Buenos Aires aan de Rio Plata is ook niet gekquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Vanaf mijn penthouse in de Montevideo zie ik hem gewoon hoor. Sjiek wonen ook. Daar op Zuid
Jaquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hebben jullie deze trouwens al gezien?
Excuses.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:42 schreef JanCees het volgende:
Minuut 39
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1413509
Hebben jullie die nog gekeken vannacht ja?quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Was genieten he vannacht van zijn aanval op de AspinZonde dat JR ons dit plezier niet gunde.
Wielrennen is dan ook echt vreselijk kut.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Was genieten he vannacht van zijn aanval op de AspinZonde dat JR ons dit plezier niet gunde.
Nee Nichtrijder was belangrijker.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hebben jullie die nog gekeken vannacht ja?
Ja, drie tellen, daarna nog FC Nerds met Pascalus. Genot.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hebben jullie die nog gekeken vannacht ja?
Ga je mond spoelen debiel.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wielrennen is dan ook echt vreselijk kut.
Ik heb een gifje dat je er erg boos van werd.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, daarna nog FC Nerds met Pascalus. Genot.
Was Pascalus Sam?quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, drie tellen, daarna nog FC Nerds met Pascalus. Genot.
Die voice-overs zijn niet stom. Deel van onze jeugd.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Maar JR wil alleen stomme voice-over fragementen zien en die kutlionking
De TDF niet leuk vindenquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uh nee.quote:
Jij hebt geen jeugd gehad. Met je mastermovies.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Maar JR wil alleen stomme voice-over fragementen zien en die kutlionking
Pure ellende als dat 3 weken op tv is. Krijg je alleen maar die troep te zien die niemand boeit.quote:
beetje dope en een beetje omkoping en het is geregeldquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:48 schreef Dven het volgende:
Zelf maar eens meedoen aan de ronde van Bulgarije. Als ik nu begin met oefenen maak ik misschien nog kans op een etappe-overwinning ook
Misschien dat je wat spuitjes kunt lenen van Grabovski.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:48 schreef Dven het volgende:
Zelf maar eens meedoen aan de ronde van Bulgarije. Als ik nu begin met oefenen maak ik misschien nog kans op een etappe-overwinning ook
Je hoeft toch niet te kijkenquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pure ellende als dat 3 weken op tv is. Krijg je alleen maar die troep te zien die niemand boeit.
16.25quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Is Ronde van Romandië alweer op Sporza??
Dan zet je het toch niet op?quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pure ellende als dat 3 weken op tv is. Krijg je alleen maar die troep te zien die niemand boeit.
Niet alleen, maar dat is toch wel met afstand het mooiste. De meeste grote wedstrijden kijk ik wel, maar niets komt ook maar in de buurt van de TDF. Die beleving er omheen is in Nederland ongekend voor de wielersport.quote:
Neh.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet alleen, maar dat is toch wel met afstand het mooiste. De meeste grote wedstrijden kijk ik wel, maar niets komt ook maar in de buurt van de TDF. Die beleving er omheen is in Nederland ongekend voor de wielersport.
vuelta en giro zijn veel mooier.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet alleen, maar dat is toch wel met afstand het mooiste. De meeste grote wedstrijden kijk ik wel, maar niets komt ook maar in de buurt van de TDF. Die beleving er omheen is in Nederland ongekend voor de wielersport.
Mooim dan mag je daar mijn kutreacties gaan verwijderen.quote:
Ik kijk nauwelijks tv. Maar soms journaal of sportjournaal zet ik wel eens aan. En dan krijg je die G-sport te zien.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan zet je het toch niet op?
Mensen die anno 2014 nog afhankelijk zijn van de tv voor vermaak.
Hoe was het 'lopen'?quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan zet je het toch niet op?
Mensen die anno 2014 nog afhankelijk zijn van de tv voor vermaak.
Het boeit de halve SC hier.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De dollar, dat is pas een koers.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:51 schreef Cavaliers het volgende:
Volgende week de Giro, dat is pas koers.
Mooi parcours alleen jammer dat er weinig toppers meedoen. Quintana en Purito gaan het uitmaken denk ikquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:51 schreef Cavaliers het volgende:
Volgende week de Giro, dat is pas koers.
Voorstel aanvaard.quote:
Gebeurt wel meer inderdaad, maar bij de TDF heb ik veel meer het idee dat het een groot evenement is. Komt ook door TDJ, De Avondetappe e.d. natuurlijk.quote:
Dat maakt het leuker. Als alle toppers meedoen krijg je een berekende koers. De Giro van '10 was de een van de mooiste ooit, en daar was de top ook niet breed.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mooi parcours alleen jammer dat er weinig toppers meedoen. Quintana en Purito gaan het uitmaken denk ik
Douchen na veel zweten is echt lekker. Helemaal met zo'n weer. Niets mis mee.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Best warm man.Even uitzweten en dan douchen.
zit wat inquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat maakt het leuker. Als alle toppers meedoen krijg je een berekende koers. De Giro van '10 was de een van de mooiste ooit, en daar was de top ook niet breed.
Eens. Kruijswijk was ook baas toen. Of was dat jaar later?quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat maakt het leuker. Als alle toppers meedoen krijg je een berekende koers. De Giro van '10 was de een van de mooiste ooit, en daar was de top ook niet breed.
Martgodquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het boeit de halve SC hier.
DeMart alleen al joh
Dat is dan ook een minpuntje aan de SCquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het boeit de halve SC hier.
DeMart alleen al joh
Jaar later. 2010 was met Arroyo die toen bijna de ronde won door die ontsnapping van twintig minuten.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eens. Kruijswijk was ook baas toen. Of was dat jaar later?
Donder op.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is dan ook een minpuntje aan de SC
jij bent het minpuntje van de scquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is dan ook een minpuntje aan de SC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |