Wat is er gebeurt?quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kapo eet tegenwoordig door een rietje.
Geen dank.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké. Feestje op mijn kosten overigens. Zojuist 1 euro 50 teruggestort gekregen
quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:08 schreef JanCees het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)ls_oplossing___.html
Haha leugens. Heb wel gewoon haar hoor. Alleen minder dan jou. Cavaliers aka harden.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Graag, dan kunnen we jou uitlachen dat je geen baardgroei hebt.
Ik kon het niet hebben dat hij ons ineens in de steek liet dus ik heb hem in elkaar geslagen met een bos tulpen.quote:
Terecht.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kon het niet hebben dat hij ons ineens in de steek liet dus ik heb hem in elkaar geslagen met een bos tulpen.
dat weet niemandquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Terecht.
Waarom liet hij ons in de steek?
Is dat smoofie?quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kon het niet hebben dat hij ons ineens in de steek liet dus ik heb hem in elkaar geslagen met een bos tulpen.
Go back to snow white asshole!quote:
Die probeert een beetje veel te compenseren.quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga verhuizen uit Utreg Stylo
Inderdaad, wat een klootzak. Beter blijft hij gewoon op bed liggen wachtende op steun. Hij moet maar vrede hebben met het zijn van een mislukking van de natuur.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die probeert een beetje veel te compenseren.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een klootzak. Beter blijft hij gewoon op bed liggen wachtende op steun. Hij moet maar vrede hebben met het zijn van een mislukking van de natuur.
Is het rond inmiddels?quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga verhuizen uit Utreg Stylo
Godverdomme wat duurt dat lang. Blij dat ze je hier tenminste nog bijna geld toegeven om maar bij hen een hypotheek af te sluitenquote:
Serieus? Gecondoleerd man. (Ben beetje serieus). Wat een kut stad om te wonen.quote:
Onvoorstelbaar inderdaad hoe lang dat duurt hierquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Godverdomme wat duurt dat lang. Blij dat ze je hier tenminste nog bijna geld toegeven om maar bij hen een hypotheek af te sluiten
Co zegt dat Brands het goed heeft gedaanquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:33 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand mij dit uitleggen?
[..]
Serieus? Gecondoleerd man. (Ben beetje serieus). Wat een kut stad om te wonen.
Waarom ga je verhuizen eigenlijk? En hoe groot is je nieuwe huis?
Verschillende redenen. Wonen we wat dichterbij familie o.a. Ik heb er wel zin in, maar vind het aan de andere kant ook wel jammer om Utrecht te verlaten.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:33 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Serieus? Gecondoleerd man. (Ben beetje serieus). Wat een kut stad om te wonen.
Waarom ga je verhuizen eigenlijk? En hoe groot is je nieuwe huis?
kan je de kuip zien ofquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Verschillende redenen. Wonen we wat dichterbij familie o.a. Ik heb er wel zin in, maar vind het aan de andere kant ook wel jammer om Utrecht te verlaten.
140 m2 met achtertuin op het zuiden
Godsammequote:Betrapte' Ricco is zich van geen kwaad bewust
Riccardo Ricco ontkent dat de dopingmiddelen die de politie in het Italiaanse Livorno dinsdag in beslag heeft genomen voor hem waren bedoeld.
'Betrapte' Ricco is zich van geen kwaad bewust Foto: ANP
"Ik was op het verkeerde moment op de verkeerde plaats", stelt de 31-jarige wielrenner in enkele media. "Met deze zaak heb ik helemaal niets te maken."
Netjes. Gefeliciteerd alvast.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Verschillende redenen. Wonen we wat dichterbij familie o.a. Ik heb er wel zin in, maar vind het aan de andere kant ook wel jammer om Utrecht te verlaten.
140 m2 met achtertuin op het zuiden
Dat zei je vorige keer ook. Geloof je niet.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Co zegt dat Brands het goed heeft gedaan
Waarom niet?quote:
Dan geloof je het niet.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:37 schreef mrstylo het volgende:
Dat zei je vorige keer ook. Geloof je niet.
Vanaf mijn penthouse in de Montevideo zie ik hem gewoon hoor. Sjiek wonen ook. Daar op Zuidquote:
Volgens mij niet, maar het is al een tijdje geleden.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zei Co serieus dat Brands het goed gedaan heeft?![]()
Oke, Waterreus had gelijk met zijn blik.
Zondag inderdaad.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar het is al een tijdje geleden.
Minuten 40-45 bevallen ookquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:42 schreef JanCees het volgende:
Minuut 39
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1413509
quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zei Co serieus dat Brands het goed gedaan heeft?![]()
Oke, Waterreus had gelijk met zijn blik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |