Je kunt de ander wel beïnvloeden in die zin dat je aangeeft dat je het zo volwassen mogelijk wil oplossen met zo min mogelijk stress en gezeik omwille van het kind. Als de ander daar dan geen rekening mee houd (wat moeilijk is voor de mensheid überhauptquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat lijkt me logisch idd, proberen zo goed mogelijk met elkaar door een deur te kunnen, niet elkaar afzeiken en dat soort dingen.
Maar goed, je hebt sowieso al niet in de hand wat de andere partij doet/zegt.
En dat maakt dat je je eigen stress ook niet altijd in de hand hebt...
ik denk dat je daar te gemakkelijk over denkt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je kunt de ander wel beïnvloeden in die zin dat je aangeeft dat je het zo volwassen mogelijk wil oplossen met zo min mogelijk stress en gezeik omwille van het kind. Als de ander daar dan geen rekening mee houd (wat moeilijk is voor de mensheid überhaupt) dan kan je daar weinig aan doen, inderdaad. Maar proberen je daar zo min mogelijk druk om te maken, of je constant opwinden over dit, heb je wel zelf in de hand. Dus de mate van stress heb je zeker zelf in de hand.
Daar kun je zoveel mee regelen bij de rechter. Het is maar net hoe je het zelf aanpakt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik denk dat je daar te gemakkelijk over denkt.
Ik maakte me bv om de 'normale dingen' totaal niet druk.
Hij gooide de omgangsregeling een keer of vier om in t eerste jaar, prima, het zij zo, deed moeilijk over alimentatie, naja, ok dan, ik ging verhuizen, hij wil ze niet meer halen, allemaal dingen waar ik me redelijk gemakkelijk bij neer kon leggen.
Al kunnen mensen zich daar soms idd erg over opwinden.
Waar ik echter niet mee om kon gaan, waren de minder normale dingen, die je óók kan hebben bij een scheiding.
Dan kun je wel zeggen dat je je niet zo druk moet maken, maar dat gaat in dat soort gevallen gewoon niet.
Gelukkig gebeurt dat niet vaak en idd, meestal gaat t over de 'normale dingen' maar je gaat iets te gemakkelijk voorbij aan de mensen die echt niet met een scheiding om kunnen gaan en daarom hun ex t leven zuur willen maken wmb.
Durex?quote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 23:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Ik ben Fax niet die op elk gat wil.
nee, ik voelde me niet aangevallen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar kun je zoveel mee regelen bij de rechter. Het is maar net hoe je het zelf aanpakt.
En ik krijg de indruk dat jij je nu aangevallen voelt, maar ik geef slechts mijn mening over een algemene situatie. En het ging vooral over de situatie van MK.
Nee, inderdaadquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:34 schreef Myraela het volgende:
Mijn ouders hebben ruim 4 jaar rechtszaken gehad. Totdat ik uiteindelijk zelf tegenover mijn vader in een rechtszaak stond. Zo moet het dus niet.
Ik ken jouw specifieke situatie niet, dus daar kan ik geen antwoord op gevenquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, ik voelde me niet aangevallen.
Ik snap alleen niet zo goed hoe je het in een dergelijke situatie volgens jou goed moet doen.
Wat zou je willen regelen bij een rechter bv? Je kan aangifte doen, maar of dat goed is voor de kinderen? Of ze weghouden bij de andere ouder, maar dat is ook weer niet goed...
Ik heb echt geen idee, daarom reageer ik zoals ik reageer
Ditquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:37 schreef Myraela het volgende:
Oh, en vertel je kinderen lekker niets over de rechtszaken. Daarvoor heb je vrienden en familie maar geen kinderen. Ze kunnen je toch niet helpen en je hoeft ze niet tegen je partner op te zetten.
Eensquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:40 schreef Myraela het volgende:
Ik moet overigens sowieso zeggen dat het me opvalt hoe gemeen en kinderachtig sommige mensen zijn als relaties overgaan.
Iemand waarmee je een relatie hebt gehad, blijkbaar iemand waarin je ooit iets hebt gezien. Je kunt best even boos zijn als iemand streken uithaalt, maar uiteindelijk moet je toch kunnen inzien dat je ook gewoon een fijne tijd hebt gehad en die op een normale manier afsluiten?
Al dat geruzie achteraf somsquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:40 schreef Myraela het volgende:
Ik moet overigens sowieso zeggen dat het me opvalt hoe gemeen en kinderachtig sommige mensen zijn als relaties overgaan.
Iemand waarmee je een relatie hebt gehad, blijkbaar iemand waarin je ooit iets hebt gezien. Je kunt best even boos zijn als iemand streken uithaalt, maar uiteindelijk moet je toch kunnen inzien dat je ook gewoon een fijne tijd hebt gehad en die op een normale manier afsluiten?
Daar maak ik geen punt van.quote:
Dat is allemaal zo makkelijk praten als je niet in zo'n situatie zit. Ik kan me best voorstellen dat ik uit frustratie, verdriet, pijn een keer wat doe of zeg wat ik eigenlijk niet zou moeten doen of zeggen. Liefde heeft nu eenmaal een grote impact op je.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Al dat geruzie achteraf soms
Zet er gewoon een punt achter. Kan best moeilijk zijn, duhh. Maar zorg niet dat je de toffe tijd die er wel was teniet doet. Dat is zo zonde
Wat doe je er aan?quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als puntje bij paaltje komt gaat het altijd mis
Waar zuig je wel aan?quote:
Er is een verschil tussen hier en daar er uit flappen of je frustratie uiten en full on assaultquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is allemaal zo makkelijk praten als je niet in zo'n situatie zit. Ik kan me best voorstellen dat ik uit frustratie, verdriet, pijn een keer wat doe of zeg wat ik eigenlijk niet zou moeten doen of zeggen. Liefde heeft nu eenmaal een grote impact op je.
Niet eens een tepel of clitquote:
Ben jij zo lenig dan?quote:
Dus zelf oraal bevrediging is ook al niet mogelijkquote:
opzetten tegen je partner is natuurlijk niet hetzelfde als zeggen dat er n rechtszaak is oid.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:37 schreef Myraela het volgende:
Oh, en vertel je kinderen lekker niets over de rechtszaken. Daarvoor heb je vrienden en familie maar geen kinderen. Ze kunnen je toch niet helpen en je hoeft ze niet tegen je partner op te zetten.
nou ja. Je bent niet alleen daarin he, dat is eigenlijk wat ik probeer te zeggen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:40 schreef Myraela het volgende:
Eens. Ik zie helaas in de praktijk vooral de 'minder succesvolle verhalen' langs komen. Als je dan hoort waar mensen allemaal ruzie over kunnen maken schrik je toch wel. Dat je zodra je kinderen hebt daar enige conflicten over kunt hebben (naast alimentatie etc.) kan ik nog begrip voor hebben, maar ik heb het ook meegemaakt dat er over een simpele viool een speciale rechtszaak moest komen puur omdat de ene ex de andere (een muzikant) een loer wilde draaien.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:40 schreef Myraela het volgende:
ಠ_ರೃquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, joof pakt alleen de vollere dames toch?
quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:24 schreef muhahaha het volgende:
Vrouwen zijn niet om te trouwen
Dat zal je berouwen
Je kunt beter kippen houden![]()
Muil houwuhquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:24 schreef muhahaha het volgende:
Vrouwen zijn niet om te trouwen
Dat zal je berouwen
Je kunt beter kippen houden![]()
Woow wat ga je daar doen?quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar faxieland dus dan ben ik dichterderbij
Peu heeft het nogal druk, hoorde ikquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Woow wat ga je daar doen?
@vin jaja in b4 peu
Weekendje wegquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Woow wat ga je daar doen?
@vin jaja in b4 peu
Zie hem niet zo vaak meer posten iig.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nah, hoe het ook alweer precies zat weet ik niet meer
Beetje kort. En die meuk vooraf.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zie hem niet zo vaak meer posten iig.
@lola niet dan?
Faxieland?quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar faxieland dus dan ben ik dichterderbij
Hehe nee kloptquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zie hem niet zo vaak meer posten iig.
@lola niet dan?
Alleen niet hem verslaan in spelletjes.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uhu beslaat 1 woning incl tuin.
Alles mag daar.
Geilquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uhu beslaat 1 woning incl tuin.
Alles mag daar.
Hij verslaat zichzelf welquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen niet hem verslaan in spelletjes.
In before faxiequote:
Ik wil bij die 14,000 mensen horenquote:
Idem.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil bij die 14,000 mensen horen
Ik ookquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil bij die 14,000 mensen horen
ik wil zo gaan paardrijdenquote:
Was dat maar zoquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik wil zo gaan paardrijden![]()
(En ik denk stiekem dat er wel meer mensen seks hebben op t moment!)
Wat voor gordijnen?quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:29 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, eindelijk gordijnen besteld. Rib uit m'n lijf
Ja, join the club.quote:
ja maar vinnie... vinnie, je weet tochquote:
Kleur? Soort? Etcquote:
Zo eentje dat al je eruit drinkt de snor recht voor je gezicht zit?quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:30 schreef LovelyLady het volgende:
Overigens wel een bazenbeker want hij heeft een snor.... like a sir
Niet zo moeilijk doen hequote:Op donderdag 1 mei 2014 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar vinnie... vinnie, je weet toch
rolgordijnen
vouwgordijnen
paneelgordijnen
verduisterende gordijnen
vitrage gordijnen
Hannibal de serie is wel leuk.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:34 schreef Adolecens het volgende:
Geen fuck op tv vanavond. Twijfel of ik kastontwerp ga uittekenen of een film opzet
Uhm niet opgeletquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo eentje dat al je eruit drinkt de snor recht voor je gezicht zit?Ik heb stiften om op porselein te tekenen, wil ook zulke dingen maken.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet eens Orange is the new black?
Ow ja, is iig ietsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |