mooie vrouwen, mooi weer(in 't zuiden) en met geld kan je er meer dan hier.quote:
Whehehequote:Op donderdag 1 mei 2014 12:04 schreef oheng het volgende:
Ik zou iedere maand 1 miljoen overmaken aan 1 buurman, en dan bij wijze van sociaal experiment bestuderen hoe de andere buren daarop reageren.
Maar als je het aan je matties geeft krijg de belasting een heleboel ervan..quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Al mn matties 10 miljoen geven. Op allerlei leuke plekken een huis kopen en met mn matties heel hard mn best doen dat geld op te maken.
Dat zóiets onbelangrijks je zó dwars zit.quote:Op zondag 4 mei 2014 03:12 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Feyenoord opkopen en ruïneren. Dan is mijn taak voltooid en kan ik met mijn ruimteschip andere planeten ontdekken.
quote:Op zondag 4 mei 2014 03:12 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
De hele eredivisie, behalve Feyenoord opkopen en ruïneren. Dan is mijn taak voltooid en kan ik met mijn ruimteschip andere planeten ontdekken.
Ik zou het AZC hier in de buurt kopen en vervolgens slopen en er een bejaardenhuis neerzetten waar elke bejaarde zo vaak gewassen wordt als hij/zij maar blieftquote:Op zondag 10 januari 2016 15:47 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
En wat gaan we doen met al die poen????
Een soort Enschede na de ramp van maken dusquote:Op zondag 10 januari 2016 16:01 schreef GekkePoes het volgende:
Ik zou de buren uitkopen, en het hele plein waar ik woon af laten breken, hek eromheen zetten, en een mooie tuin van maken.
maar dan heb ik nog 990 miljoen over
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |