quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Haha Dven is een kleintje
422 kan jou makkelijk aan
Beetje observeren, niets mis mee.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Weer dit onderwerp. Stelletje wijven zijn we ook
Doet me denken aan die dwergen van American Piequote:
Laten we over baarden hebben.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Weer dit onderwerp. Stelletje wijven zijn we ook
Niet slecht maat maar toch iets harder trainen je weet toch niet 6 keer in de week maar 7 net om dat percentage nog wat lager te krijgenquote:
Je moet niet iedere dag trainen g je moet ook herstellen enzo om de dag is sowieso de beste je weet.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Niet slecht maat maar toch iets harder trainen je weet toch niet 6 keer in de week maar 7 net om dat percentage nog wat lager te krijgen
doorgesnovenquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:06 schreef JanCees het volgende:
Ik als doorgesnoven lompe boer kan jullie makkelijk hebben
Kapo eet tegenwoordig door een rietje.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:08 schreef mrstylo het volgende:
Waar is kapo met zijn dieet adviezen. Heb niets aan jullie nu. Sorry, maar moest het even kwijt.
3 halve liters.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké. Feestje op mijn kosten overigens. Zojuist 1 euro 50 teruggestort gekregen
Waarom verwijderde je die fotoquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké. Feestje op mijn kosten overigens. Zojuist 1 euro 50 teruggestort gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |