Balberde is het toch?quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sowieso heb ik zelden een Nederlandse commentator een Spaanse naam met een v erin goed horen uitspreken.
Interessant.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sowieso heb ik zelden een Nederlandse commentator een Spaanse naam met een v erin goed horen uitspreken.
Ja.quote:
hoe spreek je valenfia dan uit?quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jawel.
Ik ben kenner van de Spaanse taal.
Oscar Fraire.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe kan je de week waarin je twee online vrienden voor het eerst kan ontmoeten nou als "normaal" omschrijven?quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou overigens oprecht best komen, maar 6 uur is en blijft overdaad voor een normale week.
(Zie sjoelen)
Sierd.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Balencia!quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb je wel eens een commentator Zaragoza op zijn Spaans horen uitspreken? Het spuug vloog je om de oren..quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet naast mijn schoenen gaan lopen ofzo.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lekker gewoon gebleven, een hele normale volkse jongen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |