Ook blijven hangen op de voetbal?quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:56 schreef JanCees het volgende:
Net een paar uur geslapen. Nu weer misselijk.
Geen verschil, maar bij de 2e vloer zie je het vuil minder snel. Dat telt wel mee ja.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:03 schreef Karina het volgende:
Mogguh.
@Knut: ik zou kijken wat het makkelijkst schoon te houden/maken is. Anders zit je straks met een vloer vol vlekken.
Dan zou ik voor de tweede gaan. Een lichte kleur is al snel heel besmettelijk.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen verschil, maar bij de 2e vloer zie je het vuil minder snel. Dat telt wel mee ja.
Niet luisteren naar Karina, vrouwengezeik.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen verschil, maar bij de 2e vloer zie je het vuil minder snel. Dat telt wel mee ja.
Ik vind de 1e eigenlijk mooier. Maar ik twijfel wel.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Niet luisteren naar Karina, vrouwengezeik.
Beton is gewoon stoer
Johannes werd mad samen met LR omdat ik zijn Nickfilmpje uit de wachtlijst weghaalde.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien kijk ik vanavond ook wel mee.
Nee, niet eens. Denk dat ik een hersenschudding heb opgelopen op Koningsdag.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ook blijven hangen op de voetbal?
Ja totdat je een vloer vol vlekken hebt Saindquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Niet luisteren naar Karina, vrouwengezeik.
Beton is gewoon stoer
quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja totdat je een vloer vol vlekken hebt Saind
Wie was uiteindelijk de dader?quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Johannes werd mad samen met LR omdat ik zijn Nickfilmpje uit de wachtlijst weghaalde.
We hebben samen Baantjer gekeken, dat was echt fantastisch.
ja leuk is dat hequote:
De man uit een adelijk gezin. Hij werd gek omdat de heks hem steeds beschuldigde van opzettelijk doodmaken van zijn man en hij werd gek om de hekserijquote:
RATATATATAquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De man uit een adelijk gezin. Hij werd gek omdat de heks hem steeds beschuldigde van opzettelijk doodmaken van zijn man en hij werd gek om de hekserij
Pats boem met een stok op het achterhoofd van die 94 jarige teef
Koekoek!quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De man uit een adelijk gezin. Hij werd gek omdat de heks hem steeds beschuldigde van opzettelijk doodmaken van zijn man en hij werd gek om de hekserij
Pats boem met een stok op het achterhoofd van die 94 jarige teef
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |