Pure ellende als dat 3 weken op tv is. Krijg je alleen maar die troep te zien die niemand boeit.quote:
beetje dope en een beetje omkoping en het is geregeldquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:48 schreef Dven het volgende:
Zelf maar eens meedoen aan de ronde van Bulgarije. Als ik nu begin met oefenen maak ik misschien nog kans op een etappe-overwinning ook
Misschien dat je wat spuitjes kunt lenen van Grabovski.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:48 schreef Dven het volgende:
Zelf maar eens meedoen aan de ronde van Bulgarije. Als ik nu begin met oefenen maak ik misschien nog kans op een etappe-overwinning ook
Je hoeft toch niet te kijkenquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pure ellende als dat 3 weken op tv is. Krijg je alleen maar die troep te zien die niemand boeit.
16.25quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Is Ronde van Romandië alweer op Sporza??
Dan zet je het toch niet op?quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pure ellende als dat 3 weken op tv is. Krijg je alleen maar die troep te zien die niemand boeit.
Niet alleen, maar dat is toch wel met afstand het mooiste. De meeste grote wedstrijden kijk ik wel, maar niets komt ook maar in de buurt van de TDF. Die beleving er omheen is in Nederland ongekend voor de wielersport.quote:
Neh.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet alleen, maar dat is toch wel met afstand het mooiste. De meeste grote wedstrijden kijk ik wel, maar niets komt ook maar in de buurt van de TDF. Die beleving er omheen is in Nederland ongekend voor de wielersport.
vuelta en giro zijn veel mooier.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet alleen, maar dat is toch wel met afstand het mooiste. De meeste grote wedstrijden kijk ik wel, maar niets komt ook maar in de buurt van de TDF. Die beleving er omheen is in Nederland ongekend voor de wielersport.
Mooim dan mag je daar mijn kutreacties gaan verwijderen.quote:
Ik kijk nauwelijks tv. Maar soms journaal of sportjournaal zet ik wel eens aan. En dan krijg je die G-sport te zien.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan zet je het toch niet op?
Mensen die anno 2014 nog afhankelijk zijn van de tv voor vermaak.
Hoe was het 'lopen'?quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan zet je het toch niet op?
Mensen die anno 2014 nog afhankelijk zijn van de tv voor vermaak.
Het boeit de halve SC hier.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De dollar, dat is pas een koers.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:51 schreef Cavaliers het volgende:
Volgende week de Giro, dat is pas koers.
Mooi parcours alleen jammer dat er weinig toppers meedoen. Quintana en Purito gaan het uitmaken denk ikquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:51 schreef Cavaliers het volgende:
Volgende week de Giro, dat is pas koers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |