Dat heeft Imtech meer dan 3 miljard gekost uiteindelijk.....quote:Op maandag 11 januari 2016 13:02 schreef raptorix het volgende:
Ik zou een supergroot subtropisch pretpark laten bouwen, misschien combinatie met een soort seaworld.
Ik koop het opquote:Op donderdag 14 januari 2016 09:16 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Dat heeft Imtech meer dan 3 miljard gekost uiteindelijk.....
Dus dat ga je niet redden helaas.
Zat te shoppen ja momenteel op de beursquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2016 04:50 schreef Calcio het volgende:
Kut quoten is een beetje verkeerd gegaan maar wel leesbaar
Hoezo? Beetje reizen, beetje relaxen, hoeren neuken, feesten. Mooi manquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:33 schreef VXXLL het volgende:
Ik zou denk ik oprecht ongelukkig en depressief worden als ik zoveel geld heb
Dat ga je echt niet redden met 1 miljard hoor.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:02 schreef raptorix het volgende:
Ik zou een supergroot subtropisch pretpark laten bouwen, misschien combinatie met een soort seaworld.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 08:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik denk dat ik een groot deel zou gebruiken om mensen te ondersteunen die in mijn ogen relevante dingen doen waar we allemaal iets aan hebben.
Ik denk dat je echt een heel eind komt hoor.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:33 schreef Calcio het volgende:
[..]
Dat ga je echt niet redden met 1 miljard hoor.
quote:According to Six Flags management, it costs at least $300 million to build out a new park. That includes winning zoning approval from regulators and finding large enough pieces of land to situate a park. Six Flags estimates it takes at least 2 years to build the theme park once that's all done.
Zo goedkoop?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 08:28 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik denk dat je echt een heel eind komt hoor.
Een sixflags park kost inclusief alle attracties e.d. ongeveer 300 miljoen om te bouwen. Houd je 700 miljoen over.
[..]
Dus je koopt een huis van 50 miljoen, met een six flags in je tuin. Wat doe je met die andere 650 miljoen?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 08:41 schreef utopie het volgende:
[..]
Zo goedkoop?
Ik had het zelf wel op zo'n 800 miljoen gegokt
Hm. Bouwkosten en personeel zullen samen wel geen 700 miljoen kosten. Probleem is wel dat als het niet gaat lopen je met een zeer groot probleem zit qua financiën, namelijk dat je letterlijk 300 miljoen hebt weggegooid en nog maar 700 miljoen over hebt.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 08:28 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik denk dat je echt een heel eind komt hoor.
Een sixflags park kost inclusief alle attracties e.d. ongeveer 300 miljoen om te bouwen. Houd je 700 miljoen over.
[..]
Mwoa, met een beetje rente wordt dat vanzelf weer een miljard.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 08:48 schreef Calcio het volgende:
[..]
Hm. Bouwkosten en personeel zullen samen wel geen 700 miljoen kosten. Probleem is wel dat als het niet gaat lopen je met een zeer groot probleem zit qua financiën, namelijk dat je letterlijk 300 miljoen hebt weggegooid en nog maar 700 miljoen over hebt.
Zitten we niet om 0.1% rente in Nederland?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 08:50 schreef Danny het volgende:
[..]
Mwoa, met een beetje rente wordt dat vanzelf weer een miljard.
0,6, tot een miljoen, dus heb je 36M in een jaar aan rente. Als je een miljard hebt moet je je geld sowieso niet in Nederland op de bank zetten (of hier blijven wonen)quote:Op zaterdag 23 januari 2016 08:51 schreef Calcio het volgende:
[..]
Zitten we niet om 0.1% rente in Nederland?
Daarom formeel in Zwitserland gaan wonen en ondertussen de wereld rondreizenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 08:52 schreef Danny het volgende:
[..]
0,6, tot een miljoen, dus heb je 36M in een jaar aan rente. Als je een miljard hebt moet je je geld sowieso niet in Nederland op de bank zetten (of hier blijven wonen)
Of als eigenaar óveral pop ups plaatsen en in ieder topic fipo typen. Als er commentaar op komt alleen met /care replyen en daarna iedereen bannen. Willen ze terug? ¤ 1000,-quote:Op zaterdag 23 januari 2016 08:59 schreef Danny het volgende:
ik zou FOK! overigens reclamevrij maken als ik een miljard had
Je kunt in ieder geval genieten van de overgebleven 900 miljoen die in no-time weer een miljard isquote:Op zaterdag 23 januari 2016 09:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Of als eigenaar óveral pop ups plaatsen en in ieder topic fipo typen. Als er commentaar op komt alleen met /care replyen en daarna iedereen bannen. Willen ze terug? ¤ 1000,-![]()
Ik zou in Spanje een huis laten bouwen met alle ultramoderne technieken die er te vinden zijn, plus binnen - en buitenzwembad. Groot hek eromheen en me dan gaan zitten vervelen.
Ik ook! 2 dikke auto's voor de deur, en dan de hele wereld rond reizen en af en toe even tot rust komen in m'n dikke villa. Wat een leven zegquote:Op zaterdag 23 januari 2016 09:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik zou in Spanje een huis laten bouwen met alle ultramoderne technieken die er te vinden zijn, plus binnen - en buitenzwembad. Groot hek eromheen en me dan gaan zitten vervelen.
Ja, er moet ook minstens een sportwagen, asociaal luxe camper en een oude Amerikaanse wagen vol met deuken komen. Dat laatste om af en toe nog eens tegen bomen op eigen terrein te kunnen bonken en struiken aan flarden te raggen. En gewoon omdat zo'n oud lel tof is om mee rond te scheuren. Een nieuwe geeft die voldoening niet. Een schietbaan is ook wel oké.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 09:16 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ik ook! 2 dikke auto's voor de deur, en dan de hele wereld rond reizen en af en toe even tot rust komen in m'n dikke villa. Wat een leven zeg
Als je er normaal mee omgaat krijg je het nooit op. Beetje investeren in vastgoed en een fonds oprichten voor jonge ambitieuze mensen met een leuk zakenplan of zo. De rest zou ik weggeven, wat moet je ermee. Volgens mij verveel je je binnen de kortste keren kapot.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 09:13 schreef Danny het volgende:
[..]
Je kunt in ieder geval genieten van de overgebleven 900 miljoen die in no-time weer een miljard is
Precies.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 09:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als je er normaal mee omgaat krijg je het nooit op. Beetje investeren in vastgoed en een fonds oprichten voor jonge ambitieuze mensen met een leuk zakenplan of zo. De rest zou ik weggeven, wat moet je ermee. Volgens mij verveel je je binnen de kortste keren kapot.
Is leuk om mensen te kunnen helpen die capaciteiten te over hebben, maar de kans niet krijgen. Anders krijg je gefrustreerde mensen die op fora alleen metquote:Op zaterdag 23 januari 2016 09:35 schreef Calcio het volgende:
[..]!!!
Nee
Gewoon zoveel mogelijk autos kopen ofzo. Maar weggeven
Zoveel mogelijk auto's kopen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 09:35 schreef Calcio het volgende:
[..]!!!
Nee
Gewoon zoveel mogelijk autos kopen ofzo. Maar weggeven
aan wie dan?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 09:38 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik zou idd een heeeeeeel groot deel weg gaan geven. Gewoon omdat het kan.
quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 09:36 schreef Danny het volgende:
Ik zou liever gewoon de straat op gaan en mensen waarvan je merkt dat ze echt weinig hebben hier of daar eens wat toesteken. Hun schulden aflossen. Dat soort dingen. Mensen die in de shit zitten. Ouderen. Daklozen.
dat je moet leren hoe er mee om te gaan geeft al aan wat er mis is met geld.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 09:51 schreef marky het volgende:
Tja uiteindelijk zal ik een mooi (vakantie)huis in Spanje laten bouwen. Voor de zomervakanties.
Als ik in nederland een ander huis zou kopen dan zou ik mijn zoon van school en bij zijn vriendjes vandaan moeten halen want hier in de buurt is niet echt een huis wat ik dan zou willen hebben. Dus mijn eigen huis totaal verbouwen met alle luxe die mogelijk is. Verder zou ik voor de weekende een mooie motorboot kopen. Niet te groot want dan kan je de kleinere vaartjes niet meer nemen.
Verder zal je wel moeten investeren want met de huidige rentestand hol je achteruit.
Zelf heb ik ooit idee gehad om een vakantiepark te kopen zoals een centerparcs. Een park waar mensen met schulden tegen een geringe vergoeding een week of twee vakantie kunnen houden. De kinderen zijn dan even uit de situatie en de ouders volgen in die weken daar cursussen hoe om te gaan met hun situatie en hoe om te gaan met geld.
Waarom zilver en niet in goud?quote:Op zondag 24 januari 2016 12:49 schreef caspert79 het volgende:
Zorgen dat die miljard niet in euros op de bank staan, want de munt gaat een keer vallen.
Anyway, ik denk 100 miljoen in zilver investeren, Voor de rest vastgoed over de hele wereld. Dan een huis aan zee onder de zon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |