Tja als je 1e wedstrijd kijkt dan geef ik Benfica weinig kans om te winnen. Doorgaan mss nog wel.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:43 schreef Badr_Harry het volgende:
Bookies zeggen anders.. verleiding is groot om op benfica te wedden
quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:26 schreef Cavaliers het volgende:
Juventus is nog negatiever dan Chelsea. Vanavond weer lekker park the bus. Walgelijke club, walgelijke fans.
Waar is bianconeri?quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:26 schreef Cavaliers het volgende:
Juventus is nog negatiever dan Chelsea. Vanavond weer lekker park the bus. Walgelijke club, walgelijke fans.
Zeg het net jaquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Laat ons genieten van een mooie pot.
Tweede geworden boven Porto.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe top Sporting Lissabon momenteel is valt ook wel mee.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Mourinho had nooit aangedurfd Khedira zijn kruisbanden af te laten scheuren.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Louis van Gaal is een bescheiden konijntje.
Dat Derksen voor Ajax is?quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Soms heb ik weleens het idee dat niet alleen Boskamp een lichte voorkeur heeft.
Ik wist niet dat je zo'n grote Chelsea fan was.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Soms heb ik weleens het idee dat niet alleen Boskamp een lichte voorkeur heeft.
Als Cruijff daar zit wel.quote:
Links Back en niet rechts Back.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:41 schreef Wilskracht het volgende:
Deze Juan Fran heeft niet bij Ajax gezeten.
Hoiquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zo'n grote Chelsea fan was.
Nee hoor. Ik ben eigenlijk van niemand echt fanquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zo'n grote Chelsea fan was.
AFC.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Littlerabbit is sinds kort groot fan van Duits voetbal.
Kanoutequote:Op donderdag 1 mei 2014 20:42 schreef Cavaliers het volgende:
Sevilla had een paar jaar geleden nog wel een mooie ploeg, met Kanouté en zo.
Huh?quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:43 schreef Wilskracht het volgende:
Meerdere Spaanse voetballers staan bekend onder de naam Juanfran
Juan Francisco García (1976), vleugelverdediger bij onder andere Celta de Vigo, AFC Ajax en het Spaans voetbalelftal.
Juan Francisco Torres Belén (1985), rechtsback bij Atlético Madrid.
Supporter dan.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben eigenlijk van niemand echt fan
Geweldig spelertjequote:Op donderdag 1 mei 2014 20:44 schreef Cavaliers het volgende:
Eduardo Vargas gespot, die gaat Oranje ook pijn doen op het WK.
Met mij prima, en jij? ik heb niks met AFC, ik vind het een beetje een zeikclub. Ik had het Hansie Hansie wel gegund, die presteerde ook aardig met zijn club.quote:
Zegt degene die naar Ajax wedstrijden gaat.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moedig VluggeJapie en Den Haag aan.
[..]
Spitsenduo he. Kanoute en Fabiano![]()
Dat valt slechts onder je vrienden dichtbij houden maar je vijanden nog dichterbij.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zegt degene die naar Ajax wedstrijden gaat.
Fabiano helemaal vergeten.
Leuke team toen.
UEFA cup gewonnen in Eindhoven.
Ook goed.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met mij prima, en jij? ik heb niks met AFC, ik vind het een beetje een zeikclub. Ik had het Hansie Hansie wel gegund, die presteerde ook aardig met zijn club.
Dat was slechts een wanhopige poging om Xcachet te versieren.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:47 schreef mrstylo het volgende:
Zegt degene die naar Ajax wedstrijden gaat.
3e volgens mij.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ook goed.
Hoeveelste was hij geworden?
LR is geen stalker hoor.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat was slechts een wanhopige poging om Xcachet te versieren.
Nou... het was behoorlijk gênant hoor. Tjacka wegduwende, mijn move makende en dan worden afgewezen in een vol stadion...quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
LR is geen stalker hoor.
Al vond xcachet wel raar, toen hij haar een schedel kado gaf. Ze schrok wel.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:50 schreef mrstylo het volgende:
Al vond xcachet wel raar, toen hij haar een schedel kado gaf.
Volgende keer gopro meenemen en alles filmen. Dan kan ik je met paar moves helpen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou... het was behoorlijk gênant hoor. Tjacka wegduwende, mijn move makende en dan worden afgewezen in een vol stadion...
Ik heb wel eens het idee dat hij echt op die spelers geilt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:51 schreef Mansjester het volgende:
Gijp weer met zijn "is groot, is sterk" obsessie. Man man man
Trouwringen zijn ouderwets. Gewoon gezamenlijk een genocide aanbidden tot aan het grafquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Als hij echt iets serieus probeert geeft hij zijn baret wel cadeau.
Oke.....quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Trouwringen zijn ouderwets. Gewoon gezamenlijk een genocide aanbidden tot aan het graf
Je zou iets met Knut kunnen proberen, hij is ongetwijfeld een groot Nanking aanbidder.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Trouwringen zijn ouderwets. Gewoon gezamenlijk een genocide aanbidden tot aan het graf
Die bolle eikel doet het wel goed.quote:
Eind deze maand open lucht dartsquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Primera Division of Darts is beter.
Vak voor de suiker die vind je hiernaast. VAK VOOR DE FRISDRANK, DAAR OM DE HOEKquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik was vergeten wat voor een kwalitatief toppertje Vakkevuller was.
Ik heb na gisteravond steeds Macho Man in m'n hoofd.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vak voor de suiker die vind je hiernaast. VAK VOOR DE FRISDRANK, DAAR OM DE HOEK
VOMAR, DIRK, AH AH YEAH YEAH. VOMAR, DIRK, AH AH YEAH
Ik moet 'm nu ook even luisteren
Geschreven door Alain Clark lees ik.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vak voor de suiker die vind je hiernaast. VAK VOOR DE FRISDRANK, DAAR OM DE HOEK
VOMAR, DIRK, AH AH YEAH YEAH. VOMAR, DIRK, AH AH YEAH
Ik moet 'm nu ook even luisteren
Ik vind In The Navy leuker.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb na gisteravond steeds Macho Man in m'n hoofd.
We zaten gisteravond/vannacht met een groep Mastermovies te kijken, sindsdien komen die kutnummers m'n hoofd niet meer uit. In The Navy zal ook wel blijven hangen.quote:
Terecht.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
We zaten gisteravond/vannacht met een groep Mastermovies te kijken, sindsdien komen die kutnummers m'n hoofd niet meer uit. In The Navy zal ook wel blijven hangen.
Wist je dat Stijn een hekel heeft aan voiceovers, en Mastermovies in het bijzonder?
Dit gaat te ver.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet iedereen ontkent het bestaan ervan zoals sommige hier...
![]()
sorry
Mastermovies is zoooooooo 2005quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
We zaten gisteravond/vannacht met een groep Mastermovies te kijken, sindsdien komen die kutnummers m'n hoofd niet meer uit. In The Navy zal ook wel blijven hangen.
Wist je dat Stijn een hekel heeft aan voiceovers, en Mastermovies in het bijzonder?
Nostalgie snuiven jong.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:02 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Mastermovies is zoooooooo 2005
Laatste. Mastermoviesquote:
Togethertubequote:Op donderdag 1 mei 2014 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laatste. Mastermovies
Wel leuk om samen te kijken.
Blijkbaar heeft de supportersvereniging van PSV het vertrouwen in Brands en Cocu opgezegd.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laatste. Mastermovies
Wel leuk om samen te kijken.
eensquote:
Wielertopic.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft iemand een link van de commentaarfragmenten van Johannes en Mani?
In Brands is terecht.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft de supportersvereniging van PSV het vertrouwen in Brands en Cocu opgezegd.
Wie neemt hun serieusquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft de supportersvereniging van PSV het vertrouwen in Brands en Cocu opgezegd.
Grootste niet volgens big thijsquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dankzij hun kwam Van Gaal niet.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik hoop in deze wel. Doe mij maar van Gaal.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wordt na de laatste wedstrijd van ManU daar aangekondigd.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik hoop in deze wel. Doe mij maar van Gaal.
Hij transfereert van club?quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En straks scoort Mark Jan Fledderus de 1-0 tegen PSV in '14/15 IN DE COMPETITIE
Las het ja, zonde. Deze jonge groep heeft behoefte aan Lowietje.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:08 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wordt na de laatste wedstrijd van ManU daar aangekondigd.
Uhhhh okayquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik doelde op Johannes. Ik zou jou nooit Turks noemen, dat weet je
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik doelde op Johannes. Ik zou jou nooit Turks noemen, dat weet je
Ik hoop vooral dat iemand hem eens goed Kokmeijert.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat hoop ik voor die jongen toch wel.
Mwah, ik gun hem het allerbeste.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat iemand hem eens goed Kokmeijert.
Waar is jouw commentaar eigenlijk? Volgens mij hebben we nog een wieleroptie die nog door een FOK!ker moet worden ingesproken.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die minuut stilte van Mani was een beetje a la Blatter
Ik ga Parijs - Roubaix morgenmiddag doenquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar is jouw commentaar eigenlijk? Volgens mij hebben we nog een wieleroptie die nog door een FOK!ker moet worden ingesproken.
Dan kunnen we een heel DVD'tje opsturen naar de NOS voor aanstormend talent.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga Parijs - Roubaix morgenmiddag doen
Daar ontsnapt Strootgod. Kijk hem eens stoempen op die fiets, adembenemend wat hij daar neerzet. Daar nemen wij in deze krappe commentaarruimte een diepe buiging voor.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar is jouw commentaar eigenlijk? Volgens mij hebben we nog een wieleroptie die nog door een FOK!ker moet worden ingesproken.
mrstylo knuffelt Littlerabbitquote:
ik wil in mijn avi zetten maar ik kan het niet verkleinenquote:
KNBBquote:
Je moeder?quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoorde net iets heel hard op mijn dak vallen.
Wat kan dat zijn?
Ik zou het niet weten.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat kan dat zijn?
Duif die een noodlanding maaktquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat kan dat zijn?
Het is een balquote:
ik probeer het ff is helaas niet goede kwaliteitquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:13 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik wil in mijn avi zetten maar ik kan het niet verkleinen
Die zit met al z'n maten in de Italiaanse bar te kijken.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit topic is niet compleet zonder Bianca.
En daar gaan ze met z'n allenquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:17 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die zit met al z'n maten in de Italiaanse bar te kijken.
Mooie teksten Johannens en ik stem volledig met je in. De terugkeer van de artiest en het genie onder het volk genaamd MrStylo is een zegen voor ons allen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je bent vergeven. Ik erken mijn fouten en toon mij nederig. Iets wat ook niet moeilijk noch gespeeld is als je naast een grootsheid als MrStylo mag en kan posten
jammer ik had liever roodquote:
Heldquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En daar gaan ze met z'n allen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En daar gaan ze met z'n allen
[ afbeelding ]
#FreeKoerdistanquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooie teksten Johannens en ik stem volledig met je in. De terugkeer van de artiest en het genie onder het volk genaamd MrStylo is een zegen voor ons allen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
wordt dus spannendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:13 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik wil in mijn avi zetten maar ik kan het niet verkleinen
Zijn periode van zwijgen was wel verlichting voor mijn eigen creatieve brein. Door niet meer verblindt te worden door zijn magistrale doen en laten heb ik het zelfs tot moderator weten te schoppenquote:
Ik hou van jequote:Op donderdag 1 mei 2014 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
slechte kwaliteit en het bestand zal ook wel te groot zijn
iemand anders moet het maar doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Niet alleen jij, ook De Pax kon opeens uit zijn schaduw schoppen en de eervolle taak van moderator op zich nemen in het pronkstuk van dit forum: EXA.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn periode van zwijgen was wel verlichting voor mijn eigen creatieve brein. Door niet meer verblindt te worden door zijn magistrale doen en laten heb ik het zelfs tot moderator weten te schoppen
Het zou mij verre van verbazen als dit het vooropgezette plan was om ook zelf in deze periode van berusting nog sterker te kunnen terugkomen. En teleurstellen doet hij zeker niet.
Ook Dr.Mikey heeft in de tussenstijd naast enkele filmprojecten diverse maatschappelijk sterke topics ontwikkeld.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn periode van zwijgen was wel verlichting voor mijn eigen creatieve brein. Door niet meer verblindt te worden door zijn magistrale doen en laten heb ik het zelfs tot moderator weten te schoppen
Het zou mij verre van verbazen als dit het vooropgezette plan was om ook zelf in deze periode van berusting nog sterker te kunnen terugkomen. En teleurstellen doet hij zeker niet.
Radijsjes zijn echt vies manquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:23 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Goed idee, die ga ik binnenkort eens halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was er niet zo vaak, die heb ik helaas gemist. Ik ga ze zeker opzoeken, Mikey levert alleen meesterwerkjes af.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook Dr.Mikey heeft in de tussenstijd naast enkele filmprojecten diverse maatschappelijk sterke topics ontwikkeld.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:24 schreef Tyron het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zijn laatste projecten treden buiten de kaders van Youtube. Boos en teleurgesteld na het harde optreden jegens de Doomtrooper productie.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik was er niet zo vaak, die heb ik helaas gemist. Ik ga ze zeker opzoeken, Mikey levert alleen meesterwerkjes af.
Het kan zienquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
hahahahhaahha jongens deze man heeft een roda jc ui
Volgend seizoen kan hij mooi het Jupiler topic nieuw leven inblazen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als we een staart een been noemen hoeveel benen heeft dan een hond?quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Perreira schiet op doel. Het Japanse woord voor groen en blauw is hetzelfde.
2x de helftquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:28 schreef xzaz het volgende:
[..]
Als we een staart een been noemen hoeveel benen heeft dan een hond?
Jammer dat je de immense kennis van Knut tentoon spreid alsof het de jouwe is.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
和蘭辞典quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
het lukt niet want het is te grootquote:
Ik ben al met al best tevreden over mijn moderatie vandaag in dit livetopic. Verpest het nou niet.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat je de immense kennis van Knut tentoon spreid alsof het de jouwe is.
Nee. Roma speelt niet. Een enkele adelaar mag wel.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:29 schreef Tyron het volgende:
zullen we plaatjes van wolven in dit topic gaan posten
蘭quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
蘭
Ziet eruit als een flesje met een gezicht
Je UI ziet er toch al een stuk beter uit nu.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:29 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
het lukt niet want het is te groot![]()
ik ga proberenquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:29 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
het lukt niet want het is te groot![]()
Vooral deze zekerquote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:29 schreef Tyron het volgende:
zullen we plaatjes van wolven in dit topic gaan posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |