quote:
Pure aids. Eén van de slechtste beats die ik ooit van m'n leven heb gehoord.quote:
Doe de test dan eerst eens.quote:Op donderdag 1 mei 2014 08:58 schreef kanovinnie het volgende:
Waarom sta ik niet in de autistenlijts godverdomme
Allang gedaan. Minder zuipen jij.quote:
Met deze scoren kun je je beter met de staart tussen de benen uit de voeten makenquote:Op donderdag 1 mei 2014 09:01 schreef kanovinnie het volgende:
Jouw algemene score op de AQ is: 14.2.
Jouw "sociale vaardigheden" score is: 14
Jouw "aandacht schakelen" score is: 17
Jouw "aandacht voor detail" score is: 17
Jouw "Communicatie" score is: 12
Jouw "verbeelding" score is: 11
Je gezicht is een score waarmee je je beter met de staart tussen de benen uit de voeten makenquote:Op donderdag 1 mei 2014 09:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met deze scoren kun je je beter met de staart tussen de benen uit de voeten maken
Kom vechten dan joh mafkeesquote:Op donderdag 1 mei 2014 09:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je gezicht is een score waarmee je je beter met de staart tussen de benen uit de voeten maken
man ik fiets gewoon hard weg. Jij met je voetbalconditie houd me toch niet bij.quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kom vechten dan joh mafkees
HOU ME TEGEN MEXICANO HOU ME TEGEN
Laat je stinkende schoenen drogen onder het bureau van die collegaquote:Op donderdag 1 mei 2014 09:10 schreef kanovinnie het volgende:
wel effe wachten tot mijn schoenen droog zijn ok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |