Dat heeft Imtech meer dan 3 miljard gekost uiteindelijk.....quote:Op maandag 11 januari 2016 13:02 schreef raptorix het volgende:
Ik zou een supergroot subtropisch pretpark laten bouwen, misschien combinatie met een soort seaworld.
Ik koop het opquote:Op donderdag 14 januari 2016 09:16 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Dat heeft Imtech meer dan 3 miljard gekost uiteindelijk.....
Dus dat ga je niet redden helaas.
Zat te shoppen ja momenteel op de beursquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2016 04:50 schreef Calcio het volgende:
Kut quoten is een beetje verkeerd gegaan maar wel leesbaar
Hoezo? Beetje reizen, beetje relaxen, hoeren neuken, feesten. Mooi manquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:33 schreef VXXLL het volgende:
Ik zou denk ik oprecht ongelukkig en depressief worden als ik zoveel geld heb
Dat ga je echt niet redden met 1 miljard hoor.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:02 schreef raptorix het volgende:
Ik zou een supergroot subtropisch pretpark laten bouwen, misschien combinatie met een soort seaworld.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 08:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik denk dat ik een groot deel zou gebruiken om mensen te ondersteunen die in mijn ogen relevante dingen doen waar we allemaal iets aan hebben.
Ik denk dat je echt een heel eind komt hoor.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:33 schreef Calcio het volgende:
[..]
Dat ga je echt niet redden met 1 miljard hoor.
quote:According to Six Flags management, it costs at least $300 million to build out a new park. That includes winning zoning approval from regulators and finding large enough pieces of land to situate a park. Six Flags estimates it takes at least 2 years to build the theme park once that's all done.
Zo goedkoop?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 08:28 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik denk dat je echt een heel eind komt hoor.
Een sixflags park kost inclusief alle attracties e.d. ongeveer 300 miljoen om te bouwen. Houd je 700 miljoen over.
[..]
Dus je koopt een huis van 50 miljoen, met een six flags in je tuin. Wat doe je met die andere 650 miljoen?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 08:41 schreef utopie het volgende:
[..]
Zo goedkoop?
Ik had het zelf wel op zo'n 800 miljoen gegokt
Hm. Bouwkosten en personeel zullen samen wel geen 700 miljoen kosten. Probleem is wel dat als het niet gaat lopen je met een zeer groot probleem zit qua financiën, namelijk dat je letterlijk 300 miljoen hebt weggegooid en nog maar 700 miljoen over hebt.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 08:28 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik denk dat je echt een heel eind komt hoor.
Een sixflags park kost inclusief alle attracties e.d. ongeveer 300 miljoen om te bouwen. Houd je 700 miljoen over.
[..]
Mwoa, met een beetje rente wordt dat vanzelf weer een miljard.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 08:48 schreef Calcio het volgende:
[..]
Hm. Bouwkosten en personeel zullen samen wel geen 700 miljoen kosten. Probleem is wel dat als het niet gaat lopen je met een zeer groot probleem zit qua financiën, namelijk dat je letterlijk 300 miljoen hebt weggegooid en nog maar 700 miljoen over hebt.
Zitten we niet om 0.1% rente in Nederland?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 08:50 schreef Danny het volgende:
[..]
Mwoa, met een beetje rente wordt dat vanzelf weer een miljard.
0,6, tot een miljoen, dus heb je 36M in een jaar aan rente. Als je een miljard hebt moet je je geld sowieso niet in Nederland op de bank zetten (of hier blijven wonen)quote:Op zaterdag 23 januari 2016 08:51 schreef Calcio het volgende:
[..]
Zitten we niet om 0.1% rente in Nederland?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |