weken, het is nogal irritant.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:45 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Laat maar lekker blaten. Onwelgevallige meningen censureren is iets voor de Russen. Daar hoeven wij niet aan mee te doen.
LIVE UPDATESquote:Ukraine Launches First Major Assault Against Pro-Russian Forces
Ukraine launched what appeared to be its first major assault against pro-Russian forces who have seized government buildings in the country's east, with fighting breaking out in the early hours on Friday around a city that has become the focus of the insurgency. Three deaths were reported in early fighting.
Moet jij nodig zeggenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:42 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Russisch persbureau he.. Waar is mijn pak zout..
Dit... Kritiek hebben op Westerse media is prima, en tot op zekere hoogte gezond. Anderzijds het woord van RT als zijnde de in steen geschreven waarheid geloven is lachwekkend en wat mij betreft volledig diskwalificerend...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:45 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Laat maar lekker blaten. Onwelgevallige meningen censureren is iets voor de Russen. Daar hoeven wij niet aan mee te doen.
Zelfs al zou RT slechts de mening van het Kremlin verwoorden dan nog is dat een interessant aspect aangezien het Kremlin een beslissende speler in dit conflict is.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het nekt deze topicreeks nu al weken, het is nogal irritant.
Jij beweerd dat er een OVSE rapport was waaruit blijkt dat de overgrote meerderheid tegen de rebellen is en als ik om dat rapport vraag scheld je me uit voor autist en krijg ik een wedervraag...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:51 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Ik vond dat ik dat nodig moest zeggen ja
De berichtgeving van RT is ook niks mis mee, ik heb het meer over hoe het genterpreteerd wordt door grote groepen pubers hier. Ik weet niet wat ze tegenwoordig op scholen onderwijzen, maar als dat de toekomst van dit land danwel het Westen is dan staat ons een hoop geestelijke armoe te wachten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:51 schreef malleable het volgende:
[..]
Zelfs al zou RT slechts de mening van het Kremlin verwoorden dan nog is dat een interessant aspect aangezien het Kremlin een beslissende speler in dit conflict is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |