Deze.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Al mn matties 10 miljoen geven. Op allerlei leuke plekken een huis kopen en met mn matties heel hard mn best doen dat geld op te maken.
Dik wordenquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:22 schreef Broadway het volgende:
De vraag 'wat zou jij doen met een miljoen' is al vaak gesteld, maar een heel ander verhaal wordt het als je op een gegeven moment een miljard euro ter beschikking hebt. Wat zou jij doen met een miljard?
250 mijloen investeren, rest uitgeven.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:33 schreef datismijnmening het volgende:
Ben ik nou de enige die mega zou gaan investeren ipv uitgeven?
Maar zodra je een euroknaller koopt kun je jezelf al geen miljardair meer noemenquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
250 mijloen investeren, rest uitgeven.Geld moet rollen.
Een (paar) miljoen is simpel:quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:22 schreef Broadway het volgende:
De vraag 'wat zou jij doen met een miljoen' is al vaak gesteld, maar een heel ander verhaal wordt het als je op een gegeven moment een miljard euro ter beschikking hebt. Wat zou jij doen met een miljard?
Als jij je geld in een oude sok stopt in plaats van ergens waar je rente ontvangt wel.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar zodra je een euroknaller koopt kun je jezelf al geen miljardair meer noemen
Als je een beetje je best doet heb je het er in een dag door.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Al mn matties 10 miljoen geven. Op allerlei leuke plekken een huis kopen en met mn matties heel hard mn best doen dat geld op te maken.
(1.000.000.000 * 0,015)/365= ¤410.985 per dag bruto aan rente...quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar zodra je een euroknaller koopt kun je jezelf al geen miljardair meer noemen
Precies. Met een miljard moet je toch wel 5% netto kunnen pakken.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Als jij je geld in een oude sok stopt in plaats van ergens waar je rente ontvangt wel.
Het gaat niemand in je omgeving opvallen dat je gestopt bent met werken, een villa en een Ferrari hebt gekocht en de helft van het jaar op vakantie bent? Dat je ineens met dure horloges/kleding loopt?quote:
Ik heb een eigen bedrijf en werk al niet zoveel. Een BMW heb ik al, ik zou alleen een nieuwere kopen. Verder is mijn "omgeving" niet zo groot. Dus wie valt het op?quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het gaat niemand in je omgeving opvallen dat je gestopt bent met werken, een villa en een Ferrari hebt gekocht en de helft van het jaar op vakantie bent? Dat je ineens met dure horloges/kleding loopt?.
Omdat het gebeurt. Je zou zeker ook gewoon blijven werken. Je bent er zoéén hè?quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:58 schreef OOST het volgende:
Waarom zou ik mijn leefpatroon met nog meer geld veranderen
Niet emigreren als je geld hebtquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het gaat niemand in je omgeving opvallen dat je gestopt bent met werken, een villa en een Ferrari hebt gekocht en de helft van het jaar op vakantie bent? Dat je ineens met dure horloges/kleding loopt?.
Eens. Al mijn vrienden en leuke familie losmaken van de maandelijkse struggels van het werk en kijken hoeveel miljoen er per maand doorheen gejaagd kan worden.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou niet op 1 plek wonen als ik een miljard had. Zou sowieso de winters niet in NL doorbrengen.quote:
Geniaal.quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:04 schreef oheng het volgende:
Ik zou iedere maand 1 miljoen overmaken aan 1 buurman, en dan bij wijze van sociaal experiment bestuderen hoe de andere buren daarop reageren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |