Aantal discussies met vrienden over gehad, we waren het niet eensquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:26 schreef BinaryFinary het volgende:
Ben wel benieuwd waarom je dit wilt weten
Ja, een kut ja.....dat maakt een vrouw best vrouwelijkquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:28 schreef Nass het volgende:
Een vrouw van tussen de 1.60 en 1.70, hygiene erg belangerijk, ze moet absoluut lang haar hebben, en lichaams beharing zo min mogelijk (En dat wat er is weg halen). En ze moet een kut hebben
Beschrijf je nu waar je op valt of wat je echt vrouwelijk vindt?quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:28 schreef Nass het volgende:
Een vrouw van tussen de 1.60 en 1.70, hygiene erg belangerijk, ze moet absoluut lang haar hebben, en lichaams beharing zo min mogelijk (En dat wat er is weg halen). En ze moet een kut hebben
Die Conchita(?) ziet er anders ondanks baard toch best vrouwelijk uit.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:20 schreef JustAsEasy het volgende:
Ik wilde snor typen, dat dat mannelijk is. Maar toen liep er een Marokkaanse vrouw langs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./ is een man van 1.70 minder mannelijk dan een man van 1.85 ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./ is een dame op hoge hakken/met nagellak automatisch vrouwelijker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./ maakt een baard een man juist mannelijker, of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.N A P O L I
C A M P A N I A![]()
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:45 schreef Aiciu het volgende:
/ is een dame van 1.80+ minder vrouwelijk dan een van bijv 1.65 ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./ is een man van 1.70 minder mannelijk dan een man van 1.85 ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./ is een dame op hoge hakken/met nagellak automatisch vrouwelijker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./ maakt een baard een man juist mannelijker, of niet?Mmm als ik op hakken loop ben ik 1.80+ ben ik dan wel of niet vrouwelijk volgens jouw 'regels'? Want ik ben dan wel een reus op hakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Buck Angel is het daar niet mee eens.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:30 schreef BinaryFinary het volgende:
[..]
Ja, een kut ja.....dat maakt een vrouw best vrouwelijk2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.![]()
Ik denk dat alleen universele fysieke kenmerken als echt mannelijk en vrouwelijk kunnen gelden. Dus primaire en secundaire geslachtskenmerken.
Al het andere is cultuur. Huilen, hakken, make-up en roze zijn in andere tijden en culturen kenmerken van mannelijkheid (geweest)....as always![]()
Dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:43 schreef Karina het volgende:
Mmm als ik op hakken loop ben ik 1.80+ ben ik dan wel of niet vrouwelijk volgens jouw 'regels'? Want ik ben dan wel een reus op hakken.![]()
En zelfs al is een dame 1.80 of langer (zoals mijn vriendin) denk ik dat andere factoren meer van belang zijn bij het bepalen of de dame in kwestie vrouwelijk is of niet
![]()
![]()
Een man moet lang zijn
Lichaamshaar hebben
Een mooie zware stem
Ik moet er een veilig gevoel bij hebben..S. 2014
J. 2016![]()
Als je er hakken voor nodig hebt, ben je wat mij betreft vrouwelijk.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm als ik op hakken loop ben ik 1.80+ ben ik dan wel of niet vrouwelijk volgens jouw 'regels'? Want ik ben dan wel een reus op hakken.N A P O L I
C A M P A N I A![]()
Zonder zit ik ook al heel dicht tegen de 1.80 aan hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:32 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Als je er hakken voor nodig hebt, ben je wat mij betreft vrouwelijk.![]()
![]()
Grote vrouwenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:33 schreef Karina het volgende:
Zonder zit ik ook al heel dicht tegen de 1.80 aan hoor![]()
![]()
Maar zijn dat niet meer dingen waar jij op valt of beschouw je iedere man die daar niet aan voldoet als niet mannelijk?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Een man moet lang zijn
Lichaamshaar hebben
Een mooie zware stem
Ik moet er een veilig gevoel bij hebben..2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.![]()
Labiel = vrouwelijkBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ik val op mannelijke mannen, en de dingen die ik beschreef vind ik mannelijk idd.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:36 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Maar zijn dat niet meer dingen waar jij op valt of beschouw je iedere man die daar niet aan voldoet als niet mannelijk?
Een man van 1.65 met een kale borst is in mijn ogen niet mannelijk idd... maar dat is mijn idee erover...
Zo vind ik dat een vrouw niet perse op hakken hoeft te lopen om vrouwelijk te zijn maar er zijn zat mannen die dat niet met mij eens zijn..S. 2014
J. 2016![]()
Hoor ik veel mannen zeggen inderdaad. Ik zelf vind hakken niet zo bijzonder, maar sommige vrienden van mij geilen er bijna opquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zo vind ik dat een vrouw niet perse op hakken hoeft te lopen om vrouwelijk te zijn maar er zijn zat mannen die dat niet met mij eens zijn..![]()
![]()
Een vrouw op hakken is gewoon ontzettend sexy. Mits ze er goed op kan lopen natuurlijk. Niemand zit op een pasgeboren giraffe te wachten. Ik heb een scharrel gehad die had meer dan 100 paar in de kastquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:00 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Hoor ik veel mannen zeggen inderdaad. Ik zelf vind hakken niet zo bijzonder, maar sommige vrienden van mij geilen er bijna op
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Inderdaad, Tricia Helfer is 1.80 en loopt op hakken, vrouwelijker dan haar is haast onmogelijk.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:09 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook![]()
En zelfs al is een dame 1.80 of langer (zoals mijn vriendin) denk ik dat andere factoren meer van belang zijn bij het bepalen of de dame in kwestie vrouwelijk is of niet
Ikzelf ben maar 1.60, ik zou graag wat langer willen zijn."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."![]()
Nah het heeft nooit echt mijn interesse gewektquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:01 schreef fathank het volgende:
Een vrouw op hakken is gewoon ontzettend sexy. Mits ze er goed op kan lopen natuurlijk. Niemand zit op een pasgeboren giraffe te wachten. Ik heb een scharrel gehad die had meer dan 100 paar in de kast... maar kan wel enigszins begrijpen dat veel mannen het mooi vinden!
![]()
Of mannen het wel of niet mooier vinden maakt me nog weinig uit, ikzelf vind het mooier, ik loop fijner op hakken en aangezien ik klein ben vind ik de extra lengte ook prettig.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:13 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Nah het heeft nooit echt mijn interesse gewekt... maar kan wel enigszins begrijpen dat veel mannen het mooi vinden!
Ik heb wat dat betreft ook echt een hoge hakken tik, denk dat ik zeker 30+ hakken in mijn kast heb staan (ik had er veel meer maar wegens ruimtegebrek veel weg moeten doen).
Maar ik heb nog nooit mannen horen klagen over mijn schoenencollectie.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."![]()
Labiele exemplaren moeten ver uit mijn buurt blijven. Dat soort vrouwen vind ik echt verschrikkelijk.quote:![]()
Iedere vrouw is wel eens labiel hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:20 schreef Gewas het volgende:
[..]
Labiele exemplaren moeten ver uit mijn buurt blijven. Dat soort vrouwen vind ik echt verschrikkelijk.
(al zullen sommige dat nooit toegeven)S. 2014
J. 2016![]()
Wat grappig is omdat ze oorspronkelijk (aka 2000 jaar geleden) door mannen gedragen werden en later ook nog in vlagen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:20 schreef Gewas het volgende:
Hakken zijn geil. Het maakt de vrouw op de 1 of andere manier ook heel kwetsbaar.
Ofwel, allemaal mode."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."![]()
Mannen anders ook wel eens is mijn ervaring.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Iedere vrouw is wel eens labiel hoor
(al zullen sommige dat nooit toegeven)
Alleen dat uit zich dan vaak wat anders."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."![]()
écht kritisch ben je niet geloof ik, als het maar een kut heeft is het ook wel best geloof ik als ik datquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:28 schreef Nass het volgende:
zo lees![]()
![]()
Dat kan ik me dus écht niet voorstellen dat je fijner op hakken looptquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:16 schreef snakelady het volgende:
Of mannen het wel of niet mooier vinden maakt me nog weinig uit, ikzelf vind het mooier, ik loop fijner op hakkenik vind het zelf een kwelling
maar goedIk heb ook zeikerige voetjes die snel pijn gaan doen
![]()
![]()
Ik loop het liefste op hakken of op blote voeten, platte schoenen vind ik niet fijn lopen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat kan ik me dus écht niet voorstellen dat je fijner op hakken looptik vind het zelf een kwelling
maar goedIk heb ook zeikerige voetjes die snel pijn gaan doen
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."![]()
Roxy Musicquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:14 schreef FANN het volgende:
In de jaren 70 was het voor mannen juist weer mode om van die soulhakken te hebben![]()
[ afbeelding ]
Dan was je hélemaal hip
David Bowie had altijd een androgyn uiterlijk:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2014 18:21:51 ]![]()
Truequote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mannen anders ook wel eens is mijn ervaring.
Alleen dat uit zich dan vaak wat anders.
S. 2014
J. 2016![]()
Dat geloof ik graag. Ben zelf in het verleden ook weleens labiel geweest eh.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Iedere vrouw is wel eens labiel hoor
(al zullen sommige dat nooit toegeven)
Serieus?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat grappig is omdat ze oorspronkelijk (aka 2000 jaar geleden) door mannen gedragen werden en later ook nog in vlagen.
Ofwel, allemaal mode.
Maar je hebt wel gelijk. Ik associeer vrouwenkleding met wat ook in de 'mode' is de afgelopen (tientallen) jaren.![]()
of dezequote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:20 schreef Gewas het volgende:
[..]
Roxy Music
[ afbeelding ]
David Bowie had altijd een androgyn uiterlijk:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
in het oude Egypte droegen slagers (hoge) hakken zodat ze niet door het slachtafval baggerden, bijvoorbeeld. Zie Wiki en verderquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:25 schreef Gewas het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Ben zelf in het verleden ook weleens labiel geweest eh.
[..]
Serieus?
Maar je hebt wel gelijk. Ik associeer vrouwenkleding met wat ook in de 'mode' is de afgelopen (tientallen) jaren.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."![]()
Zo'n vrouwelijke dame van 1.65 m is met hoge hakken vaak al meteen bijna tien centimeter langer.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:18 schreef RonnieGardocki het volgende:
Wat maakt volgens jou een man juist mannelijk, of een vrouw juist vrouwelijk?![]()
Hierbij kun je denken aan;
/ is een dame van 1.80+ minder vrouwelijk dan een van bijv 1.65 ?
/ is een man van 1.70 minder mannelijk dan een man van 1.85 ?
/ is een dame op hoge hakken/met nagellak automatisch vrouwelijker?
/ maakt een baard een man juist mannelijker, of niet?
Ik zelf vind dat lang haar/een beetje make up een vrouw wel vrouwelijk maakt, maar lengte/schoenen/kleding vind ik minder zwaar meetellen.![]()
Omdat je niet kunt vechten op hakken?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:20 schreef Gewas het volgende:
Hakken zijn geil. Het maakt de vrouw op de 1 of andere manier ook heel kwetsbaar.![]()
Dat snap ik eigenlijk nooit. Hoezo worden hakken vaak heel vrouwelijk gevonden als ze vrouwen vaak meteen een mannenlengte geven? Langer=vrouwelijker?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:16 schreef snakelady het volgende:
[..]
Of mannen het wel of niet mooier vinden maakt me nog weinig uit, ikzelf vind het mooier, ik loop fijner op hakken en aangezien ik klein ben vind ik de extra lengte ook prettig.
Ik heb wat dat betreft ook echt een hoge hakken tik, denk dat ik zeker 30+ hakken in mijn kast heb staan (ik had er veel meer maar wegens ruimtegebrek veel weg moeten doen).
Maar ik heb nog nooit mannen horen klagen over mijn schoenencollectie.![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:20 schreef JustAsEasy het volgende:
Ik wilde snor typen, dat dat mannelijk is. Maar toen liep er een Marokkaanse vrouw langs.![]()
Mijn mening, bij een vrouw; heupen, fijn gezichtje, lang haar. Bij een man; baard, lage stem, brede schouders. Maar voor beide geldt; zodra ze dingen hiervan niet hebben of niks, maakt dat ze niet meteen niet vrouwlijk of niet mannelijk."I may be blonde and little, but don't let the illusion of looking innocent fool ya"![]()
Ik ben 1.60, 1.70 is geen standaard mannenlengte.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:02 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Dat snap ik eigenlijk nooit. Hoezo worden hakken vaak heel vrouwelijk gevonden als ze vrouwen vaak meteen een mannenlengte geven? Langer=vrouwelijker?
maar lange benen is wel vrouwelijk, naar mijn mening."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."![]()
Met je 1.60 m ben je ook een stuk kleiner dan gemiddeld. De gemiddelde jonge vrouw van tegenwoordig is zo'n 1.72 m in Nederland en dan ben je met hoge hakken wel ineens heel lang.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:51 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ben 1.60, 1.70 is geen standaard mannenlengte.
maar lange benen is wel vrouwelijk, naar mijn mening.![]()
Gozer jij bent echt obsessed met al je topics over vrouwen en sletterige vrouwen en je voorkeur van dikke en grote vrouwen damn![]()
"Wat maakt een man/vrouw mannelijk/vrouwelijk"
(uiteraard volledig stereotyperend zoals deze vraag ook is)
Mannelijke man: baard, behaard, lage stem, bier.
Vrouwelijke man: hese stem, iellig dun, vlassig haar, gelakte nagels. ()
Vrouwelijke vrouw: iets met borsten...
Mannelijke vrouw: Iets met een tuinbroek.
[/nonseriousmode]
...jouw stelling is net zo diepgaand als "wat maakt iemand mooi?" Het is volledig aan de interpretatie van degene waar je het aan vraagt.
I tried to sniff coke once... but the icecubes got stuck up my nose :-/![]()
Er heerst natuurlijk wel enige consensus over wat over het algemeen als mannelijk of vrouwelijk wordt ervaren. Dus dat het compleet willekeurig is, is wat voorbarig natuurlijk.quote:Op maandag 12 mei 2014 01:06 schreef Xili0n het volgende:
"Wat maakt een man/vrouw mannelijk/vrouwelijk"
(uiteraard volledig stereotyperend zoals deze vraag ook is)
Mannelijke man: baard, behaard, lage stem, bier.
Vrouwelijke man: hese stem, iellig dun, vlassig haar, gelakte nagels. ()
Vrouwelijke vrouw: iets met borsten...
Mannelijke vrouw: Iets met een tuinbroek.
[/nonseriousmode]
...jouw stelling is net zo diepgaand als "wat maakt iemand mooi?" Het is volledig aan de interpretatie van degene waar je het aan vraagt.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Val je op dwergen?quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:28 schreef Nass het volgende:
Een vrouw van tussen de 1.60 en 1.70, hygiene erg belangerijk, ze moet absoluut lang haar hebben, en lichaams beharing zo min mogelijk (En dat wat er is weg halen). En ze moet een kut hebbenOp donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten![]()
Nice.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Zonder zit ik ook al heel dicht tegen de 1.80 aan hoorOp donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten![]()
Voor de dames: 2 Xchromosomen, voor de heren: een X- en een Y-chromosoom.
Dat maakt je vrouwelijk danwel mannelijk.
Verder helpt voor mannelijkheid testosteron.![]()
Dan ga je wel voorbij aan bijvoorbeeld vrouwen met XY (die qua uiterlijk stereotype vrouwelijker zijn dan vrouwen met XX, zie AIS), en mannen met XX.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:51 schreef Wilgekatje het volgende:
Voor de dames: 2 Xchromosomen, voor de heren: een X- en een Y-chromosoom.
Dat maakt je vrouwelijk danwel mannelijk.
Verder helpt voor mannelijkheid testosteron."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: