Je kunt de ander wel beïnvloeden in die zin dat je aangeeft dat je het zo volwassen mogelijk wil oplossen met zo min mogelijk stress en gezeik omwille van het kind. Als de ander daar dan geen rekening mee houd (wat moeilijk is voor de mensheid überhauptquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat lijkt me logisch idd, proberen zo goed mogelijk met elkaar door een deur te kunnen, niet elkaar afzeiken en dat soort dingen.
Maar goed, je hebt sowieso al niet in de hand wat de andere partij doet/zegt.
En dat maakt dat je je eigen stress ook niet altijd in de hand hebt...
ik denk dat je daar te gemakkelijk over denkt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je kunt de ander wel beïnvloeden in die zin dat je aangeeft dat je het zo volwassen mogelijk wil oplossen met zo min mogelijk stress en gezeik omwille van het kind. Als de ander daar dan geen rekening mee houd (wat moeilijk is voor de mensheid überhaupt) dan kan je daar weinig aan doen, inderdaad. Maar proberen je daar zo min mogelijk druk om te maken, of je constant opwinden over dit, heb je wel zelf in de hand. Dus de mate van stress heb je zeker zelf in de hand.
Daar kun je zoveel mee regelen bij de rechter. Het is maar net hoe je het zelf aanpakt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik denk dat je daar te gemakkelijk over denkt.
Ik maakte me bv om de 'normale dingen' totaal niet druk.
Hij gooide de omgangsregeling een keer of vier om in t eerste jaar, prima, het zij zo, deed moeilijk over alimentatie, naja, ok dan, ik ging verhuizen, hij wil ze niet meer halen, allemaal dingen waar ik me redelijk gemakkelijk bij neer kon leggen.
Al kunnen mensen zich daar soms idd erg over opwinden.
Waar ik echter niet mee om kon gaan, waren de minder normale dingen, die je óók kan hebben bij een scheiding.
Dan kun je wel zeggen dat je je niet zo druk moet maken, maar dat gaat in dat soort gevallen gewoon niet.
Gelukkig gebeurt dat niet vaak en idd, meestal gaat t over de 'normale dingen' maar je gaat iets te gemakkelijk voorbij aan de mensen die echt niet met een scheiding om kunnen gaan en daarom hun ex t leven zuur willen maken wmb.
Durex?quote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 23:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Ik ben Fax niet die op elk gat wil.
nee, ik voelde me niet aangevallen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar kun je zoveel mee regelen bij de rechter. Het is maar net hoe je het zelf aanpakt.
En ik krijg de indruk dat jij je nu aangevallen voelt, maar ik geef slechts mijn mening over een algemene situatie. En het ging vooral over de situatie van MK.
Nee, inderdaadquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:34 schreef Myraela het volgende:
Mijn ouders hebben ruim 4 jaar rechtszaken gehad. Totdat ik uiteindelijk zelf tegenover mijn vader in een rechtszaak stond. Zo moet het dus niet.
Ik ken jouw specifieke situatie niet, dus daar kan ik geen antwoord op gevenquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, ik voelde me niet aangevallen.
Ik snap alleen niet zo goed hoe je het in een dergelijke situatie volgens jou goed moet doen.
Wat zou je willen regelen bij een rechter bv? Je kan aangifte doen, maar of dat goed is voor de kinderen? Of ze weghouden bij de andere ouder, maar dat is ook weer niet goed...
Ik heb echt geen idee, daarom reageer ik zoals ik reageer
Ditquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:37 schreef Myraela het volgende:
Oh, en vertel je kinderen lekker niets over de rechtszaken. Daarvoor heb je vrienden en familie maar geen kinderen. Ze kunnen je toch niet helpen en je hoeft ze niet tegen je partner op te zetten.
Eensquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:40 schreef Myraela het volgende:
Ik moet overigens sowieso zeggen dat het me opvalt hoe gemeen en kinderachtig sommige mensen zijn als relaties overgaan.
Iemand waarmee je een relatie hebt gehad, blijkbaar iemand waarin je ooit iets hebt gezien. Je kunt best even boos zijn als iemand streken uithaalt, maar uiteindelijk moet je toch kunnen inzien dat je ook gewoon een fijne tijd hebt gehad en die op een normale manier afsluiten?
Al dat geruzie achteraf somsquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:40 schreef Myraela het volgende:
Ik moet overigens sowieso zeggen dat het me opvalt hoe gemeen en kinderachtig sommige mensen zijn als relaties overgaan.
Iemand waarmee je een relatie hebt gehad, blijkbaar iemand waarin je ooit iets hebt gezien. Je kunt best even boos zijn als iemand streken uithaalt, maar uiteindelijk moet je toch kunnen inzien dat je ook gewoon een fijne tijd hebt gehad en die op een normale manier afsluiten?
Daar maak ik geen punt van.quote:
Dat is allemaal zo makkelijk praten als je niet in zo'n situatie zit. Ik kan me best voorstellen dat ik uit frustratie, verdriet, pijn een keer wat doe of zeg wat ik eigenlijk niet zou moeten doen of zeggen. Liefde heeft nu eenmaal een grote impact op je.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Al dat geruzie achteraf soms
Zet er gewoon een punt achter. Kan best moeilijk zijn, duhh. Maar zorg niet dat je de toffe tijd die er wel was teniet doet. Dat is zo zonde
Wat doe je er aan?quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als puntje bij paaltje komt gaat het altijd mis
Waar zuig je wel aan?quote:
Er is een verschil tussen hier en daar er uit flappen of je frustratie uiten en full on assaultquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is allemaal zo makkelijk praten als je niet in zo'n situatie zit. Ik kan me best voorstellen dat ik uit frustratie, verdriet, pijn een keer wat doe of zeg wat ik eigenlijk niet zou moeten doen of zeggen. Liefde heeft nu eenmaal een grote impact op je.
Niet eens een tepel of clitquote:
Ben jij zo lenig dan?quote:
Dus zelf oraal bevrediging is ook al niet mogelijkquote:
opzetten tegen je partner is natuurlijk niet hetzelfde als zeggen dat er n rechtszaak is oid.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:37 schreef Myraela het volgende:
Oh, en vertel je kinderen lekker niets over de rechtszaken. Daarvoor heb je vrienden en familie maar geen kinderen. Ze kunnen je toch niet helpen en je hoeft ze niet tegen je partner op te zetten.
nou ja. Je bent niet alleen daarin he, dat is eigenlijk wat ik probeer te zeggen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:40 schreef Myraela het volgende:
Eens. Ik zie helaas in de praktijk vooral de 'minder succesvolle verhalen' langs komen. Als je dan hoort waar mensen allemaal ruzie over kunnen maken schrik je toch wel. Dat je zodra je kinderen hebt daar enige conflicten over kunt hebben (naast alimentatie etc.) kan ik nog begrip voor hebben, maar ik heb het ook meegemaakt dat er over een simpele viool een speciale rechtszaak moest komen puur omdat de ene ex de andere (een muzikant) een loer wilde draaien.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:40 schreef Myraela het volgende:
ಠ_ರೃquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, joof pakt alleen de vollere dames toch?
quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:24 schreef muhahaha het volgende:
Vrouwen zijn niet om te trouwen
Dat zal je berouwen
Je kunt beter kippen houden![]()
Muil houwuhquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:24 schreef muhahaha het volgende:
Vrouwen zijn niet om te trouwen
Dat zal je berouwen
Je kunt beter kippen houden![]()
Woow wat ga je daar doen?quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar faxieland dus dan ben ik dichterderbij
Peu heeft het nogal druk, hoorde ikquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Woow wat ga je daar doen?
@vin jaja in b4 peu
Weekendje wegquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Woow wat ga je daar doen?
@vin jaja in b4 peu
Zie hem niet zo vaak meer posten iig.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nah, hoe het ook alweer precies zat weet ik niet meer
Beetje kort. En die meuk vooraf.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zie hem niet zo vaak meer posten iig.
@lola niet dan?
Faxieland?quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar faxieland dus dan ben ik dichterderbij
Hehe nee kloptquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zie hem niet zo vaak meer posten iig.
@lola niet dan?
Alleen niet hem verslaan in spelletjes.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uhu beslaat 1 woning incl tuin.
Alles mag daar.
Geilquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uhu beslaat 1 woning incl tuin.
Alles mag daar.
Hij verslaat zichzelf welquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen niet hem verslaan in spelletjes.
In before faxiequote:
Ik wil bij die 14,000 mensen horenquote:
Idem.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil bij die 14,000 mensen horen
Ik ookquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil bij die 14,000 mensen horen
ik wil zo gaan paardrijdenquote:
Was dat maar zoquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik wil zo gaan paardrijden![]()
(En ik denk stiekem dat er wel meer mensen seks hebben op t moment!)
Wat voor gordijnen?quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:29 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, eindelijk gordijnen besteld. Rib uit m'n lijf
Ja, join the club.quote:
ja maar vinnie... vinnie, je weet tochquote:
Kleur? Soort? Etcquote:
Zo eentje dat al je eruit drinkt de snor recht voor je gezicht zit?quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:30 schreef LovelyLady het volgende:
Overigens wel een bazenbeker want hij heeft een snor.... like a sir
Niet zo moeilijk doen hequote:Op donderdag 1 mei 2014 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar vinnie... vinnie, je weet toch
rolgordijnen
vouwgordijnen
paneelgordijnen
verduisterende gordijnen
vitrage gordijnen
Hannibal de serie is wel leuk.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:34 schreef Adolecens het volgende:
Geen fuck op tv vanavond. Twijfel of ik kastontwerp ga uittekenen of een film opzet
Uhm niet opgeletquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo eentje dat al je eruit drinkt de snor recht voor je gezicht zit?Ik heb stiften om op porselein te tekenen, wil ook zulke dingen maken.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet eens Orange is the new black?
Ow ja, is iig ietsquote:
Wat was je eerst en wat ben je nu?quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:48 schreef artelligence het volgende:
Zo, even een Vedett op mijn promotie!
Als ik eerder kom dan faxie dan nietquote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik eerder kom dan faxie dan niet
Dat lijkt me in jouw geval niet zo'n probleem toch?quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mmm not reallyquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat lijkt me in jouw geval niet zo'n probleem toch?
quote:
quote:
Wat naarquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:17 schreef Cobra4 het volgende:
Aflossing is er een uur te vroeg. Op naar huis dan maar.
Ze heeft wel een punt.quote:
Dat is waarom ik vrouwen maar 1 keer aanspreek.quote:
Arrogante trut met net zo weinig fatsoen als degene die ze ervan beschuldigt. Zal wel knap zijn en elke kerel zal wel in d'r broekje willen, dus ze kan zich die arrogantie permitteren. Ondertussen valt ze op gladjakkers met mooie praatjes of veel geld.quote:
Dit. Wat me overigens wel eens frustreert is als je 'lange' berichten over en weer stuurt, maar ineens niets meer hoort. Niet dat ik dan ineens creepy dingen zeg of zo... En ik draag geen fedoraquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is waarom ik vrouwen maar 1 keer aanspreek.
Geen leuk antwoord, dan vinden ze me niet boeiend.
Mja, dan hebben ze kennelijk iets gevonden wat interessanter is dan met jou praten.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dit. Wat me overigens wel eens frustreert is als je 'lange' berichten over en weer stuurt, maar ineens niets meer hoort. Niet dat ik dan ineens creepy dingen zeg of zo... En ik draag geen fedora
high five.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, dan hebben ze kennelijk iets gevonden wat interessanter is dan met jou praten.
Helemaal grappig als het daarna uitgaat met de vriend of iets en ze weer contact zoekt.
Zak maar in de stront
ga je al slapen?quote:
Tof. Bleef ie staan?quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:43 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb een hert op denk 15 meter afstand gezien
Ja kwam zelfs een beetje op ons af. En maar eten hahaquote:
Trustenquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hij viel om vanwege haar mooie verschijning
ik ga douchen en mijn bed opzoeken![]()
Ik dacht eigenlijk dat het een vrouwtje was maar bleek echt een mannetje te zijnquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Leuk.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja kwam zelfs een beetje op ons af. En maar eten haha
Ik heb er dinsdag bijna eentje aangeredenquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:43 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb een hert op denk 15 meter afstand gezien
Geen hartjeplusje.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb er dinsdag bijna eentje aangereden
Maar het ging nét goed! Hertje leeft nog en zal na een half uurtje vast wel van de schrik bekomen zijnquote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik heb n collega met n voetfetish oid die steeds vraagt of hij m'n tenen mag zien
Vooruit dan maar weer.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Maar het ging nét goed! Hertje leeft nog en zal na een half uurtje vast wel van de schrik bekomen zijn
ja, ik ben bang dat dat het vervolg gaat zijn danquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:12 schreef S95Sedan het volgende:
Wees blij dat hij ze alleen wil zien en niet onder je bureau aan je voeten ligt te likken.
Het is fetisj of fetish.quote:
Nee, alleen handen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vraag jij ook aan je collega's of je hun tenen mag zien?
jaquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, alleen handen.Maar zeg je nu steeds nee en blijft hij steeds doorvragen?
ik zal het proberen te onthoudenquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het is fetisj of fetish.![]()
Een ezelsbruggetje heb ik helaas niet
vind hij je niet gewoon leuk?quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja
Hij tekent soms ook met pen op m'n arm en hij raakt me soms expres aan als ik hem iets aangeef ofzo![]()
Weet niet zo goed wat ik ermee moet![]()
Wettisch? wtf is dat dan?quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:28 schreef AMangold het volgende:
[..]
ik zal het proberen te onthoudenik zat ook al te zoeken bij spellingcorrecties maar die maakte er wettisch van
Als hij je aanraakt duidelijk afstand nemen? Maar goed, mannen en hints.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja
Hij tekent soms ook met pen op m'n arm en hij raakt me soms expres aan als ik hem iets aangeef ofzo![]()
Weet niet zo goed wat ik ermee moet![]()
Hints? Wat is er mis met gewoon zeggen?quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als hij je aanraakt duidelijk afstand nemen? Maar goed, mannen en hints.
ja, doe ik, expres opschuiven of verder weg gaan staan enzo...quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als hij je aanraakt duidelijk afstand nemen? Maar goed, mannen en hints.
hij is heel aardig en ik weet niet of hij er verder iets mee bedoelt. Het is gewoon een goedzak, vind het ook weer zoiets om dan te zeggen: zou je mij ajb niet aan willen raken?!quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hints? Wat is er mis met gewoon zeggen?
Misschien merkt hij het zelf niet eens, kan ook.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij is heel aardig en ik weet niet of hij er verder iets mee bedoelt. Het is gewoon een goedzak, vind het ook weer zoiets om dan te zeggen: zou je mij ajb niet aan willen raken?!
Als ik hem niet zo graag mocht verder, zou ik dat al wel gedaan hebben
ja ook zo iets, ik heb van verschillende boys al gehoord dat ze werden afgewezen door andere chicks omdat ze "te lief" voor hen waren.. alsof ze allemaal eikels zoeken die meiden :Squote:Op donderdag 1 mei 2014 23:37 schreef Fascination het volgende:
straks krijg je zo'n rage als 'zie je wel, als ik een klootzak was, zou je het wel fijn vinden, hè?!!'
Die willen gewoon eens goed uit elkaar getrokken worden, zonder dat ze iemand in bed hebben liggen die te lief, zacht en aardig voor ze isquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:46 schreef AMangold het volgende:
[..]
ja ook zo iets, ik heb van verschillende boys al gehoord dat ze werden afgewezen door andere chicks omdat ze "te lief" voor hen waren.. alsof ze allemaal eikels zoeken die meiden :S
Dat is een eufemisme voor: je bent een zacht ei zonder mening.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:46 schreef AMangold het volgende:
[..]
ja ook zo iets, ik heb van verschillende boys al gehoord dat ze werden afgewezen door andere chicks omdat ze "te lief" voor hen waren.. alsof ze allemaal eikels zoeken die meiden :S
Stomme vrouwen altijdquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:46 schreef AMangold het volgende:
[..]
Nee, je moet gewoon niet lief voor ze zijn. Niks voor ze doen en ze uitschelden.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:46 schreef AMangold het volgende:
[..]
inb4 faxquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:46 schreef AMangold het volgende:
[..]
nou die jongens die dat tegen mij zeiden kwamen op mij niet over als een zacht ei..quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is een eufemisme voor: je bent een zacht ei zonder mening.
Geen idee, maar hij heeft ooit toch eens beweerd dat alle vrouwen alleen op eikels vallen.quote:
Nm, dacht dat je kaneel quotequote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:00 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij heeft ooit toch eens beweerd dat alle vrouwen alleen op eikels vallen.
Bullshit fas. Ik heb het ook weleens te horen gekregen terwijl ik toch vrij duidelijk mijn mening geef.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is een eufemisme voor: je bent een zacht ei zonder mening.
nah, ik maak wel misbruik van n man die 'te lief' is, dat werkt voor mij dus niet. Dat zijn dan geen zachte eieren persé.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:00 schreef AMangold het volgende:
[..]
nou die jongens die dat tegen mij zeiden kwamen op mij niet over als een zacht ei..
jij zegt nu dus: ik ben niet te lief, ze lullen maar wat?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:03 schreef yats het volgende:
[..]
Bullshit fas. Ik heb het ook weleens te horen gekregen terwijl ik toch vrij duidelijk mijn mening geef.
Ik zit overigens met een dilemma, wat sommige mensen wellicht een luxe positie vinden maar waar ik nu toch flink over na moet denken. Ik heb het aanbod gekregen om in Amsterdam te gaan wonen (tegen een zeer schappelijke huur), maar ik heb daar (nog) geen baan en ken daar maar een paar mensen. Wat zouden jullie doen?
hoezo misbruik? leg ff uitquote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nah, ik maak wel misbruik van n man die 'te lief' is, dat werkt voor mij dus niet. Dat zijn dan geen zachte eieren persé.
Ik ben wel lief (en soms te lief inderdaad). Maar dat is niet hetzelfde als je mening niet durven geven. Dat was mijn punt vooral.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij zegt nu dus: ik ben niet te lief, ze lullen maar wat?
Wat denk je dan dat ze bedoelen?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:03 schreef yats het volgende:
[..]
Bullshit fas. Ik heb het ook weleens te horen gekregen terwijl ik toch vrij duidelijk mijn mening geef.
Ik zit overigens met een dilemma, wat sommige mensen wellicht een luxe positie vinden maar waar ik nu toch flink over na moet denken. Ik heb het aanbod gekregen om in Amsterdam te gaan wonen (tegen een zeer schappelijke huur), maar ik heb daar (nog) geen baan en ken daar maar een paar mensen. Wat zouden jullie doen?
Je zal waarschijnlijk minder snel tegengas geven. (te lief dus, simpel gezegd)quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:06 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben wel lief (en soms te lief inderdaad). Maar dat is niet hetzelfde als je mening niet durven geven. Dat was mijn punt vooral.
Ik zie het als een excuus om iemand af te wijzen op een manier die bij die persoon niet zo hard aan komt.quote:
gaat langzaam, maar op den duur wordt t:quote:
dat zei fas toch ook niet?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:06 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben wel lief (en soms te lief inderdaad). Maar dat is niet hetzelfde als je mening niet durven geven. Dat was mijn punt vooral.
Ja, maar gecommandeer moet je zowel als vrouw zijnde als man zijnde niet accepteren.. Je bent elkaars gelijke, niet elkaars hond..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
gaat langzaam, maar op den duur wordt t:
'ga eens wat te drinken pakken'
'Doe even normaal' als hij een grapje maakt dat ik niet leuk vind oid.
Geïrriteerd reageren op kleine dingen enzo.
Ik vind mezelf dan niet aardig en om eerlijk te zijn, vind ik dat toch wel een van de belangrijkste dingen in n relatie, dat ik mezelf leuk vind met hem.
dat is dus onzin, soms ís iemand gewoon te lief (voor die bepaalde persoon)quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:08 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zie het als een excuus om iemand af te wijzen op een manier die bij die persoon niet zo hard aan komt.
ja, maar je vroeg me wat en ik gaf gewoon antwoord.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:10 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ja, maar gecommandeer moet je zowel als vrouw zijnde als man zijnde niet accepteren.. Je bent elkaars gelijke, niet elkaars hond..
nee dat snap ikquote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, maar je vroeg me wat en ik gaf gewoon antwoord.
Het hoeft niet meteen gecommandeer te zijn. Bijvoorbeeld ja en amen op alles werkt ook niet. (Hoewel dat ook niet altijd op gaat wat er zullen er best zijn die dat dan weer wel willen in een relatie)quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:10 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ja, maar gecommandeer moet je zowel als vrouw zijnde als man zijnde niet accepteren.. Je bent elkaars gelijke, niet elkaars hond..
ik ging in op haar voorbeeld van, doe dit, doe datquote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het hoeft niet meteen gecommandeer te zijn. Bijvoorbeeld ja en amen op alles werkt ook niet. (Hoewel dat ook niet altijd op gaat wat er zullen er best zijn die dat dan weer wel willen in een relatie)
ik ken er inderdaad met zo'n relatiequote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het hoeft niet meteen gecommandeer te zijn. Bijvoorbeeld ja en amen op alles werkt ook niet. (Hoewel dat ook niet altijd op gaat wat er zullen er best zijn die dat dan weer wel willen in een relatie)
je wil niet als een prinsesje behandeld worden?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou ja, ik wil dat dus niet
Ik wil ook niet iemand die uit zichzelf alles voor me doet zonder dat ik het hoef te vragen.
Yup hier ook. Zijn geloof ik inmiddels uit elkaar.quote:
ik ook niet, maar voor sommigen is dat de ideale relatiequote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Yup hier ook. Zijn geloof ik inmiddels uit elkaar.
Ik zou er ook niet tegen kunnen eerlijk gezegd.
voor vrouwen onderling is die rolverdeling nog weleens lastig.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou ja, ik wil dat dus niet
Ik wil ook niet iemand die uit zichzelf alles voor me doet zonder dat ik het hoef te vragen.
Daar heb je toch ook vaak typische mannetjes en vrouwtjes?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
voor vrouwen onderling is die rolverdeling nog weleens lastig.
nee.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je wil niet als een prinsesje behandeld worden?
Die typische vrouwtjes willen ook nog weleens een meer dominantere rol aannemen. Het is allemaal wat grijs meestal.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daar heb je toch ook vaak typische mannetjes en vrouwtjes?
als je allebei een voorkeur hebt voor onderdanig of dominant wel, maar als je gelijk wil zijn hoeft dat toch geen probleem te zijn?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
voor vrouwen onderling is die rolverdeling nog weleens lastig.
ik ken een vrouw die aan de ene kant nogal van de gelijke rechten tussen man en vrouw is, maar aan de andere kant ook graag op een voetstuk geplaatst wil worden, vindt dat er typische mannen en vrouwentaken zijn, etc etc, dus van 2 walletjes wil eten. En oja, ze woont hier in huisquote:
Verwarrend, dat lesbisch zijnquote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die typische vrouwtjes willen ook nog weleens een meer dominantere rol aannemen. Het is allemaal wat grijs meestal.
Iedere vrouw toch?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ken een vrouw die aan de ene kant nogal van de gelijke rechten tussen man en vrouw is, maar aan de andere kant ook graag op een voetstuk geplaatst wil worden, vindt dat er typische mannen en vrouwentaken zijn, etc etc, dus van 2 walletjes wil eten. En oja, ze woont hier in huis
Lijkt me lastig om dat te worden ookquote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb ook maar besloten het niet te worden
De originele?quote:
Goeiemorgen.quote:
Heuj!quote:
Oh ja.quote:
quote:
Omfg wat is deze. Ruzie ofzo?!quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heuj!
Ik moet bij jou aan slangen denken.
Nee ik quote iets uit Breaking Badquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Omfg wat is deze. Ruzie ofzo?!
Goed hoor. Weekend henouja ik had eigenlijk vakantie dus dat het weekend is is eigenlijk niet zo goed want dan is mn vakantie alweer bijna om. Maar vanavond gourmetten met 7 mensen dus leukleukleuk. En daar dan?
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee ik quote iets uit Breaking Bad
Oh, gezellig hoor![]()
Hmm nee ik ga niet echt iets bijzonders doen. Stukkie motor rijden of zo.
Hèhè kloptquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]zeker van Jesse. Dat was een lekker diiiiiing
Ja met de familie is altijd goed
Op dat nieuwe ding of???
Oh man, het is dat ik net gebeld ben of er nog twee kittens hier kunnen logeren. Anders had ik je gevraagd of ik achterop magquote:
Hèhè ik vind het prima hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh man, het is dat ik net gebeld ben of er nog twee kittens hier kunnen logeren. Anders had ik je gevraagd of ik achterop mag
Wat.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]zeker van Jesse. Dat was een lekker diiiiiing
Welke haat? Ik zie overal liefde.quote:
Oh dat is mooi kut! Jezus, erge schade?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hier is haat. Schade aan mijn bolide en de dader is 'm gevlogen.
Deuk waar 3 muntstukken in passen. Ik heb aangifte gedaan (ik dacht dat ik de dader had gezien alleen de kleur van zijn of haar auto komt niet overeen met de achtergebleven lak van de dader (helaas). Nu schadepapieren invullen en opsturen want waarborgfonds geeft aan dat de verzekeraar (allrisk) dit gaat afhandelen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh dat is mooi kut! Jezus, erge schade?
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Deuk waar 3 muntstukken in passen. Ik heb aangifte gedaan (ik dacht dat ik de dader had gezien alleen de kleur van zijn of haar auto komt niet overeen met de achtergebleven lak van de dader (helaas). Nu schadepapieren invullen en opsturen want waarborgfonds geeft aan dat de verzekeraar (allrisk) dit gaat afhandelen.
Hopelijk op zo een manier dat het mij niks kost want anders ga ik het niet laten maken (lease auto). Voor hetzelfde geld rijdt er morgen een dodo die deur in.
Nou, de dader betaalt (verzekering) echter wanneer er geen dader is of wanneer je het zelf veroorzaakt hebt betaal je het eigen risico gedeelte, dit wordt aan mijn bedrijf doorbelast en die hanteert op haar beurt een boeteclausule (want eigen risico doorberekenen mag wettelijk gezien niet). Het boete bedrag wordt van mijn salaris ingehouden. Dit gaat op zodra de leasemaatschappij de rekening krijgt. Als ik dus niks doe betaal ik pas bij het inleveren van de auto (betalen moet ik tochquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:28 schreef Myraela het volgende:
Lease auto's worden toch altijd gratis gemaakt?
Mijn moeder rijd in ieder geval voor alles naar de dealer, zelfs om een lampje te vervangen.
Nou, hopen dat het waarborgfonds uitkeert want als dat het geval is dan hoef ik niet te betalen. Als het waarborgfonds niet uitkeert moet ik wel bijbetalen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:33 schreef Myraela het volgende:
Oh, dat is wel kut. Hopen op de verzekering dan.
Helaas is niet iedereen zo schappelijk.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, hopen dat het waarborgfonds uitkeert want als dat het geval is dan hoef ik niet te betalen. Als het waarborgfonds niet uitkeert moet ik wel bijbetalen.
Ik heb dit al een keer meegemaakt (en ik parkeer echt niet asociaal) en toen was die persoon zo vriendelijk om haar nummer achter te laten.
Nee helaas. Dit is trouwens de 2e schade aan deze auto en hij is krap 5 maanden oud.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas is niet iedereen zo schappelijk.
De gemiddelde persoon kan niet parkeren.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee helaas. Dit is trouwens de 2e schade aan deze auto en hij is krap 5 maanden oud.
Ook parkeerschade door een ander.
Nogmaals, ik parkeer netjes en recht in het vak.
Ik zou echt kokosnoten poepen als ik een auto van meer dan een ton onder mijn gat zou hebben.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
De gemiddelde persoon kan niet parkeren.
Ik ook niet.
Dit is geen putje meer, eerder een gapend gat.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:38 schreef S95Sedan het volgende:
Putjes van openslaande deuren zijn ook gewoonte geworden tegenwoordig.
Niet sowieso kokosnoten poepen voor je plezier.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou echt kokosnoten poepen als ik een auto van meer dan een ton onder mijn gat zou hebben.
Dat zijn de mooiste ja. Grotere auto's worden wel opgemerkt. Met de bangbus had ik dat probleem nooit.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niet sowieso kokosnoten poepen voor je plezier.
Ik kan redelijk rijden. Helemaal voor iemand die misschien eens per 3 maanden in de auto zit.
Maar als ik sommige mensen op de weg zie.Niet kijken, blind invoegen, mensen half van de weg rijden.
Gewoon lekker rijontzegging geven.
Wat is er mis met de auto?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:41 schreef Myraela het volgende:
Ik ben nog steeds heel bang in de auto.En gelukkig is er al weer iets mis met de auto. Ik zie er nu al tegenop om morgen helemaal die kant op te komen.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit is geen putje meer, eerder een gapend gat.
Geen idee, mijn stiefvader gaat hem zondag maken. Iets met kabels. Hij stottert in ieder geval en soms maakt die een eng geluid. Ik heb het gevoel dat die ineens uit gaat vallen, maar volgens Bart gaat dat niet gebeuren.quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zijn de mooiste ja. Grotere auto's worden wel opgemerkt. Met de bangbus had ik dat probleem nooit.
Ow gisteren was ik schijnbaar links aan het kleven, die gast haalde me rechts in en gaf me een afkeurende blik. 2 minuten later haal ik hem weer in (100 stuk incl trajectcontrole).
Ach ik was net naar links om zelf in te halen alleen dat verschil was niet zo heeeel groot echter was het allemaal 100 km/u waar trajectcontrole hangt dus ja, waarom te hard gaan dan.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik voel me dan wel eens onzeker, als een kerel me rechts inhaalt. Dan denk ik: wat?rij ik te zacht?
Maar het is 9/10 keer gewoon die vent die 150 rijdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |